Mulla tuo logitech tosiaan tuli vajaa viikko sitten jo, tilasin sen samalaisesta kampanjasta 1.5kk sitten. Lähetys kyllä viivästyi gigantin malliin useaaan otteeseen. Mä en tätä kauaa ehtinyt kokeilla, palautin sen. Quick releasessa oli pientä välystä ja mun yksilössä tuntui pykäliä(siis "cogging") ratin kääntyessä selvästi ja yks oli just ratin keskellä eikä se pysynyt luonnollisesti keskellä vaan käntyi muutaman asteen vasemmalle(
muillakin ollut samaa ongelmaa). Ei siinä se voima kun ratti oli päällä oli hyvin pieni eikä varmasti olisi vaikuttanut ajamiseen yhtäään mutta kyllä tuommonen häiritsee ton hintaluokan rateissa kun halvemmissakaan ei ole ollut samaa. No hain sitten R5 paketin tänään kun lähiverkkikseen oli tullut muutama lisää. FFB osalta Logitech oli kyllä selvästi voimakkaampi mut yllättävän pieni ero. Mulla on Wheel stand Pro DD:ssä ratti kiinni koska tarvin erittäin kompaktin rigin, niin toi 5.5nm riittää hyvin. Mozan quick releasessa ei yhtään väljystä ja ratti jopa pysyy keskelläkin, sekä tuota pykällystä eli coggingia on vähemmän kun ratti on päällä. Ehkä hieman enemmän kun pois päältä mutta sillähän ei ole merkitystä kun sitä ajetaan silloin kun ratti on päällä.
Jarrupedaalihan on surkea R5 setissä, tuntuu lähes käyttökelvottomalta kun tottunut käyttämään load celliä aikaisemmin. Pitänee se performance kitti hakia vielä jarrulle ja luulen että olen tyytyväinen sen jälkeen. Mozan softapuoli vissiin vieläkin hieman buginen, ensiasennus avautu kiinaksi ja olin skipannut jonku aktivoinnit vissiin kun painelin muutamaa kohtaa siinä toivossa et se olis kielivalikko.

No sain kielen vaihdettua mutta nyt se kysyy et haluanko päivittää softan joka kerta kun Bug Housen avaan. No se on jo uusin versio ja samaa tyrkyttää uudelleen vaikka kuinka monta kertaa asentaa. Mut nyt ensifiilikset R5 bundlesta on paremmat kuin RS50 bundlesta, joten olen tyytyväinen etten toista samalaista tilannut niinkuin mietin. Tota Mozan softaa pitää vielä tutkia ja katella hyvät asetukset, jumalattomasti säätömahdollisuuksia.
Muille R5 bundlen omistajille, pystyttekö te aktivoimaan ratin ja polkimet? Sain basen aktivoitua, googlettamalla löytyi jostain semmosta tietoa että R5 bundlen rattia tai polkimia ei aktivoida eikä ne näy aktivoituna Pit Housessa. Mulla siis näkyy näin, tämä normaalia?