Oliko täällä kellään käytössä NLR:n GTtrack rigiä? Jos on, niin pitääkö se kovissa väännöissä tai kanttareiden yli ajaessa melua? Itsellä ollut ko. tuote käytössä syksystä lähtien ja nyt tuo kolina/natina on käynyt ärsyttämään. En tiedä olenko sitten kasannut tuon jotenkin vituralleen vai onko vain ominaisuus. Muuten mielestä on kyllä tukeva eikä ainakaan häiritsevää flexiä ole. Baseina ollut ensin Fanan CSW 2.5 ja nyt DD1.
Mulla kyseinen rigi.
Mua vituttaa kaikenlainen ylimääräinen hiljainenkin nitinä, natina ja kolina esim autossa eli yliherkkä sellaisille.
Pelaan kotiteatterin kajareilla eli ei ole kuulokkeet vaimentamassa ympäristöä.
Ainoa mikä pitää ääntä on istuin johtuen sen rakenteesta ja selkänojan taittomahdollisuudesta.
Ei kuitenkaan niin paljoa että se häiritsisi.
Johtuu osittain omalla kohdalla myös siitä että vöiden alapää menee rigiin ja yläpää liikkuvaan istuimeen, elopainoa mulla noin 100kg.
Tietty myös Motion Platform V3 pitää omaa ääntään, mutta ei mitään ylimääräistä ja on niin hiljainen ettei se ainakaan naapureita voi häiritä mitenkään huterammassakaan kerrostalossa.
Rigin kasasin nyloc-muttereilla alunpitäen, joilla saa liitoksista tukevia eikä ne löysty.
V3 polkimet piti natinaa, mutta se oli helppo korjata irroittamalla levy jonka päällä kantapäät lepää ja laittamalla sen metalli vs metalli pintoihin vaseliinia.
Istuimen eteen/taakse kiskoon myös suihkutin alussa silikonia kun sieltä kuului joitain ylimääräistä, sen jälkeen ollut hiljaa.
Rigissä 2kpl Buttkicker täryttimiä eli kaikki löysät liitokset tulisi kyllä niiden kanssa esille hyvin nopeasti.
Osaatko yhtään paikallistaa mistä ääni voisi kuulua?