CSL DD tilatessa voi valita kummalla virtalähteellä sen ottaa:
Hyvä että markkinoille tulee halvempaa DD:tä tarjolle. Miinuspuolena nykyisen basen jälleenmyyntiarvo tipahti...
Itse en vedä ostohousuja tämän kanssa jalkaan, vaan odotellaan mitä mahdollinen CSW DD tuo tullessaan vai siirrynkö kokonaan pois Fanan leiristä. Itse ainakin kaipaan hieman enemmän potkua kuin mitä nykyinen 8Nm CSW 2.5 tarjoaa. Formula V2 ruorilla ihan jees, mutta kaksikiloisella Bemu GT2 ruorilla potku loppuu kesken.
The CSL DD will not ship with any PSU by default. You Manually have to select either the small PSU or the Boost Kit 180 Upgrade when you order the CSL DD which will then be shipped with the CSL DD. So you wont have two PSUs with one floating around gathering dust
It was also said that the BK180 will be offered with a small Discount at the beginning when directly Ordered Together with the CSL DD as a small purchase incentive to protect the environment.
Lähde (Maurice on Fanan palkkalistoilla)
Hyvä että markkinoille tulee halvempaa DD:tä tarjolle. Miinuspuolena nykyisen basen jälleenmyyntiarvo tipahti...
Itse en vedä ostohousuja tämän kanssa jalkaan, vaan odotellaan mitä mahdollinen CSW DD tuo tullessaan vai siirrynkö kokonaan pois Fanan leiristä. Itse ainakin kaipaan hieman enemmän potkua kuin mitä nykyinen 8Nm CSW 2.5 tarjoaa. Formula V2 ruorilla ihan jees, mutta kaksikiloisella Bemu GT2 ruorilla potku loppuu kesken.