Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

CSL DD tilatessa voi valita kummalla virtalähteellä sen ottaa:

The CSL DD will not ship with any PSU by default. You Manually have to select either the small PSU or the Boost Kit 180 Upgrade when you order the CSL DD which will then be shipped with the CSL DD. So you wont have two PSUs with one floating around gathering dust ;)

It was also said that the BK180 will be offered with a small Discount at the beginning when directly Ordered Together with the CSL DD as a small purchase incentive to protect the environment. :)

Lähde (Maurice on Fanan palkkalistoilla)


Hyvä että markkinoille tulee halvempaa DD:tä tarjolle. Miinuspuolena nykyisen basen jälleenmyyntiarvo tipahti...
Itse en vedä ostohousuja tämän kanssa jalkaan, vaan odotellaan mitä mahdollinen CSW DD tuo tullessaan vai siirrynkö kokonaan pois Fanan leiristä. Itse ainakin kaipaan hieman enemmän potkua kuin mitä nykyinen 8Nm CSW 2.5 tarjoaa. Formula V2 ruorilla ihan jees, mutta kaksikiloisella Bemu GT2 ruorilla potku loppuu kesken.
 
tuli ostettua täältä jäsen dertiltä Next Level Racing GTTrack setti. saa opetella ajamaan uudestaan :D
ajo asentoa saa hieman hakea mutta ehkä nyt löytyi lähelle oikea. saa jalat rennosti kun aikasemmalla wheelstand prolla joutui ajamaan "varpaillaan". tosin nyt jarrut (clubsport v3) menee todella helposti lukkoon vaikka on medium pötikät 13mm vihr+pun. tiukkaamalla sitä ruuvia paranee hieman nostin nyt alkuun 1-> 1,5
jakkara kyllä saattaa mennä vaihtoon aika hiostava tuo orkkis.
 
  • Tykkää
Reactions: T0m
Itse tarvitsisin ainakin yhden universal hubin. Jos tulee v3 niin toivottavasti vuosia kestä ennen kuin,.
 
...jakkara kyllä saattaa mennä vaihtoon aika hiostava tuo orkkis...
Joo ei siinä vinyylillä viitti itseään hiostaa.
Itsellä ollut siinä alusta asti musta puutarhatuolin istuinpehmuste, makso jotain 20eur.
Ei hiosta ja mukava istua.
1619982554216.png

Kannattaa nähdä vähän vaivaa ja hakea sopiva ajoasento, säätöjä kuitenkin sen verran että pitäisi löytyä.
 
Meinasin myydä G29:n ja päivittää T300 Ferrari Integral Alcantara Editioniin. Onko loppupeleissä millainen päivitys? Fanan uusi halpis-DD kuumottelee, mutta ennustan että saatavuus tulee olemaan heikko ainakin hetken aikaa...
 
Ei kovin viisasta bisnestä Fanalta jos nyt tuo sitten viivästyy ja jengi ei voi CSW/CSL:täkään ostaa enää.
 
Meinasin myydä G29:n ja päivittää T300 Ferrari Integral Alcantara Editioniin. Onko loppupeleissä millainen päivitys? Fanan uusi halpis-DD kuumottelee, mutta ennustan että saatavuus tulee olemaan heikko ainakin hetken aikaa...

On hyvä päivitys, T300 on paljon smoothimpi kokemus. Eihän se tietenkään DD ole, mutta ei ole sellaista pykällystä ohjaamisessa/forceissa kuitenkaan lainkaan
 
On hyvä päivitys, T300 on paljon smoothimpi kokemus. Eihän se tietenkään DD ole, mutta ei ole sellaista pykällystä ohjaamisessa/forceissa kuitenkaan lainkaan

Eihän se ole, mutta tuo Logitechin legendaarinen keskialue sekä erinäiset softaongelmat on alkanu viime aikoina tympäseen oikein urakalla. Täytyypä pitää Amazonia silmällä, siellä näyttää monesti olevan tuota Ferraria reiluun 300€. Viimeksi tänä aamuna mutta kerkesi mennä :(
 
myyvät noille rockwoodin prseen suristimillekin ei oota ni tilasin audiophonicsilta, ehkä kesäkuussa tulee.
vaan eipä tässä kesällä jouda paljon ajelemaan
 
Mitäs raati on mieltä TS-PC/TS-XW vs T300RS/TX eroista? Onko rahan arvoinen satsaus parempaan? TS-PC on tilauksessa, mutta toimitus vain siirtyy.

Yksi vaihtoehto olis toki odotella tuota Fanan edukasta DD-basea, mutta voi senkin saaminen kestää syksyyn.
 
Yksi vaihtoehto olis toki odotella tuota Fanan edukasta DD-basea, mutta voi senkin saaminen kestää syksyyn.

Koska DD on ns endgame niin jättäisin turhat välivaiheet väliin. Kuinka paljon Fanaa enemmän ne muut nykypäivän halpis-DD:t maksaa ja mikä niissä saatavuus.
 
On niissä eroa, ite oon siirtyny t300-tspc. Väännössä isoin ero, nopeutta myös hiukka enempi. Tuntuma muuten aika sama. Käytettynä aivan hyvä diili mutta uutena vähän suolanen hinta..
 
899e on vrs mikä taitaa olla halvin dd, riippuu mitä pelaa ja kuinka tosissaan. Jos alottelija nii lähtisin thrustmasterilla ja jos aikoo enempi harrastaa nii sitte satsata dd. Rigi, polkimet, rattikehät päälle nii ollaan sielä 2ke likellä vaikka vrs menis.
 
Ostin siis Power:sta Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend Edition ratti&poljin yhdistelmän. Ostin tarkoituksella edullisen, ilman force feedback:ä olevan ratin, koska en ollut varma miten kiinnostus ajosimuihin kestää. Nyt vajaa 200h tuntia pelattuani on tuo ratti löystynyt eli ratin palautus keskiasentoon ei tapahdu enää niin napakasti kuin uutena. On väljyyttä mikä vaikuttaa ajotuntumaan. Ilmeisesti mekanismissa oleva kuminauha on rispaantunut ja katkeamassa. YouTube:sta löytyy esimerkkejä miten korjata tilanne korvaamalla kuminauha uudella.
Mutta lienee järkevin viedä ratti takaisin Power:iin koska takuuaika on vielä voimassa? Miten nuo takuuhommat on Power:ssa yleensä toimineet? Saako mukaan heti uuden samanlaisen (jos on varastossa) tai voiko päivittää parempaan (T150 tai T300) maksamalla välirahan? Ei kai sentään ensin lähetetä huoltoon ja olen ilman rattia epämääräisen ajan kunnes huolto lausuu tuomionsa?
Pitäisikö vielä ajella jonkin aikaa nykyisellä ja toivoa että kuminauha katkeaa kokonaan ensin :rofl: Ja sitten vasta reklamoimaan.
Ja kumpi ratti olisi parempi tällaiselle semi-vakavalle sunnuntai-ajelijalle (jolla on kuitenkin Wheel Stand Pro -lisävaruste)? T150 vai T300? Onko T150 miten äänekäs, kun se on kai toteutettu hammasratas/hihna -tekniikalla vs. T300 mikä on pelkillä hihnoilla?
 
T300 suoraan, nuo ratasvetoiset ovat sellaisia kolisevia ja äänekkäitä (kokemus g29 ja t300rs). 300:ssa tuntuma on todella paljon smoothimpi eikä ohjauksessa tunnu klappia niin kuin ratasvetoisissa.
 
Ostin siis Power:sta Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend Edition ratti&poljin yhdistelmän. Ostin tarkoituksella edullisen, ilman force feedback:ä olevan ratin, koska en ollut varma miten kiinnostus ajosimuihin kestää. Nyt vajaa 200h tuntia pelattuani on tuo ratti löystynyt eli ratin palautus keskiasentoon ei tapahdu enää niin napakasti kuin uutena. On väljyyttä mikä vaikuttaa ajotuntumaan. Ilmeisesti mekanismissa oleva kuminauha on rispaantunut ja katkeamassa. YouTube:sta löytyy esimerkkejä miten korjata tilanne korvaamalla kuminauha uudella.
Mutta lienee järkevin viedä ratti takaisin Power:iin koska takuuaika on vielä voimassa? Miten nuo takuuhommat on Power:ssa yleensä toimineet? Saako mukaan heti uuden samanlaisen (jos on varastossa) tai voiko päivittää parempaan (T150 tai T300) maksamalla välirahan? Ei kai sentään ensin lähetetä huoltoon ja olen ilman rattia epämääräisen ajan kunnes huolto lausuu tuomionsa?
Pitäisikö vielä ajella jonkin aikaa nykyisellä ja toivoa että kuminauha katkeaa kokonaan ensin :rofl: Ja sitten vasta reklamoimaan.
Ja kumpi ratti olisi parempi tällaiselle semi-vakavalle sunnuntai-ajelijalle (jolla on kuitenkin Wheel Stand Pro -lisävaruste)? T150 vai T300? Onko T150 miten äänekäs, kun se on kai toteutettu hammasratas/hihna -tekniikalla vs. T300 mikä on pelkillä hihnoilla?

Ei ole kokemusta T150:stä, mutta siltikin sanon, että heitä kuminauhahärveli roskiin ja osta suoraan se T300 tilalle. Tuollaisen non-force-feedback pilipaliromun jälkeen T300 tuntuu kuin astuisit simuilussa toiseen ulottuvuuteen :).
 
Täytyy toivoa että oma CSW 2.0 kestää vielä vuoden tms, kun sitä ennen ei ole oikein vaihtoehtojakaan, toki jos lotossa voittaa niin voi kalliimmat DD.t laittaa tilaukseen. Toisaalta se on melkein 10v kestänyt niin miksi se juuri nyt hajoaisi...
 
Eikös Fanatec luvannu loppuvuodesta sitä edullista csw dd basea reilusti alta 500e?
 
Ei ehkä ihan oikea topic tälle, mutta kysyn vinkkiä kuitenkin. DD1 on pohjakiinnityksellä kiinni wheelplatessa. Olisin irrottamassa basea siitä, mutta tulikin sellainen ongelma eteen, että yhden pultin kanta on kulunut sen verran, että oikean kokoinen kuusiokoloavain ei siihen enää pure. Olisiko kellään antaa vinkkiä miten tuo pultin saisi irti vahingoittamatta basea? :)
 
Tuollaisella olen irroitellut noita pyöristyneitä kuusiokoloja, jos en ole poralla päässyt käsiksi.

Biltemasta
 
Torxin saa yleensä lyötyä kuuskolokantaan, aika usein näin availlut mulkattuja pultteja.
Noilla irroitustapeilla ei tee mitään jos ei ole jo kanta pois.

EDIT: korjataan sen verran että toi bilteman setti vaikuttaa ihan fiksulta kun on niin lyhyet noi kartiot.
 
Ei ehkä ihan oikea topic tälle, mutta kysyn vinkkiä kuitenkin. DD1 on pohjakiinnityksellä kiinni wheelplatessa. Olisin irrottamassa basea siitä, mutta tulikin sellainen ongelma eteen, että yhden pultin kanta on kulunut sen verran, että oikean kokoinen kuusiokoloavain ei siihen enää pure. Olisiko kellään antaa vinkkiä miten tuo pultin saisi irti vahingoittamatta basea? :)
Laitat kuminauhan siihen väliin... Kyllä irtoaa
 
Itsellä oli yhden läppärin takakannen ruuvinkanta pyöritelty niin pyöreäksi ettei saanut millään meisselillä siitä otetta. Sopivan kokoisella terällä sitten porasin koko kannan irti, ja muut ruuvit kun irtosi normaalisti meisselillä ja sain kannen pois, niin pihdeillä otin kiinni ruuvin jämästä mikä törötti ruuvinreiästä ja pyörittelin pois. Ja uusi ruuvi tilalle.
 
Kiitos kaikille vinkeistä! Kaikkea kokeilin, mutta ei meinannut lähteä millään. Loppujen lopuksi irrotin koko wheelplaten rigistä ja irroitin kaikki muut paitsi rikkinäisen pultin basesta. Sitten vain pyörittelin wheel platella irti rikkinäisen pultin. :)
 
Ihan hauska lisuke jos haluaa harrastukseen panostaa. Itse tykkään ajella ets2 sillätävalla, että paddle modulessa vasemmalla jarru ja oikealla käsikaasu, leppoisaa menoa.
 
Huomenna otan yhteyttä Power:n takuu asioissa ja jos mukaan tarttuu Thrustmaster T300, niin pari kysymystä koskien ffb ratteja, kun en ole ennen moista omistanut.
Pelaan siis Dirt Rally 2.0.
Tarvitseeko ratti kalibroida joka kerta pelissä kun se kytketään PC:hen? Irrotan ratin PC:stä ja siirrän sivummalle aina pelisession päätyttyä.
Olisiko jollakulla antaa hyviä asetuksia rattia varten? Nyt varsinkin pelin viimeisimmän (viimeisen) päivityksen jälkeen? Youtube:sta ja netistä katselemani eivät ole kovin tuoreita ja jokaisella on hieman erilaiset. Vai kannattaako ajella ihan default asetuksilla (sekä Thrustmaster control panel että DR2.0 asetukset)?
 
Ei tarvitse kalibroida. Kiinni, ratti hakee päädyt ja kovaa ajoa.
Jokaisella on omat ratin setupit, säädettävää on niin paljon. Itse yleensä testaan aina ensin defaultilla, jos on omaan makuun niin jatkan sillä tai hieron sitä hieman. Jos se taas on ihan pihalla niin sitten netistä jonkun toisen tekemän setupin ja testaamaan. Pieni ero niin voi itse koittaa säätää, isompi vika niin ei muuta kuin jonkun toisen setuppi alle.

Ongelma ainakin itsellä noissa on se että säädettävää on aivan älyttömästi, nimetty pelien välillä eri tavalla yms. joten aikaa menee ihan tuhottomasti jos haluaa oikein hieroa. Tälläinen tunti silloin tunti tällöin pelaajalle ei riitä motivaatio hieroa...
 
Fanatecillä kovat piipussa! No taisi nuo T-LCM -polkimet silti olla 145€ hintaan ihan passeli ostos.

Hall effect -sensoriin siirtyminen ihan mainio uudistus noissa fanan uusissa.
 
Edelliset ainakin kovat, tai ainakin paremmat kuin mitä CSP v1:t oli. Kun nykymallin CSL LC:tä muutamia vuosia tässä käyttänyt. Se sivusuunnassa säätäminen loistojuttu, säästää polvia ja saisi jotenkin tulla kyllä nykyisiin CSP:ihinkin.
 
Ei ole kyllä hinnalla pilattu polkimia. Fana pistää kyllä tosi kovilla.
Hieman kyllä näyttää rakenne heppoiselta, mutta toisaalta muilla valmistajilla tohon hintaan ei saa edes muovisia polkimia niin onhan toi aika hyvän kuuloinen diili.
 
olikin tullu viikonlopulla hyllyyn noita bodyshakereita ja oma on jo matkalla
 
Ei ole kyllä hinnalla pilattu polkimia. Fana pistää kyllä tosi kovilla.
Hieman kyllä näyttää rakenne heppoiselta, mutta toisaalta muilla valmistajilla tohon hintaan ei saa edes muovisia polkimia niin onhan toi aika hyvän kuuloinen diili.

Aikaisemminhan oli "valettu" rakenne noissa. Toki tuollainen stanssattu rakennekin voi olla vahva jos oikein tehty ja tarpeeksi paksu materiaalivahvuus.
 
Ei tarvitse kalibroida. Kiinni, ratti hakee päädyt ja kovaa ajoa.
Jokaisella on omat ratin setupit, säädettävää on niin paljon. Itse yleensä testaan aina ensin defaultilla, jos on omaan makuun niin jatkan sillä tai hieron sitä hieman. Jos se taas on ihan pihalla niin sitten netistä jonkun toisen tekemän setupin ja testaamaan. Pieni ero niin voi itse koittaa säätää, isompi vika niin ei muuta kuin jonkun toisen setuppi alle.

Ongelma ainakin itsellä noissa on se että säädettävää on aivan älyttömästi, nimetty pelien välillä eri tavalla yms. joten aikaa menee ihan tuhottomasti jos haluaa oikein hieroa. Tälläinen tunti silloin tunti tällöin pelaajalle ei riitä motivaatio hieroa...
No, nyt on T300 kiinni penkissä ja onhan tämä hyvä. On jopa uuden auton tuoksu mukana :love:
Mutta ei kyllä ajosta meinannut tulla mitään Thrustmasterin ja Dirt Rally 2.0 default asetuksilla: tiukoissa kurveissa ei kerkiä rattia pyörittää tarpeeksi kun ollaan jo seinässä/ojassa. Ja voimaa on ratin moottorissa: tuntuu että ranteet vääntyy ja sormet menee sijoiltaan.
Nuo korjaantui kun Thrustmasterin ohjauspaneelissa rajoitin ratin kääntösäteen 540 asteeseen. Sekä DR2.0 asetuksissa säädin ffb pienemmäksi ja soft lock:n laitoin OFF. Nämä parin YouTube videon mallin mukaan. Vähänhän tuossa realismi kärsii, varsinkin vanhoilla autoilla missä ratti pyörii kuin rekassa, mutta pelattavuus edellä ajattelin mennä että homma pysyy hauskana. Myöhemmin voi sitten taidon karttuessa muuttaa asetuksia.
Alkaa jo autot pysyä taas tiellä, mutta kyllä meni ajaminen uuden opetteluksi entisen ratin jälkeen. Ja vielä kun menisi selkärankaan se, että kun ratti alkaa aktiivisesti vääntämään vastaan, niin ei se rikki (kai) mene laittamalla itse vastaan samalla lailla :D
Niin, ja laitoin tuulettimen pakotetusti pyörimään koko ajan. Ainakin uutena on vielä aika hiljainen ja kuulokkeet päässä ajelen muutoinkin. Pysyypähän moottori viileämpänä alusta alkaen vs lämpötilaohjattu jäähdytys.
 
Pitää vielä kehua Wheel Stand Pro:ta. Olin ostanut edellisen ratin pariksi telineen, mikä oli tarkoitettu perus 2-polkimen mallille. Laitoin yritykselle viestiä että saako telineeseen kiinni polkimet missä kolme poljinta ja mitä siihen tarvitaan. Seuraavana päivänä vastasivat että saa kiinni, mutta tarvitsen T3PA kiinnityssetin ja he voivat lähettää sen 10€ hinnalla. Laitoin Paypal:lla rahaa ja viestin ohjeiden mukaan ja seuraavana päivänä tuli viesti että sovitinsetti postitettu. Hyvää palvelua kyllä.
 
Pitää vielä kehua Wheel Stand Pro:ta. Olin ostanut edellisen ratin pariksi telineen, mikä oli tarkoitettu perus 2-polkimen mallille. Laitoin yritykselle viestiä että saako telineeseen kiinni polkimet missä kolme poljinta ja mitä siihen tarvitaan. Seuraavana päivänä vastasivat että saa kiinni, mutta tarvitsen T3PA kiinnityssetin ja he voivat lähettää sen 10€ hinnalla. Laitoin Paypal:lla rahaa ja viestin ohjeiden mukaan ja seuraavana päivänä tuli viesti että sovitinsetti postitettu. Hyvää palvelua kyllä.
Joo, Thrustmasterilla on toimiva support, tosin hidas. Sain jarrumodisetin mikä kuuluu T3PA-PRO settiin (oli hukkunut edellisen omistajan kanssa) 15€ hintaan lähipostiin tuotuna kaikkine osineen (ylimääräisiäkin paljon).

Edit. Taisitkin puhua wheelstandin supposta nvm.
 
Rattipäivitys simuun. Omp velocita ov superleggero.
700g 320mm ovallilla 39x19 gripillä. Jotain uutta piti keksiä.
Ei löydy valitettavaa tästä.
 

Liitteet

  • IMG_20210512_174340.jpg
    IMG_20210512_174340.jpg
    3,1 MB · Luettu: 80
Rattipäivitys simuun. Omp velocita ov superleggero.
700g 320mm ovallilla 39x19 gripillä. Jotain uutta piti keksiä.
Ei löydy valitettavaa tästä.
Maksoi 300-400eur ?
Hieno ruori :cool:

Onko tuo ClubSport Universal Hub?
Ei vaihdeviiksiä?

Oli vähän ajatuksena josko olisi ostanut Podium Hub:n pelkästään ralliin, mutta jäi sitten hommaamatta ja nyt on loppuunmyyty sekin.
 
Joo on unihubi. Mulla noi baseen kiinnitulevat läpyttimet käytössä. Saa muutaman gramman pois ruorista.
 

Liitteet

  • 1620852431406492645773736867660.jpg
    1620852431406492645773736867660.jpg
    2,7 MB · Luettu: 143
Ei helvetti. Taas ongelmia ruuvin kanssa. Ostin siis viikko sitten Fanatecin Formula V2 ratin + Podium Advanced Paddle modulen. Ratin alaosassa 2 ruuvia jotka pitäisi saada irti jotta modulen asennus onnistuu. Toinen ruuvi lähti nätisti modulen mukana tulleella avaimella, mutta toinen ruuvi on vituillaan ja avain vain pyörii siinä. Ei kenellään sattuisi tähän olemaan vinkkiä miten tuollaisen M3(?) kokoisen ruuvin saisi irti ratista menettämättä takuuta? Hieman ottaisi päähän käydä lähettämään rattia takaisin saksaan yhden hikisen ruuvin takia :)

Edit. Olen lähestynyt toki myös Fanan asiakaspalvelua, mutta heidän vastausta joutuu varmaan odottelemaan.
 
Ei helvetti. Taas ongelmia ruuvin kanssa. Ostin siis viikko sitten Fanatecin Formula V2 ratin + Podium Advanced Paddle modulen. Ratin alaosassa 2 ruuvia jotka pitäisi saada irti jotta modulen asennus onnistuu. Toinen ruuvi lähti nätisti modulen mukana tulleella avaimella, mutta toinen ruuvi on vituillaan ja avain vain pyörii siinä. Ei kenellään sattuisi tähän olemaan vinkkiä miten tuollaisen M3(?) kokoisen ruuvin saisi irti ratista menettämättä takuuta? Hieman ottaisi päähän käydä lähettämään rattia takaisin saksaan yhden hikisen ruuvin takia :)

Edit. Olen lähestynyt toki myös Fanan asiakaspalvelua, mutta heidän vastausta joutuu varmaan odottelemaan.

Pistä kuminauha väliin jos ruuvin kanta on pyöristynyt
 
Mulla kun oli valmiina sinisessä V2:ssa tuo Paddle Module, ni en tiedä mutta mahtuisko sinne väliin pihtejä joilla saisi kunnon otteen kannasta niin että saa aavistuksen löystettyä?

Sitten voisi kokeilla torx,- / tähtikantaa jonka saa juuri ja juuri ruuvin kantaan vasaralla napauttamalla.
Myös juuri sopivan kokoinen talttapää menee usein napauttamalla, kun ei se ruuvinkanta kuitenkaan mitään timanttia ole.

Kuusiokoloavaimet joissa on pallopää kannattaa heittää ihan ekaksi roskiin ennen seuraavan ruuvin kiertämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kun oli valmiina sinisessä V2:ssa tuo Paddle Module, ni en tiedä mutta mahtuisko sinne väliin pihtejä joilla saisi kunnon otteen kannasta niin että saa aavistuksen löystettyä?

Sitten voisi kokeilla torx,- / tähtikantaa jonka saa juuri ja juuri ruuvin kantaan vasaralla napauttamalla.
Myös juuri sopivan kokoinen talttapää menee usein napauttamalla, kun ei se ruuvinkanta kuitenkaan mitään timanttia ole.

Kuusiokoloavaimet joissa on pallopää kannattaa heittää ihan ekaksi roskiin ennen seuraavan ruuvin kiertämistä.

Kiitos vinkeistä! Torxia yms. kokeilin, mutta ei suostu lähtemään ja voimaa tässä tapauksessa en uskalla paljoa käyttää takuun menettämisen pelossa.

Laitoin Fanalle ehdotuksen, että tilaan uuden ratin ja kun se on saapunut, niin palautan heille tuon jossa rikkinäinen ruuvi. Ja voisivat sitten palauttaa rahat siitä viallisen ostosta. En tiedä onko täyttä utopiaa tuon onnistuminen, mutta kysytty ainakin. Olisi tylsää olla monta viikkoa ilman rattia. Tuo kuitenkin toimii muuten normisti, ainoa vain ettei APM:aa pysty asentamaan.

Tosiaan seuraavassa pitää varmaan käyttää suoraan omia työkaluja. Nyt käytin sitä APM:n mukana tullutta avainta. Tosin ruuvin vituralleen meneminen ei johtunut siitä vaan oli valmiiksi piloilla.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä ei ollut viime vuonna(tms jotain) ongelmia kun laitoin APM:n F1 2020 LE-rattiin. Hyvin lähti ruuvit, kuten aina myös lähtenyt vanhasta(vuosien takaa) alkuperäisestä F1-ratista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 016
Viestejä
4 543 353
Jäsenet
74 915
Uusin jäsen
Diapolo10

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom