- Liittynyt
- 11.11.2016
- Viestejä
- 1 383
Aini se vika lopulta oireili myös siten että kun laittoi usbin kiinni koneeseen ni halusi firmiksen päivittää ja se taas epäonnistui ja alotti alusta. Tuli loputon looppi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Aini se vika lopulta oireili myös siten että kun laittoi usbin kiinni koneeseen ni halusi firmiksen päivittää ja se taas epäonnistui ja alotti alusta. Tuli loputon looppi.
Itsellä vaan 10x ratteihin maksaisi enemmän kuin base. Siksi jos ja kun ostan CSP DD+:n jossain vaiheessa, ostan siihen sen qr1 palikan mukaan.QR2 asennettu. Nyt mielestäni kokemus on sellainen, mikä sen olisi kuulunut DD2:lla aina olla.
Poissa on kaikki ylimääräiset pienet nitinät ja natinat, sekä kurbihittikolinat.
Vahva suositus, vaikka päivitys on kohtuu hintava. Ja uusien ostajien kannattaa kyllä odottaa, että saa tuolla omansa ilman päivityskuluja.
Kauankohan lie siirtymä aika että alkaa samaaan uutta QR2:sta basen ja ratin mukana ilman "lisäkustannusta"?
Tässä jo kovasti tekisi mieli laitella CSL DD bundlea tiluuten.
Joo, yhdenkin vaihto + baseside kirpaisi ihan tarpeeksi, vaikka pikku bundle alen saikin.Itsellä vaan 10x ratteihin maksaisi enemmän kuin base. Siksi jos ja kun ostan CSP DD+:n jossain vaiheessa, ostan siihen sen qr1 palikan mukaan.
Samassa veneessä. Ottaen huomioon, että QR2 oli jo vuonna 2021 "coming soon" niin en pidättäisi hengitystäni.
Itsellä vaan 10x ratteihin maksaisi enemmän kuin base. Siksi jos ja kun ostan CSP DD+:n jossain vaiheessa, ostan siihen sen qr1 palikan mukaan.
Pistä pari rattia myyntiin ja osta niillä rahoilla QR2:t
Keksitkö hyvän lapsille sopivan setin? Täällä 5v jantteri innostui vanhasta Thrustmasterin ratista joka kaapista löytyi mutta ei saatu sitä kunnolla enää toimimaan.Taidatte olla oikeassa - vuokrauksen hinnalla saa jo perussetin testiin. G920 löytyi jo outletista alle kahden sadan ja tilasin sen testiin. Vielä pitäisi keksiä joku sopiva teline, joka tosiaan säätyy myös lyhyille kuskeille. Olisiko Wheel Stand Pro V2 ok tällainen?
Keksitkö hyvän lapsille sopivan setin? Täällä 5v jantteri
Tottakai kun kukaan ei nää niin pitäisi sitä itsekin koittaa jos vaikka innostuisi taas.Jos iskä tykkää ajella niin kunnon DD-setti on niin kestävä että sen voi antaa myös lapsen käyttöön. En vain tiedä että riittääkö niiden kunnon rigien säätövara noin nuorelle ja polkimetkin voivat vaatia liikaa voimaa. Jos iskä katsoo ja lapsi ajaa niin jonkun G25:n tai vastaavan ympärille saanee rakennettua sopivan setin.
Tottakai kun kukaan ei nää niin pitäisi sitä itsekin koittaa jos vaikka innostuisi taas.
Mutta prioriteetti kuitenkin että nuo pienet kuskit voi ajaa ja vielä niin että tuntuma sopii heille. G29 taitaa olla tuorein versio tuosta G25?
Telineen suhteen varmaan suosiolla DIY linjalle että saa mitat kohdalleen.
Osittain teknistä mainosjargonia tuo slew rate, koska ymmärtääkseni siihen vaikuttaa heti mm. dampening/inertia/yms muut basen asetukset. 99% ihmisistä säätää kuitenkin basen luonnollisemmaksi kuin robottimaiseksi. "CAN hommeli" kuulostaa kätevälle joskin tarvitsee sitten vielä uusia koko muu tuotelinja vielä tukemaan tätä.
Toki kiva saada Fanateciltäkin vihdoinkin numeroita tähän slew rateen liittyen, vanhemmista direct drive Podium ja CSL DD/Pro ei tälläisia lukuja ole virallisesti julkisuuteen annettu. Ainakaan en ole löytänyt. Ilmeisesti nykytilanteen kilpailun määrä tarvitsee myös ominaisuuksien extra alleviivaamista.
Ite ostin DD1 n. 16kk sitten eikä ole tullut haluja päivitellä/sidegradettaa. Pari rattia QR1llä löytyy eikä ole himoja ollut myöskään QR2een päivitellä, osunut hyvät QR1 yksilöt kohdalle.
Edit: tjaah, CAN liitäntä on ollut jo ainakin molemmissa Podium DD malleissa näemmä. En edes muistanut omassani tuollaista
Taas on päätä joutunut vaivaamaan, kun yrittää mietti miten tähän (Blackstorm Cockpit v2 -ajotuoli, musta 299,90) kannattaisi kiinnittää tuleva ultrawide. Ultrawideä ei ole vielä hankittu, mutta joku järkevä 21:9-kuvasuhteella oleva ruutu menee ostoon. Blackstromin oma teline on melko kallis, järkyttävän kokoinen ja vie näytön aivan liian kauas. Tarkoitettu selvästi enemmän isoille televisioille.
Niin meinaatko ny tätä 80e maksavaa monitoritelinettä? Halpahan tuo on kun lähdetään vertaamaan kunnon alurigien monitoritelineisiin..
Sepä tuollasen putkihässäkän ongelma on, modattavuus ja säädöt on melko olemattomia vs alurigi.
Taas on päätä joutunut vaivaamaan, kun yrittää mietti miten tähän (Blackstorm Cockpit v2 -ajotuoli, musta 299,90) kannattaisi kiinnittää tuleva ultrawide. Ultrawideä ei ole vielä hankittu, mutta joku järkevä 21:9-kuvasuhteella oleva ruutu menee ostoon. Blackstromin oma teline on melko kallis, järkyttävän kokoinen ja vie näytön aivan liian kauas. Tarkoitettu selvästi enemmän isoille televisioille.
Itte ratkaisin saman ongelman seinätelineellä.
DELTACO TV seinäteline, 37"-70", 40kg, 200x200-600x400 | Kauppasatama.fi
Ittellä tuo on suoraan seinäs kiinni, joten kustannus oli 40€.Saman tyylistä ratkaisua olisin itsekin ehdottanut, mutta jos rigistä on maksettu 130e niin 120e näyttötelineestä kuulostaa tyyriiltä Tuo toki taitaa kuitenkin olla ainoa helppo ratkaisu kyseiseen settiin. Niinkuin sanottu, jos ei ole aluprofiilia niin säätömahdollisuuksissa ottaa aina takkiin.
On muuten edullinen. Ostin Gigantista pari vuotta sitten aivan vastaavan kakkostelkulle makkariin ja oli tyyliin 150€. Toki ois voinut hieman "kilpailuttaa".Itte ratkaisin saman ongelman seinätelineellä.
DELTACO TV seinäteline, 37"-70", 40kg, 200x200-600x400 | Kauppasatama.fi
Sai tuotua näytön sopivan lähelle, että jos vaan rigi sattuu olemaan seinää vasten niin tuossa yksi asennus vaihtoehto.
Ittellä tuo on suoraan seinäs kiinni, joten kustannus oli 40€.
Toki, mutta ymmärsin että alkuperäinen kysyjä halusi näytön nimenomaan rigiin, voi olla että ymmärsin väärin.
NEWT2 BLACK ( NEWT2 BLACK ) - Uusi nimi itselle. Hintaan pohjaten ei varmaan hirveästi eroa TH8A:sta tai on jopa huonompi onko kellään kokemuksia?
ei ole kokemuksia muista ja tuon tilasin ja hyvä on ollut! olen ajellut toistaiseksi vain sequentaalina. ei tuolle vasta ole kerääntynyt kuin noin 20h ajelua.Se on SHH ja kyllä sitä täällä on (vanhempia versioita) enkä muista lukeneeni valituksia.
NEWT2 BLACK ( NEWT2 BLACK ) - Uusi nimi itselle. Hintaan pohjaten ei varmaan hirveästi eroa TH8A:sta tai on jopa huonompi onko kellään kokemuksia?
Huomasit varmaan että sitä sai jäykistettyä niillä kahdella pultilla jotka on siinä heti akselin vieressä ylhäällä. Oletuksena on koholla eli löysälläOn ihan soiva peli, 3d tulostetun ei kannata antaa hämätä, sisuskalut on hyvin suunniteltu eikä ainakaan minulla ole ollut ongelmia. Ehkä voisi joskus kaivata aavistuksen jäykempää kepin liikettä, mutta kyllä tuolla tulee ihan hyvin toimeen. Kannattaa ehkä heti tilata sopiva peitelevy jos käyttää vaan 6 vaihdetta tai sequna.
Yo listoilta puuttuu vn shifter VNM Simulation., JSC heillä taitaa olla EU:ssa myös jälleenmyyjiä, Suomen jälleenmyyjistä en tosin tiedä.
Ratista pitäisi löytyä se nappi-combo systeemi millä saa konsoleilla pakotettua jonkin perus kääntösäteen päälle, ne voi olla tyyliin 180, 270, 360, 540, 720, 900 tmv.Tulipas haettua gigantin Black Fridaystä G29 199 € hintaan. Mielestäni ihan kohtuullinen paketti tuon hintaiseksi. Ainoa hankaluus kun ei saa sitä pyörimisskaalaa pleikalla säädettyä. Vielä pitäis kehittää myös joku tarpeeksi tukeva teline, jotta voisi ruuvata forcefeedbackin tappiin.
Yritin ettii tietoa mutta tuollaiseen löytyi ohjeet vaan thrustmasterin rattiin.Ratista pitäisi löytyä se nappi-combo systeemi millä saa konsoleilla pakotettua jonkin perus kääntösäteen päälle, ne voi olla tyyliin 180, 270, 360, 540, 720, 900 tmv.
Jos jostain pelistä tosiaan puuttuu steering saturation säätö ja silloin esim. 900 x 60% saturation = 540 jne.
Kokeile toimisiko tämä.Yritin ettii tietoa mutta tuollaiseen löytyi ohjeet vaan thrustmasterin rattiin.
DelenordicYo listoilta puuttuu vn shifter VNM Simulation., JSC heillä taitaa olla EU:ssa myös jälleenmyyjiä, Suomen jälleenmyyjistä en tosin tiedä.
Ei ole select nappia ratissa.Kokeile toimisiko tämä.
Press and hold Select, Start and either Triangle Square, Circle or X. Triangle is 180° while X is default 900°. Square and Circle are in between. This setting remains until you turn off the wheel
Tulipas haettua gigantin Black Fridaystä G29 199 € hintaan. Mielestäni ihan kohtuullinen paketti tuon hintaiseksi. Ainoa hankaluus kun ei saa sitä pyörimisskaalaa pleikalla säädettyä. Vielä pitäis kehittää myös joku tarpeeksi tukeva teline, jotta voisi ruuvata forcefeedbackin tappiin.
Huomasin joo, mutta siitä oli hiukan liian vähän nappeja niin päädyin sitten login puoleen. Lisäksi logitech oli kuitenkin 50e halvempi niin sekin painoi kelkassa.Huomasitko että Thrustmaster T300 RS GT edition on 250€ torstaina. Näyttää alkavan heti puolelta öin tarjous.
Huomasit varmaan että sitä sai jäykistettyä niillä kahdella pultilla jotka on siinä heti akselin vieressä ylhäällä. Oletuksena on koholla eli löysällä
Ja taas tuli kirjoitettua potaskaa, eilen tuli SC2 Pro talouteen. DD1 myynnissä.
Ajotunteja ei ole vielä paljon kertynyt Simucubella, mutta toistaiseksi olen erittäin tyytyväinen... vaikea vielä sanoa onko parempi vai huonompi kuin DD1 kun säädettävää/opeteltavaa on vielä runsaasti.
WRC pelissä suorita kalibrointi ja sitten soft-lock päälle ja soft-lockin ffb 150 jotta pysäyttää ratin esim. modernien autojen kuten Rally1, Rally 2 (jne) kanssa 540asteisiin (eli 270 vasen ja 270 oikea).Pitkästä aikaa kiinnostaisivat taas virtuaalisilla rallireiteillä huristelu, mitä varten tulikin hommattua Logitech G923 -rattisetti. En ole kuitenkaan saanut rattia toimimaan mielekkäästi ja omat keinot alkavat olla hiljalleen ehtymässä. Toivottavasti täällä osaisi joku auttaa.
Ongelmana on se, että en ole onnistunut saamaan ratin lukitusta toimimaan EA WRC:ssä tai Dirt Rally 2:ssa järkevästi. Ratti pyörii aina täydet 900 astetta, vaikka ajokkina tai asetuksina olisi mitä. Haluaisin aloitella vähän lyhyemmällä kääntösäteellä & saada kääntösäteen lukittua realismin kustannuksellakin esimerkiksi 540 asteeseen tai mieluusti vielä alemmaksikin niin, että ratti ei pyörisi enää silloin, kun renkaat eivät käänny. Olen nyt yrittänyt seuraavia keinoja:
1) Kääntösäteen asettaminen G Hubissa. Lukitus toimii valitsemallani kääntösäteella sovelluksessa, kunnes avaan EA WRC:n. Kääntösäde pelaa pelissä sinällään valitsemallani lukemalla, mutta se ei pysäytä rattia ja se pyörii pelissä silti täydet 900 astetta, vaikka auto ei enää käännykään. Olen yrittänyt tätä niin, että soft lock on pelin asetuksissa joko päällä tai pois päältä. Molemmilla keinoilla lopputulos on sama.
2) Kääntösäteen asettaminen pienemmäksi EA WRC:ssä rattikalibroinnin kautta niin, että G Hubissa lukemaksi on merkitty 900 astetta. Lukitus ei toimi, vaan ratti pyörii jälleen kaikilla autoilla 900 astetta.
3) Pelkkä rattikalibrointi pelissä ohjeiden mukaan, ei siis yritystä kalibroida kääntösädettä pienemmäksi. Jopa WRC-autoilla ratti pyörii 900 astetta, vaikka soft lock on pelissä päällä.
4) G Hubin poistaminen. Ratin lukitus valitsemalleni kääntösäteelle toimii pelissä, mutta mikään muu ei sitten toimikaan.
Olenkohan nyt ymmärtänyt jotakin perustavanlaatuisesti väärin, onko jossakin vikaa vai onko kyse puhtaasti omasta osaamattomuudestani (sekin on aivan mahdollinen vaihtoehto)? Kun ratti pyörii ikään kuin tyhjää, koen, että etenkin hitaiden mutkien ajaminen on ihan mahdotonta.
Kiitokset! Kokeilin kaikkea ehdotettua, mutta homma ei lähtenyt silti toimimaan. Sain kuitenkin ongelman ratkaistua itse tuurilla, kun ajattelin kokeilla vielä jonkun vanhemman G Hub -version lataamista. Viime vuoden G Hub -versiolla asetettu säde toimii ja lukitus on haluamassani kohdassa pelin avaamisen jälkeenkin. Mysteeriksi jää, miksi tuoreemmilla ohjelmaversioilla ratti ei toiminut asettamallani tavalla eikä suostunut lukittumaan mihinkään.