Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fanatecin ratti menee tämän vuoden puolella vaihtoon. Aika siirtyä DD-rattiin mutta aika vaikea valinta eri merkkien välillä. Fanatec, Simucube vai Moza. Vai joku muu? Hintaluokka alle 2000 euroa.
Mitä eroja eri merkeillä?
Fanatecin ratti menee tämän vuoden puolella vaihtoon. Aika siirtyä DD-rattiin mutta aika vaikea valinta eri merkkien välillä. Fanatec, Simucube vai Moza. Vai joku muu? Hintaluokka alle 2000 euroa.
Nyt mainostan kyllä jonku tuotetta. Mutta jos nyt heti itse olisin vaihtamassa, niin tuolta myyntipuolella olisi myynnissä SimXperience AccuForce Pro V2. Itse menisin kyllä sillä.Fanatecin ratti menee tämän vuoden puolella vaihtoon. Aika siirtyä DD-rattiin mutta aika vaikea valinta eri merkkien välillä. Fanatec, Simucube vai Moza. Vai joku muu? Hintaluokka alle 2000 euroa.
Previkka, suomalaisilla simuharrastelijoilla on kyllä ihan hyvin pullat uunissa .. tai ainakin sillä 0,01% kenellä on varaa hankkia nämä joka tapauksessa upea innovaatio kyseessä.
Syytä että? Eikö tuo Accuforce ole jo aika "antiikkia" nykyisillä dd-markkinoilla.Nyt mainostan kyllä jonku tuotetta. Mutta jos nyt heti itse olisin vaihtamassa, niin tuolta myyntipuolella olisi myynnissä SimXperience AccuForce Pro V2. Itse menisin kyllä sillä.
Syytä että? Eikö tuo Accuforce ole jo aika "antiikkia" nykyisillä dd-markkinoilla.
Lähinnä tuon Sim Commander nelosen takia.Syytä että? Eikö tuo Accuforce ole jo aika "antiikkia" nykyisillä dd-markkinoilla.
Onhan noissa kaikissa puolensa. Vrs yksi pätevä vaihtoehto myös. Itse lähtisin miettimään rativalikoiman kautta. Fanatecit ja Mozat jättäisin kauppaan, jos ei heidän ekosysteeminsä miellytä ja toisaalta Simucubeen joku premium-ratti, niin äkkiä saattaa hinta paukkua jo budjetin yli. Jne.
Joo kyllähän tosiharrastajalla pitää aktiivinen kytkinpoljin olla!6600€ 3-polkimen setti
Joo kyllähän tosiharrastajalla pitää aktiivinen kytkinpoljin olla!
Mulla on GT Omega RS9 Simulator Seat ja olen kaverilla testannut Sparco R100, ja ovat kutakuinkin samaa tasoa, paitsi Sparco on kyllä jämäkämpi varsinkin selkänojasta.Sparco R100 vaiko penkki suoraan gtomegalta?
En osaa oikein itse päättää jommasta kummasta, niin jos kenelläkään olisi jotain mielipidettä tai kokemusta alemman budjettiluokan penkeistä niin otan mielenkiinnolla vastaan.
Muutamat käyttäjät taisivat ennakkotilata Simgraden VX-Pro polkimet.
Onko kukaan vielä saannut omiaan?
16.3 tilaus sisään, mutta ei ole kuulunut vielä mitään.
Sparco R100 vaiko penkki suoraan gtomegalta?
En osaa oikein itse päättää jommasta kummasta, niin jos kenelläkään olisi jotain mielipidettä tai kokemusta alemman budjettiluokan penkeistä niin otan mielenkiinnolla vastaan.
En tarkoittanutkaan tätä forumia, vaan se että ilmoittaisivat kaikille henk.koht. sähköpostilla jos omaan tilaukseen tulee muutoksia tai viivästyksiä luvattuun.
Onko oma disaini vai joku valmis malli?Jotenkin musta tuntuu että tuon uuden sq shihterin ra
kentelu jotenkin taas lähti lapasesta.
Valmiilla mennään Sequential Shifter (DSD Inspired) by LocalwarCorp taito ei vielä riitä omaan suunnitteluun. Tuohonkin jouduin ulkoistaa tuota tulostusta muutaman osan verran , kun en omilla vehkeillä jaksanut syventyä tuon TPU:lla tulostamisen saloihin.Onko oma disaini vai joku valmis malli?
Olen monta kertaa meinannut alkaa tulostamaan tätä mutta jäänyt sitten tekemättä vielä
BEAVIS Motorsport
All the best info, parts & videos for the Mazda Miata MX5 and race carsbeavismotorsport.com
Itse tuon alpha minin ja GT4 ratin hommasin tuossa muutama kuukausi sitten. Itse ollut kyllä tyytyväinen tuohon simagicin laatuun. Itsellä käytössäni ehkä 70-80% FFB jossain perus GT3 ajossa ja sitten jossain ralleissa ja driftaamisissa vielä vähemmän. Ralli ja driftaus hommissa siis ihan perus 350mm ratti. Tottakai se kannattaa ottaa paras base mitä budjettiin mahtuu. Tähän mennessä ei ole ainakaan tullut fiilistä päivitellä basea jota vähän pelkäsin. Ajatuksena olisi että voisin ostella noita simagicin ratteja tuossa pikkuhiljaa ja sitten jos joskus haluan päivittää niin ostaisin alpha ultimaten. Voisin kyllä itse sanoa että tuolla minillä suurinosa varmasti pärjää. Olkoon siinä se 10nm tai 13nm josta on jotain mittauksia. Nuo 13nm mittaukset on siis joku iracingin tyyppi joskus tehnyt ja saanut tuon 13nm piikki tehoksi. Itse en faktaksi osaa sanoa kun ei ole millä mittailla, mutta kun tuossa tutun CSL DD 8nm vertasi niin on ero kyllä jo todella huomattava.Ite ajellut T300:lla nyt vuoden verran ja iskin silmäni Simagicin Alpha / Alpha miniin. Basen kylkiäiseksi todennäköisesti FX Pro Formula-ratti. Moza on ollut toisena hyvänä vaihtoehtona, mutta jotenkin enemmän viehättää nuo Simagicin bundlet - Mozalta taitaa tällä hetkellä löytyä vain R5 bundle. Mikäli budjetti ei sisällä polkimia, niin tuolla hinnalla tuskin hirveän huonoon voi päätyä
Itse tuon alpha minin ja GT4 ratin hommasin tuossa muutama kuukausi sitten. Itse ollut kyllä tyytyväinen tuohon simagicin laatuun. Itsellä käytössäni ehkä 70-80% FFB jossain perus GT3 ajossa ja sitten jossain ralleissa ja driftaamisissa vielä vähemmän. Ralli ja driftaus hommissa siis ihan perus 350mm ratti. Tottakai se kannattaa ottaa paras base mitä budjettiin mahtuu. Tähän mennessä ei ole ainakaan tullut fiilistä päivitellä basea jota vähän pelkäsin. Ajatuksena olisi että voisin ostella noita simagicin ratteja tuossa pikkuhiljaa ja sitten jos joskus haluan päivittää niin ostaisin alpha ultimaten. Voisin kyllä itse sanoa että tuolla minillä suurinosa varmasti pärjää. Olkoon siinä se 10nm tai 13nm josta on jotain mittauksia. Nuo 13nm mittaukset on siis joku iracingin tyyppi joskus tehnyt ja saanut tuon 13nm piikki tehoksi. Itse en faktaksi osaa sanoa kun ei ole millä mittailla, mutta kun tuossa tutun CSL DD 8nm vertasi niin on ero kyllä jo todella huomattava.
Tässä vielä tuo mittaustulos joka löytyy iracingin foorumilta. Sinänsä mittaus näyttää ihan luotettavalta kun muut baset näyttivät niiden mainostettuja arvoja.
Itse tilasin sim-motion EU:sta. Siis olen itse ymmärtänyt että simagic olisi ilmoittanut väännön jota ratti pystyy pitämään X ajan ja sitten taas tuo piikki teho on vähän isompi. Tiedä näistä kun ei ole mittareita tai osaamista niitä mittailla. Tuolta sim-motionilta ainakin saanut apua aina sähköpostiin 1-2 arkipäivässä. Ostin itse tuon GT4 ratin käytettynä ja nyt kyselin josko siihen saisi ne kytkin läpät rattiin niin sieltä vastattiin seuraavan päivänä että voivat tilata semmoiset minulle. Olin aluksi moza R9 katselemassa, mutta oli loppu joka puolelta ja en enää jaksellut odotella niin ostin sitten tuon minin.Luinkin jostain tuosta, että Simagic ilmoittaa hieman alakanttiin, joten uskoisin tuon Minin riittävän myös omaan käyttöön hyvin. Tilasitko ulkomailta? Katsoin, että Jimmsille on tullut myös myyntiin, mutta toistaiseksi huonosti saatavilla ja muutamaa ulkomaista verkkokauppaa käynyt läpi, mistä saisi koko setin kerralla. Itselläni vähän rajoittaa tällä hetkellä myös huoneen tilavuus, niin joutuisi toistaiseksi vetämään pöydässä kiinni pienemmällä väännöllä.
Lisättäköön nyt vielä, että onkohan kenelläkään kokemuksia tuosta Monkeydriver seat-rigistä? Yrittänyt huhuilla sähköpostilla jne. mutta huonosti saanut mitään vastausta - kiinnostaisi tulevaisuutta ajatellen.
Hetki menee vielä. Parempaa load celliä kaasulle tulossa.
Kohta varmaa joku valittaa kun ei ole suomeksi..
No jos sanotaan että polkimia aletaan lähettämään 2vkoa ennakkotilauksen loputtua niin kyllä niiden aika valmiina täytyy pakostakin olla. Myös niiden esittely videolla kyllä viittaisi siihen että polkimet ovat muutamaa pikku muutosta vaille valmiit.Ennakkotilaushan nimenomaan tarkoittaa ettei tavara ole vielä valmis.. siksi sana "ennakko"..
Mikäli jollakulla tarvetta, e-villessä Next Level Racing näytön lattiateline tarjouksessa 49.90€
1kpl näkyisi jäljellä olevan.
Mielestäni ihan kohtuullinen hinta kyseisestä värkistä.
Next Level Racing näytön lattiateline
Erinomainen Next Level Racing lattiateline on paras teline pelinäytölle. Ota taidoistasi mittaa ja kaasuta uuteen kisaan!www.e-ville.com
Hieman on vaikeeta päättää kummanko ostais fanatecin gran turismo dd pron vaiko mozan r9. Arvosteluita on tullut jonkin verran luettua ja vaikuttais tuo mozakin olevan varsin pätevä vehje. Halvempi olisi tuo mozan base, mutta sitten kun siihen pitää ottaa formula ratti ja pyöreä ratti niin rupeekin fanatec olemaan halvempi vaihtoehto. Polkimet jo löytyy fanan puolelta ja niitä ei tarvitse päivittää. Ei täälläkään taida vielä kellään olla tuosta mozasta kokemuksia? Kai sitä pitää vielä jatkaa pähkäilyä ja arvostelujen lukemista.
Ite olen ostanut Fanatecilta 19 tuotetta + muutama rimmi.
Ei mulla ole ollut ongelmia niiden kanssa...noh kässäri nyt on surkea tekele ja vaihdekepissä oli satunnaisia miss-shiftejä, mutta muuten ratit, polkimet ja baset toimineet moitteetta.
En sitten tiedä missä ja mistä syystä ne on yleisesti leimattu niin paskaksi ettei kannata hankintaa edes harkita
Mielestäni muut merkit menneet vaan ohi hinta/laatu suhteessa basejen suhteen. Jos ei tule käytettyä konsolin kanssa niin menisin kyllä mozan kanssa. Olen molempia päässyt testaamaan ja on niissä jo ihan silmin ja sormin tuntuva ero. Fanatecilla toki halpoja ratteja, mutta kyllä niissä sen hinnan huomaa. En toki kaikkia fanatecin ratteja ole kokeillut. Kaikki toki ostakoon mitä haluaa.Varmaan tuossa osansa tekee se, että Fanateceja myydään kuitenkin moninkertainen määrä verrattuna näihin pienempiin valmistajiin. Äkkiä sitten tekee sen, että foorumeilla ja discordeissa jne syntyy vaikutelma että koko ajan on jollain fanatecit hajalla, vaikka se ei mikään normaalia suurempi osuus olisikaan.
Ei itselläkään isompia ongelmia sattunut, vaikka monenlaista omistanut. Csl-sarjan polkimien kanssa taisi olla jotain pientä häikkää, mutta clubsportista ylöspäin ainakin ihan varmoja vehkeitä.