• Live: io-techin pikkujoulu- ja hyväntekeväisyysstriimi tänään alkaen klo 19. Pelataan io-techin toimituksen kesken PUBGia ja tavoitteena saada 10000 euroa täyteen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Pankit

N26 taitaa olla ilmainen mutta vaatii voimassa olevan henkilökortin.

Juu no sen verran tarkennuksena omaan tarpeeseeni, että pitää pystyä tunnistautumaan esim Suomi.fi -palvelussa, joten N26 ei itselleni kelpaisi. Mutta mielenkiinnolla seuraan, josko joku olisi bongannut edukkaampaa kuin tuo 2,5e/kk OmaSP. Tai saisiko jostain netti+mobiili+kortti -yhdistelmän max 5e/kk (ilman kommervenkkejä)? Harmillisesti pankkihinnastot hieman sekavia lukea kun osassa vaaditaan liittymistä jäseneksi, tai edellytetään tiettyä asiakkuustasoa sijoitusten/lainojen/talletusten muodossa - pikkuprintistä selviää sitten, että normihinta onkin luokkaa 10e/kk. Nordealla yksi edullisimpia tuo koko paketti, 7,75e/kk.
 
Nordealla yksi edullisimpia tuo koko paketti, 7,75e/kk.

Nordealla menee muuten alle vitoseen jos käytät myös mobiilipankkia, eli otat Mobiili Plus paketin

Mobiili Plus- paketin hinta

Mobiilipankkia käyttävät asiakkaatMobiili Plus-paketti 1.8.2022 alkaen
Premium-asiakas0,00 e/kk
Asuntolaina-asiakas0,00 e/kk
Korkeakouluopiskelija-asiakas
19-30-vuotias
0,00 e/kk
Nuorisoasiakas
19-25-vuotias
0,00 e/kk
Normaalihinta4,65 e/kk

Edellytyksenä on, että käytössä on mobiilipankki, tili ja kortti. Mobiili Plus -pakettiin kuuluu käyttötilit, pankkitunnukset ja 1–2 korttia: Nordea Gold, Nordea Credit tai Nordea Debit.

Mobiili Plus -paketti sisältää myös verkkopankin käytön.
 
Nordealla menee muuten alle vitoseen jos käytät myös mobiilipankkia, eli otat Mobiili Plus paketin

Kappas, tämähän on mennyt täysin tutkan alta - ja vahvistaa sen minkä jo aiemmin sanoinkin, että tarkkana saa näitä pankkien hinnastoja lukea mitä kuuluu mihinkin ja millä hinnalla! Mutta nyt herää vain kysymys, että miksi ihmeessä kukaan ottaisi Nordealta tuota normaalia +7e/kk perusverkkopankkipakettia, jos kerran selvästi halvempaan mobiilipankkipakettiinkin kuuluu tuo verkkopankki? :D
 
Kappas, tämähän on mennyt täysin tutkan alta - ja vahvistaa sen minkä jo aiemmin sanoinkin, että tarkkana saa näitä pankkien hinnastoja lukea mitä kuuluu mihinkin ja millä hinnalla! Mutta nyt herää vain kysymys, että miksi ihmeessä kukaan ottaisi Nordealta tuota normaalia +7e/kk perusverkkopankkipakettia, jos kerran selvästi halvempaan mobiilipankkipakettiinkin kuuluu tuo verkkopankki? :D
"Edellytyksenä että käytössä mobiilipankki" rajaa mm ison osan vanhuksia pois. Omalla mummulla ei dorosta löydy tuollaisia. Sitä en tiedä onko verkkopankkiakaan, eikös tuo pakollinen mahda olla nykyään vai saako tilin avattua kortin kera, mutta ei pääse katsomaan mistään muutakun pankkiin soittamalla?
 
OP on myös melko edullinen (3,95 e/kk) jos jäseneksi liittyminen eli satasen panttaaminen pankille ei haittaa. Ilmeisesti konttorilla ei tarvitse käydä jos voi tunnistautua muuten.
 
Nopealla googlailulla, coinmotion prepaid debit kortti. 2e kk kortin lähetyskulu. Ei ole kuukausimaksuja kunhan korttia käyttää.

Kortilla voi maksaa kryptoissa tai euroilla.

Coinmotionin kortilla voi ainakin toistaiseksi käyttää vain euroja. Ei tosin haitanne alkup. kysyjää.
 
Coinmotionin kortilla voi ainakin toistaiseksi käyttää vain euroja. Ei tosin haitanne alkup. kysyjää.
Kyllä, mutta ilmeisesti ainakin rahat voi siirtää kryptovaluuttasijoituksista, jotka siis lunastetaan euroina kyseiselle kortille.

Pitäisi melkein tilata, kun ei ole sitä vaaraa, että kortti hukkuessaan olisi ongelma, se kun on prepaid.
 
Mites tuo SweepBank? Se pitäisi olla ilmainen varsinkin jos ei tarvitse varsinaista korttia, mikäli ymmärsin niin about täydellinen kysyjän vaihtoehdoksi.

Näköjään eri SP:llä on eri hinnat. Mulla on Säästöpankkien vakuutus ollut nyt pari vuotta mikä oli kirkkaasti halvempi kuin kaikki muut, siitä olisi saanut vielä jonkun pienen alennuksen jos olisi tili säästöpankissa, mutta kun katselin niin ihan tavallinen käyttötili oli maksullinen säästöpankissa. En ole muissa pankeissa törmännyt maksullisiin tavallisiin tileihin. Tuo OmaSP ei näköjään kuulu tuohon Säästöpankkien ryhmään, minkä takia se ei tullut eteen kun noita katselin.

:edit korjattu nimi
 
Viimeksi muokattu:
Bank Norwegian uusi korko 24.1. alkaen 1.30 %.

FELLOW Bank määräaikainen talletus korko 2.55 % nykyään. Jo kahden vuoden talletuksella.
 
Bank Norwegian uusi korko 24.1. alkaen 1.30 %.

FELLOW Bank määräaikainen talletus korko 2.55 % nykyään. Jo kahden vuoden talletuksella.

Näistä olisi kiva olla joku näppärä sivusto, josta näkisi päivitetyt tiedot eri summille ja talletusajoille. Mullakin on turhan paljon käteistä heikolla tuotolla kertynyt sukanvarteen. Nyt tungin kivijalan 6kk määräaikaiselle hiukan mutta parempiakin varmasti on. Tämä oli muistaakseni 1.4%/6kk Nordealta. Nyt näköjään olisi 1,5%/6kk. 12kk olisi 1,7%.
 
Fellow Pankki tarjoaa tällä hetkellä isoimman koron jo 24 kk talletuksella summasta riippumatta.

Kannattaa myös huomioida BigBankin, jossa 2.5 prosentin korko myös, mutta vain 10 vuoden säilytysajalla.
Nyt myös sijoituksissa aletaan olla miltei pohjilla, joten siellä saisi ehkä paremman tuoton??
 
Onko kenelläkään ollut S-Pankin kanssa ongelmia lähtevien maksujen kanssa?

Minulla menee e-laskuna asuntolainalyhennys ja eräpäiväksi merkittynä maksuna luottokorttilyhennys ja nyt on käynyt niin, että Hypo on veloittanut korkoa kun e-lasku on heidän mukaansa tullut myöhässä ja Bank Norwegian kun luottokorttilasku on maksettu myöhässä.

Summat eivät ole isoja mutta luulisi näiden nyt toimiva ilman, että tulee mitään kymmenien senttien korkoja aina seuraavaan laskuun.
 
Nordea olisi tarjonnut nykyiseen asuntolainaan muuttuneessa tilanteessa 0,12 % prosenttiyksikköä pienemmän marginaalin, kun kysyin uutta tarjousta 5 vuotta vanhaan lainaan. Ainut vaan, että muutos maksaa 250 euroa ja ei ole minulle siksi järkevä.

Saakohan tuon vielä tingattua pois, jos kerron että olen vaihtamassa pankkia?
 
Bank Norwegian säästötilin korko nyt 1.45% (alkaen 6.2.2023).

Nostaisivat heti 2 prosenttiin, tuntuu jatkuvasti noita viestejä tulevan sähköpostiin. Svealla kuitenkin 1,50 %.
 
Bank Norwegianilta tuli taas viesti.

Hyvä asiakkaamme,

Tiedotamme, että säästötilin talletusten korko nousee 01.03.2023 alkaen.

Nykyinen korko Uusi korko
Ensimmäisestä eurosta 1,45 % 1,55 %

Miksi korkoa ei nosteta heti esim. kahteen prosenttiin. Ennenhän siellä korko olikin 2 % luokkaa.
 
Onko kenelläkään ollut S-Pankin kanssa ongelmia lähtevien maksujen kanssa?

Minulla menee e-laskuna asuntolainalyhennys ja eräpäiväksi merkittynä maksuna luottokorttilyhennys ja nyt on käynyt niin, että Hypo on veloittanut korkoa kun e-lasku on heidän mukaansa tullut myöhässä ja Bank Norwegian kun luottokorttilasku on maksettu myöhässä.

Summat eivät ole isoja mutta luulisi näiden nyt toimiva ilman, että tulee mitään kymmenien senttien korkoja aina seuraavaan laskuun.
Ei ole ollut ongelmia. Onko tilillä ollut riittävästi katetta, kun maksu lähti?
Jos S-pankissa näkyy selkeästi maksupäivä ja se muka myöhästynyt lasku tulikin sinne muualle vaikka viiveellä, niin ei tuosta voi kyllä korkoja veloittaa.
Suosittelen selvittämään asiaa S-pankin ja Svean kanssa.

Ainoa ongelma itsellä S-pankissa on se, että S-tuottotilillä ei tule enää edes sentin korkoa kuukausittain, ennen tuli sentti kun oli tonni säästössä.
Nyt siitä tonnista on jo 500 ja summa ilmeisesti niin pieni jo, että 0,01 prosentin korolla ei muodostu korkoa.

Onneksi Fellow-pankki/Norwegian tarjoavat 1,55 % koron.
 
Oliko tähän jotain syytä? Tuolla lukee aika yksiselitteisesti: "Pankkitilissä, Nordea Debit -kortissa tai pankkitunnuksissa ei ole alaikärajaa. Alaikäisen huoltajat päättävät, milloin lapsi on valmis käyttämään pankkipalveluita itsenäisesti. "


Eli Debit-kortti olisi pitänyt saada, ja sillä voi tallettaa rahat automaatista.
PCKT – Turvallinen tapa antaa lapselle rahaa
 
Ei ole ollut ongelmia. Onko tilillä ollut riittävästi katetta, kun maksu lähti?
Jos S-pankissa näkyy selkeästi maksupäivä ja se muka myöhästynyt lasku tulikin sinne muualle vaikka viiveellä, niin ei tuosta voi kyllä korkoja veloittaa.
Suosittelen selvittämään asiaa S-pankin ja Svean kanssa.

Ainoa ongelma itsellä S-pankissa on se, että S-tuottotilillä ei tule enää edes sentin korkoa kuukausittain, ennen tuli sentti kun oli tonni säästössä.
Nyt siitä tonnista on jo 500 ja summa ilmeisesti niin pieni jo, että 0,01 prosentin korolla ei muodostu korkoa.

Onneksi Fellow-pankki/Norwegian tarjoavat 1,55 % koron.
Tähän korkoon liityvä juttu se on varmaan 2.30% ( ECB Base Rate) josta pankki veloittaa kulun -0.75% jää 1.55 % korko tilille asiakkaalle. Sitä ei vaan avata näin ulospäin asiakkaalle uskoakseni.

Mutta kuten sanon saatan olla väärässä itsellä vastaava USD ( 4.50% on jää korkoa tilille 3.75% ) GPB ( 4.00%on jää korkoa tilille 3.25%) EUR 2.50%on jää korkoa tilille 1.75% ) tileillä.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.
OP:sta pitäisi toimia sekunneissa SEPA-pikasiirrolla, joka on oletusarvoinen maksutapa. Nordea myös osaa ottaa tämän vastaan.

OP taitaa tällä hetkellä olla ainoa suomalainen pankki, joka tarjoaa SEPA-pikasiirtoa rahan "lähetykseen".

 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.
Danske Bankista Osuuspankkiin siirtyy ainakin hetkessä.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.

Maksamisella tarkoitat varmaan tilisiirtoa. Mutta reaaliaikaiseen siirtoon voi käyttää myös Siirto-sovellusta:


Ilmainen ja toimii Nordean, OP:n, S-Pankin ja Ålandsbankenin välillä.
 
Kuinka tuo Siirto toimii S-Pankin asiakkailla, pankkihan irtautui yhteistyöstä ainakin osittain, täytyykö/voiko käyttää OP:n tai Nordean sovellusta S-Pankin tunnuksilla?
 
Kuinka tuo Siirto toimii S-Pankin asiakkailla, pankkihan irtautui yhteistyöstä ainakin osittain, täytyykö/voiko käyttää OP:n tai Nordean sovellusta S-Pankin tunnuksilla?
Totta, Nordean sivuilla oli vanhentunut tieto. Taisi poistua jo 2019.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.

Viime viikolla 5 numeroinen summa siirtyi normi tilisiirtona arki-iltana maksimissaan "minuuteissa" OP -> Nordea.
 
OP taitaa tällä hetkellä olla ainoa suomalainen pankki, joka tarjoaa SEPA-pikasiirtoa rahan "lähetykseen".
Onneksi muutkin pankit pakotetaan tuohon muutaman vuoden sisällä. Vastaanottaminen taitaa onnistua nykyään jo kaikilta pankeilta.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.

Sepa credit tilisiirto sehän pankki voi päättää ottaako se käyttöön tämän vai ei. Nordeasta SPankkiin se 4 h noin kestää. Revolutista SPankkiin se 1 sekunti kestää. S Pankista Revolutiin 4-5h kestää. Vinkki maksa BankNorwegian luottokortin lasku sweeppankin kautta aamulla on jo lasku kunnossa . Tästä nyt sivuutettiin aiheesta mutta joo pankit päättä ottaako sen käyttöön.
 
Millaisia kokemuksia teillä on reaaliaikaisesta maksamisesta? Esimerkiksi Osuuspankin ja Nordean välillä sen pitäisi toimia automaattisesti, mutta toimiiko? Kulkeeko raha sekunneissa niin kuin pankit lupaavat. Minulla on tästä ristiriitaisia kokemuksia.
OP:sta Nordeaan menee heti, toiseen suuntaan ei. On kyllä todella ärsyttävää, sillä itsellä esim. tili molemmissa ja itsellensä ei voi noilla Siirroilla tai MobilePaylla lähettää. Pisteet todellakin OP:lle sentään tuosta pikasiirrosta :thumbsup:
 
Kyllä. Op homma toimii ja nordea otta vastaan kyllä mutta nordeasta ulos ei. Peukut ehkä joku päivä.
 
Danske on ollut mukana tuossa reaaliaikaisessa järjestelmässä (SEPA instant credit transfer) 2019 lähtien (siirrot molempiin suuntiin). Rahamiehet eivät ehkä tuota huomaa, kun yläraja on 15000e.

Virallisesti siinä näyttää olevan kaikki muut paitsi Paikallisosuuspankit. Eri asia on sitten että onko pankki päättänyt lähettää kaikki ulosmenevät maksut aina kun mahdollista SCT Inst maksuna (esim Danske ja OP) vai vain käyttäjän niin valitessa (esim Nordea), jos edes valintamahdollisuutta on annettu tavalliselle pulliaiselle.

..Niin ja oma kokemus on että ei mene sekunneissa, mutta menee minuuteissa.
 
Danske on ollut mukana tuossa reaaliaikaisessa järjestelmässä (SEPA instant credit transfer) 2019 lähtien (siirrot molempiin suuntiin). Rahamiehet eivät ehkä tuota huomaa, kun yläraja on 15000e.

Telialta tuli juuri huomautus, kun luulin maksaneeni puhelinlaskuni, vaikka en ollutkaan. Huomautuksessa lukee, että maksut näkyvät tilillämme 1-3 arkipäivän päästä maksamisesta. Pankkina on Danske Bank.

Mitenköhän tuo on mahdollista?
 
Telialta tuli juuri huomautus, kun luulin maksaneeni puhelinlaskuni, vaikka en ollutkaan.

Voitko katsoa, maksoitko sen viimeistään eräpäivänä? Jos maksoit, niin ei pitäisi olla mitenkään mahdollista, että tulisi huomautusta. Sillä ei ole mitään merkitystä, mihin pankkiin maksat ja mistä pankista. Se ei ole sun vastuulla jos siirtoon menee N päivää. Kannattaa myös katsoa, että maksoit myös oikean summan.
 
Omalla kokemuksella ei kyllä operaattorit tai muutkaan isot toimijat lähettele muistutuksia parista päivästä. Ja jos eräpäivänä maksaa, ei ongelmia synny ikinä. Huomautus varmaankin vain sitä varten, että asiakas on maksanut tuon aikavälin sisällä, jolloin maksu ei välttämättä heillä näy vielä = turha muistutus. Tosiasiassa menee luultavimmin nopeasti, ja tuossa on vaan ekstramarginaalia.
 
Voitko katsoa, maksoitko sen viimeistään eräpäivänä? Jos maksoit, niin ei pitäisi olla mitenkään mahdollista, että tulisi huomautusta. Sillä ei ole mitään merkitystä, mihin pankkiin maksat ja mistä pankista. Se ei ole sun vastuulla jos siirtoon menee N päivää. Kannattaa myös katsoa, että maksoit myös oikean summan.

Menee entistä sekavammaksi. Avasin nettipankin ja tutkin tilitietojani. Maksoin laskun viime kuun 24. päivä, joka on perjantai. Huomautus on päivätty maanantaille, joka on 27. päivä. Minun ei siis tarvitse reagoida huomautukseen, koska se on lähtenyt sen jälkeen, kun olen maksanut laskun.

Muistaakseni maksoin laskun illalla, joten voisikohan olla niin, että huomautukset tehdään valmiiksi jo perjantaina. Eihän tuo oikein muuten selity vai miten?
 
Ja mikä oli laskun eräpäivä? Se on tässä se oleellinen tieto.

Eräpäivä on 13. päivä, mutta eihän se ole oleellinen tieto vaan muistutuksen lähettämisaika on. Muistutus lähtee aina 14 päivää eräpäivän jälkeen.
 
Eräpäivä on 13. päivä, mutta eihän se ole oleellinen tieto vaan muistutuksen lähettämisaika on. Muistutus lähtee aina 14 päivää eräpäivän jälkeen.

Noniin, eli maksoit laskun 11pv myöhässä. Tämän olisit voinut kirjoittaa heti aluksi. Se selittää muistutuksen. Ja jos muistutus lähtee 14pv päästä ja 11pv kohdalla ennen viikonloppua teet tilisiirron, niin eipä se ehdi heille ennen kuin lähettävät muistutuksen. Eli käyttäjävirhe eikä tuossa ollut mitään epäselvää.
 
Noniin, eli maksoit laskun 11pv myöhässä. Tämän olisit voinut kirjoittaa heti aluksi. Se selittää muistutuksen. Ja jos muistutus lähtee 14pv päästä ja 11pv kohdalla ennen viikonloppua teet tilisiirron, niin eipä se ehdi heille ennen kuin lähettävät muistutuksen. Eli käyttäjävirhe eikä tuossa ollut mitään epäselvää.

Joo, mutta kun lasku on maksettu Osuuspankista ja Danskellakin on tuo pikasiirto, niin eikö sen olisi pitänyt mennä heti perille? Vai eikö Danskella ole?
 
Joo, mutta kun lasku on maksettu Osuuspankista ja Danskellakin on tuo pikasiirto, niin eikö sen olisi pitänyt mennä heti perille? Vai eikö Danskella ole?
Luultavasti onkin mennyt heti mutta asia ei ole niin yksinkertainen. Sanoit maksaneesi illalla, riippuen siitä mikä on iltaa voi olla että pankin järjestelmässä pankkipäivä on jo maanantai ja yritykselle on tuotettu tiliotteet perjantailta. Ja huomautukset tehdään sitten maanantaina siihen mitä perjantaina on ollut tilanne pankkipäivän vaihtuessa. Tuo nyt oli vain yksi vaihtoehto ja vaihtoehtoja on monia mitä tuossa on tapahtunut.
 
Kyllä. Op homma toimii ja nordea otta vastaan kyllä mutta nordeasta ulos ei. Peukut ehkä joku päivä.
Joku virolainen osti minulta näytönohjaimen yli vuosi sitten ja maksoi reilu tuhat euroa Nordeasta n.klo18. Sanoi että nimi pitää vain olla oikein, niin raha siirtyy heti. Ja niin siirtyi, minulla on siis OP. Vai onkohan Nordealta loppunut tuo aiemmin toiminut siirto tms?
 
Luultavasti onkin mennyt heti mutta asia ei ole niin yksinkertainen. Sanoit maksaneesi illalla, riippuen siitä mikä on iltaa voi olla että pankin järjestelmässä pankkipäivä on jo maanantai ja yritykselle on tuotettu tiliotteet perjantailta. Ja huomautukset tehdään sitten maanantaina siihen mitä perjantaina on ollut tilanne pankkipäivän vaihtuessa. Tuo nyt oli vain yksi vaihtoehto ja vaihtoehtoja on monia mitä tuossa on tapahtunut.

Miksi se noin menisi? Miksi Telia ei odottaisi vaadittua 14 päivää ja lähettäisi huomautuksia sitten? Mitä se hyötyy huomautusten tekemisestä liian nopeasti?
 
Miksi se noin menisi? Miksi Telia ei odottaisi vaadittua 14 päivää ja lähettäisi huomautuksia sitten? Mitä se hyötyy huomautusten tekemisestä liian nopeasti?

Maksuhan on ollut joka tapauksessa myöhässä, niin kai Telia saa asiasta huomauttaa kuinka aikaisin tahansa näin halutessaan? Muistutuskulua ei tuolloin ilmeisesti saa kuitenkaan periä (jos ei 14vrk täyty).
 
Miksi se noin menisi? Miksi Telia ei odottaisi vaadittua 14 päivää ja lähettäisi huomautuksia sitten? Mitä se hyötyy huomautusten tekemisestä liian nopeasti?

Oliko se muistutus siis "virallinen" maksullinen maksumuistutus vai joku tekstari tms. missä kerrottiin ettei maksua ole vielä vastaanotettu?
Maksullista maksumuistutusta ei saa lähettää ennen kuin se 14 päivää eräpäivästä on mennyt, enkä usko että tällaista olet sieltä saanut.

Niitä ylimääräisiä muistutteluja tekstareilla ym. lähetetään taas ihan asiakaspalveluhengessä sen takia että jos lasku on jäänyt epähuomiossa maksamatta niin asiakas kerkeää sen kuittaamaan vielä ennen kuin siitä tulee maksullinen lipare kotiin.

Nämä kaikki taitaa tänä päivänä mennä siellä automaatilla tyyliin jos eräpäivä +10 päivää kellonaikaan x mennessä ei maksusuoritus näy reskontrassa niin asiakkaan yhteysnumero menee viestilistalle josta lähtee seuraavana pankkipäivänä klo y tekstarilla ilmainen muistutus että emme ole vastaanottaneet maksua.
 
Postissa tullut muistutus.
Oliko tuosta muistutuksesta peritty jotain lisämaksua? Jos oli, niin se ilmeisesti väärin kun 14 päivää ei tullut täyteen.
Jos ei ollut, niin loistavaa asiakaspalvelua! Tuollaisella voidaan säästää asiakas muistutusmaksulta jos esim epähuomiossa lasku on vaarassa jäädä maksamatta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 471
Viestejä
4 557 920
Jäsenet
74 971
Uusin jäsen
Maikkol

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom