Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Mainittakoon, että tässä tuli itse tehtyä jo tuo ”katson suoriudunko ensin”-virhe. Suoriuduin sen verran hyvin, että johto ei edes tiedä kuinka paljon tuon projektin eteen tehtiin asioita. Eikä tiedä vieläkään. Jotenkin olen naiivisti ajatellut, että lisävastuusta tarkastetaan palkkaa, vaikka sitten nimellisesti, mutta tarkastetaan. Ja se, että annettiin oikeasti sanoin ”on summa mielessä, mutta juttelen toimarin kanssa ensin”, mutta viikon päästä aivan toinen ääni kellossa. Tämä minua eniten hiertää. Se, että luvataan ja sitten petetään se, on kyllä niin ala-arvoista esimieheltä, että en ihan heti keksi toista. Nyt sain kuulla että joku toinen sai pyytämättä korotuksen (summasta ei tietoa). Perustuu saman projektin osallisuuteen kuin mihin minä osallistun. Erona se, että hänellä on yksi prosessi toisen henkilön kanssa, minulla kolme yksin.
Ja ei, tässä ei tosiaankaan ole kyse mistään työn sivussa tehtävästä projektista, vaan ihan täyspäiväisestä työstä sen projektin parissa. Sitten kun on se ”päätyö”, joka käsittää 80-120% työajasta, niin en nyt oikein tiedä. Näistä ollaan siirtämässä ~20-40% pois. (Perehdytys minun tehtävä). Tulispa joku kysymään töihin, niin haistattaisin vitut.
Sori, alkaa olla hieman hermot kierällä.