Ei kai kukaan kiistä julkisen sairaanhoidon tärkeyttä. Ongelma on vain, että se rahoitetaan verovaroilla ja siihen tarvitaan vientiteollisuutta, jotta saadaan rahaa Suomeen. Veronkorotukset eivät ole pitkäkestoinen ratkaisu, kun verot ovat jo Suomessa aikalailla tapissa.Sairaanhoitajat ja lähihoitajat ovat arvokkaampia kuin sinä tai minä kun ei pelkkä raha ole kyseessä. Ellet sitten ole töissä terveydenhoidossa taikka muussa jossa ihmisten terveys on vaakalaudalla. Kaikki työntekijät kuitenkin osallistuivat kiky-talkoisiin, ihmisten olisi pitänyt pitää enemmän oikeuksistaan kiinni.
Jos olisin sairaanhoitaja niin olisin ajat sitten lähtenyt maasta, sen verran huonosti täällä kohdellaan. He kun eivät voi lakkoilla.
Toki itse olen sitä mieltä, että sairaanhoitajilla toi on osittain "itse aiheutettua". Tuskin kukaan sairaanhoitajaksi hakeutunut on sinne palkan takia mennyt. Ja palkka on kokolailla tiedossa etukäteen.
Itsellä ei ole tapana huudella muita apuun, vaan jos jostain syystä olisin sairaanhoitaja, niin olisin itsekin lähtenyt maasta tai todennäköisemmin vaihtanut alaa. Itsestä on aika moni asia kiinni. Jos halua ja tahtoa on tarpeeksi, niin kyllä asioita voi omalla kohdalla muuttaa.