Tuntuu siltä että pitäisi saada tuntuva palkankorotus. Olen töissä varastotyöntekijänä metallitukkurilla, tämän lisäksi hoidan kiinteistön huoltotehtävät. Palkka nyt 2300.
Teen työny hyvin ja nopeasti. Viimeisen vuoden aikana olen tehnyt suurimman osan kaikista keräilyistä sekä enimmän osan rekkojen täytöistä sekä tyhjennyksistä.
Paikalla on myös varastopäällikkö ketä viettää suurimman osan ajastaan järjestämässä kuljetuksia, tekemässä rahtikirjoja yms vastaavaa.
Varastossa oleva toinen työntekijä on hidas, vanhempi herrasmies kenen "viikkotunnit" ovat täynnä suunnilleen tiistaina....
Taustaa:
Menin uuteen työpaikkaan vuokrayhtiön kautta 2019 heinäkuussa. Olin vuoden töissä vuokrayhtiön kautta, jonka aikana tutustuin varastossa sekä toimiston puolella tehtäviin töihin.
Työ varastossa on idioottivarmaa, jos osaa seistä ja heiluttaa kättään samalla niin onnistut työssä.
Löysin kuitenkin muutaman jutun mistä kerroin johtajalle ja asiat tehdään nyt eri tavalla (nopeammin), lisäksi ohjeistin toimistossa töissä olleita +50v henkilöitä käyttämään ohjelmiaan nopeammin.
Nyt heinäkuussa siirryin talon kirjoille ja sain 100 euron palkankorotuksen sekä kiinteistön huoltoon kuuluvat lisätyöt, tähän kuuluu siis kaikki kiinteistöön tehtävät huoltotoimenpiteet.
(Kattonosturit, automaattiovet, kaivot, piha-alue, palosammuttimet jne)
Joulukuussa olisi tarkoitus aloittaa yrityksen digitalisaatio, tämä projekti on uskottu minulle. Olen tehnyt vapaa ajallani noin 35 sivuisen selvityksen kaikista mahdollisista toimenpiteistä, summista, aikatauluista ja muista. Tätä en ole kuitenkaan vielä antanut eteenpäin, pelkään että paperin annettuani olen turha.
Pyydän aivan varmasti palkankorotuksen jouluna, mutta paljonko uskallan pyytää lisää?