"Intelin 11. sukupolven Rocket Lake -prosessori alastonkuvissa"
Jatketaanpa tällä aiheesta. En oikein tiedä onko näin triviaalista asiasta aihetta nostaa kissaa pöydälle, mutta kai tämä keskustelu on nyt selkeyden vuoksi hyvä käydä...
En epäile ettekö ole alastomuutta käsitellyt jo vuosia, mutta io-techiin haussa sana alaston tuo tasan kaksi artikkelia/uutista, ja minusta se jo kertoo, että aivan tyypillinen otsikkotermi tämä ei ole tekniikka aiheisessa uutisoinnissa. Toki se nyt äkkiä saadaan normalistoitua näin halutessaan, mutta minun on vaikea nähdä tämän menevän klikkiotsikkomääritelmän ulopuolelle mitenkään. Mutta tämän enempää minulla ei oikeastaan ole aiheeseen lisättävänä. Pidän jokatapauksessa suoraselkäisyydestä, asoiden käsittelyn avoimuudesta, ja punnerruksista.
EDIT: Lisättäköön vielä, että olen myös Puropaketin uutisia seurannut hyvin aktiivisesti aina 2000 luvun alusta alkaen, eikä sielläkään alastonviittauksia tainnut hirveämmin olla. Korkkauksesta ja Heatspreaderin- ja lämmönlevittäjän poistosta kyllä muista lukeneeni useammankin kerran, mutta alastomuus viittaukset eivät ole ainakaan omiin muistikuviin jääneet.