Kuten mitä? Kirjoitella nettiforumilla? Siitä sitä riittää sankaritarinoita jälkipolville.
No melkein mitä vaan. Esim siirtää hiekkaa pinosta toiseen, jos niin haluaa tehdä. Ei mun tarvii kertoo sankaritarinoita jälkipolville. Ei se tee musta kovempaa tai heikompaa. Toki jos itse noin mietit, niin anna mennä vaan, jos se parantaa mieltä.
Sä varmaan painaisit linjaan, vaikka ei olis kuulia, koska se on "kunniakasta". Kyllä minua ainakin vähän ihmetyttää, miksi meidän hallinto haluaa varmistaa, että mahdollisessa sodassa taistelemme häviöön. PV:n doktoriiniin kuuluu, että joku tulee auttamaan, kunhan kestämme tarpeeksi kauan. Nyt tiedetään, ettei tule. Eli mitä hienoa ja järkeä on puolustaa maata, joka häviää joka tapauksessa?
niinpä. mulla 2kpl poitsuja jo tehtynä, molemmat samaa mieltä. tänne synnyttiin, tänne kuollaan jos ollaan kuollakseen.
mutta isiemme maa pidetään Suomalaisena! Loppuun asti.
Mutta kun te ette pidä sitä. Kuolette vain, ja turhaa. Jos tuo naapuri tänne hyökkää, niin se joudutaan kohtaamaan yksin. Se on nyt varmaa. Ja yksin emme pärjää edes PV:n mielestä, niin ette te pidä mitään suomalaisena silloin.