Painepesuri keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RHead
  • Aloitettu Aloitettu
Niin. Hmm.

Eikö Lidlin vehkeissä ole 3 vuoden takuu (ja kuulemma takuu pelaa hyvin) ja Kärcheriin saa Bauhausista tai rekisteröimällä 5 vuotta. K3 alennuksessa nyt alle satkun eli 20 eur / vuosi vaikka heittäisi 5 vuoden jälkeen pois. Lidlin laitteen hintaa en tiedä mutta tuskin enemmän.

Kyllä ne yli 500 euron pesuritkin hajoaa. Ja varaosat voivat olla kalliita + vaiva. Halpikset ovat mielestäni bang for the buck. Ominaisuuksien erot ovat marginaalisia varsinkin jos vaihtaa noihin halpoihin paremman letkun, se letku kyllä kestää yli 10 vuotta jos ei tee mitään tyhmää.

Jos haluaa sitten selkeen next stepin niin kuumavesipesuri. Mutta hinnat lähtee sitten varmaan tonnista? Se on paljon kun olen lomautettuna.. :(
Mulla oli noita 100-200€ pesureita kolme, sit hommasin kränzlen, ei enää oo tarvinnut vaihtaa. Eikä toki korjata.
Peseminenkin on aika paljon nopeampaa, kun tulee oikeasti vettä, eikä semmonen onneton kusiliru kovalla paineella...
Halvemmaksi olisi tullut hommata kränzle heti alkuun, mutta halpa hinta itseäkin houkutti.

Mulla oli noita 100-200€ pesureita kolme, sit hommasin kränzlen, ei enää oo tarvinnut vaihtaa. Eikä toki korjata.
Cool! Mikä malli ja kuinka vanha?

Toi on kans kun itsellä välillä pesuri kuukausia käyttämättä en tiedä miten se pitäisi jättää. Ajaa vähän oliiviöljyä sisään?

Toi on kans kun itsellä välillä pesuri kuukausia käyttämättä en tiedä miten se pitäisi jättää. Ajaa vähän oliiviöljyä sisään?
Vastaava kuin kränzle 10/122 mitä nykyään myydään, toki maksoi silloin noin 8-10v sitten alle 500€.
Paras ostos mitä olen tehnyt...

Itsellä muutaman vuoden vanha Kränzle 1152 TST. Ennen yöpakkasia ja talvea tuon kodinhoitohuoneeseen sisälle. Käytännössä ainoa asia jota itse pidän silmällä on se, ettei pesuri pääse jäätymään. Mitään muuta en sille ole tehnyt. Keväällä taas esille ja suoraan käyttöön. Kolme Kärscheriä kolmeen vuoteen sai riittää. Pelkkä ajatus puistattaa.

Parastahan tässä on johdon pituus ja laitteen helppous ylipäätään, voi vain laittaa tallissa vaaka-asentoon ja kävellä pihalle pelkän pistoolin kanssa.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 085
Jäsenet
78 931
Uusin jäsen
rosaka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom