Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Kuulostaa kyllä ideana oikein hyvältä. Toivon että tuota kautta syntyisi niinkin hyviä uusia moodeja, että ne joku päivä sulautetaan itse peliinkin.
Ite ainaki uskon siihen, että lopulta tuohon mennään. Blizzardin tosin tuntien, siinä voi kestää pidemmän tovin aikaa.
 
Tekeekö muilla sellaista, että main menu pistää prossuun melkein tappiin pelin käynnistäessä? Kestää muutaman min ja sit rauhottuu. Ei tee aina, mut silloin tällöin.

Ei oikein muuten, mut kaato vaan koneen pariin kertaan ja nyt kuumottaa OW:ta käynnistäessä. :D
 
Tekeekö muilla sellaista, että main menu pistää prossuun melkein tappiin pelin käynnistäessä? Kestää muutaman min ja sit rauhottuu. Ei tee aina, mut silloin tällöin.

Ei oikein muuten, mut kaato vaan koneen pariin kertaan ja nyt kuumottaa OW:ta käynnistäessä. :D

Mulla itse asiassa on iskenyt joitakin kertoja bluescreeniä ja jotain outoja jäätymisiä jotka on tapahtuneet minuuttien sisällä pelin aukaisusta tai sitten pian ekaan peliin pääsyn jälkeen, ei tämä kokoonpano muuten ole koskaan kaatuillut joten voi olla kyse samasta probleemasta vaikka en olekaan kummemmin tarkkaillut lämpötiloja.
 
Mulla itse asiassa on iskenyt joitakin kertoja bluescreeniä ja jotain outoja jäätymisiä jotka on tapahtuneet minuuttien sisällä pelin aukaisusta tai sitten pian ekaan peliin pääsyn jälkeen, ei tämä kokoonpano muuten ole koskaan kaatuillut joten voi olla kyse samasta probleemasta vaikka en olekaan kummemmin tarkkaillut lämpötiloja.

Otin prossun ja muistin kellotukset pois ja nyt näyttäis toimivan. Pikasella googlauksella OW näyttäis olevan herkkä kellotuksille. Tosin aikaisemmin toimi ja ongelma tuli vasta emon ajureiden asentaminsen jälkeen.

Pitää kokeilla paremmalla stressitestauksella. Ei periaatteessa tarvis kelotella, mut ainahan sitä vähän pitää. :D

Tosiaan prossuna on R5 2600 ja muistit Predator 3200MHz cl16.
 
Jos ongelmia FPS droppien ja stutterin kanssa, niin tästä vähän apua.



Pelkkä /hidechat komentokin näyttäis toimivan. Ei tarvii joka pelin alussa käydä pelaajia läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ongelmia FPS droppien ja stutterin kanssa, niin tästä vähän apua.



Pelkkä /hidechat komentokin näyttäis toimivan. Ei tarvii joka pelin alussa käydä pelaajia läpi.

Tähän ilmeisesti tuli eilen päivitys jonka pitäis korjata ongelmat.
 
Onko tuohon "Your rendering device has been lost" kaatumiseen löytynyt mitään ratkaisua? Periaatteessa comppi on itselle täysin mahdottomuus, neljän pelin aikana kaksi kertaa peli on kaatunut heti alussa ja sen seurauksena tietysti -50SR ja 30min suspended.
 
Onko tuohon "Your rendering device has been lost" kaatumiseen löytynyt mitään ratkaisua? Periaatteessa comppi on itselle täysin mahdottomuus, neljän pelin aikana kaksi kertaa peli on kaatunut heti alussa ja sen seurauksena tietysti -50SR ja 30min suspended.


Näytönohjain ylikellotettu? Overwatch on ainut peli itselläkin joka kaataa kellot jotka on muissa peleissä täysin vakaat.
 
Joo, periaatteessa ainakin tuo comppi on allekirjoittaneella pelikelvoton. Foorumit koluttu läpi ja kaikki ratkaisut on yritetty löytää lopettamaan tuo "Your rendering device has been lost" kaatuilu, mikään ei tunnu auttavan. Ei edes näyttiksen alikellottaminen. Vanhalla GTX 1070 kortilla ei ikinä ollut näitä ongelmia, ensimmäiset kaatuilut alkoivat kun RTX 2070 tuli taloon. Kummallista että monella muullakin on samoja ongelmia eikä Blizzard ole löytänyt tähän mitään varmaa ratkaisua.

Harmi, olisi varmasti tullut pelailtua taas comppia kun tulee tuo 2-2-2 mutta taidan jättää väliin.
 
Joo, periaatteessa ainakin tuo comppi on allekirjoittaneella pelikelvoton. Foorumit koluttu läpi ja kaikki ratkaisut on yritetty löytää lopettamaan tuo "Your rendering device has been lost" kaatuilu, mikään ei tunnu auttavan. Ei edes näyttiksen alikellottaminen. Vanhalla GTX 1070 kortilla ei ikinä ollut näitä ongelmia, ensimmäiset kaatuilut alkoivat kun RTX 2070 tuli taloon. Kummallista että monella muullakin on samoja ongelmia eikä Blizzard ole löytänyt tähän mitään varmaa ratkaisua.

Harmi, olisi varmasti tullut pelailtua taas comppia kun tulee tuo 2-2-2 mutta taidan jättää väliin.


Tämä ketju koluttu? Gpu muistin alikellottamista suositellaan.

"Render Device Lost" Fix for RTX
 
Overwatchissa uusi patchi. Role queue sekä compissa että QP:ssa. Uusi hero myös pelattavissa.
 
Se on bugi, blizzu 'tutkii' asiaa.

Sitä ajattelinkin, vahingossa eilen huomasin kun ei kesken matsin voinu enää vaihtaa classia. Mutta onneksi tulee QPllekin tuo, luulis että pelit parantuu huomattavasti kun ei ole enää 3-4 dps instalockia.

Tässä tulee varmasti pelattua comppiakin uudelleen, sitten S3n jälkeen en oo sitä pelaillu.
 
Onhan tuo kyllä loistava päivitys peliin. Tuntuu oudolta pelatessa kun saa rauhassa valita mitä pelaa, eikä ainakaan vielä ole ollut kovin suolasta porukkaakaan. Matsit ei ole sen tasaisempia kuin aiemminkaan, mutta varmaan ajan kanssa tasoittuu paremmin kun jokaisella roolilla on oma sr. Ainakin se on parempaan päin, että kukaan ei voi luovuttaa oman roolinsa suhteen hävityn erän jälkeen, ja vaihtaa supportista tai tankista depsiin kesken pelin.

Eilen pelasin (support)mainilla depsiplacementit ja ainakin siinä meni sr ~500 yläkanttiin jos vertaa omaan smurffiaccoon jolla depsiä on tullut pelattua enemmän. 5:llä pelillä on aika pieni otantakanta siitä tasosta millä pelaa, niin aivan hyvin saisi olla enemmän noita placement matseja. Blizzu on sanonut seuranneensa pelaajien tasoa eri rooleissa jo useamman kuukauden, mutta ei siitä ole mitään apua jos ei yksinkertaisesti ole pelannut tiettyä roolia juuri ollenkaan ja sitten vielä noissa placement matseissa voi tulla kärrätyksi muun tiimin avulla.
 
Ei se vaan seiso. 2-2-2 on huonoin uudistus mitä tähän peliin on tullut.
Nyt voi vielä paljon vähemmän vaikuttaa pelin kulkuun kuin ennen ja olet täysin joukkueesi armoilla. Samaa lottoa kuin ennenkin et saatko hyvän tiimin vai et.
Lyhyehkön otannan perusteella aiemmin oli paremmat saumat saada toimiva team comppi.

Timanttista saada ne samat instapick genjit, widow ja ties mitkä lie lukittuun rooliin. Nyt ei ole edes sitä mahdollisuutta sopeutua tilanteeseen ja koittaa saada huonolla tiimillä vaikka 3 dps toimimaan.

Pelissä on liikaa heroja jotka vaativat määrätyn counterin. 2-2-2 formaatti estää todella vahvasti tämän, jos joukkueesi dps ei ymmärrä/halua vaihtaa heroa. Tankit ja healerit eivät yksinkertaisesti mahda mitään määrätyille heroille.

Puhumattakaan siitä, että nyt palkitaan tankki ja hiileri pelaajia ilmaisilla loot boxeilla ja jollain valuutalla. Mitä muuta se meinaa kuin sitä, että porukka joka ei näitä heroja halua pelata, pelaa niillä ilmaiset lootit pois?

Vähän negatiiviseksi menee, mut prkl tää peli osaa ärsyttää ja pahasti. Ehkä se tästä ja tänään vaan käynyt huono tuuri porukan suhteen. PTR tää toimi ihan ok.
 
Ei se vaan seiso. 2-2-2 on huonoin uudistus mitä tähän peliin on tullut.
Nyt voi vielä paljon vähemmän vaikuttaa pelin kulkuun kuin ennen ja olet täysin joukkueesi armoilla. Samaa lottoa kuin ennenkin et saatko hyvän tiimin vai et.
Lyhyehkön otannan perusteella aiemmin oli paremmat saumat saada toimiva team comppi.

Timanttista saada ne samat instapick genjit, widow ja ties mitkä lie lukittuun rooliin. Nyt ei ole edes sitä mahdollisuutta sopeutua tilanteeseen ja koittaa saada huonolla tiimillä vaikka 3 dps toimimaan.

Pelissä on liikaa heroja jotka vaativat määrätyn counterin. 2-2-2 formaatti estää todella vahvasti tämän, jos joukkueesi dps ei ymmärrä/halua vaihtaa heroa. Tankit ja healerit eivät yksinkertaisesti mahda mitään määrätyille heroille.

Puhumattakaan siitä, että nyt palkitaan tankki ja hiileri pelaajia ilmaisilla loot boxeilla ja jollain valuutalla. Mitä muuta se meinaa kuin sitä, että porukka joka ei näitä heroja halua pelata, pelaa niillä ilmaiset lootit pois?

Vähän negatiiviseksi menee, mut prkl tää peli osaa ärsyttää ja pahasti. Ehkä se tästä ja tänään vaan käynyt huono tuuri porukan suhteen. PTR tää toimi ihan ok.

No vihulla on ihan samat rajoitukset ja ongelmat. Paljon kivempi pelata, kun saa sen roolin mitä nyt sattuu haluamaan pelata.

Itse olisin kyllä iloinen, jos kerrankin joku ottais Widowin, ei tarvis ite loukutella sillä koko aikaa. Pari kertaa kyl supporttia pelatessa kirosin, kun ei voi vaan vaihtaa siihen Widowiin tms. :D
 
No vihulla on ihan samat rajoitukset ja ongelmat. Paljon kivempi pelata, kun saa sen roolin mitä nyt sattuu haluamaan pelata.

Itse olisin kyllä iloinen, jos kerrankin joku ottais Widowin, ei tarvis ite loukutella sillä koko aikaa. Pari kertaa kyl supporttia pelatessa kirosin, kun ei voi vaan vaihtaa siihen Widowiin tms. :D

Ei se oikein lohduta pennin vertaa et vihulla on samat rajoitukset ja ongelmat.
Tässä pelissä counter picking on sen verran isossa osassa, että turhauttaa valtavasti katsoa tappioita jotka olisi voitu välttää vain heroa vaihtamalla.
Dps roolia on kyllä erittäin mieluisa vääntää tällä 2-2-2 roolituksella. Ainoa voittaja tässä uudistuksessa.
 
Mulla nousi depsillä 200 sr parhaasta ikinä minkä live tuossa beta sydeemissä. Paras ollut 2245 livessä ja betassa 2446. Hiilulla tipuin 200 sr ja tankilla 500 sr. Kummiskin daivalla saanut tuon 2245, kun olin alimmillaan joku 900, kun ensimmäinen fps. Nyt en saanut kylläkään hiilin hiiluä, niin tuntui pikkuisen olo orvolta. Lienee jouduin porukoihin joissa ei ollut hiilereillä mitään kokemusta.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni comppipelit tuolla systeemillä ovat olleet lähinnä ylijuoksuja suuntaan tai toiseen, on tainnut olla muutama tasaisempikin joukossa. Yhdessä pelissä peli kaatui ja kerran pingit nousi taivaisiin ja päätin että oli parempi lähteä pois. Koko systeemi on vielä beta-tasolla joten ihmiset varmaan vain "kokeilee" heroja kun tuosta ei taida edes mitään pysyvää rankkia vielä tulla?

Kuvittelenko vaan vai tapahtuuko skill ratingissa isompia nousuja ja pudotuksia kuin aikaisemmin? Tuntuu että ne on olleet järjestään jotain 50-70 luokkaa riippumatta siitä oliko häviö vai voitto.
 
Muutokset rankissa on suurempia aluksi kun järjestelmä ei vielä tiedä kunnolla oikeaa paikkaa pelaajalle.
Ajan kanssa sr gain/loss tasaantuu.
 
Olen kyllä tykännyt tuosta 2-2-2 systeemistä. Nämä beta-ajan rankit ei vaikuta sitten mitenkään seuraavaan seasoniin eikä edes mmr:ään. Eli ihan stressittä voi pelailla ja ens seasonilla sitten alkaa toimimaan sr:t ja mmr:t normaalisti.
 
Kyllä OW on nyt enemmän tiimipeli kuin mitä se on 3v aikana ollut. Matsin lopputulos on enemmän kiinni tiimin kommunikoinnista, eikä pelkästään yksilösuorituksista.

En tiedä johtuiko kellonajasta vai mistä, mutta itsellä ennen tätä päivitystä oli lähes puolet peleistä sellaisia missä oli vähintään 4 depsiä ja aika harva niistä matseista päättyi voittoon.
 
En tiedä olenko se sitten vain minä, mutta dps-rooli on oikeastaan ainoa mitä tässä voi enää pelata. Se on AINOA rooli tässä pelissä missä voit tehdä muutosta pelin kulkuun.
Toki välillä Moira tykkää hinata dps-roolia ja aina ei kaikki toimi, mutta isoimman ajan pelaamisesta nauttii.
Tankkina ja hiilerinä käytännössä pyllistät koko pelin ajan toivoen, että dps reagoi edes johonkin, mutta harvoin ne sitä tekee. Insta lock heroa ei vaan vaihdeta vaikka mikä olisi.

Pelaan helposti kahta kolmea pykälää taitotasoani ylempänä dps:llä mitä pitäisi ja ihan vain siksi, että vaihdan tilanteen mukaan ja eliminoin vihujen isointa uhkaa.
 
Sigman myötä pelissä on nyt ihan liikaa kestäviä shieldejä. Sigma on lisäksi ihan pirun vaikea tappaa. Itse kyllä olen luovuttanut dps:n pelaamisen lähes kokonaan, kun sitä ampuu jatkuvasti pelkkiä shieldejä (ellei sitten pelaa flänkkeriä) - TAI Hanzoa/Widowmakeria. Jälkimmäisilläkin täytyy olla hyvä että löytää niitä varmoja tappoja. Tosin Hanzollahan riittää pelkkä arrow-spämmi sinne tänne ja saa vahingossa pickin. Mikään ei tunnu niin epäreilulta ku kuolla johonkin random oneshot-nuoleen :P

Siispä, tankki ja hiileriä on tullu mätettyä. DPS Moiraa joutuu pelamaan puolet peleistä, Moiralla saa yleensä tulosta jos kesken taistelun warppaa vihujen taakse hiilerien kimppuun.

Shieldien ei pitäisi olla niin kestäviä kuin mitä ne on tällä hetkellä. Orisan shieldin cooldown sais olla hieman pidempi esim.
 
Kyllähän niille shieldeillekin tuhoajat löytyy, esim. Junkrat, ja kilvet pystyy kiertämään vaikka Mercy/Pharahilla. Sombrakin on tehokas kilpiä vastaan mutta sillä on vaikea saada yksin mitään aikaiseksi ja pelaaminen on liian riippuvaista siitä mitä muut tekee. EMP>kilvet pois>Tac visor/Barrage/Deadeye=varma teamwipe mutta aika harvoin kukaan tajuaa mitään tehdä vaikka koko vihollistiimi olisi hetken tarjottimella.
 
Vaikka ehkä hivenen kuollut hevonen, mutta silti on edelleen ihmeteltävä tätä tapaa jolla määritellään pelaaja jollekin tasolle.
Olen vääntänyt tätä peliä ensin PS4:llä useamman vuoden masterista high diamondiin. Nyt pc:llä menty surkean aimini vuoksi platina/kulta rankeilla.
2-2-2 PTR antoi tankilleni pikkasen reilu 3400 rankin ja nyt sitten livessä sain vain hieman reilu 2000. Alkuun sain kirittyä sen 2100 tienoille ja nyt se alkaa putoamaan jo liki 2k rajaa.
DPS, joka on ihan rehellisesti sanottuna minun aimilla se heikoin osa-alue, niin kolkutellaan jo kohta timanttia.
Hiilulla ollaan 2200 tuntumassa.

PS4 pelatessa olin aina se flex, eli pelasin oikeastaan vain tankkia ja hiilua.

Ei tässä pelissä ole järjen hiventäkään jos meinaat tosissaan hinkata soolo jonoa ja koittaa kehittyä SR luvuissa.
 
Vaikka ehkä hivenen kuollut hevonen, mutta silti on edelleen ihmeteltävä tätä tapaa jolla määritellään pelaaja jollekin tasolle.
Olen vääntänyt tätä peliä ensin PS4:llä useamman vuoden masterista high diamondiin. Nyt pc:llä menty surkean aimini vuoksi platina/kulta rankeilla.
2-2-2 PTR antoi tankilleni pikkasen reilu 3400 rankin ja nyt sitten livessä sain vain hieman reilu 2000. Alkuun sain kirittyä sen 2100 tienoille ja nyt se alkaa putoamaan jo liki 2k rajaa.
DPS, joka on ihan rehellisesti sanottuna minun aimilla se heikoin osa-alue, niin kolkutellaan jo kohta timanttia.
Hiilulla ollaan 2200 tuntumassa.

PS4 pelatessa olin aina se flex, eli pelasin oikeastaan vain tankkia ja hiilua.

Ei tässä pelissä ole järjen hiventäkään jos meinaat tosissaan hinkata soolo jonoa ja koittaa kehittyä SR luvuissa.
Ei se viisi placement matsia millään riitä kunnolliseen tason määritykseen rooleissa joita et ole paljoa pelannut aikaisemmin. Myöskään PTR:n rankille en antaisi liian suurta arvoa, koska se on PTR.

Tässäkin täytyy muista, että nyt on beta-season, eikä näillä rankeilla ole käytännössä mitään merkitystä vaan seuraavalla oikealla seasonilla vasta.

Toivottavasti Blizzard vielä tekee pieniä muutoksia tuohon. Itseä ei haittaisi vaikka placement matseja olisi enemmänkin, niin lopputulos voisi olla parempi.
 
Ei se viisi placement matsia millään riitä kunnolliseen tason määritykseen rooleissa joita et ole paljoa pelannut aikaisemmin. Myöskään PTR:n rankille en antaisi liian suurta arvoa, koska se on PTR.

Tässäkin täytyy muista, että nyt on beta-season, eikä näillä rankeilla ole käytännössä mitään merkitystä vaan seuraavalla oikealla seasonilla vasta.

Toivottavasti Blizzard vielä tekee pieniä muutoksia tuohon. Itseä ei haittaisi vaikka placement matseja olisi enemmänkin, niin lopputulos voisi olla parempi.

Viisi classi-spesifististä placement matsia pitäisi olla parannus aiempaan systeemiin verrattuna, kun pelejä on enemmän ja vielä tosiaan pelityyleittäin jaoteltu.
Joko blizzu on tosissaan kussut jotain nyt tämän beta-kauden aikana, tai sitten rankkaus systeemi on yhtä "rikkinäinen" kuin se on ollut koko pelin ajan. Tästä oli kyl yourowerwatchissa ihan ok video mitä ei aiemmin ite tullut kelailtua.
On kyvykkäitä pelaajia ja sitten pelin ymmärtäjiä. Vaikea mixata kaikki.
 
Placement pelit jatkuu vielä viidennen pelin jälkeen, vaikka se sr on näkyvillä. Toi rank on kans ihanhyvä ja itseasiassa aikaisempaa antoismapi nykyään, eli siihen on turha vedota. Git gud ja kyllä se rankki nousee. Keskiarvo sr on muutenkin joku 2300, eli platinakin on jo hyvin plussan puolella.
 
Placement pelit jatkuu vielä viidennen pelin jälkeen, vaikka se sr on näkyvillä. Toi rank on kans ihanhyvä ja itseasiassa aikaisempaa antoismapi nykyään, eli siihen on turha vedota. Git gud ja kyllä se rankki nousee. Keskiarvo sr on muutenkin joku 2300, eli platinakin on jo hyvin plussan puolella.

Tiedän, että se SR nousee placementtien jälkeen jopa 100 pistettä/peli kunhan tulee voittoja.
Nyt en aivan ymmärrä mihin mielestäsi vetoan? Siihen että systeemi on rikki? Juurihan mainitsen olevani heittämällä yli taitotasoni niillä heroilla joilla en ole vahvimmillani..
Omasta mielestäni perustelin vahvasti miksi tässä on ongelma. En ole timantti pelaaja millään tavalla DPS roolilla, mut voittoja vaan satelee.
 
Mistähän nyt tuulee kun mikrofoni näyttää jatkuvasti olevan mutella Overwatchissa, push-to-talk-näppäin ei tee mitään.
Testattu että mikrofoni toimii Sound Blasterin omalla softalla sekä Battle.net-launcherin testerillä ongelmitta, varmistettu että on oikea laite valittuna pelin asetuksista mutta ei, näyttää vain social-tabissa oman nimen vieressä mikrofonia, jonka yli on vedetty ruksi.
Ja on päällä autojoinit kanaville.
 
Mistähän nyt tuulee kun mikrofoni näyttää jatkuvasti olevan mutella Overwatchissa, push-to-talk-näppäin ei tee mitään.
Testattu että mikrofoni toimii Sound Blasterin omalla softalla sekä Battle.net-launcherin testerillä ongelmitta, varmistettu että on oikea laite valittuna pelin asetuksista mutta ei, näyttää vain social-tabissa oman nimen vieressä mikrofonia, jonka yli on vedetty ruksi.
Ja on päällä autojoinit kanaville.
Aiemmin tänään vielä toimi, mutta nyt näyttää siltä että kellään ei toimi voice ow:ssä eli joku laajempi probleemi menossa.
 
Odotan suurella innolla! Ekaa takana pleikkarin ja nyt pc:n puolella lähemmäs 1500h ja maistuu edelleen. Lisäksi Overwatch League ja nyt Overwatch World Cup on suosikki Esports pelejä.

"Kakkososassa" on sama engine mutta uudelleen päivitettynä. OW1 ja OW2 pelaajat pelaavat samoja matseja keskenään, mutta OW2 puolella on engine päivitetympi grafiikkojen osalta. Samat herot ja mapit tulee ainakin alkuun OW1:lle myös.

Announcing Overwatch 2 Overwatch2 pelin omat sivut josta löytyy lisätietoa, eri hahmojen ulkonäön muutoksien vertailua ja kolme uutta push mappia (Monte Carlo, Toronto ja Göteborg) Göteborgin mapissa näköjään kuvien mukaan viireinä roikkumassa suomen, ahvenanmaan, färsaarten jne liput. Ihan hauska :lol:

Uusi lyhäri myös tuosta kakkosesta.

Tuo pelin nimi on vähän hämäävä ja tyhmä, mutta olkoonsa. Peli sisältää siis erona PVE missioita (eri paikkojen tai hahmojen mukaan) ja päivitetyn grafiikan. Itselle pelin lore on aina ollut mielenkiintoista joten tulee varmasti ostettua heti ekana päivänä. Jännä nähdä tuovatko OWL mukaan tähän peliin vai jatkavatko ykköstä? Jos tuovat niin liiga käynnistyy helmikuussa, toivottavasti ei tarvitsisi tätä enempää odotella. :joy:
 
Tuo pelin nimi on vähän hämäävä ja tyhmä, mutta olkoonsa
Overwatch 2 tulee varmaan siitä, että sitten kun peli julkaistaan niin versionumero päivittyy 2.0. Tällä hetkellä mennään versiota 1.41.1 retailissa.
Lopulta jossain vaiheessa OW1 ja OW2 "Mergee" siten, että PvE puoli on vain jokin oma valikkonsa pelin sisällä.
Alphacast : CONFIRMED: The Overwatch client will eventually merge with the Overwatch 2 client. There will only be one game. "OW2" will be the client that everyone will use. People who have not purchased OW2 will simply have the "PVE" part locked. Just as predicted " : Competitiveoverwatch
 
Vähän erikoinen julkaisu siinä mielessä, että molemmissa 1&2 on sama moninpeli, mutta kuitenkin eri grafiikat.

Muuten kyllä mukava että saavat tuota PvE puoltakin vietyä eteenpäin kun ei ole enään viimeisissä eventeissä ollut muuta kuin toistoa edellisiin vuosiin nähden. Todennäköisesti tulee hankittua heti kun julkaistaan.
 
Vaikuttaa tuo PvE suht mielenkiintoiselta mutta tuskin tuossa uudessakaan tulee tukea ultrawidelle joten ostamatta jää. :)
 
Aluksi olin hieman skeptinen tämän suhteen mutta eihän tuo nyt huonolta vaikuta. PvE ei sinällänsä innosta mutta nuo missonit voi olla ihan hauskojakin. Pisteet siitä että esim aiemmin grindatut skinit säilyy kakkoseen, kyseessähän on kuitenkin "sama peli". Pitää katsoa hintaa että millainen on, tulee varmaan hankittua jos kaveriporukalla löytyy ostohaluja.
 
Vaikuttaa tuo PvE suht mielenkiintoiselta mutta tuskin tuossa uudessakaan tulee tukea ultrawidelle joten ostamatta jää. :)
Tuon ultrawiden voisi kyllä enabloida PvE puolelle, PvP puolellahan se on pois sen vuoksi ettei saa etulyöntiasemaa muihin nähden.
 
Vähän erikoinen julkaisu siinä mielessä, että molemmissa 1&2 on sama moninpeli, mutta kuitenkin eri grafiikat.

Muuten kyllä mukava että saavat tuota PvE puoltakin vietyä eteenpäin kun ei ole enään viimeisissä eventeissä ollut muuta kuin toistoa edellisiin vuosiin nähden. Todennäköisesti tulee hankittua heti kun julkaistaan.
Blizzuhan toteuttaa saman myös Warcraft 3:ssa, originaalin ja reforgedin pelaajat pelaavat samaa multiplayeria
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 693
Viestejä
4 496 103
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom