Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Klo 22 pitäis ilmeisesti tulla OW2 linjoille. On kyllä olematon hype pelistä tällä hetkellä. Lähinnä vaan nähnyt miten ykkösen perään itketään.
Pääseekös jostain jo latailemaan etukäteen? Äkkiseltään en löytänyt tällaista mahdollisuuttaKlo 22 pitäis ilmeisesti tulla OW2 linjoille. On kyllä olematon hype pelistä tällä hetkellä. Lähinnä vaan nähnyt miten ykkösen perään itketään.
Pääseekös jostain jo latailemaan etukäteen? Äkkiseltään en löytänyt tällaista mahdollisuutta
OW2 on ollut jo useamman päivän ennakkoladattavissa kylläMun battle.net ainakin teki jotain ennakkolatausta Overwachissa.
Käynnistä vaan Battle.net, pitäis lähtee automaattisesti lataamaan jos ennakkolataukset sallittunaPääseekös jostain jo latailemaan etukäteen? Äkkiseltään en löytänyt tällaista mahdollisuutta
Itse en ainakaan servulle pääse vielä. Connection failed...retrying -loopissa mennään..
Vissiin ollut DDOS-hyökkäyksiäkin haittaamassa vielä lisää.Herran vuosi 2022 ja vieläkin kärsitään serveriongelmista. En ole vielä päässyt edes peliin sisään kun puskee pleikkarilla LC 208 erroria ja ei päästä serverille. Eipä paljon paskemmin voisi julkistus epäonnistua.
Ilmeisesti tuo liittyy tuohon Account mergeen koska sama ongelma oli näköjään myös Switchillä.Vissiin ollut DDOS-hyökkäyksiäkin haittaamassa vielä lisää.
Koneella onnistunut kyllä eilisestä lähtien useamman kerran kirjautuminen, toki pienen odottelun jälkeen.
Mutta joo, olisihan tuo kyllä mukava jos yritykset hetkellisesti edes sais lisäresursseja julkaisiuihin tai isoja päivityksiä varten. Mutta onneksi nuo ongelmat kyllä helpottaa parissa päivässä useimmiten.
Eiku aivan niin, joo jossain luinki että konsolipelaajilla oli jotain häikkää jos oli mergenny tilitIlmeisesti tuo liittyy tuohon Account mergeen koska sama ongelma oli näköjään myös Switchillä.
Kerkesin pelata 2 quick gamea kunnes heitti ulos ja jäi tuohon samaan kirjautumislooppiin kuin sulla.Meinasin pelata ja näytti että 40 pelaajaa ennen mua ja jes nyt pelaamaan....eiku 30000 pelaajaa edellä?
Tuo eka jono vissiin blissun login servu jono, jonka jälkeen pääset sitten jonottaa game servulle kirjautumistaMeinasin pelata ja näytti että 40 pelaajaa ennen mua ja jes nyt pelaamaan....eiku 30000 pelaajaa edellä?
Joo täällä sama juttu. Miten voi ollakin näin surkeata500 players ahead of you. Sorry, we couldn't log you in. 700 players ahead of you. Sorry, we couldn't log you in. 900 players ahead of you.
Ei mee ihan hyvään suuntaan toi.

Kunhan siinä on se random-moodi arcaden puolella, niin pärjäilen...
Eka päivänä Quick playtä pelatessa ei ollut kaikki herot käytettävissä vaan niitä pitää unlockata pelaamalla ja voittamalla pelejä. Niissäkään ei ollut järjestyksellä paljoa järkeä kun genjin sai 2 voiton jälkeen ja eniten meni hammondin aukaisemiseen, taisi olla jotain 150 peliä tai voittoa. Sitten kun siirtyi comppia pelaamaan niin kaikki hahmot oli taas normaalisti auki....ehkä olisi enemmän mielenkiintoa jos pitäisi unlockata herot erikseen.
En tiedä mitä tuossa on tapahtunut, mutta julkkarina kaikki herot oli auki, seuraavana päivänä osa lukittu ja sitä seuraavana päivänä taas kaikki auki. En ole pelannut comppia ja qp:täkin vain muutaman pelin.Eka päivänä Quick playtä pelatessa ei ollut kaikki herot käytettävissä vaan niitä pitää unlockata pelaamalla ja voittamalla pelejä. Niissäkään ei ollut järjestyksellä paljoa järkeä kun genjin sai 2 voiton jälkeen ja eniten meni hammondin aukaisemiseen, taisi olla jotain 150 peliä tai voittoa. Sitten kun siirtyi comppia pelaamaan niin kaikki hahmot oli taas normaalisti auki.
Jos nuo pitäis myös competiven puolella aukaista erikseen niin peleistä tulisi melko epätasaisia. Kokonaan uudet pelaajathan joutuu ilmeisesti pelaamaan aika pitkäänkin tuota QP:tä ennenkuin pääsevät competiveen.
Se mystery heroes löytyy tuolta unrankedin puolelta, ei arcaden.Ei ole näkynyt kahteen päivään. 1/10.
No vielä vähän paha sanoa mitään. Alustavasti askel eteen, askel taakse, ja yksi sivulle. Mutta hyvänen aika, kun en osaa enää ajaa Doomfistiä.
Hanurista kyllä, että poistivat Overwatch "ykkösen" pelimaailmasta. Varmaan jossain vaiheessa tulee jotain lakisäätelyä, että tälläinen toiminta ei oo ok, vaikka kuinka olis EULA:ssa mainittu, että pelaaja ei voi valittaa mistään.
Pelimuoto muuttui 6v6 -> 5v5. Custom pelimoodissa ilmeisesti 6v6 mahdollista, mutta ainakin tank-hahmoja on muokattu niin, että ei ole tarkoitettu 6v6 pelimuotoon.Siis hetkinen miksei olisi ok? Siirsivät kaikki OW1 skinit ja ostetut sisällöt tuonne. Se että peli muuttuu free2play ei ole mitenkään uutta.
Jos virallinen pelimuoto on 5v5 niin miksi hahmot pitäisi soveltua 6v6 ? Zaryalla ja Orisalla kun pelaan olen monesti tasoissa DPS muiden kanssa, tämä tekee pelaamisesta ainakin itselle mielekäämpää.Pelimuoto muuttui 6v6 -> 5v5. Custom pelimoodissa ilmeisesti 6v6 mahdollista, mutta ainakin tank-hahmoja on muokattu niin, että ei ole tarkoitettu 6v6 pelimuotoon.
Miksi ei jätetty overwatch 1 eloon ilman jatkopäivityksiä ja jatkettu sitten overwatch 2:ssa. Tietenkin tuohon kysymykseen on studion näkökulmasta monia vastauksia, mutta kuluttajan näkökulmasta hänen ostamansa tuote muuttui merkittävästi huonompaan suuntaan (ainakin joidenkin mielestä) mikä olisi voinut vaikuttaa ostopäätökseen.
Pitkän tekstin jälkeen: en olisi yllättynyt, jos jossain muun pelin kohdalla voi tulla jopa rahojen palautus ostajille pakolliseksi vastaavassa muutoksessa.
Eli maksullinen peli muuttui ilmaiseksi.Uutta on ainoastaan rahastusmalli.
Eli maksullinen peli muuttui ilmaiseksi.
Mulla tapahtui tuo sama, että kill camissä vihollinen oli eri kohdassa. On kyllä outoja bugeja.Itse olen tykännyt visuaalisesta ja äänellisistä päivityksistä. Pingi on tippunut 50->20, mutta pelissä tulee ajoittain tilanteita missä ukot warppailee pitkin mappia hetkellisesti. Kill camissä näkyy vihu eri kohdassa kuin itse näin tilanteessa. Vastaavia ei ow 1 ollut, sitä tullut se 7-8h viikossa pelattua. Tosin tuli tuolla Asian serverillä pelattua, koska sinne pääsi nopeammin. Fps165 locked ja pingissä ei näy heittoa tuon bugin aikaan. 3080ti ajurit päivitetty, siellä oli ow2 ajurit. OW2 tukee nyt natiivisti ultrawideä, tämä oli hyvä lisä =)
Mulla on uwd:ssä tyhjää reunoilla pienet kaistaleet. Googlettamalla yleinen ongelma.Itse olen tykännyt visuaalisesta ja äänellisistä päivityksistä. Pingi on tippunut 50->20, mutta pelissä tulee ajoittain tilanteita missä ukot warppailee pitkin mappia hetkellisesti. Kill camissä näkyy vihu eri kohdassa kuin itse näin tilanteessa. Vastaavia ei ow 1 ollut, sitä tullut se 7-8h viikossa pelattua. Tosin tuli tuolla Asian serverillä pelattua, koska sinne pääsi nopeammin. Fps165 locked ja pingissä ei näy heittoa tuon bugin aikaan. 3080ti ajurit päivitetty, siellä oli ow2 ajurit. OW2 tukee nyt natiivisti ultrawideä, tämä oli hyvä lisä =)
Pidin kyllä vanhasta lootbox systeemistä enemmän kuin tuosta seasonpass mallista. Nyt on reilun viikon ehtinyt pelailla ja täytyy sanoa että tuossa seasonpassissa ei juuri skinien lisäksi ole muuta odotettavaa, muu sisältö on tylsää mitäänsanomatonta kuraa joka lootboxissa hukkui kohinaan. Seasonpass esim. Codin puolella toimii paremmin koska ainakin viimeisimmässä osassa sieltä sai aseita tms. käyttökelpoista kamaa käytännössä parin levelin välein. Nyt tuossa OWn seasonpassissa odottaa käytännössä vaan noita kymmenien vaihtoja.
Just tunti sitten alkoi halloween event joka ruuhkauttaa servereitä väkisinkin. Onneksi ei ollut tuhansissa laskettavissa jonottajat ainakaan omalla kohdalla.No on tämä nyt taasJonossa sijalla 900 kun ajattelin pari erää käydä koettaa. Enpä ole ennen fps:ään jonottanut...
edit. No nyt huomasin että joku live-huoltokatko menoillaan, liekkö vaikutusta asiaan. Ehkä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.