Vaikuttaa aika kätevältä tuo OASIS. SR luvut ei kyllä osu kohdilleen ja esim. masteroverwatch antaa ainakin oman tulkinan mukaan erilaista tietoa. Mutta nuo havainnot kyllä osuu itselläkin aika hyvin kohdilleen. Mukavaa kehitystä tapahtunut itsellä SR noussut jo 2090 lukemiin kun se alimmillaan kävi 1050 tasolla. Tullut kyllä ihan liikaa pelattua kun koko ajan tapahtuu kehitystä.
Äsken sattui huvittava tilanne kun en pelannut kauhean hyvin mutta en niin huonostikkaan, mitalleilla olin kumminkin. Tiimiläisella repesi pelihousut, käski minun poistaa koko pelin varman häviön jälkeen koneelta. Noh lopulta ratkaisin koko pelin sekä voiton meille ja siitähän napsahti potg vielä kaupan päälle.
Äsken sattui huvittava tilanne kun en pelannut kauhean hyvin mutta en niin huonostikkaan, mitalleilla olin kumminkin. Tiimiläisella repesi pelihousut, käski minun poistaa koko pelin varman häviön jälkeen koneelta. Noh lopulta ratkaisin koko pelin sekä voiton meille ja siitähän napsahti potg vielä kaupan päälle.