Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Ainakin diamondissa kevyesti surkeimmat pelit tulevat siitä, kun yks kaks jätkää on voicessa.
 
Jeff Kaplan sanoi:
We'll definitely take the idea into consideration. Our philosophy has been that we would rather not have leavers playing the game at all (especially in Competitive Play). We keep increasing the penalty for leaving and will continue to do so. We're in the process of implementing a new policy which would take into account how many Competitive Seasons you have been banned from and at a certain point, prevent you from playing Competitive ever again.

Blizzard aikoo koventaa rangaistuksia mitkä liittyy pelistä lähtemiseen. :tup:
 
Tuohan koskee striimaajia ja pro-pelaajia, joiden tekemisiä seurataan koko ajan, eikä kestä enään kyllä compissa tai turnauksissa törttöillä. Vielä kun saataisiin casuaalimatseista report-systeemi sellaseksi, että kaikki trollit ja toxic-pelaajat pääsisivät jatkossa pelaamaan keskenään niin olisi hyvä.
 
Tuohan koskee striimaajia ja pro-pelaajia, joiden tekemisiä seurataan koko ajan, eikä kestä enään kyllä compissa tai turnauksissa törttöillä. Vielä kun saataisiin casuaalimatseista report-systeemi sellaseksi, että kaikki trollit ja toxic-pelaajat pääsisivät jatkossa pelaamaan keskenään niin olisi hyvä.

Joo, eikös jossain MOBAssa ollu sellane sydeemi, että ku saa tarpeeks reportteja, niin joutuu johonkin low-priority queueen?
Sellane olis varmasti hyvä systeemi tähänki.
 
Joo, eikös jossain MOBAssa ollu sellane sydeemi, että ku saa tarpeeks reportteja, niin joutuu johonkin low-priority queueen?
Sellane olis varmasti hyvä systeemi tähänki.
Tuollaista systeemiä voisi todennäköisesti käyttää väärin, vaikka todella hyvien one trick ponyen kanssa. Jos joku on esimerkiksi goldissa hyvä Widowmaker, mutta ei hallitse muita rooleja ja ei täten pääse kiipeämään ylöspäin platinaan ja diamondiin niin porukka reporttaa kyseisen pelaajan. Tuollainen voisi olla hyvinkin mahdollista, että samasta pelaajasta tulee turhaan useampi report jos matsissa on vaikka 4-man premade ja he päättävät reportata vastapuolen Widowmakerin.
 
Jos joku on esimerkiksi goldissa hyvä Widowmaker, mutta ei hallitse muita rooleja ja ei täten pääse kiipeämään ylöspäin platinaan ja diamondiin

Kyllä pystyy. Hyvä Widowmaker goldissa pistää porukkaa nippuun semmosta vauhtia että kyllä se sieltä nousee. Jos ei nouse niin kyllä se syy on siinä että se ei vaan ole oikeasti hyvä Widowmaker.
 
Tuollaista systeemiä voisi todennäköisesti käyttää väärin, vaikka todella hyvien one trick ponyen kanssa. Jos joku on esimerkiksi goldissa hyvä Widowmaker, mutta ei hallitse muita rooleja ja ei täten pääse kiipeämään ylöspäin platinaan ja diamondiin niin porukka reporttaa kyseisen pelaajan. Tuollainen voisi olla hyvinkin mahdollista, että samasta pelaajasta tulee turhaan useampi report jos matsissa on vaikka 4-man premade ja he päättävät reportata vastapuolen Widowmakerin.

Joo oot kyl aivan oikeessa, usein näkee tapauksia, missä 3-man tai isompi premade posse lyöttäytyy yhteen yhtä henkilöä vastaan ja reporttaa possella ilman päteviä syitä, en ajatellu tuota puolta ideasta juuri ollenkaan. :/
 
Kyllä pystyy. Hyvä Widowmaker goldissa pistää porukkaa nippuun semmosta vauhtia että kyllä se sieltä nousee. Jos ei nouse niin kyllä se syy on siinä että se ei vaan ole oikeasti hyvä Widowmaker.
No sanotaanko sitten niin, että nouseminen on ainakin huomattavasti paljon helpompaa jos hallitsee edes 2-3 heroa kohtalaisen hyvin. Widowmaker ei saa paljon aikaan kun lyödään sopivat counterit vastaan.
 
Eikä ole ainut Selflessin tyypeistä joka on melkoinen persereikä

Sinatraa on kai nykyisin aika paljon chillimpi äijä eikä perseile enää. Sinatraa on muutenkin joku 16v teini, vs Dafran 23v, minkä takia porukka ei niin paljoa ole hiiltynyt sinatran touhuista aiemmin.
 
Niin lähellä, mutta niin kaukana. SR oli jo 1985 eli kultapossukerho oli yhden voiton päässä. Nyt kuitenkin tullut kaksi tappiota putkeen. Vittu kun on tuskaista :beye:
 
Leaverit taitaa olla enemmän alempien rankkien ongelma? Itse en rehellisesti edes muista milloin olisi hävinnyt leaverin takia. Kerran tai pari on joku omasta tiimistä lähtenyt tällä kaudella, ja nekin yleensä vain DC, jotka palaa takaisin.
 
Eilen sattu soloq:ssa matsi, jossa 5/6 omasta tiimistä oli support-pelaajia, kukaan ei esimerkiksi osannut soltulla pelata riittävän hyvin eikä tiimissä riittänyt damagea mihinkään. Todella huonoa arpaonnea kyllä tiimin valinnan kanssa.
 
Leaverit taitaa olla enemmän alempien rankkien ongelma? Itse en rehellisesti edes muista milloin olisi hävinnyt leaverin takia. Kerran tai pari on joku omasta tiimistä lähtenyt tällä kaudella, ja nekin yleensä vain DC, jotka palaa takaisin.

Samaa itse miettinyt, tasaseen tahtiin porukka niistä valittaa mutta koko viime kauden aikana ehkä kerran osunut sellanen leaveri tiimiin joka ei tullut takaisin. Tällä kaudella ei kertaakaan. Tosin muuten kyllä nyt tän kauden pelin on olleet huonompia kuin aiemmin (lasten kesälomat alkaneet?). Paljon enemmän porukkaa jotka ei oikein tunnu haluavan kommunikoida, paljon enemmän jotain Torbjörn/Symmetra one trickejä puhumattakaan joka toisessa pelissä olevasta Reinhardt mainista joka nyt jostain syystä haluaa opetella just nyt Traceria.
 
On ne leaverit selvästi vähenneet, mutta ainakin 1/10 pelistä jommalla kummalla puolella sellainen on. Välillä on tulleet takaisin, mutta siinä ajassa on saattanut sitten lähtä jo lisää porukkaa pois kun eivät ole paluuseen uskoneet.
 
On ne leaverit selvästi vähenneet, mutta ainakin 1/10 pelistä jommalla kummalla puolella sellainen on. Välillä on tulleet takaisin, mutta siinä ajassa on saattanut sitten lähtä jo lisää porukkaa pois kun eivät ole paluuseen uskoneet.
Tuo on kyllä täysin järjen köyhyyttä, ettei sitä toista lähtijää rankaista. Vaikea löytää mitään järkisyytä tuohon. Ne kaksi ekaa lähtijää kuitenkin yleensä ovat ne tiimin paskimmat ja suolaisimmat vellihousut. Toki liian usein MM on ihan solmussa kun pelit ovat ihan ylikävelyitä, mutta turha Blizzardin omien mokiensa takia on suojella leavereita tai oikeestaan jopa rohkaista lähtemään matsista.
 
Nojaa, yleensä se on ihan sama että kaikki lähtis ja sais uuden matsin nopeampaa. Enemmän siitä haloota nousisi, jos pakotettaisi porukka olemaan pelissä jos vaikka 2 omaa lähtee. 5v6 ei voiteta kuin korkeintaan joku 2cp ykköspointti. Tai en mä tiedä, ehkä siellä pronssin team deathmatch modessa eioo niin väliä jos joku lähtee, kun kunnon teamfightit on ainakin mun näkemien vodien perusteella harvinaisia.

Tulipa muuten taas todettua miten ei supportilla voi nousta ELO hellistä. Broidin platina accoa pelailin tuossa, nyt timantissa zenin winrate dippasi hetkellisesti jo alle 90%??? Joo-o, kyllä vituttaa kun PASKAT depsi hinurit ei tee hommiaan niin SR vaan tippuu. Blizzard on kyllä luonut maailman paskimman rankingin, kun kaltaiseni hyvät supportit pysyy alarankeilla muiden takia. Ja sitten master ja GM on täynnä dps-maineja, joiden taso on ihan samaa kun pronssissa btw, top500 lukuunottamatta!!!:mad::mad::mad:
 
Nojaa, yleensä se on ihan sama että kaikki lähtis ja sais uuden matsin nopeampaa. Enemmän siitä haloota nousisi, jos pakotettaisi porukka olemaan pelissä jos vaikka 2 omaa lähtee. 5v6 ei voiteta kuin korkeintaan joku 2cp ykköspointti. Tai en mä tiedä, ehkä siellä pronssin team deathmatch modessa eioo niin väliä jos joku lähtee, kun kunnon teamfightit on ainakin mun näkemien vodien perusteella harvinaisia.

Tulipa muuten taas todettua miten ei supportilla voi nousta ELO hellistä. Broidin platina accoa pelailin tuossa, nyt timantissa zenin winrate dippasi hetkellisesti jo alle 90%??? Joo-o, kyllä vituttaa kun PASKAT depsi hinurit ei tee hommiaan niin SR vaan tippuu. Blizzard on kyllä luonut maailman paskimman rankingin, kun kaltaiseni hyvät supportit pysyy alarankeilla muiden takia. Ja sitten master ja GM on täynnä dps-maineja, joiden taso on ihan samaa kun pronssissa btw, top500 lukuunottamatta!!!:mad::mad::mad:
Kai sitä voisi "ilmaiseksi" lähteä niiden kahden ekan lähtijän jälkeen, kuten kirjoitinkin :) Jos rautalangasta pitää vääntää, niin ei se haittaa jos tiimistä joku kämppijä tai muu griefferi lähtee pois eikä se ole syy tarjota muille mitään freepassia karata matsista, kun matsi on muutenkin aloitettu lähtökohtaisesti 5v6:na.
 
Tuo on kyllä täysin järjen köyhyyttä, ettei sitä toista lähtijää rankaista. Vaikea löytää mitään järkisyytä tuohon. Ne kaksi ekaa lähtijää kuitenkin yleensä ovat ne tiimin paskimmat ja suolaisimmat vellihousut. Toki liian usein MM on ihan solmussa kun pelit ovat ihan ylikävelyitä, mutta turha Blizzardin omien mokiensa takia on suojella leavereita tai oikeestaan jopa rohkaista lähtemään matsista.

Nojaa, kyllä ne pelit lähes poikkeuksessa on hävitty siinä vaiheessa kun ne muuttuu 5vs6. Typerää rankaista niitä viittä muuta pakottamalla pelaamaan loppuun asti jos yksi uuno ei osaa pitää peliään päällä.
 
Nojaa, kyllä ne pelit lähes poikkeuksessa on hävitty siinä vaiheessa kun ne muuttuu 5vs6. Typerää rankaista niitä viittä muuta pakottamalla pelaamaan loppuun asti jos yksi uuno ei osaa pitää peliään päällä.
Niin lähes poikkeuksetta. "Me ollaan hävitty peli", siisti asenne. Ei se kuitenkaan vaadi jokaiselta kuin n. 20% lisää yritystä, että matsin voisi vielä vetää tasaväkisesti loppuun. Ei pitäisi olla niin vastenmielinen ajatus että vähän joutuu tryhardailemaan vajaan pelin verran... :rolleyes:
 
Niin lähes poikkeuksetta. "Me ollaan hävitty peli", siisti asenne. Ei se kuitenkaan vaadi jokaiselta kuin n. 20% lisää yritystä, että matsin voisi vielä vetää tasaväkisesti loppuun. Ei pitäisi olla niin vastenmielinen ajatus että vähän joutuu tryhardailemaan vajaan pelin verran... :rolleyes:

Jos kyse on competitivesta niin eiköhän siellä "tryhardailla" jo ilmankin sitä leaveria. Jos ei niin sitten ei pitäisi olla ollenkaan ko. pelimuotoa pelaamassa. Sama myös pätee tuohon 20% lisäyritykseen, jos siellä ei anneta 100% jo valmiiksi ennen leaveria niin miksi helvetissä pitää edes olla compissa?
 
Jos kyse on competitivesta niin eiköhän siellä "tryhardailla" jo ilmankin sitä leaveria. Jos ei niin sitten ei pitäisi olla ollenkaan ko. pelimuotoa pelaamassa. Sama myös pätee tuohon 20% lisäyritykseen, jos siellä ei anneta 100% jo valmiiksi ennen leaveria niin miksi helvetissä pitää edes olla compissa?
Samaa tulee kyllä mietittyä päivittäin :D
 
...Sama myös pätee tuohon 20% lisäyritykseen, jos siellä ei anneta 100% jo valmiiksi ennen leaveria niin miksi helvetissä pitää edes olla compissa?
Vaikea on kuvitella, että itse löytäisi mistään 20% lisää annettavaa kun pelaa yleensä niin hyvin kuin voi compissa. Tiimin rakennetta voi kyllä lähteä muuttamaan 5v6 tilanteessa ja itse oon sitä mieltä, että siinä pitäisi yrittää yhdellä supportilla edetä, koska yleensä 1 dps tai tankki vähemmän ei ole kovin tehokas vaihtoehto, mutta yhdellä supportilla voi pärjätä muulloinkin.
 
Vaikea on kuvitella, että itse löytäisi mistään 20% lisää annettavaa kun pelaa yleensä niin hyvin kuin voi compissa. Tiimin rakennetta voi kyllä lähteä muuttamaan 5v6 tilanteessa ja itse oon sitä mieltä, että siinä pitäisi yrittää yhdellä supportilla edetä, koska yleensä 1 dps tai tankki vähemmän ei ole kovin tehokas vaihtoehto, mutta yhdellä supportilla voi pärjätä muulloinkin.
Juuri näin. Jos haasteet hieman kasvavat, niin ei se tarkoita että heti pitäisi luovuttaa ja lähteä kotiin peiton alle itkemään.
 
Jäi sitten torvilucio saamatta. Ensi vuonna uudestaan
Blizzu sais kyllä tehdä jotain muutosta noihin event loot boxeihin; enemmän rahaa duplikaateista, väh. 2 eventti tavaraa ym. Itse en oo yhdessäkään eventissä avannut yhtä monta laatikkoa kuin tässä ja saldo siitä on aika surkea. Pari hauskaa skiniä sai, mutta suurin osa tavarasta on sitä voice linea, player iconeita ja spraytä.
 
Mites tämän laita on? Kannattaako tätä "enää" ostaa?

Kuinka vaikea on ymmärtää noiden eri erikoiskykyjen käyttö ja saako tästä yksinpelaamalla mitään irti?
 
Mites tämän laita on? Kannattaako tätä "enää" ostaa?

Kuinka vaikea on ymmärtää noiden eri erikoiskykyjen käyttö ja saako tästä yksinpelaamalla mitään irti?
Mun mielipide on että kannattaa, olen pelannut jotain 150h josta ~130h soolona ja hyvin on viihdettä hintaan nähden irronnut. Kyvyt ja niiden käytön oppii kokeilemalla, pelaamalla ja vaikka katsomalla tubesta pätkiä. Team voice toimii hyvin, joskin EU pelaajilla tuntuu olevan vähän korkeampi kynnys alkaa käyttämään sitä, mutta jotain lontoon tapaista murretta kun sinne sönköttää niin saa jopa randomien kanssa komboja tehtyä. :)
 
Niin lähes poikkeuksetta. "Me ollaan hävitty peli", siisti asenne. Ei se kuitenkaan vaadi jokaiselta kuin n. 20% lisää yritystä, että matsin voisi vielä vetää tasaväkisesti loppuun. Ei pitäisi olla niin vastenmielinen ajatus että vähän joutuu tryhardailemaan vajaan pelin verran... :rolleyes:

Kumma miten lätkässäkin ne alivoimatilanteet on niin vaikeita vaikka ei tarvitsisi kuin kaikkien vähän tryhardata 25% kovempaa :comp:
 
Mites tämän laita on? Kannattaako tätä "enää" ostaa?

Kuinka vaikea on ymmärtää noiden eri erikoiskykyjen käyttö ja saako tästä yksinpelaamalla mitään irti?

Paha sitä nyt varmaan on muiden tietää tuletko sinä tykkäämään pelistä vai et :) En nyt äkkisiltään kuitenkaan keksi miksi ei kannattaisi ostaa jos vaikuttaa sun mielestä kiinnostavalta.

Erikoiskykyjen käytön ymmärtää ja oppii kyllä pelaamalla. Eikai tässä ole kuin jotain 24 heroa joilla kaikilla 3 erikoiskykyä vrt. esim joku Dota 2 jossa 113 heroa joilla kaikilla 4 erikoiskykyä. Yksinpelaamalla saa irti ihan yhtä paljon kuin porukassakin, ei kannata säikähtää sitä äänekästä vähemmistöä joka täälläkin itkee ja syyttää pahasta olostaan kaikkia muita. Matchmaking systeemihän Overwatchissa on oikeasti yksi parhaista missään pelissä, vaikka siitäkin kourallinen uunoja jaksaa valittaa joka yhteydessä.
 
Kumma miten lätkässäkin ne alivoimatilanteet on niin vaikeita vaikka ei tarvitsisi kuin kaikkien vähän tryhardata 25% kovempaa :comp:

Etkö sä tienny että ne kenttäpelaajathan pistää vaan 80% peliin normitilanteessa että voi sitten tryhardaa +25% kun joku lentää jäähylle?
 
Kumma miten lätkässäkin ne alivoimatilanteet on niin vaikeita vaikka ei tarvitsisi kuin kaikkien vähän tryhardata 25% kovempaa :comp:
Niin? Vaikka jäkiksen taso on laskenut aika huikeesti viimesen parin vuosikymmenen aikana niin ei ne lähde sieltä kaukalosta pois, kun eka jäähy tulee "ei viddu jäbät, me ollaan hävitty tää peli!".

Matchmaking systeemihän Overwatchissa on oikeasti yksi parhaista missään pelissä, vaikka siitäkin kourallinen uunoja jaksaa valittaa joka yhteydessä.
Tähän toivoisi vaan sitä taitoihin perustuvaa rankingia ja että matchmaking pyörisi enemmän sen ympärillä. Nyt kuitenkin compissa yli puolet matseista on täysiä ylikävelyitä eli ajanhukkaa molemmille tiimeille. Toki jos tasasia matseja niin niitä on kyllä mukava pelata :)


Etkö sä tienny että ne kenttäpelaajathan pistää vaan 80% peliin normitilanteessa että voi sitten tryhardaa +25% kun joku lentää jäähylle?
Nyt taas pitää omasta päästä keksiä mitä muut on sanoneet, kun oikeet argumentit ei riitä? :D
 
Josset ymmärtänyt, niin viitattiin sarkastisesti sun kommenttiin siitä, että ne 5 muuta vaan pelaa kovempaa kun yks lähtee.

Niin lähes poikkeuksetta. "Me ollaan hävitty peli", siisti asenne. Ei se kuitenkaan vaadi jokaiselta kuin n. 20% lisää yritystä, että matsin voisi vielä vetää tasaväkisesti loppuun. Ei pitäisi olla niin vastenmielinen ajatus että vähän joutuu tryhardailemaan vajaan pelin verran... :rolleyes:
 
Niin? Vaikka jäkiksen taso on laskenut aika huikeesti viimesen parin vuosikymmenen aikana niin ei ne lähde sieltä kaukalosta pois, kun eka jäähy tulee "ei viddu jäbät, me ollaan hävitty tää peli!"
Ei ihan ole sama asia. Jos jääkiekossa olisi yksi kenttäpelaaja pois ensimmäisen erän jälkeen koko loppu pelin, niin kyllä se aika varma häviö on. Alivoimalla pelaavan joukkueen on oltava melko paljon kovatasoisempi, jotta yhden pelaajan poissaolo ei haittaisi.
 
Josset ymmärtänyt, niin viitattiin sarkastisesti sun kommenttiin siitä, että ne 5 muuta vaan pelaa kovempaa kun yks lähtee.
Josset ymmärtänyt, niin siinä pelissä on vielä mukana kuitenkin myös se toinenkin tiimi ja jos se alivoimalle jäävä tiimi ei tosiaan yhtään pysty skarppaamaan ja muokkaamaan kokoonpanoa paremmaksi, niin siltikin lopputulos riippuu myös siitä että se vastapuoli pelaa täysillä matsin loppuun.

Ei ihan ole sama asia. Jos jääkiekossa olisi yksi kenttäpelaaja pois ensimmäisen erän jälkeen koko loppu pelin, niin kyllä se aika varma häviö on. Alivoimalla pelaavan joukkueen on oltava melko paljon kovatasoisempi, jotta yhden pelaajan poissaolo ei haittaisi.
Ei välttämättä kovatasoisempi, mutta vain pelattava paremmin. Toki todennäköisyydet laskevat sitä mukaa mitä enemmän peliä on jäljellä ja mitä moodia pelataan mihin suuntaan, mutta yhden vajaalla ja osaavalla focusfirellä vastapuolta kyllä saa häirittyä ja rikottua niin paljon, että se eka pick saadaan ja sitten ollaankin jo tasatiimein. Mahdollisuudet menevät pilalle vasta kun tiimiin osuu se vellihousu, joka hyppää pelistä pois heti sen 2 minuutin jälkeen, kun eka tyyppi on hypännyt ulos. Se toinen tyyppi ei ole yhtään parempi kuin alkuperäinen lähtijä. Oikeastaan jopa pahempi, jos ensimmäiselle lähtijälle tulee joku rautavika tms. Ei tämä peli on luovuttajia varten.
 
PS4 puolella olen pelannut Ow:ta julkaisusta lähtien hyvin aktiivisesti ja kahdella viime seasonilla on masterissa rankki pyörinyt joten voisin uskaltaa sanoa, että olen hyvä tässä pelissä ainakin konsolilla ja peliälyä löytyy. Tuli jouluna hommattua tämä myös pc:lle mutta ei ole jaksanut vasta kuin nyt lähteä tätä pelaamaan Pc:llä ja eileen sain placementit pelattua soolona. Tuloksena surkeat 3 voittoa ja 7 tappiota ja rankiksi 1707. Kolme kertaa placementeissä oli leavereita yms muita töhöjä. Voin kertoa, että melko raskasta lähteä aloittamaan puhtaalta pöydältä rankin ja sr rakentaminen kun olen samalla lähtöviivalla kaikkien uusien accojen kanssa joissa voi olla mukana smurffeja tai sitten vain aloittelijoita. Ei se auta vaanku ankaraa pelaamista nyt ja toivoa, että saan nopeasti nostettua rankkia ja tavoite on ainakin 3000 puolelle päästä. Kaksi peliä tuli placementtien jälkeen pelattua kaverini kanssa jonka rankki on 2500 ja ekassa pelissä kauhea huuto kun pelailin Genjillä. Tuo peli päättyi tasapeliin minun ollen kulta damagessa ja tapoissa ja silti jatkuvaa valitusta, koska level oli pieni. Toisesta pelistä tuli voitto ja samalla nousi rank heti 80pojoa. En muista enää mutta onko tuo normaalia, että tässä alussa pisteitä tulee todella paljon voitoista tai tappioista? Mutta joo sellanen avautuminen tähän väliin omista peleistä uudella alustalla. Mielenkiintoista katsoa, että mihin asti rahkeet riittävät pc puolella.
 
Toisesta pelistä tuli voitto ja samalla nousi rank heti 80pojoa. En muista enää mutta onko tuo normaalia, että tässä alussa pisteitä tulee todella paljon voitoista tai tappioista?
Placementtien jälkeen tulee enemmän pisteitä voitoista ja myös voittoputket kasvattavat sitä.
 
Voittoputket taidettiin poistaa käytännössä kokonaan. Esim stevo vetää twitchissä bronze to GM symmetra only projektia, sillä oli 50peliä putkeen voittoja ja silti tuli semmoset parikyt pinnaa per voitto.
 
Tähän toivoisi vaan sitä taitoihin perustuvaa rankingia ja että matchmaking pyörisi enemmän sen ympärillä. Nyt kuitenkin compissa yli puolet matseista on täysiä ylikävelyitä eli ajanhukkaa molemmille tiimeille. Toki jos tasasia matseja niin niitä on kyllä mukava pelata :)

Kyl se nyt jo taitoon perustuu se ranking, mut se ei vaan ota huomioon sitä mitä kukin "mainaa" ja millä vireellä pelaajat sattuu olemaan. Toiselle tiimille voi sattua sopivasti jokaselle istuva hero taasen ku toinen tiimi saa vaa support ja tankkipelaajia. Sitte ku supportit ottaa dps ja ei saa mitää aikaseks nii maristaa ja haukutaan ne lyttyy (ja voi toki toisnpäinkin tapahtua, tulee vaa dps-maineja ja kukaa ei halua/osaa pelata tankkia).

Jos roolit jakautuu molemmissa tiimeissä tasasesti niin eiköhän sitten pelitki oo tasapuoliset.

Toinen muuttuja on myös yleistyvät Dive-taktiikat ja muut agressiiviset dps-taktiikat joilla on tavotteena cäpätä pointit mahollisimman nopeaa suurella riskillä. Tämä voi luoda vaikutelman epätasasista tiimeistä.
 
Kyl se nyt jo taitoon perustuu se ranking, mut se ei vaan ota huomioon sitä mitä kukin "mainaa" ja millä vireellä pelaajat sattuu olemaan. Toiselle tiimille voi sattua sopivasti jokaselle istuva hero taasen ku toinen tiimi saa vaa support ja tankkipelaajia. Sitte ku supportit ottaa dps ja ei saa mitää aikaseks nii maristaa ja haukutaan ne lyttyy (ja voi toki toisnpäinkin tapahtua, tulee vaa dps-maineja ja kukaa ei halua/osaa pelata tankkia).

Jos roolit jakautuu molemmissa tiimeissä tasasesti niin eiköhän sitten pelitki oo tasapuoliset.

Toinen muuttuja on myös yleistyvät Dive-taktiikat ja muut agressiiviset dps-taktiikat joilla on tavotteena cäpätä pointit mahollisimman nopeaa suurella riskillä. Tämä voi luoda vaikutelman epätasasista tiimeistä.
No niin kauan kuin tiimipelissä SR-plussat ja -miinukset ovat kiinni siitä voitatko vai etkö, niin ei tuo toimi :) Noidankehä vain ruokkii itseään koko ajan ja homma menee enemmän ja enemmän epätasapainoon.

Tuskinpa yli puolessa matseista on kyse noista taktiikoista, kun ihan normaaleilla 2-2-2-compeilla matsit ovat samoja ylikävelyjä ja voittajapuolen vauhdikkain divaaja on S76 :D Tuon takana on ihan se että samassa pelissä on tiimissä väkeä, joiden oikea taitotaso vaihtelee vaikka pronssin ja timantin väliltä ja noiden suhde sitten määrää kumpi voittaa.
 
No niin kauan kuin tiimipelissä SR-plussat ja -miinukset ovat kiinni siitä voitatko vai etkö, niin ei tuo toimi :) Noidankehä vain ruokkii itseään koko ajan ja homma menee enemmän ja enemmän epätasapainoon.

Jaa, että häviöistäkö sitä plussaa pitäisi alkaa jakamaan että tulee parempi mieli?
 
Jaa, että häviöistäkö sitä plussaa pitäisi alkaa jakamaan että tulee parempi mieli?
Jos pelaat hyvin niin voisihan siitä vaikka pari pistettä antaakin, mutta ihan samalla logiikalla pienempi miinuskin olisi hyvä aloitus :) Niin kauan kuin scoreboard puuttuu ja tuota yltiömyrkyllistä medal-systeemiä roikutetaan mukana, niin olisi ainakin joku mittari että pelasitko hyvin, huonosti tai yrititkö ollenkaan.
 
No sehän tästä enää puuttuu että scoreboard olis mukana ja jokainen äidin pikku herranterttu tuijottaa niitä fragitilastoja.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 759
Viestejä
4 495 203
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom