Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Noi on kyllä huvittavia tapauksia. Sillon tällön osuu omaankin tiimiin näitä idiootteja jotka tilttaa heti kun joku asia ei mene niin kuin haluaisi, esim. se yksi hävitty erä. Hirveä ragevalitus saman tien.

Toinen loistava porukka on idiootit jotka tilttaa siitä että joku pickaa non meta heron. Esim. joku 1 trick Hanzo omassa tiimissä jolla kuitenkin voitto% selvästi yli 50, niin sitten joku Sergei toteaa että minä hyökkään sitten Torballa koska tuo pickas Hanzon. Joskus osunut myös vastaavanlaisia "uhkailijoita" jotka toteavat että minä trollaan ja istun basesssa niin kauan kun toi pelaa Hanzoa.

Samat kaverit varmaan vielä itkeevät jälkeenpäin foorumeille että taas tuli hävittyä kun tiimissä oli Hanzo main. :D
 
Hanzo on jostain syystä sellainen hahmo, joka heti mielletään trolliksi, vaikka se on todella hyvä osaavissa käsissä. Enemmän ärsyttää nämä symmetra ja torb-mainit, jotka pelaa niitä myös hyökkäyksessä.
 
Joo, itselläkin tulee usein käytettyä Hanzoa esimerkkinä näissä trollikeskusteluissa, mutta totta turiset. Monta hyvää Hanzopeluria on osunut kyllä kohdalle. Noita hyökkäys Symmetroja ja Torbbia vähemmän. Suuri osa puolustus Symmetroistakin on oikeastaan täyttä roskaa jotka kuolee ennen kun saavat Teleä alas...
 
D.va:t ottavat iseäni päähän ihan helvetisti, räiskitään tehottomasti siellä takarivissä, ja sitten räjäytetään kerran matsissa se pirun mechi ja saadaan ne 5 tappoa ja matsin paras -titteli :facepalm:
 
D.va:n vahvuudet ei ole kyllä siellä takarivin räiskimisessä vaan pitäis olla etulinjassa syömässä sitä vihollisen damagea. Soltun ja zaryan ultia vastaan se on loistava jos vain käytetään oikein. Nuo multikillit ultilla on kyllä harvinaisempia korkeammalla tasolla. Harvemmin pro-tason peleissäkään näkee kuin max. 2 hengen tappoja sillä ultilla.
 
Miten dvalla saa 5 tappoa ultilla, kertokaa mullekin :eek: Ja ihan oikeasti, jos häviää jokaisen comppimatsin ja rankki tippuu ja tippuu, niin ei se ole enää mistään tiimikaverilotosta kiinni. Kyllä se MM laittaa ajan myötä paremmat pelaajat paremmille rankeille. Jos oot rankkiasi parempi, niin nouset kyllä. Viime kausi tosiaan päätty mid-mastersiin, nyt placementtien jälkeen mid/high diamond. Kahdessa päivässä high mastersiin, aika hyvä lotto-onni mulla! Vai oisko kuitenkin niin, että pelaan tolla masters-tasolla, ja sen takia tuolla timantissa vedän 75% winratella, joka tasoittunee nyt taas pikkuhiljaa? Ja pelkkää supporttia olen pelannut, ettei vaan kukaan epäile, että rankki nousee kun pelaan vaan helppoja depsejä ;)
 
@Ascend Mites muuten hoidat tilanteen jos tiimissä on monta supportmainia? Laitatko vaan instaklikkinä valinnan supportiksi vai flexaatko muita hahmoja? Ite tykkäisin pelata enemmän supporttia, mutta yleensä tiimissä on jo pari support mainia, niin tulee sitten tankeilla pelattua.
 
Jos pelit rupeaa menemään jatkuvalla syötöllä metsään kannattaa kokeilla taktiikkaa että täytätte tiimistä viimeisenä sen paikan missä pahimmat puutteet hero pickien osalta.

Toimii lähes aina ja puoli tiltissä peliin tulevatkin pysyvät ekaa roundia pidempään tyytyväisinä.

Muutenkin ne jotka jumittavat yhtä ainoaa heroa vaikka kuinka tukka pöllyäisi matsista toiseen voisi uittaa kölin ali huutaa perään että learn to play, kun kyseessä peli jossa pitää mukautua tilanteen mukaan.
Ketään ei kiinnossta oletko Genji main jos et osaa millään muulla pelata, koska se Genji ei vaan toimi jos vihulla kaksi counteria sille. Tätä näkee varsinkin Pharah mainien kanssa jotka eivät älyä vaihtaa kun vihulla Mäkkäri ja Soldier pudottavat sekunneissa kerta toisensa jälkeen:facepalm:

E: Placementit 3-7 ja rank 3010 eli se vakio -200 edellisen siisonin lopusta.
 
@mikkelson Tällä kaudella oon joka matsiin instalockannut zenin. Toimii. Viime kaudella kiipesin platista mastersiin käytännössä winstonilla/reiskalla, hogi/zaryakin luonnistuu mutten ihan niin luottavainen ole niiden suhteen.

Osaan siis kyllä pelata käytännössä kaikkia tankkeja, parhaiten reiskaa ja apinaa, depseistä lähinnä tracer onnistuu parhaiten. Nyt pelaan tuota zeniä niin kauan kuin jaksan, kun sillä tuntuu voittoja tulevan ja sillä on pirun mukava pelata. Discord + kuula naamaan + kurkipotku - combo flankkaavaan traceriin tuntuu höpöltä, höhö.
 
Placementeis tuli ihan mielenkiintonen peli. Taso on timantteja, mastereita ja gm sekasin (koska placementit). Numbanissa puollustettiin ensin ja vihollinen hyökkäs kovalla voimalla, vei kärryn loppuun asti ja jäi 4 minsaa viel aikaa. Sit ku meidän vuoro hyökätä, pari jantterii käy hieman kuumana spawnissa aluks, mut yks jamppa kuiteski pysyy tyynenä ja sanoo voiceen että elkää ruvetko toxic, yritetääs nyt kuiteski. Vaiheltii siinä sitten hahmoja ja hyökättiin -> saatiin A ekalla puskulla nopeaa ja kärrynki työntöki meni hyvin, viimesessä mutkassa vihutiimistä lähti yks ja n. 3:20 jäi aikaa ku kärry oli lopussa.
6v5 A:n vallotuksessa saatiin A-pointti viel nopeempaa ku aikasemmin ja sen jälkeen loput vihutiimistä quittas.

Tarinan opetus: ilmeisen rökäletappion eessäkään ei kannata luovuttaa vaan pitää pää kylmänä ja miettii taktiikat uusiksi.

Vielä pari placementtie palaamatta, sitte varmaan saan high-timanttini kuten viime siisonissa. Siitä sitten vaa takas nostamaa itteää masteriin :kahvi:


Edit-lisäys: Jos muuten ootte seuraillu omia voitto-häviö-kirjauksia herotasolla masteroverwatchissa niin ne ei välttämättä pidä paikkansa jos matsin aikana pelannut useita eri hahmoja. Yhessä anubis-voitossa pelasin puolet diivaa ja puolet reiskaa, reiskalle tuli voittopiste ja diivalle ei. Sen sijaa diivalla näkyy yks häviö koska pelasin yhessä matsissa n. puolet sitä. Sitten myös jos laskee hahmojen häviöt ja voitot yhteen, niin tulos on yksi vähemmän kuin mitä pelejä on oikeasti pelannut.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, ei tilttaaminen kannata. Siitä itsekin nyt pyrkinyt eroon, jos on vammasta jengiä kummallakaan puolella niin otan aina QP:n matsien väliin niin ei niin herkästi tule samaan matsiin uudestaan.

Jännä muuten nuo placementit, ei mulla ainakaan näkynyt muita kuin suunnilleen samalla rankilla olevia siellä pyörivän? En toki käynyt ihan joka jantterin profiilissa.

Nyt oon myös koittanut olla ihan täysin kattomatta kenenkään profiileja ennen matsia, luotan siihen mitä muut pickaa, ei tule alkuun heti sitä "vitttuuu 40% winratella pelannut kolme kautta ja vieläkin ottaa mcree/genji/mikävaan" - fiilistä kenestäkään. Tuntuu, että tilttaan itekin tuhat kertaa herkemmin, jos tiedän että joku "osaisi" profiilin perusteella pelata jotain muuta heroa paremmin, kuin mitä sillä hetkellä on valinnut..

Tuli taas käytyä yks voitto nappaamassa, zeniä pelailin Hanamurassa ja ekalle full hold. Ihme matsi, vihun widow sai 3 pickiä putkeen yhdessä vaiheessa, mutta sym sai telen pystyyn ja jollain ilveellä pelastettiin pointti. Itsellä trance taskussa koko erän, kun vihun genji/solttu/kukaan ei vaan saanut minkäänlaisia ultteja aikaan :bored: Piti sitten keskittyä melkeinpä depsittämiseen, mutta mikäs sen mukavampaa kun supportilla fragaaminen:p
 
En pelaa mielestäni ihan paskasti Anaa - esim. viime matsissa damagea tein yli 6000 pt. ja 5000 pt. healeita. Hävittiin matsi, rankki alkaa olla siinä 600 kieppeillä. Pitää tosiaan ryhtyä pelaamaan vissiin Zaryaa tai Roadhogia tai Solttua, muuten tuolta ei enää nouse millään ilveellä.
 
En pelaa mielestäni ihan paskasti Anaa - esim. viime matsissa damagea tein yli 6000 pt. ja 5000 pt. healeita. Hävittiin matsi, rankki alkaa olla siinä 600 kieppeillä. Pitää tosiaan ryhtyä pelaamaan vissiin Zaryaa tai Roadhogia tai Solttua, muuten tuolta ei enää nouse millään ilveellä.

5000 healeja? Hyvillä Anoilla taitaa olla average matsissa jotain 15000. Taidat keskittyä vähän liikaa tohon damage puoleen... :)

Mutta joo, pelaisin kyllä 600 rankilla vaan jotain tehokasta carry DPS:ää. 1500~ bronssitkin on jo aivan aivokuolleita (no offense jos täällä nyt joku semmonen on) niin voin vaan kuvitella miten helppoa 600 rankilla olisi lahdata sakkia DPS:llä.
 
Mä mietin kanssa, että mulla saattaa zenilla olla tuo 15k heals matsissa, eikä tarvii välttämättä edes paljoa transe-healsseja tuohon. Overbuffin mukaan keskimäärin 8500 on mulla healsit matsissa zenyatalla.
 
5000 healeja? Hyvillä Anoilla taitaa olla average matsissa jotain 15000. Taidat keskittyä vähän liikaa tohon damage puoleen... :)
Saattaa olla myös semmoinen homma että nuissa peleissä koko oma tiimi vetelee viidellä depsillä ihan omia latujaan ja siinä ei paljoa ainoana supporttina sankaritöitä pääse tekemään.
 
Ai että! 2500sr rikottu tällä seasonilla duolla :tup::love::cool:

Nyt kelpaa :drool:
 
5000 healeja? Hyvillä Anoilla taitaa olla average matsissa jotain 15000. Taidat keskittyä vähän liikaa tohon damage puoleen... :)

Mutta joo, pelaisin kyllä 600 rankilla vaan jotain tehokasta carry DPS:ää. 1500~ bronssitkin on jo aivan aivokuolleita (no offense jos täällä nyt joku semmonen on) niin voin vaan kuvitella miten helppoa 600 rankilla olisi lahdata sakkia DPS:llä.
Kaikki puhuu tuosta, että Ana on pelin paras healer ja että sillä pitäisi olla average healing matseissa pitkälti yli 10k. Itse en tajua, että miten tuollaisiin lukemiin voi päästä. Itse pelasin viime seasonilla Anaa 11h (28W-31L-1D). Taso oli se surullinen bronze-silver, career high 1919. Average healing Analla oli 6700 ja average dmg 3000. Average enemies slept oli 7. Valehtelematta nappi pohjassa kokoajan ja pyrin focussaamaan lukemat nimenomaan healingiin enkä damageen. Linkatkaan jonkun oikeasti osaavan Anan Youtubepätkä niin ehkä pelityylistä oppii jotain uutta.

Vastaavasti Mercyllä (8h played) average healing oli 10,5k ja Luciolla (9h played) 10,2k.
 
Kaikki puhuu tuosta, että Ana on pelin paras healer ja että sillä pitäisi olla average healing matseissa pitkälti yli 10k. Itse en tajua, että miten tuollaisiin lukemiin voi päästä. Itse pelasin viime seasonilla Anaa 11h (28W-31L-1D). Taso oli se surullinen bronze-silver, career high 1919. Average healing Analla oli 6700 ja average dmg 3000. Average enemies slept oli 7. Valehtelematta nappi pohjassa kokoajan ja pyrin focussaamaan lukemat nimenomaan healingiin enkä damageen. Linkatkaan jonkun oikeasti osaavan Anan Youtubepätkä niin ehkä pelityylistä oppii jotain uutta.

Vastaavasti Mercyllä (8h played) average healing oli 10,5k ja Luciolla (9h played) 10,2k.

Kuten @syvalta tuossa jo mainitsi niin tuo hiillaus on myös paljon kiinni tiimikavereista... luciolla on vaikea healata jos tiimikaverit on pitkin karttaa ja kuvittelee että supportin tehtävä on tapittaa keskellä pointtia ja leikkiä dispenceriä (TF2)

Korkea damage monesti kertoo siitä että jengi ei saa tapettua vastustajia, eli ne räiskii niiltä osan healtista pois ja perääntyy koska ne on yksin eikä kukaan muu ammu samaan kohteeseen. Korkeammalla tasolla healing nousee jo siitä kun tankit suosii sun healingia healt packien sijaan, koska haluavat kasvattaa sun ulttia... bronze tasolla 10% healtista menettänyt jengi juokseen puolkenttää healtpackin luokse vaikka olisit jo healannut ne, mikä taas johtaa siihen että kaikki tiimikaverit on pitkin kenttää eikä kukaan saa tapettua mitään.

Kulta tasolla tiimikaverit rupee koittaa pitää supportteja hengissä, jotta supportit pitäis ne hengissä... tuota ennen ne koittaa lähinnä tapattaa omia supporttejaan :(

videoiden katsominen on vähän siinä ja siinä, koska jos sä katsot jonkun godlike anan videon, pitää muistaa että sen tiimikin on hitokseen hyvä.

Gale taitaa olla paras ana:


Tässä ehkä hyödyllisempi video:
 
Viimeksi muokattu:
videoiden katsominen on vähän siinä ja siinä, koska jos sä katsot jonkun godlike anan videon, pitää muistaa että sen tiimikin on hitokseen hyvä.
Itse olen oppinut videoilta paljonkin asioita, esimerkiksi puolustukseen sijoittumista eri heroilla ja eri kentissä käytettäviä pieniä kikkoja, jotka saattavat helpottaa pelaamista. Tuon Unit Lostin Coaching videot ovat kyllä hyviä, niitä on tullut katsottuakin. Toki, kaikki pitää suhteuttaa aina omaan tiimiin ja esimerkiksi Road 66 on periaatteessa turha puolustaa yksin katon kulmauksesta jos kaikki omat ovat räiskimässä vihollisen spawnilla.
 
Joo, siis tosiaan matalalla pronssilla joukkue tekee koko ajan järjettömiä asioita ja spammaa "I need healing" koko ajan kartan toiselta puolelta. Ei mitään yhteispeliä. Pitäydyn nyt pelaamaan QP:ta, koska siinä tulee sentään välillä jostain jotain tajuavia aikuisia vastaan. Comppia sitten ehkä kutoskaudella, nyt olen luovuttanut.
 
Onko kukaan kertaakaan vielä noussut placementeissä edellisen kauden loppulukemaa korkeammalle? Tuntuu olevan hyvin yleistä, että tulee aina jonkin asteinen pudotus.
 
Kaikki puhuu tuosta, että Ana on pelin paras healer ja että sillä pitäisi olla average healing matseissa pitkälti yli 10k. Itse en tajua, että miten tuollaisiin lukemiin voi päästä.
Toki se vaatii tiimikavereita, joita kannattaa hiilata ja tuo ei ole suinkaan ihan oletus että sellaisia löytyisi vaan mieluummin kykitään "taktisesti" jossain objectiven ulkopuolella paskaa housut täynnä.

Joo, siis tosiaan matalalla pronssilla joukkue tekee koko ajan järjettömiä asioita ja spammaa "I need healing" koko ajan kartan toiselta puolelta. Ei mitään yhteispeliä. Pitäydyn nyt pelaamaan QP:ta, koska siinä tulee sentään välillä jostain jotain tajuavia aikuisia vastaan. Comppia sitten ehkä kutoskaudella, nyt olen luovuttanut.
Ei se tuosta ihan heti muutu ennen kuin alata koputella top500:a :D
 
Toki se vaatii tiimikavereita, joita kannattaa hiilata ja tuo ei ole suinkaan ihan oletus että sellaisia löytyisi vaan mieluummin kykitään "taktisesti" jossain objectiven ulkopuolella paskaa housut täynnä.

Ei se tuosta ihan heti muutu ennen kuin alata koputella top500:a :D

Oliko sulla jotain perstuntumaa tohon masters / gm tason peleihin vai heitteletkö vitsinä näitä? Itsellä 32xx tällä hetkellä ja pelit pääosin varsin mukiinmeneviä.
 
Kattokaapa tubesta noita pronssi-tason pelejä, ne on aikamoista sekamelskaa verrattuna kultaankin.
 
Oliko sulla jotain perstuntumaa tohon masters / gm tason peleihin vai heitteletkö vitsinä näitä? Itsellä 32xx tällä hetkellä ja pelit pääosin varsin mukiinmeneviä.
Pieni yleistys, mutta varmaan tuo ongelma hieman ylemmäskin jatkuu (toivottavasti lieventyen) sillä esim. pronssin ja platinan pelaajien välillä ei oikeastaan ole vielä mitään eroa. Juuri tuosta johtuu se että suurin osa peleistä on hyvin epätasaisia, kun toisella puolella voi olla oikeilta taidoiltaan vaikka 3 pronssipelaajaa ja toisella puolella oikeilta taidoiltaan 3 platinapelaajaa, vaikka kaikkien rankki on esim. hopeassa tai kullassa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli pitkästä aikaa pelailtua comppia, kun kaksi edellistä seasonia kokonaan jätin välistä. Ensimmäisiäkin tuli pelailtua melko vähän, joten ei oikein ollut tietoa millaiselle rankille kuuluisi. 3-6 hengen porukassa vedettiin kaikki placementit (partyssa hyvin eritasoista porukkaa edellisten seasoneiden pohjalta) ja taisi olla 6-4 W-L tulos, jonka pohjalta rankiksi 24xx. Omasta mielestä ihan asiallinen rank siihen nähden, että about sata tuntia pelattuna kaikenkaikkiaan. Healereita pelailin kaikissa placementeissa, koska ne sopii itselle parhaiten ja siitä roolista eniten pidän :) Saas nähdä kuinka pelit tuosta muuttuu, kun ajattelin jonkin verran nyt soloq:na koittaa vetää. Placementit oli todella hyviä ja toivon, että samanlaisena vääntönä pysyisi nuo matsit.
 
Valitettavasti pelaamatta comppia harvoin nousee, ellei placementeissa suorita jumaluuksia.

Ei taida nousta pahemmin vaikka mitä jumaluuksia suorittaisi placementeissa... :) Onkohan kukaan oikeasti noussut tän seasonin placementeilla ylöspäin edellisen loppurankista?
 
Placementeillä ei nousta, sillä kai halutaan välttää sitä että jengi ottaisi enkkapojot jo placementeistä eikä enää pelaisi loppukaudella, ettei vaan tipu. Yleensä sieltä saadaan vähän edellistä matalampi rankki, josta sitten noustaan kyllä jos oikeasti on parempi kuin saatu rank. Taisiis pitäisi nousta jo jollain alle 50% winratella, kun pisteitä tulee enemmän kuin lähtee. Tosin alle 50% winratella sitä rankkia ei kyllä pitäisi pystyä pitämään enää jatkossa.
 
Kattokaapa tubesta noita pronssi-tason pelejä, ne on aikamoista sekamelskaa verrattuna kultaankin.

Joo siis toivoisin ainoastaan, että edes yritettäisiin pelata sitä peliä edes vähän ja pelin tarkoitus olisi omalla joukkueella ihan edes vain pikkuisen selvillä. Ei siis vain hypittäisi ympäriinsä etenemättä tai huudettaisi koko matsia mikrofoniin kuinka kaikki huijaa, Hanzo on jotenkin väärin, raportoin kaikki syystä x.
 
3514 tuli placementtie jälkee (5-5). Tuntu että omalla suorituksella vaikutusarvo oli nolla, vähä mite sattuu pelasin. Skippasin lähes kokonaan koko viime siisonin jonka takia "comppitaidot" aika hukassa. Nyt placementtie jälkee tullu pudottua hieman timantin puolelle.
S4 alotin high timantista mutta nousin masteriin parilla pelillä ja lopetin siihen compin pelaamisen.
 
Placementista 8W2L, silti putosi jotain -150 viime seasonin loppurankista. Nyt -500 liki viime seasonin korkeimpaan. Muutamia pelejä nyt pelaillut placementtien jälkeen, ja voitosta tulee 30-50, häviöstä toistaiseksi vain -20 ja -25 välillä. Eli ilmeisesti pelaan rankkiani paremmin. Tai sitten vain blizzardin rng on suotuisa, kuka näistä tietää.

Nyt ajattelin träkkää exceliin kaikki pelit, kiva katsella sit ihan faktapohjalta miten mennyt.
 
Viime seasonin placementit 3W-7L tuloksella ~1550 ja career high 1919. Tämän seasonin placementit meni 8W-2L ja SR 1661. Ei tullut yllätyksenä kun luki muiden placementteja, mutta olisin odottanut parempaa.
 
Placementista 8W2L, silti putosi jotain -150 viime seasonin loppurankista. Nyt -500 liki viime seasonin korkeimpaan. Muutamia pelejä nyt pelaillut placementtien jälkeen, ja voitosta tulee 30-50, häviöstä toistaiseksi vain -20 ja -25 välillä. Eli ilmeisesti pelaan rankkiani paremmin. Tai sitten vain blizzardin rng on suotuisa, kuka näistä tietää.

Nyt ajattelin träkkää exceliin kaikki pelit, kiva katsella sit ihan faktapohjalta miten mennyt.

Placementtien jälkeen on aina "jonkin aikaa" päällä semmotteen buffi joka nimenomaan antaa voitoista ton +50. Tarkkaa kestoa en osaa sanoa, ehkä tyyliin joku 5 voittoa tai 10 peliä tms. Tarkotuksena kai sillä on juurikin se että pääsisit nopeasti takaisin ns. omalle rankille.
 
Viime seasonin placementit 3W-7L tuloksella ~1550 ja career high 1919. Tämän seasonin placementit meni 8W-2L ja SR 1661. Ei tullut yllätyksenä kun luki muiden placementteja, mutta olisin odottanut parempaa.

Career highlla ei ole yhtään mitään merkitystä noiden kannalta. Mihin SR jäi viime seasonilla? 1850~?
 
Placementeillä ei nousta, sillä kai halutaan välttää sitä että jengi ottaisi enkkapojot jo placementeistä eikä enää pelaisi loppukaudella, ettei vaan tipu. Yleensä sieltä saadaan vähän edellistä matalampi rankki, josta sitten noustaan kyllä jos oikeasti on parempi kuin saatu rank. Taisiis pitäisi nousta jo jollain alle 50% winratella, kun pisteitä tulee enemmän kuin lähtee. Tosin alle 50% winratella sitä rankkia ei kyllä pitäisi pystyä pitämään enää jatkossa.
Nousin ~2500 -> 2800+ viime seasonin placement matseilla, 9 win 1 defeat. Sattui kyllä makoisat ja kommunikoivat tiimit.
 
Nousin ~2500 -> 2800+ viime seasonin placement matseilla, 9 win 1 defeat. Sattui kyllä makoisat ja kommunikoivat tiimit.

Mulla nousi myös viime seasonilla jotain kymmeniä, varmaan 8-1-1 meni myös pelit sillon. Pakko myöntää että eka kertaa kyllä kuulen että jollain olisi noussut monta sataa SR placementeista :D
 
Itelle tuntui ylitärkeeltä pelata placementit, kun edellisen seasonin loppuun olin decayannu siihen 3000 SR:ään, kun en ollut pelannut, ja placementtien jälkeen sitten (6W 4L) oli 3001 SR.

Normaalisti siinä 3500 paikkeilla pyörin.
 
Overwatchissa on näköjään ensimmäistä kertaa Double XP -viikonloppu. Tulee ihan tarpeeseen, että saisi loot boxeja ilman ostamista. :tup: Tämän hetkinen loottisaldo on: 2 skiniä, 13 voice lineä, 4 emotea, 16 player iconia ja 6 spaytä. Jos olisin nuo ~40 laatikkoa ostanut itse niin olisin kyllä aika pettynyt tulokseen.

 
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Miksi comppiin pitää tulla oikeasti trollaamaan ja pilaamaan muiden pelit? Äsken oli groupissa lvl 500+ Hanzo joka ei tehnyt mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään. Istui ihan koko pelin ajan basessa ja pyöri ympyrää. Näytti lähinnä siltä, että onko kyseessä oikeasti botti vai pelaaja. Kertaakaan ei mennyt 20m kauemmaksi omasta basesta. Ei se edes yrittänyt ampua kaukaa objectivelle, pyöri vain.

Siellä se varmaan naureskeli kotona, että ompas hauskaa kun tiimikavereita vituttaa. Alkaa hiljalleen kasetti hajoamaan tälläiseen pelleilyyn.
 
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Miksi comppiin pitää tulla oikeasti trollaamaan ja pilaamaan muiden pelit? Äsken oli groupissa lvl 500+ Hanzo joka ei tehnyt mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään. Istui ihan koko pelin ajan basessa ja pyöri ympyrää. Näytti lähinnä siltä, että onko kyseessä oikeasti botti vai pelaaja. Kertaakaan ei mennyt 20m kauemmaksi omasta basesta. Ei se edes yrittänyt ampua kaukaa objectivelle, pyöri vain.

Siellä se varmaan naureskeli kotona, että ompas hauskaa kun tiimikavereita vituttaa. Alkaa hiljalleen kasetti hajoamaan tälläiseen pelleilyyn.
Aika perus Blizzun matchmaking.. Wowista lähtien automatisoitu paske.

Jos haluat kunnolista peliseuraa niin kannattaa tehdä oma grouppi kamujen yms. kesken.
 
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Miksi comppiin pitää tulla oikeasti trollaamaan ja pilaamaan muiden pelit? Äsken oli groupissa lvl 500+ Hanzo joka ei tehnyt mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään. Istui ihan koko pelin ajan basessa ja pyöri ympyrää. Näytti lähinnä siltä, että onko kyseessä oikeasti botti vai pelaaja. Kertaakaan ei mennyt 20m kauemmaksi omasta basesta. Ei se edes yrittänyt ampua kaukaa objectivelle, pyöri vain.

Siellä se varmaan naureskeli kotona, että ompas hauskaa kun tiimikavereita vituttaa. Alkaa hiljalleen kasetti hajoamaan tälläiseen pelleilyyn.

Varmaan sarjassamme idiootteja jotka laskee rankkiaan tarkoituksella. Varmaan haluaa pelaamaan matalampirankkisten kavereidensa kanssa tai tekemään jotain Youtubepätkiä miten hän jumaltaidoillaan kantaa itsensä ylös pohjalta.

Ei se tietenkään siitä mitenkään oikeutettua tee, ihan vitun typerää toimintaa tuollainen. Useampi sata comp matsia itsellä jo alla ja pariin kolmeen vastaavaan törmännyt. Tosin ei ne basessa ympyrää juosseet, mutta "ovelasti" feedasivat vastustajaa yms. koko ajan. Eihän niitä voi reportoidakaan jos näyttää siltä että pelaavat.

Aika perus Blizzun matchmaking.. Wowista lähtien automatisoitu paske.

Jos haluat kunnolista peliseuraa niin kannattaa tehdä oma grouppi kamujen yms. kesken.

Mistähän sen matchmakingin tuo pitäisi osata ennustaa? Ihan samanlaiset ongelmat löytyy jokaisen pelin ja pelintekijän matchmakingeista.
 
Nuo trollaajat on kyllä perseestä. Pikkuisen vitutti oma symmetra joka laittoi telen kohti kuilua. Sitten vaan meillä blokkasi seinillä omien toimintaa ja jätti esim reiskan vihollisten keskelle. En tiedä mitä helvetin tyydytystä ne siitä saa...
 
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Miksi comppiin pitää tulla oikeasti trollaamaan ja pilaamaan muiden pelit? Äsken oli groupissa lvl 500+ Hanzo joka ei tehnyt mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään. Istui ihan koko pelin ajan basessa ja pyöri ympyrää. Näytti lähinnä siltä, että onko kyseessä oikeasti botti vai pelaaja. Kertaakaan ei mennyt 20m kauemmaksi omasta basesta. Ei se edes yrittänyt ampua kaukaa objectivelle, pyöri vain.

Siellä se varmaan naureskeli kotona, että ompas hauskaa kun tiimikavereita vituttaa. Alkaa hiljalleen kasetti hajoamaan tälläiseen pelleilyyn.

Ei ihan niin paljon nuo tuon mallin trollit vaikuta omaan pelaamiseen, mutta enemmän tuntuu vaikuttavan se, että ihmisten moraali on aivan järkyttävän heikkoa compissa. Hävitään joku 1 tai 2 teamfightia ja saman tien tiimiläiset ottaa luovuttajan asenteen/alkaa flameemaan omia tiimiläisiä team voicessa ja/tai tekstichatissa.
Sama ongelma on koko ladderissa tasosta riippumatta. Miksi mennä comppiin, jos ei ole taistelutahtoa ollenkaan? Sellasta pullamössöpelaajakuntaa, että heti ku joku on vähänki vaikeeta, niin valkone lippu liehuu ja ei tietenkään ole oma syy vaan kaikkien muiden syy.
 
...Hävitään joku 1 tai 2 teamfightia ja saman tien tiimiläiset ottaa luovuttajan asenteen/alkaa flameemaan omia tiimiläisiä team voicessa ja/tai tekstichatissa...
Tuon takia sitä tulee välillä pelattua ilman voicea ja chattiä, yllättäen pelit sujuu sillon hyvin kun ei edes tiedä toisten tilttailuista.
 
Tuon takia sitä tulee välillä pelattua ilman voicea ja chattiä, yllättäen pelit sujuu sillon hyvin kun ei edes tiedä toisten tilttailuista.
Itellä on vähän se, että tykkää ottaa sitä shotcallerin asemaa jos kukaan muu ei sitä ole vielä tehnyt ja ilman tehokasta kommunikaatiota pelit tuppaa kaatumaan aika nopeesti, jos vihutiimillä sitä kommunikaatiota on.
 
Itellä on vähän se, että tykkää ottaa sitä shotcallerin asemaa jos kukaan muu ei sitä ole vielä tehnyt ja ilman tehokasta kommunikaatiota pelit tuppaa kaatumaan aika nopeesti, jos vihutiimillä sitä kommunikaatiota on.
Juu kyllä tuo kommunikaatio on tärkeetä, mutta supporttina pelatessa oon ottanu sen vapauden poistaa sen välillä käytöstä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom