Tässä onkin nyt pointtina se että keskustelukaveri ignooraa kaikki aiemmat viestit, jossa ne lähteetkin on mainittu. Tästä on jo keskusteltu ennemmin kun kaveri keksi noita vastaavia muka-nokkelia heittoja omiksi vastauksiksiin ja sitten kun niihin laitoin vastineen, niin kipitetään häntä koipien välissä piiloon ja sitten tullaan takaisin necroillen nostamaan se sama viesti esille, johon olen jo vastannut. Todella raskas keskustelutapa, kun ei jakseta lukea yhtä viestiä tai näemmä lausettakaan pidemmälle ja sitten omat viestit rakennetaan olkiukkojen ja muiden diipadaapan ympärillä. Tätä on kyllä muutkin täällä harrastaneet.Jäitä hattuun @MrKeikari , lähteiden pyytäminen ei ole ad hominemia.
Kukaan ei tietysti pakota lähteitä listaamaan, mutta jos oma näkemys ei meinaa mennä perille niin rautalangasta vääntäminen lähteiden kera voi auttaa.
Tietenkin kaikki osa-alueet merkitsevät, mutta ne samat osa-alueet ja myös hyvät sekä huonot kokonaisuudet ovat ihan sikinsokin noissa rankeissa. Pronssissa on ollut paljon parempia pelaajia vastaan kuin mitä keskivertopelaajat ovat (varsinkin healereina), ja silti ne samat tyypit ovat jääneet sinne pronssiin.@MrKeikari - Se pelitaito ei ole vain sitä tilannetajua vaan myös itse tekniikkakin merkittee. Eli miten hyvin osaat ampua, liikkua ja ylipäätään miten pärjäät 1v1 ja muissa taistelutilanteissa. Kaveri pelaa silverissä ja kyllä sen eron huomaa. Vasta grandmasterissa ja siitä ylöspäin pelaajilla alkaa olemaan kaikki osa-alueet erinomaisesti hallussa. Välirankeilla sitten taidot vaihtelevat, väki on hyvä eri asioissa mutta huono toisissa.
Jos itse olet jumissa platinassa, niin sillon sulla on yhä parantamisen varaa jollain pelaamisen osa-alueella, mutta jossain toisessa asiassa saatat olla hyvä. Tai kenties olet keskinkertainen kaikilla osa-alueilla.
Itseä ei tuo comp nyt juuri ole kiinnostanut kun eventti on vielä saatavilla. Siinä on mukavaa haastetta koko tiimille, kun homma kaatuu ekaan virheeseen ja ei tarvitse haaskata aikaa hävityssä matsissa, jossa tiimi ei edes yritä.