Oneplus 8 - mallisto

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Onko tähän kuulumisongelmaan kukaan keksinyt ratkaisua? Itellä ollut nyt muutaman päivän uusi sim ja kerran on tehnyt tuon ettei yhdistä. Tosin huomannut, että se on päivistäkin kiinni yhdisteleekö vai ei. Joku päivä hyvin toinen päivä niin melkein joka puhelu ei kuulu.
Edit. Tämä on OP:lla tiedossa ja fixi tulossa lähitulevaisuudessa. Eli vaatii kärsivällisyyttä tällähetkellä.
Moi! Voisitko laittaa linkin tikettiin/ketjuun yms., jossa mainitaan että OP tutkii asiaa / tietää siitä? Kiitoksia!
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Moro. Ei ole antaa linkkia ku kysyin heiltä suoraan. voihan ne puhua paskaakin, mutta hyvin tuntu tietävän kyseisen ongelman.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Kuinka pahat yksityisyysongelmat on OP8:ssa omalla käyttöjärjestelmällä? Onko Google joka paikassa ja saako valmistajan datankeruut pois? Eli perusohjelmat pitäisi olla ilman pakotettuja/tarpeettomia verkkointegraatioita. LineageOS ei ole tälle vielä käyttökelpoinen, mutta vanha luuri alkaa jo piiputtamaan pahasti. Enkä halua vanhaa rautaa hankkia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kuinka pahat yksityisyysongelmat on OP8:ssa omalla käyttöjärjestelmällä? Onko Google joka paikassa ja saako valmistajan datankeruut pois? Eli perusohjelmat pitäisi olla ilman pakotettuja/tarpeettomia verkkointegraatioita. LineageOS ei ole tälle vielä käyttökelpoinen, mutta vanha luuri alkaa jo piiputtamaan pahasti. Enkä halua vanhaa rautaa hankkia.
Ei kannata lähteä Googlen kanssa leikkiin jos foliohattu on noin syvällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Ei kannata lähteä Googlen kanssa leikkiin jos foliohattu on noin syvällä.
Android Auton takia asensin puhelimeeni laajemman Gapps paketin - puhelin alkoi lähettämään numerovalinalla valitut puhelinnumerotkin Googlelle ennakkoon ilmoittamatta. Galleria on lähinnä verkkopalvelun laajennus. Teksitiviestit koitetaan korvata Googlen palveluilla. Yhteystiedot menee pilveen lupaa kyselemettä. Jotain rajaa siis Googlen urkinalle. Pienellä gapps paketeilla hommassa on sentään jotain järkeä.

OnePlus jäi kiinni tietojen urkinnasta pari vuotta sitten.

Niinpä kysymys kuuluu, onko OnePlussan käyttöjärjestelmässä Googlen palvelut, OnePlussan omat ja jos jälkimmäinen, niin pysyykö niissä käyttäjän data käyttäjällä?

Jos ei ole tietoa, niin ei ainakaan tarvitse sotkea ketjua vittuilemalla.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Android Auton takia asensin puhelimeeni laajemman Gapps paketin - puhelin alkoi lähettämään numerovalinalla valitut puhelinnumerotkin Googlelle ennakkoon ilmoittamatta. Galleria on lähinnä verkkopalvelun laajennus. Teksitiviestit koitetaan korvata Googlen palveluilla. Yhteystiedot menee pilveen lupaa kyselemettä. Jotain rajaa siis Googlen urkinalle. Pienellä gapps paketeilla hommassa on sentään jotain järkeä.

OnePlus jäi kiinni tietojen urkinnasta pari vuotta sitten.

Niinpä kysymys kuuluu, onko OnePlussan käyttöjärjestelmässä Googlen palvelut, OnePlussan omat ja jos jälkimmäinen, niin pysyykö niissä käyttäjän data käyttäjällä?

Jos ei ole tietoa, niin ei ainakaan tarvitse sotkea ketjua vittuilemalla.
Kato kun mua ei haittaa mitä Google tai oneplus musta tietää, mulla ollut Gmail tunnus jo vuodesta 2005 ja se vain on helvetin kätevä kun kaikki kuvat on siellä tallessa, yhteystiedot, sijainnit, sovellukset, kaikki mitä näinä vuosina on tapahtunut, missä olen käynnyt tms.

Edelleen, jos foliohattu on noin syvällä päässä niin android on sulle väärä, tämä ei ole vittuilua vaan fakta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Kato kun mua ei haittaa mitä Google tai oneplus musta tietää, mulla ollut Gmail tunnus jo vuodesta 2005 ja se vain on helvetin kätevä kun kaikki kuvat on siellä tallessa, yhteystiedot, sijainnit, sovellukset, kaikki mitä näinä vuosina on tapahtunut, missä olen käynnyt tms.

Edelleen, jos foliohattu on noin syvällä päässä niin android on sulle väärä, tämä ei ole vittuilua vaan fakta.
Itseäni varten minä asiaa kysyn, enkä sinun tarpeisiisi. Edelleen jos ei löydy tietoa asiasta tai ymmärrystä ongelmaan, niin ei ole pakko vastata.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Googlen palvelut löytyy, Oneplussa varmaan vuotaa kaiken omista sovelluksistaan Kiinaan, en oo asiaa tutkinut niin varmaa tietoa ei ole.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Itseäni varten minä asiaa kysyn, enkä sinun tarpeisiisi. Edelleen jos ei löydy tietoa asiasta tai ymmärrystä ongelmaan, niin ei ole pakko vastata.
Noilla tiedoilla mitä annoit niin voin heti sanoa ettei android ole sinulle, koita vaikka Applen tuotteita, niissä on yksityisyys parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Noilla tiedoilla mitä annoit niin voin heti sanoa ettei android ole sinulle, koita vaikka Applen tuotteita, niissä on yksityisyys parempi.
Höpö-höpö. Android toimii hyvin ja myös varsin tietoturvallisesti jos vain sen toimittaja niin haluaa. Ja sitä täällä kysyn OnePlussata.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Ite myin tietoni ja sieluni ekassa windows luurissa. Sen jälkeen en ole näitä ajatellu. Mutta olis hyvä kun joku toisi mallin jota oikein mainostettaisiin moisilla ominaisuuksilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Tapahtuuko muilla tuota, että puhelin ei tunnu synkronoivan lukittuna? Varsinkin WLAN-käytöllä tuntuu, ettei mailit ja Whatsappit tule läpi. Sitten kun puhelimen taas avaa, paukahtaa kaikki viestit kerralla. Yritin kaivella asetuksia, mutta en löytänyt muuta kuin auto-syncin, joka on päällä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tapahtuuko muilla tuota, että puhelin ei tunnu synkronoivan lukittuna? Varsinkin WLAN-käytöllä tuntuu, ettei mailit ja Whatsappit tule läpi. Sitten kun puhelimen taas avaa, paukahtaa kaikki viestit kerralla. Yritin kaivella asetuksia, mutta en löytänyt muuta kuin auto-syncin, joka on päällä.
Whatsapp tehnyt tuota ainakin neljässä eri puhelimessa ettei aina lataa viestejä kun näyttö kiinni.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 071
Whatsapp tehnyt tuota ainakin neljässä eri puhelimessa ettei aina lataa viestejä kun näyttö kiinni.
Ovatko puhelimet olleet sattumoisin alla olevan listan kärkipään merkeiltä (OnePlus, Huawei, Samsung ja Xiaomi)? Lista siis kertoo, kuinka pahasti valmistajan ohjelmisto sammuttelee sovelluksia omin päin. Mitä korkeammalla valmistaja on listalla sitä huonompi tilanne.
#1 OnePlus
#2 Huawei
#3 Samsung
#4 Xiaomi
#5 Meizu
#6 Asus
#7 Wiko
#8 Lenovo
#9 Oppo
#10 Nokia
#11 Sony

AOSP (Pixel, Nexus...)
HTC
Other vendors
OnePlussan puhelimissa on nykyään todella aggressiivinen virranhallinta, joka sammuttaa sovelluksia taustalta. Silloin viestit eivät välttämättä enää kulje välittömästi.

HMD Globalin Nokia puhelimissa oli ennen sama ongelma (lähes puhtaasta Androidista huolimatta) mutta onneksi poistivat EvenWellin virranhallintaohjelmiston.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Onko 8 sarjalaisissa ollut lämpenemisongelmia?

Otti ja kuumene 1+ 8 tänään oikein kunnolla mielestäni ilman syytä, oli auringossa kuorineen mutta niinhän on ollut koko kesän. Lämpöherjaa tuli ruutuun, sammutin ja laitoin jääkaappiin rauhoittumaan. Siitä lähtien ollut normaali.
Kävi vaan mielessä että poksahtaako silmille.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Onko 8 sarjalaisissa ollut lämpenemisongelmia?

Otti ja kuumene 1+ 8 tänään oikein kunnolla mielestäni ilman syytä, oli auringossa kuorineen mutta niinhän on ollut koko kesän. Lämpöherjaa tuli ruutuun, sammutin ja laitoin jääkaappiin rauhoittumaan. Siitä lähtien ollut normaali.
Kävi vaan mielessä että poksahtaako silmille.
Mä kanssa unohdin puhelimen aurinkoon ja valitteli lämpötilasta, ihmekkös tuo. Laitoin taskuun ja toimii ihan normaalisti.

Eiköhän se ole ihan normaalia että lämpenee suorassa auringon paisteessa ja jos jotain taustalla asentelee (päivityksiä) niin varmasti lämpenee vieläkin enemmän.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Mä kanssa unohdin puhelimen aurinkoon ja valitteli lämpötilasta, ihmekkös tuo. Laitoin taskuun ja toimii ihan normaalisti.

Eiköhän se ole ihan normaalia että lämpenee suorassa auringon paisteessa ja jos jotain taustalla asentelee (päivityksiä) niin varmasti lämpenee vieläkin enemmän.
Näin oletan myös mutta koko kesänä ei ole ollut lämpöongelmaa vaikka varmaan ollut paisteessa aiemminkin kuumemmalla kelilläkin ja nyt syssymmällä sellaisen teki, ehkäpä oli jokin sessio taustalla menossa tällä kertaa ja nuo yhdessä sai kuumaksi. No, on toiminut normisti siitä lähtien, oli vaan sen verran kuumana että kävi mielessä onko akku poksahtamassa tms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
421
Tuli Elisalta tarjous jossa olisi mahdollisuus saada esim OP8 549€ hintaan, vanha puhelin OP6. Selasin tämän ketjun läpi mutta liikaa ei luurista keskustelua ole; suosittelisitteko vaihtoa OP6->OP8 vai pitääkö pysyä halvemmassa ja napata esim tuo OP Nord 8 399€?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Tuli Elisalta tarjous jossa olisi mahdollisuus saada esim OP8 549€ hintaan, vanha puhelin OP6. Selasin tämän ketjun läpi mutta liikaa ei luurista keskustelua ole; suosittelisitteko vaihtoa OP6->OP8 vai pitääkö pysyä halvemmassa ja napata esim tuo OP Nord 8 399€?
Päivitysten takia ehkä, itse en pidä 8-sarjaa kovin kummoisena suhteessa sen hintaan. Hyvin maltillisia parannuksia vrt. 7, mutta hinta isompi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
421
Päivitysten takia ehkä, itse en pidä 8-sarjaa kovin kummoisena suhteessa sen hintaan. Hyvin maltillisia parannuksia vrt. 7, mutta hinta isompi.
Joo. Mitä noita vertailin niin taitaa suorituskyky ja rungon materiaali olla merkittävimmät erot ja Nordissa etukamera jopa parempi kuin 8:ssa? Toki 8:n alumiinirunko on kieltämättä plussaa nordin muovisen verrattuna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Joo. Mitä noita vertailin niin taitaa suorituskyky ja rungon materiaali olla merkittävimmät erot ja Nordissa etukamera jopa parempi kuin 8:ssa? Toki 8:n alumiinirunko on kieltämättä plussaa nordin muovisen verrattuna.
Jos et tarvii lippulaivaa, nordi on varmaan ihan pätevä. Sitä saa 350e VKn outletista. Kalliimpia saa aina välillä alesta ihan kohtuuhintaan, normi 8 on 650e VKssa, 600e Elisan kaupassa tarjouksessa. Eli ei tuo 550e mikään varsinainen tarjous ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
421
Jos et tarvii lippulaivaa, nordi on varmaan ihan pätevä. Sitä saa 350e VKn outletista. Kalliimpia saa aina välillä alesta ihan kohtuuhintaan, normi 8 on 650e VKssa, 600e Elisan kaupassa tarjouksessa. Eli ei tuo 550e mikään varsinainen tarjous ole.
Noh, on se sen verran tarjous ettei tuota kasia 549€ hintaan mistään löydy tällä hetkellä. Taidan kuitenkin päätyä normi 8:iin Nordin sijaan, kun tuo Nordin muovirunko ei oikein vakuuttanut, alumiininen ei ihan heti oo rikki :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
421
Nojoo, päädyin kuitenkin tuohon OP8:iin tuon alumiinirungon vuoksi, nyt puhelinta odottelemaan :)
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Juu on tää kyllä hyvä luuri. Tosin tarvis kokeilla joskus jotain muutakin kun oneplussaa
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Saakohan noita ilmoitusalueen kuvakkeita muokattua tummemmiksi jotenkin? Ei tee oled-näytölle hyvää pitää täysvalkoisia ikoneita aina samassa paikassa, niin joku harmaansävy voisi toimia hyvin.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
950
Sain tuon OP8 128gb jokunen aika sitten ja nyt otin viimein käyttöön vanha oli samsung A5

Ensivaikutelmia:
hyvä näyttö. sopivan kokoinen, ehkä hieman liian iso, mutta kyllä tuohon tottuu. huomattavasti parempi kuin vanhassa.
Hieman opettelemista käyttää uutta UI:ta, samsung oli jouhevampi käyttää, mutta ihan hyvä tuo on.
Akunkestosta en osaa sanoa, mutta tuntuu prosentit tippuvan vähemmän.
Nopea
dual sim, jolle ei kyllä ole tarvetta vielä
5G, mutta ei ole vielä tarvetta

Jotain mokasin kun otin google tilin uudessa käyttöön niin katosi numeroita, tämä taitaa olla käyttäjän vika, mutta ei niitä onneksi paljoa kadonnut, muutama kontakti ja numeronmuutos hukkui kesän jälkeen tallennettuja. Olisiko pitänyt joku google synkronisointi tehdä?
Muistikorttipaikka ei ole, mutta 128gb muistia kyllä riittää.
google play tilin käyttöönotto joissain peleissä tökkii?, mutta tämäkin varmaan käyttäjän vika tms.
Taas joutuu softat lataileen uudestaan, olisi ne saanut "siirrettyä" ja automaagisesti asennettua samat, mutta tulipahan siivottua ylim. roskat.

Hyvin lyhyt latausjohto n 1m. lisäksi tuo on aika jäykkä.

2v luvataan uusia android päivityksia ja 3v tietoturvaa, ehkä mun mielestä vähän lyhyt vrt. samsung.
Ja loppukaneettiina, ehkä sittenkin mulle olisi sopinut samsung paremmin. mietinnässä oli myös samsung S10lite malli.

Lisäys sain sittenkin nuo yhteystiedot palautettua, kaikki, emt mitä tein taisin ekaksi ottaa sim kortilta tiedot tms. Google wizardi palautti
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
653
Täällä uusi OP8 Pro:n omistaja kun Gigantista oli puhelimet -15%, jolloin puhelimelle jäi hintaaa 760 euroa. Puhelimassa taitaa olla kiinni jokin muovinen näytönsuoja, mutta onko porukka saanut pysymään näissä kaarevissa reunoissa jotain hyvää panssarilasia tai vastaavaa vai onko mahdottomuus kaarevuuden takia? Lasi olisi itselle melkein pakollinen, koska panssarilasi estänyt vanhan puhelimen näyttöä useita kertoja.

Sen lisäksi pitäisi varmaan kotelo hommata, joten suojan pitäisi olla jotenkin yhteensopiva sen kanssa.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 256
Täällä uusi OP8 Pro:n omistaja kun Gigantista oli puhelimet -15%, jolloin puhelimelle jäi hintaaa 760 euroa. Puhelimassa taitaa olla kiinni jokin muovinen näytönsuoja, mutta onko porukka saanut pysymään näissä kaarevissa reunoissa jotain hyvää panssarilasia tai vastaavaa vai onko mahdottomuus kaarevuuden takia? Lasi olisi itselle melkein pakollinen, koska panssarilasi estänyt vanhan puhelimen näyttöä useita kertoja.

Sen lisäksi pitäisi varmaan kotelo hommata, joten suojan pitäisi olla jotenkin yhteensopiva sen kanssa.
Ultimate Shield UV-kalvo on "kuulemma ainut toimiva", eli briteistä. Itelläkin sellanen ja toimii.Kaarevanäyttöisyydestä en ole huomannut mitään hyötyä, haittaa sen sijaan runsaahkosti lähinnä lasikalvoja asenteaessa.
Mulla olis joutavana musta sandstone bumber case 8 Proolle, osta pois jos miellyttää.. Voin myydä järkihintaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
503
OnePlus 8 pro ollut nyt pari kk käytössä, korvasi Mate 20 pro:n.

Plussat
+Akunkesto
+Nopeus
+Sormenjälkitunnistin
+Rakenne
+Näyttö
+Dualsim

Miinukset
-kuumenee auringossa todella paljon (ekaa kertaa puhelin itse ilmoittaa että puhelin on kuumentunut tms.)
-Chrome jumittaa todella kummallisesti, jää täysin jumiin eikä reagoi mihinkään
-Osa saapuvista puheluista on täysin mykkiä

Mate 20 pro oli kyllä positiivisempi kokemus, ei tämän perusteella tule kyllä toista oneplussaa hankittua.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
8
Nyt pitäisi päättä ottaako ton normi 8 12 +256 (telialla hinta 599) vai hakeeko gigantista 8 pro 12 +256(paikanpäältä noin 850). Olisiko tähän kommenttia kenelläkään? Vanha puhelin on op 6 ja siitä on alkanut akku jo piiputtaa siihen malliin, että siirtyminen uudempaan on edessä.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
OnePlus 8 pro ollut nyt pari kk käytössä, korvasi Mate 20 pro:n.

Plussat
+Akunkesto
+Nopeus
+Sormenjälkitunnistin
+Rakenne
+Näyttö
+Dualsim

Miinukset
-kuumenee auringossa todella paljon (ekaa kertaa puhelin itse ilmoittaa että puhelin on kuumentunut tms.)
-Chrome jumittaa todella kummallisesti, jää täysin jumiin eikä reagoi mihinkään
-Osa saapuvista puheluista on täysin mykkiä

Mate 20 pro oli kyllä positiivisempi kokemus, ei tämän perusteella tule kyllä toista oneplussaa hankittua.
Itsellä ei ole mitään noista ongelmista, jotka listasit miinuksiksi. Tosin käytän Firefoxia Chromen sijaan, joten siihen en sinänsä osaa ottaa kantaa. Siitä on kyllä ollut juttua täällä aiemminkin, että se jumitus olisi Android 10 ongelma, eikä rajoitu OnePlussaan.

Itse olen ollut sangen tyytyväinen kaikin puolin ja näyttökin säilynyt naarmuitta ilman mitään suojia, vaikka puhelin ollut käytössä julkaisupäivästä asti. Eli Gorilla glass 5 näyttää olevan riittävän kestävä normaalille käytölle.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Itellä toi chrome juu jumittelee. Teki op6 myös sitä. Käyttää näytön pimeenä niin taas toimii. Nyt ei ole tehny pitkään aikaan tota saapuvan puhelun kuulumattomuutta, mutta kyllä se sitä tekee. Parilla kaverilla myös. Se on op:lla tiedossa ja korjaus tulossa. Joskus.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
950
Täällä on normi op8 ja Chrome jumittelee myös, mutta jumitteli myös vanhalla samsungilla, joten Android ongelma. Omassa luurissa kuulokkeen kuuluvuus vähän kehnompi kuin vanhalla sampalla, mutta ei ainakaan vielä ihan täysin mykäksi ole mennyt. Muuten tosi hyvä luuri
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
OnePlus 8 pro ollut nyt pari kk käytössä, korvasi Mate 20 pro:n.

Plussat
+Akunkesto
+Nopeus
+Sormenjälkitunnistin
+Rakenne
+Näyttö
+Dualsim

Miinukset
-kuumenee auringossa todella paljon (ekaa kertaa puhelin itse ilmoittaa että puhelin on kuumentunut tms.)
-Chrome jumittaa todella kummallisesti, jää täysin jumiin eikä reagoi mihinkään
-Osa saapuvista puheluista on täysin mykkiä

Mate 20 pro oli kyllä positiivisempi kokemus, ei tämän perusteella tule kyllä toista oneplussaa hankittua.
Chrome jumittaa kaikilla, ei siis puhelimen vika...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ok, hyvä tietää, tosin, mielestäni mate 20 prossa tälläistä ongelmaa ei ollut.
Mulla jumitti huawei mate 20pro.

Toki siitä olen samaa mieltä että tämä oneplus ei ole yhtään sen parempi kuin mate 20pro ja itselläkin on kaipuu vanhaan vaikka tämä uusi on jo monta kuukautta ollut ja mitään vikaa ei ole, joku siinä huaweissa vaan oli...
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Itellä se johtuu ihan siitä kun ei näihin luureihin ole tullut mitään uutta mikä saisi sen tuntumaan uudelta ja paremmalta. OP6 vs. OP8 en huomaa mitään eroa missään. Muuta kun ulkonen olemus on pikkasen muuttunut. voi niitä aikoja kun kännykäään tuli 3 riviä tekstiä ja se oli ihan vau. Saatika värinäytöt, kamerat ym. Nyt tulee nopeempi prossu mikä oli vanhassakin mallissa ihan nopee. Kameraa vähän paremmaksi, nopeempi lataus edelleen vanhassa oli myös melko nopea. Tylsää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
101
Ultimate Shield UV-kalvo on "kuulemma ainut toimiva", eli briteistä. Itelläkin sellanen ja toimii.Kaarevanäyttöisyydestä en ole huomannut mitään hyötyä, haittaa sen sijaan runsaahkosti lähinnä lasikalvoja asenteaessa.
Mulla olis joutavana musta sandstone bumber case 8 Proolle, osta pois jos miellyttää.. Voin myydä järkihintaan.
eihän kukaan muu ole niin tyhmä kuin minä? yritin laittaa tuohon panssarilasia, ja ei vaan mennyt kohdilleen. nyt alkoi näyttö kupruamaan, ja ensi hajoilun jälkeen tajusin, että siinähän on tehtaalla laitettu kalvo päällä
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
950
Vaihdoin tästä op8 90hz näytön 60Hz ja akun kesto piteni mukavasti. Vaikka tossa pitäisi olla dynaaminen virkisrystaajuuden vaihto.

Onko joku parempi selain kuin Chrome?, tää alkaa jo todella paljon jumittamaan, esim usein jämähtää kun io-techiim kirjoitan. Firefox hyvä? Vai joku parempi? Pc:llä ainakin tykkään enemmän firefoxista
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
84
OnePlus 8 pro ollut nyt pari kk käytössä, korvasi Mate 20 pro:n.

Plussat
+Akunkesto
+Nopeus
+Sormenjälkitunnistin
+Rakenne
+Näyttö
+Dualsim

Miinukset
-kuumenee auringossa todella paljon (ekaa kertaa puhelin itse ilmoittaa että puhelin on kuumentunut tms.)
-Chrome jumittaa todella kummallisesti, jää täysin jumiin eikä reagoi mihinkään
-Osa saapuvista puheluista on täysin mykkiä

Mate 20 pro oli kyllä positiivisempi kokemus, ei tämän perusteella tule kyllä toista oneplussaa hankittua.
Luulin olevani ainoa joka kärsii tuosta saapuvien puheluiden mykistymisistä, mutta "mukavaa" että jollain muullakin sama. Aloin kokemaan näitä vasta viime kuukausina. Oletan tämän korjaantuvan jonkun päivityspaketin mukana
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Vaihdoin tästä op8 90hz näytön 60Hz ja akun kesto piteni mukavasti. Vaikka tossa pitäisi olla dynaaminen virkisrystaajuuden vaihto.

Onko joku parempi selain kuin Chrome?, tää alkaa jo todella paljon jumittamaan, esim usein jämähtää kun io-techiim kirjoitan. Firefox hyvä? Vai joku parempi? Pc:llä ainakin tykkään enemmän firefoxista
Eikö akku riittänyt päivää 90hz tilassa?

Oma pro nakuttaa 120hz ja kaikki Wifi, Bluetooth, nfc, ym herkut päällä helposti yhden päivän, illalla menee langattomaan laturiin ja aamulla taas akku täynnä ja ilman että mistään ominaisuudesta pitää tinkiä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
412
Tulipa viimein tartuttua tarjoukseen ja päivitettyä oneplus 8:in vitosesta. On kyllä melkoinen päivitys varsinkin näytön osalta vanhaan verrattuna, mutta tuon käyttiksen ansiosta tuntuu kuitenkin tutulta ja turvalliselta. Onko tähän mitään hyväksi todettuja näytönsuojia mitkä istuisi hyvin ihan tuonne reunoille asti? Lasinen suojus olisi mieluinen tietenkin

edit: korjattu aivopierut
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
950
Eikö akku riittänyt päivää 90hz tilassa?

Oma pro nakuttaa 120hz ja kaikki Wifi, Bluetooth, nfc, ym herkut päällä helposti yhden päivän, illalla menee langattomaan laturiin ja aamulla taas akku täynnä ja ilman että mistään ominaisuudesta pitää tinkiä.
Kyllä se riittää myös 90Hz koko pv. Noin 1pv ja 10h ehkä jos vähemmän käyttää. Jos 60 niin joku tunti päälle lisää, ei tuo niin nuukaa kunhan kokeilin. Ainakin tietää jos mökkireissuja yms tulee ja jos ei pääse lataamaan. Yleensä kyllä varabattery mukana. Normi 8 ei ole langatonta latausta
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 256
Kyllä akunkesto paranee reilusti ku pitää 60hz. Huomaahan sen eron kyllä vs 120hz, mutta eipä minusta niin merkittävä - jos vaan lukee. Lisäksi 120hz tilassa OP 8 Pro ylikuumenee herkästi.

Ja joku kyseli lasikalvoa, niin ultimateshield uv tempereg glass liquid on ainut toimiva -kuulemma. Kannattaa keskittyä asentamiseen: nimerkillä 4 asennusta pieleen... Tasainen näyttö on niin paljon parempi, onneksi 8T ja toisaalta Pixel 5 moisen omaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kyllä akunkesto paranee reilusti ku pitää 60hz. Huomaahan sen eron kyllä vs 120hz, mutta eipä minusta niin merkittävä - jos vaan lukee. Lisäksi 120hz tilassa OP 8 Pro ylikuumenee herkästi.

Ja joku kyseli lasikalvoa, niin ultimateshield uv tempereg glass liquid on ainut toimiva -kuulemma. Kannattaa keskittyä asentamiseen: nimerkillä 4 asennusta pieleen... Tasainen näyttö on niin paljon parempi, onneksi 8T ja toisaalta Pixel 5 moisen omaa.
Mitä väliä kestääkö akku päivän vai kaksi jos se on mahdollista ladata joka yö, enemmän siitä 120hz on silloin hyötyä sulavemman käytön kautta.

Ei ainakaan mulla ole koskaan tämä lämmennyt niin että huomaisin saatikka ylikuummennut, haiskahtaa käyttäjävirheeltä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 923
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom