Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta epäilen että olis ollut Suomen aikavyöhykkeelle meinattu... muistelen että siinä ois ollut joku muu vyöhyke alueena.Klo 18 taisi olla, lienee suoraan OnePlussan sivulla näytillä?
Epäreilua tuollainen kyllä et perusversiota jengi saa mutta Pro ei yhtään. Mulla näytti kyllä eka et ois saatavilla mutta samantien vaihtui out of stock. Olipa hyvä popup kauppa kun selvästi tuotteita oli liian pieni määrä tarjottu.Tuli pistettyä Elisalta 8Pro 8/128G ennakkotilaukseen, harmittavasti tuon Wireless warp charge telakan saatavuudesta ei niin mitään havaintoa...
Tulee mukana läpinäkyvä suoja kuten edellisissäkin malleissa.vai tuleeko noiden mukana kuoret nykyään? harmittaa jos ei saa väriä valittua kun carbon kuoret olisin halunnu.
Kiva tietää... itsellä kun aika iso harppaus nyt tulossa. Edellinen malli itsellä kolmonen niin en ole tullut näitä uusia malleja niin seuranneeksi.Tulee mukana läpinäkyvä suoja kuten edellisissäkin malleissa.
Okei. Se on joo hyvä että edes jokin kuori tulee aina mukana. Itse ottaisin toki jonkun muun sen tilalle. Jos tämä 8/8 pro malli esim kyseessä niin tuo uusi sandstone bumper kuori olisi hyvä valinta.Kiva tietää... itsellä kun aika iso harppaus nyt tulossa. Edellinen malli itsellä kolmonen niin en ole tullut näitä uusia malleja niin seuranneeksi.
No itse tuosta carbon lookista tykkäisin enemmän ja panssarilasi toki päälle mutta oneplus oma kauppa tällä hetkellä kun koittaa tilata kuorta +laturipakettia (itse käytän ihan syystä kahta laturia) niin ohjautuu ilmeisesti kiinankieliselle sivulle eli kauppa on tällä hetkellä rikki. Tuleekos luurissa mukana myös panssarilasi suoraan tehtaalta kuten ennen ainaskin tais näin olla?Okei. Se on joo hyvä että edes jokin kuori tulee aina mukana. Itse ottaisin toki jonkun muun sen tilalle. Jos tämä 8/8 pro malli esim kyseessä niin tuo uusi sandstone bumper kuori olisi hyvä valinta.
Ei tule panssarilasia mukana eikä tietääkseni ole ikinä tullutkaan. Muovikalvo on yleensä ollut valmiiksi näyttöön asennettuna.No itse tuosta carbon lookista tykkäisin enemmän ja panssarilasi toki päälle mutta oneplus oma kauppa tällä hetkellä kun koittaa tilata kuorta +laturipakettia (itse käytän ihan syystä kahta laturia) niin ohjautuu ilmeisesti kiinankieliselle sivulle eli kauppa on tällä hetkellä rikki. Tuleekos luurissa mukana myös panssarilasi suoraan tehtaalta kuten ennen ainaskin tais näin olla?
Ei julkaistu sitä vieläEi tullut tuota julkaisua katsottua mutta tuliko sieltä sellaista uumoiltua ”lite” mallia ollenkaan? Youtube puolellakin kaikki tekniikkakanavat puhuvat vain 8/8P malleista.
Sääli. Alkaa olemaan nykypuhelimet meikäläisen lapaan aivan liian suuria, niin innolla odotin josko sieltä vihdoin tulisi kompaktilla jalanjäljellä varustettu uusimman raudan vehje.Ei julkaistu sitä vielä
Operaattoreilta lähtee puhelimet ensi viikolla ennakkotilanneille, suoraan OP:lta ilmeisesti 2päivän lähetysaikaminkäköhänlaiset toimitusajat noissa on tällä hetkellä? Kiinnostava malli kyllä, tosin nyt täytyy oneplussastakin maksaa premium-hintaa... Taitaa silti olla edelleen hintansa väärti.
Edullisempaa OnePlus Z/8 Lite mallia on huhuttu julkaistavaksi myöhemmin kesällä. Viimeisimpien huhujen mukaan puhelimessa olisi MediaTekin Dimensity 1000 piiri. Koosta en osaa sanoa mitään.Alkaa nämä puhelimien hinnat lähtemään käsistä. Monta Oneplussan puhelinta omistanut, mutta kipukynnys ylitetty jo ajat sitten hinnan suhteen. Harmi että eivät tee pienempiä/halvempia versioita näistä...
Missä merkeissä / malleissa sun mielestä paras hinta-laatu-suhde tällä hetkellä? Mihin laittaisit omat rahasi?Ehkä tuo mun kommentti oli tällainen yleinen huomio valtavasta hinnan nousuista. Nyt maksaa kännykät tonnin, jos vähänkään parempaa pitää saada. Tuolla halvemmilla sektoreilla Oneplussalla olisi kyllä nyt markkinarakoa kun ei keskikastin puhelimista löydy kyllä mitään varteenotettavaa...
Missä merkeissä / malleissa sun mielestä paras hinta-laatu-suhde tällä hetkellä? Mihin laittaisit omat rahasi?
Kuulostaa hyvältä ratkasulta. Ite näkisin että siellä alle 500e on juurikin hyvää laatua edullisemmin. Joko juuri tuo käytetty tai tietyt mallit uutena.En osaa tähän vastata kun en ole seurannut niin kovasti alan markkinoita ja speksejä eri malleilta. Tässä ollut käytössä Oneplus siitä ensimmäisestä versiosta lähtien, eli vuodesta 2014. Oli itseasiassa mun ensimmäinen Android puhelin niin en osaa muistakaan (paremmista?) kertoa ja vertailla.
Kipukynnys puhelimeen menee siinä 300-400 euron tietämillä. Viimeaikoina ostellut näitä Oneplussia käytettynä. Nytkin käytössä 6T jonka ostin reilulla parisataa siihen aikoihin jolloin 7T oli julkaistiin.
Hommaa vaikka nova launcher. Sen kanssa saat säädettyä näyttöruudun gridin (kanta x korkeus) juuri sellaiseksi kuin haluat.Onko kukaan keksinyt (1plus8pro) miten tai millä apukeinolla saisi kotiruutuun enempi rivejä kuvakkeille? Vakiona maksimi on 5 + työkalurivi alareunassa joka on aivan törkeän vähän ja ikonien välillä on hitonmoisesti tyhjää. Vanhassa Huawei P20p:ssa oli 6+1 (vierekkäin mahtuu samat 5 ikonia) joten siihen tottumani ikonileiskan saaminen Oneplussaan on ainakin oletusasetuksilla mahdotonta. Tyhmä aivopieru kun ei voi säätää tiheämmäksi ainakaan perus homescreen asetuksista.
Onko ideoita mistä sais vielä tilattua Karbon kuorta Prolle? Jopa Oneplus omassa kaupassa loppu.
Hommaa vaikka nova launcher. Sen kanssa saat säädettyä näyttöruudun gridin (kanta x korkeus) juuri sellaiseksi kuin haluat.
Oma 8 tuli eilen ja vielä hiukan säätöä.
Huomasin että WiFin häipyessä ei meinaa löytää verkkoa/nettiä vaikka mobiilidata on päällä, sen kun otti pois ja laittoi takas niin toimii. Lieneekö jokin bugi?
Taustakuvien säätöä ei näy olevan, ennne sai kohdistella ja skaalata. (One +6)
Oma 8 tuli eilen ja vielä hiukan säätöä.
Huomasin että WiFin häipyessä ei meinaa löytää verkkoa/nettiä vaikka mobiilidata on päällä, sen kun otti pois ja laittoi takas niin toimii. Lieneekö jokin bugi?
Tämä on sellainen vika että puhelin kuin puhelin menee kirveellä poikki jos ei toimi!
Kaikki Samsungit ja edellinen Nokia 8 on mulla tehnyt tuota ja vituttaa yli kaiken kun saa turhaan olla räpläämässä asetuksia että puhelin suostuisi toimimaan.
Kehittäjäasetuksista kannattaa pakottaa mobiilidata aina päälle niin saattaa ratkaista ongelman ja nopeuttaa muutenkin vaihtoa wifin ja mobiilidatan välillä.