Oneplus 8 - mallisto

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Mitä väliä kestääkö akku päivän vai kaksi jos se on mahdollista ladata joka yö, enemmän siitä 120hz on silloin hyötyä sulavemman käytön kautta.

Ei ainakaan mulla ole koskaan tämä lämmennyt niin että huomaisin saatikka ylikuummennut, haiskahtaa käyttäjävirheeltä.
Tuskinpa käyttäjävirhe, löytyy ihan OnePlussan foorumeiltakin juttua aiheesta. Lasikalvo ja kotelo tietysti "pahentaa" asiaa ja satunnainen hotspot jako.
Onhan se sulavampi, mutta enpä puhelinta kauppaan jättäisi jos olisi 60hz. Ei ole "niin iso" ero kuitenkaan, jos ei pelaa jne..
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tuskinpa käyttäjävirhe, löytyy ihan OnePlussan foorumeiltakin juttua aiheesta. Lasikalvo ja kotelo tietysti "pahentaa" asiaa ja satunnainen hotspot jako.
Onhan se sulavampi, mutta enpä puhelinta kauppaan jättäisi jos olisi 60hz. Ei ole "niin iso" ero kuitenkaan, jos ei pelaa jne..
Ei ainakaan mulle tule enää yhtään 60hz puhelinta, kun ollaan siellä 1000€ korvilla niin vaatimukset kasvaa...
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Tää sai "always on" näytön päivityksenä, jepa :).. Akkua menee, mutta lataus niin vilhakkaa ettei haittaa. 8T mallin 65wattia se vasta nopea onkin, kun tämä 30w tuntuu myös nopealta.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 028
Joo mullekin tuo tuli. Mitä hyötyä tuosta Android 11? Muutti ainakin teemat "mustemmiksi" ja miten vie akkua, vai vaikuttaako lainkaan. Kyl tää pikaiseen katsottuna tuntuu paremmalta. Joitain uusia ominaisuuksia ainakin tuli esim pelitiloihin
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tää sai "always on" näytön päivityksenä, jepa :).. Akkua menee, mutta lataus niin vilhakkaa ettei haittaa. 8T mallin 65wattia se vasta nopea onkin, kun tämä 30w tuntuu myös nopealta.
Eihän always on näyttö juuri enempää vie kun suurinosa näytöstä on mustana ja se ei kuluta oledissa virtaa...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Kysytääs nyt alustavasti, mutta kiinnostaako ketään OP8 Pro:n omistajaa ostaa multa tällaiset? 2x 9H Tempered Glass For OnePlus 8 Pro Full Cover UV Liquid Tank Film Screen Protector | eBay Eli 2x UV liimalaseja, 2x UV-liima ja UV-valo

En nyt oo varma kämmäsinkö ite vai tuliko vahingossa väärät suojat, mutta oli siis tarkoitus tilata tavalliseen OP8:n näytönsuojat ja nämä nyt ei luonnollisestikaan sovi tähän. Aina on vaihtoehto palauttaa nää myyjälle, mutta taitaa olla 20e kustannukset takaisin päin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Kysytääs nyt alustavasti, mutta kiinnostaako ketään OP8 Pro:n omistajaa ostaa multa tällaiset? 2x 9H Tempered Glass For OnePlus 8 Pro Full Cover UV Liquid Tank Film Screen Protector | eBay Eli 2x UV liimalaseja, 2x UV-liima ja UV-valo

En nyt oo varma kämmäsinkö ite vai tuliko vahingossa väärät suojat, mutta oli siis tarkoitus tilata tavalliseen OP8:n näytönsuojat ja nämä nyt ei luonnollisestikaan sovi tähän. Aina on vaihtoehto palauttaa nää myyjälle, mutta taitaa olla 20e kustannukset takaisin päin.
No johan tuossa linkissäkin lukee että OnePlus 8 Pro:lle tarkoitettu. Sivulla lukee myös. Eli ite oot kämmännyt tässä kohtaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
No johan tuossa linkissäkin lukee että OnePlus 8 Pro:lle tarkoitettu. Sivulla lukee myös. Eli ite oot kämmännyt tässä kohtaa.
Joo tiedän, laitoinkin linkin siihen tuotteeseen joka mulle tuli.

Mutta siis mulla oli tilaustilanteessa useempi välilehti auki ja siellä oli sekaisin OP8 ja OP8 Pro suojia, niin luultavasti tuossa kohtaa ite vain nollat taulussa klikkailut tilauksen läpi eikä katsonut tarkemmin mikä välilehti oli valittanu, eli todennäköisintä on että oon ite tilannut väärän tuotteen.

e: Mjoo, Ebayn ostohistoriassa lukee myös tuotekuvauksessa OP8 Pro, että oma moka.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
Kysytääs nyt alustavasti, mutta kiinnostaako ketään OP8 Pro:n omistajaa ostaa multa tällaiset? 2x 9H Tempered Glass For OnePlus 8 Pro Full Cover UV Liquid Tank Film Screen Protector | eBay Eli 2x UV liimalaseja, 2x UV-liima ja UV-valo

En nyt oo varma kämmäsinkö ite vai tuliko vahingossa väärät suojat, mutta oli siis tarkoitus tilata tavalliseen OP8:n näytönsuojat ja nämä nyt ei luonnollisestikaan sovi tähän. Aina on vaihtoehto palauttaa nää myyjälle, mutta taitaa olla 20e kustannukset takaisin päin.
Mua saattais alustavasti kiinnostaa "jos halvalla" saa, meni vähä rikki nykyinen. Tietty ultimateshieldit on yleensä ollut "oikeita valintoja", et pitää vähä pohtia.. ja ne sais noin 25e/2kpl hintaan muutenki (alennuskoodi viime tilauksesta).
Et jos oot valmis ottamaan hieman takkiin nii voisi mahdollisesti kiinnostaa.

Mulla ois One Plus 8 Pro Sandstone case ylimääräisenä, jos joku sellaista tarttee..
-
Jos jollakin bugi txt-sovelluksessa, niin lähtee toimimaan --> asetuksista txt sovellus, sieltä "tyhjennä välimuisti" tms. mitkä sovellustiedot olikaan, niin johan pelaa.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Itse sain äsken asennettua ultimateshield UV panssarilasin. Hyvin onnistu ja pienen kokeilun perusteella toimii ja ottaa myös reunoilta kosketukset. Myöskään sormenjälkitunnistus Toimii normaalisti. Toimii myös ilman ongelmia Nilkinin suojakuoren kanssa ja näyttää olevan jopa "ylimääräistä" tilaa.
Briteistä kun tilasin niin 2kpl noita laseja + tilpehöörit taisi olla alle 30€.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Mua saattais alustavasti kiinnostaa "jos halvalla" saa, meni vähä rikki nykyinen. Tietty ultimateshieldit on yleensä ollut "oikeita valintoja", et pitää vähä pohtia.. ja ne sais noin 25e/2kpl hintaan muutenki (alennuskoodi viime tilauksesta).
Et jos oot valmis ottamaan hieman takkiin nii voisi mahdollisesti kiinnostaa.

Mulla ois One Plus 8 Pro Sandstone case ylimääräisenä, jos joku sellaista tarttee..
-
Jos jollakin bugi txt-sovelluksessa, niin lähtee toimimaan --> asetuksista txt sovellus, sieltä "tyhjennä välimuisti" tms. mitkä sovellustiedot olikaan, niin johan pelaa.
Joo kyllähän jo vähän varauduin ottamaan persnettoa, harvemmin näistä omiansa saa pois. Heitä vaikka yv:llä oma ajatuksesi hinnasta postikuluineen niin katsotaan saataisko kaupat aikaan :kippis:
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Luulin olevani ainoa joka kärsii tuosta saapuvien puheluiden mykistymisistä, mutta "mukavaa" että jollain muullakin sama. Aloin kokemaan näitä vasta viime kuukausina. Oletan tämän korjaantuvan jonkun päivityspaketin mukana
Tää saapuvien puheluiden ongelma on todella todella ärsyttävä. Varsinkin kun tekee myyntityötä niin totta kai tärkeimpien puheluiden kohdalla saa soitella takaisin.

Tokihan nyt kaikki nykyään ymmärtää että yhteyksissä on ongelmia jne. mutta silti.

Toivottavasti tuo Android 11 nyt korjaa tän.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
134
Onkos porukalla kokemusta tuosta oneplussan 30w langattomasta laturista suojakuoren kanssa?
Oneplus itse lupaa toimivuuden jopa 8mm paksujen kuorien kanssa, mutta onko käytännön kokemuksia?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Onkos porukalla kokemusta tuosta oneplussan 30w langattomasta laturista suojakuoren kanssa?
Oneplus itse lupaa toimivuuden jopa 8mm paksujen kuorien kanssa, mutta onko käytännön kokemuksia?
Ei mulla 8mm paksu ole, mutta suojakuori kumminkin ja toimii ihan normaalista.

8mm suojakuori on aika hitokseen paksu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Tää saapuvien puheluiden ongelma on todella todella ärsyttävä. Varsinkin kun tekee myyntityötä niin totta kai tärkeimpien puheluiden kohdalla saa soitella takaisin.

Tokihan nyt kaikki nykyään ymmärtää että yhteyksissä on ongelmia jne. mutta silti.

Toivottavasti tuo Android 11 nyt korjaa tän.
Onko tää muka käyttis ongelma? On kyllä harvinaisen ärsyttävä, ja edelleen jatkuva ongelma. Itelle tulee duunin puolesta paljon puheluita päivän mittaa ja aina saa arpoa toimiiko vai eikö toimi. No, soittamalla takas se pelittää, mutta ei ihan viittis nykypäivänä arpoa tälläisen perusasian kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Oli sen verran hinnakas tuo OP:n langaton latausteline, että piti yöpöydälle väkästellä Tokmannin 15e latausalustasta telakka. Nyt kun vielä saa tuolla uusimmalla androidilla näyttöön kellon näkyviin ilman että koko huone valaistuu, niin näkee ajankin vaivattomasti.

IMG_20201020_204248__01.jpg


Malli löytyi Thingiversestä, jonka vuoksi on parisen senttiä korkeampi kuin olisi tarvis.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Mitenkähän noita whatsapp ilmoituksia sais jotenkin siistimmäksi... aivan jäätävän iso ja boldattu tuo fontti yläosan whatsapp ilmoituksissa. Android 11 siis kyseessä.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 028
Mites tähän OP8 saa saman ominaisuuden/softan kuin mun edelliseen samsungiin, joka näytti soittavan numeron tietoja, esim okno joku markkinointi/huijaus tms puhelu.
Se oli samsungilla Samsung smart call, en löydä vastaava oneplussaan? Tuo oli ihan huippu samsungeissa.

Meinaan tänään ja eilen alkanu joku ihme puhelinmyyjien pommitus, tänään ja eilen 4-5 myyjää soittelee joka päivä ja pari ihan ihme englanninkielinen/intian aksentilla huijauspaska, suljin heti puhelin.
 

J.P

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
84
Mites tähän OP8 saa saman ominaisuuden/softan kuin mun edelliseen samsungiin, joka näytti soittavan numeron tietoja, esim okno joku markkinointi/huijaus tms puhelu.
Se oli samsungilla Samsung smart call, en löydä vastaava oneplussaan? Tuo oli ihan huippu samsungeissa.

Meinaan tänään ja eilen alkanu joku ihme puhelinmyyjien pommitus, tänään ja eilen 4-5 myyjää soittelee joka päivä ja pari ihan ihme englanninkielinen/intian aksentilla huijauspaska, suljin heti puhelin.
Kokeile Play kaupasta tollasta sovellusta kun Truecaller.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 028
Kokeilin jo hiya, mutta se oli paska eikä toiminut joten poistin. Asensin ton truecaller, kokeillasn toimiiko paremmin. Se Samsungin softa oli kyllä hyvä
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Onko tää muka käyttis ongelma? On kyllä harvinaisen ärsyttävä, ja edelleen jatkuva ongelma. Itelle tulee duunin puolesta paljon puheluita päivän mittaa ja aina saa arpoa toimiiko vai eikö toimi. No, soittamalla takas se pelittää, mutta ei ihan viittis nykypäivänä arpoa tälläisen perusasian kanssa.
Ei korjaantunut Android 11 myötä. Varmaan pitää viedä huoltoon.

Vähän vaan epäilyttää että viettää kaks viikkoa huollossa, siellä tehdään resetti, laitetaan puhelin takas ja ongelma jatkuu.

Kellään kokemusta Oneplussan takuuhuolloista?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Ei korjaantunut Android 11 myötä. Varmaan pitää viedä huoltoon.

Vähän vaan epäilyttää että viettää kaks viikkoa huollossa, siellä tehdään resetti, laitetaan puhelin takas ja ongelma jatkuu.

Kellään kokemusta Oneplussan takuuhuolloista?
Telian liittymä kenties?
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Telian liittymä kenties?
Itse asiassa kyllä. Tässä just aloin testailee niin että siirsin mun henk koht Elisan liittymän toiseen puhelimeen ja oon soittanut siitä varmaan 10 kertaa ja joka kerta toiminut. Tulee mieleen että joko ei tykkää kun on kaksi SIMiä tai sitten ongelma on vaan tietyn operaattorin liittymistä soitettaessa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Itse asiassa kyllä. Tässä just aloin testailee niin että siirsin mun henk koht Elisan liittymän toiseen puhelimeen ja oon soittanut siitä varmaan 10 kertaa ja joka kerta toiminut. Tulee mieleen että joko ei tykkää kun on kaksi SIMiä tai sitten ongelma on vaan tietyn operaattorin liittymistä soitettaessa.
Ongelma on siinä Telian liittymässä tämän puhelimen kohdalla. Yritysliittymien kanssa myös ongelmia ja vissiin enemmän kuin normaaleissa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Eli ei vissiin hirveästi mahdollisuuksia korjata?
Jos ei operaattori jotain asialle tee niin ei tuo ongelma varmaan koskaan hoidu. Telian omilla foorumeilla löytyy viestejä puheluiden pätkimisestä ja äänen häviämisestä jo kesäkuulta.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Jos ei operaattori jotain asialle tee niin ei tuo ongelma varmaan koskaan hoidu. Telian omilla foorumeilla löytyy viestejä puheluiden pätkimisestä ja äänen häviämisestä jo kesäkuulta.
Tämä selkeä, kiitos erittäin paljon tiedosta. Yritin sieltäkin kaivella tietoa mutta en nyt jostain syystä löytänyt.

Kuulostaa kyllä sinänsä ihan loogiselta vastaukselta koska jos tämä olisi raudassa oleva ongelma niin löytyisi varmaan paljon enemmän ongelmasta kärsiviä.

Ehkä sitten viimein hyvä syy siirtää oma Elisan liittymä työkäyttöön, olen tätä jo pidempään miettinyt.

Onko sulla itelläs ollut tämä sama ongelma ja korjaantuiko vaihtamalla operaattoria?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Tämä selkeä, kiitos erittäin paljon tiedosta. Yritin sieltäkin kaivella tietoa mutta en nyt jostain syystä löytänyt.

Kuulostaa kyllä sinänsä ihan loogiselta vastaukselta koska jos tämä olisi raudassa oleva ongelma niin löytyisi varmaan paljon enemmän ongelmasta kärsiviä.

Ehkä sitten viimein hyvä syy siirtää oma Elisan liittymä työkäyttöön, olen tätä jo pidempään miettinyt.

Onko sulla itelläs ollut tämä sama ongelma ja korjaantuiko vaihtamalla operaattoria?
Joo ei tuo rautaongelma taida olla kun muilla toimii. Tai Elisa ainakin toimii muiden käyttäjien mukaan.

En omista itse OnePlus puhelinta.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Onko tää muka käyttis ongelma? On kyllä harvinaisen ärsyttävä, ja edelleen jatkuva ongelma. Itelle tulee duunin puolesta paljon puheluita päivän mittaa ja aina saa arpoa toimiiko vai eikö toimi. No, soittamalla takas se pelittää, mutta ei ihan viittis nykypäivänä arpoa tälläisen perusasian kanssa.
Mites @code.666. ja @Lomtu, onko kanssa Telian liittymät?
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Kaksi simmiä sisällä, ongelmia tosiaan vain toisella simillä. Benemen, eli line carrier eli telian liittymä.
Jos Lomtu vielä mainitsee että Telian liittymä niin sit saa it-osasto vaihtaa mun työliittymän operaattoria tai alan käyttää omaa numeroa.

En itsekään muista että Elisan liittymään tulleissa puheluissa olisi koskaan käynyt tätä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Jos Lomtu vielä mainitsee että Telian liittymä niin sit saa it-osasto vaihtaa mun työliittymän operaattoria tai alan käyttää omaa numeroa.

En itsekään muista että Elisan liittymään tulleissa puheluissa olisi koskaan käynyt tätä.
Elisa täälläkin toisena liittymänä ja vähemmänhän tuohon tulee puheluita, mutten tosiaan muista että olis ollut vastaavia ongelmia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Yllättäen telia taas ryssii, aina kun on verkkoongelmia niin tuntuu että telia on liittymänä.

Tätä puhelu hommaa olen ihmetellytkin kun itsellä ei ole ollut mitään ongelmia ja puhelin on täydellinen itselle, mutta hyvä että selvisi eikä vika olekaan puhelimessa. :tup:
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
988
Volten voi kokeilla ottaa myös pois päältä jos on puheluiden kanssa ongelmaa. Parilla tutulla auttoi pätkimisten kanssa (eri puhelimet kuin OP). Tiedä sitten oliko operaattori vai puhelin vikoja.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
85
Jos Lomtu vielä mainitsee että Telian liittymä niin sit saa it-osasto vaihtaa mun työliittymän operaattoria tai alan käyttää omaa numeroa.

En itsekään muista että Elisan liittymään tulleissa puheluissa olisi koskaan käynyt tätä.
Teliahan tuo, yritysliittymä.
Kiitos teille tästä tiedosta. En itse varmaan voi liittymää vaihtaa, mutta tietääpähän ettei puhelimessa vika.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 389
Nyt on toiminut tällä viikolla puhelin ongelmitta, yhtään puhelua ei ole tullut Telian liittymään etteikö olisi toiminut. Viime viikonloppuna käytin kortin toisessa puhelimessa ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. En huomannut kyllä tarkastaa oli volte päällä vai ei aikaisemmin.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Onko kellään ilmennyt sellaista ongelmaa että herätyskello soi vain kerran, jonka jälkeen sammuu itsestään. Tapahtunut pari kertaa itselleni ja luulin aluksi että suljin sen vain itse unissani mutta se kyllä sammuu itsestään.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Onko kellään ilmennyt sellaista ongelmaa että herätyskello soi vain kerran, jonka jälkeen sammuu itsestään. Tapahtunut pari kertaa itselleni ja luulin aluksi että suljin sen vain itse unissani mutta se kyllä sammuu itsestään.
Olisiko android 11 päivitys sotkenut jotain, mulla tekee samaa, 10min torkku toimii normaalisti kun puhelin ei ole latauksessa enää.

Yritän kattoa just asetuksia
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Olisiko android 11 päivitys sotkenut jotain, mulla tekee samaa, 10min torkku toimii normaalisti kun puhelin ei ole latauksessa enää.

Yritän kattoa just asetuksia
Joo ilmeni juuri 11 jälkeen. Itse en ole vielä löytänyt mitään mistä voisi johtua. Ilmoittele jos löytyy
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
7
Tervehdys, elikkä tuli hommattua tuo 8 pro ja nappasin tavoistani poiketen gigantista myös suojalasin mukaan kun ajattelin että sen verran kallis hankinta että otetaan kerrankin "laatu" kalvo euron aliexpress kalvojen sijasta. No niinkuin täällä varmasti jo kaikki tietääkin niin aivan paskojahan nuo on missä millin teippi reunoilla eikä ota muualta kiinni näyttöön. Palautin suojalasin ja haukuin myyjän koska pyysin parasta mahdollista ja tämä oli saanut gigantin sivuillakin 1/5, noh hänen selitys oli toisaalta looginen että se on paras mitä heillä on koska on ainoa..
Onko kukaan tilannut noita amazonin liimakalvoja esim


Tai perintestä kalvoa

 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
2
Tervehdys, elikkä tuli hommattua tuo 8 pro ja nappasin tavoistani poiketen gigantista myös suojalasin mukaan kun ajattelin että sen verran kallis hankinta että otetaan kerrankin "laatu" kalvo euron aliexpress kalvojen sijasta. No niinkuin täällä varmasti jo kaikki tietääkin niin aivan paskojahan nuo on missä millin teippi reunoilla eikä ota muualta kiinni näyttöön. Palautin suojalasin ja haukuin myyjän koska pyysin parasta mahdollista ja tämä oli saanut gigantin sivuillakin 1/5, noh hänen selitys oli toisaalta looginen että se on paras mitä heillä on koska on ainoa..
Onko kukaan tilannut noita amazonin liimakalvoja esim


Tai perintestä kalvoa

Tuskailin saman asian kanssa kesällä, kun jotenkin tämän puhelimen kanssa eivät suojalasit tunnu toimivan. Hankin lopulta Mobile Outfittersiltä silikonikalvon puhelimeen, ja olen ollut todella tyytyväinen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
155
Minulla on ollut muutaman kuukauden tuollainen UV-kalvo, tosin Alista tilattuna, ja se on kyllä ollut loistava! Tarttui hyvin joka kohtaan jättämättä kuplia.

@samusil
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Tervehdys, elikkä tuli hommattua tuo 8 pro ja nappasin tavoistani poiketen gigantista myös suojalasin mukaan kun ajattelin että sen verran kallis hankinta että otetaan kerrankin "laatu" kalvo euron aliexpress kalvojen sijasta. No niinkuin täällä varmasti jo kaikki tietääkin niin aivan paskojahan nuo on missä millin teippi reunoilla eikä ota muualta kiinni näyttöön. Palautin suojalasin ja haukuin myyjän koska pyysin parasta mahdollista ja tämä oli saanut gigantin sivuillakin 1/5, noh hänen selitys oli toisaalta looginen että se on paras mitä heillä on koska on ainoa..
Onko kukaan tilannut noita amazonin liimakalvoja esim


Tai perintestä kalvoa

Mä ostin 1 kuukausi sitten tämän näin ja olen ollut todella tyytyväinen. Pysyy hyvin näytöllä eikä ole kuplan kuplaa eikä ole oikeastaan vaikuttanut näytön kosketustuntumaan yhtään. Toimii myös suojakuorien kanssa (ainakin kahden eri, mitä itse olen kokeillut).

 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tervehdys, elikkä tuli hommattua tuo 8 pro ja nappasin tavoistani poiketen gigantista myös suojalasin mukaan kun ajattelin että sen verran kallis hankinta että otetaan kerrankin "laatu" kalvo euron aliexpress kalvojen sijasta. No niinkuin täällä varmasti jo kaikki tietääkin niin aivan paskojahan nuo on missä millin teippi reunoilla eikä ota muualta kiinni näyttöön. Palautin suojalasin ja haukuin myyjän koska pyysin parasta mahdollista ja tämä oli saanut gigantin sivuillakin 1/5, noh hänen selitys oli toisaalta looginen että se on paras mitä heillä on koska on ainoa..
Onko kukaan tilannut noita amazonin liimakalvoja esim


Tai perintestä kalvoa

Ihan turhaan niitä kalvoja asentelee, kotelo mulla on aina ollut ja edellisessä 1000€ puhelimessa oli ihan lompakkokotelo, mutta sekään ei estänyt tuhoutumista kun putosi taskusta, kotivakuutus korvasi 700€ 1,5v vanhasta puhelimesta, ei haitannut vaihto uudempaan yhtään.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
7
Ihan turhaan niitä kalvoja asentelee, kotelo mulla on aina ollut ja edellisessä 1000€ puhelimessa oli ihan lompakkokotelo, mutta sekään ei estänyt tuhoutumista kun putosi taskusta, kotivakuutus korvasi 700€ 1,5v vanhasta puhelimesta, ei haitannut vaihto uudempaan yhtään.
Itsellä tuo ei tule niinkään estämään näytön rikkoutumista vaan perus naarmuuntumista mitä tapahtuu ihan taskussa ollessa, itselläni on henkkoht puhelin ja työpuhelin taskussa ja työssäni välillä saattaa esim metallisilppua lentää pitkinpoikin ja myös taskujen pohjalta tätä löytyy.
Koska en ole puhelinta vielä ottanut käyttöön taidan palauttaa ja ottaa tuon 8T mallin joka huomattavasti halvempi vaikkakin sitten esim johdotonlataus puuttuu mutta näyttö sentään lähes suora.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
7
Mä ostin 1 kuukausi sitten tämän näin ja olen ollut todella tyytyväinen. Pysyy hyvin näytöllä eikä ole kuplan kuplaa eikä ole oikeastaan vaikuttanut näytön kosketustuntumaan yhtään. Toimii myös suojakuorien kanssa (ainakin kahden eri, mitä itse olen kokeillut).

Tämän olisin eilen illalla laittanut tilaukseen mutta yllättäen SOLD OUT :D
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
7
Tuskailin saman asian kanssa kesällä, kun jotenkin tämän puhelimen kanssa eivät suojalasit tunnu toimivan. Hankin lopulta Mobile Outfittersiltä silikonikalvon puhelimeen, ja olen ollut todella tyytyväinen.
Muistatko yhtään mitä maksoi ja onko pysynyt hyvin? onko kuinka liukas pinta tommosessa silarikalvossa? :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 293
Viestejä
4 193 454
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom