Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo näköjään vain T -malleille tullut nyt tämä päivitys nyt. Joutuu vielä jonkin aikaa odottelemaan..Laittakaapa onko teillä T mallia vaiko ei. Itselläni siis perus 7 Pro ja mitään päivitystä ei näy vielä missään.
Ilmeisesti vain T malleille sitten on tämä julkaistu?
Pitäisi saada tämä päivitys mahdollisimman nopeasti kun menee hermot tähän OP/Elisa bugiin ihan totaalisesti.

Ei ole ongelmia ollut, hyvin on toiminut tähän mennessä.Onko porukka lataillut 7 prolle android 11 betaa? Ongelmia? Kannattaako enää ladata vai odottelee virallista julkaisua?
Tulis edes tuo beta ladattavaksi.Ei ole ongelmia ollut, hyvin on toiminut tähän mennessä.

Mikäs versio puhelimesta sinulla on?Tulis edes tuo beta ladattavaksi.![]()
7 pro, GM1913.Mikäs versio puhelimesta sinulla on?
7 pro, GM1913.
Eikös noita jaeta enää suoraan puhelimeen kun on kehittäjänä? En viitsisi rueta käyttispuhelinta flashailemaan juurikin tuon takia, että parhaimmillaan kaikki resetoituu.Valitse beta build, oikeasti jo neljäs beta julkaistu. Saattaa puhelimen nollata asentaessa![]()
Software Upgrade - OnePlus.com
Get the latest OxygenOS updates for your device.OxygenOS is always evolving. Learn about the latest features and improvements, and get even more out of your device.www.oneplus.com
Itse ne on minun mielestä pitänyt asentaa jo 3t:stä asti ainakin.Eikös noita jaeta enää suoraan puhelimeen kun on kehittäjänä? En viitsisi rueta käyttispuhelinta flashailemaan juurikin tuon takia, että parhaimmillaan kaikki resetoituu.![]()
Eikös noita jaeta enää suoraan puhelimeen kun on kehittäjänä? En viitsisi rueta käyttispuhelinta flashailemaan juurikin tuon takia, että parhaimmillaan kaikki resetoituu.![]()
Mulla 5T:ssä tuli ainakin ilmoituksia Beta-jakeluista suoraan puhelimen updateriin ja pitkään betaohjelmassa olinkin ilman ongelmia. Lienee muuttunut tuosta, mutta ei ole väärti rueta vaihtelemaan.Itse ne on minun mielestä pitänyt asentaa jo 3t:stä asti ainakin.
Siis tulee ilmoituksia jos sinulla on jo beta asennettuna. Ja itseasiassa oneplus on aloittanut ihan näinä päivinä virallisen android 11 version jakamisen, et pitäisi tulla lähipäivinä. Suosittelen kokeilemaan oxygen updateria jos kiire on, sillä yleensä löytää aikaisemmin.Mulla 5T:ssä tuli ainakin ilmoituksia Beta-jakeluista suoraan puhelimen updateriin ja pitkään betaohjelmassa olinkin ilman ongelmia. Lienee muuttunut tuosta, mutta ei ole väärti rueta vaihtelemaan.
7t beta 3 ja 4:ssä pahoja ongelmia kameran kanssa, kannattaa selvittää onko 7prossa samoja ongelmia...Onko porukka lataillut 7 prolle android 11 betaa? Ongelmia? Kannattaako enää ladata vai odottelee virallista julkaisua?
Jos pyyhkäiset sitä Spotify -ikkunaa vasemmalle ja meet siihen asetukseen, niin siitä voi sen soittimen ainakin piilottaa sillon ku musat ei soi.Omaan OP7t pro tuli Android 11 päivitys. Ei mitään ongelmaa. Ulkonäkö muutokset ihan siistejä toistaiseksi. Ainut vaan mikä häiritsee, ylhäältä vedettävät ilmoitukset-slide ei saa spotify ikkunaa pois. Aikasemmin lähtenyt pois sivuun vetämällä, en sit tiedä onko järjestelmä bugi vai tarviiko Spotify päivityksen.
Jos pyyhkäiset sitä Spotify -ikkunaa vasemmalle ja meet siihen asetukseen, niin siitä voi sen soittimen ainakin piilottaa sillon ku musat ei soi.
Nyt oli oxygen updaterissa ladattavissa. Latasin jo, mutta asennus menee iltaan, ei voi ottaa riskiä että puhelin ei toimikkaan kun on työpäivä.Nyt ilmeisesti julkaistu op7 ja pro, mutta ei vielä eu alueen laitteille jaossa. Ehkäpä huomenna saisi sitten.
Nyt oli oxygen updaterissa ladattavissa. Latasin jo, mutta asennus menee iltaan, ei voi ottaa riskiä että puhelin ei toimikkaan kun on työpäivä.
Samat havainnot täällä. Saisikohan kehittäjäasetuksista sorkittua?OP7Tpro päivitelty, ei suurempia ongelmia. Ainut mikä häiritsee on suuri fontti verrattuna edelliseen versioon. Asetuksista pudotin kaiken pienimälle mut edelleen suht suurta. Näppis vie 1/3 näytöstä ja whatsapp sekä Chrome isolla fontilla.
Ilmoitteleppa täällä korjaantuiko! Ite mökillä niin en pääse testailemaan vähään aikaan. Jos tuo katkeilu ei lopu niin takuun/virhevastuun piikkiin sitten korvaava laite oneplussalta. Pitäisi olla ihan selvä juttu sen suhteen. Ite jouduin jo ottamaan varapuhelimena olleen iphone 6s:n käyttöön kotona Helsingissä, kun ei ole varaa missata viestejä jatkuvan mobiiliverkosta putoamisen takia.Aamulla asentelin 7Prolle tuon uuden ja ainakaan työmatkalla ei netti katkennut. Olisiko ongelma ratkennut, en tiedä. Iltapäivällä sen näkee kun ajelen ohi paikasta jossa katkeaa 100/100 yhteys.
Ilmoitteleppa täällä korjaantuiko! Ite mökillä niin en pääse testailemaan vähään aikaan.
Itselläni ei kyllä ole teksti mitenkään isoa tai isompaa kuin ennen.
Ainoa mikä häiritsee on että vasemman yläkulman kellon fontti on boldattu.
Perus OP7 päivitetty Oxygen OS 11:een ja päälimmäiset fiilikset
- Näytöllä kaikki on liian isoa pienimmälläkin näyttökoon asetuksella (tähän auttoi jonkin verran kun kehittäjäasetuksista kävi ropaamassa DP-arvoa suuremmaksi, laitoin 480)
Mulla on testissä 460, 480 oli jo vähän turhan pientä.
Vielä ku volumeille olisi joku korjaus että saisi pienemmiksi.
Täällä ei ole auttanut, 7T pro.Samat havainnut 7 pro:n kanssa. Ei ole muutamaan päivään netti pätkinyt kertaakaan. Täytyy ettei luotto ollut kovin korkealla ongelman ratkeamisen suhteen. Toisaalta Elisalta tullut muutama tekstari missä mainittu, että alueen verkko parannetaan. Olisko voinut johtua myös tästä? Viimeisimmästä tekstarista mikä tullut eilen "Jatkossa surffaat netissä ja soitat puheluita entistä varmemmalla yhteydellä. "![]()
Täällä ei ole auttanut, 7T pro.
Päivityksen jälkeen on katkennut kahdesti, eli useammin kuin ennen vastaavassa ajassa.
Saunalahti eli Elisa.Mikä liittymä? Tämä ongelman on ollut Elisa+7-sarjan kanssa. Mulla ei ole vielä kertaakaan pätkäissyt vaikka olen useammassakin paikassa käynyt missä ennen pätki.
Oletko kokeillut vaihtaa Bluetoothin AVRPC-versiota 1.4-> 1.3? Löytyy kehittäjä asetuksista.Ja päivityksen myötä Volkkarin kanssa Android Auto ei ainakaan muuttunut parempaan suuntaan. Autoon yhdistäminen onnistuu n. joka neljäs kerta ja vaatii joka kerta mitä satunnaisimpia kikkailuja ennen kuin yhdistää.
Onneksi tästä puhelimesta pääsee kohta eroon.
Kiitosta vinkistä - tosin puhelin kytketään Volkkariin ihan USB-kaapelilla, kun GTE Passatissa ei taida olla langatonta AA tukea, joten en usko että tästä on apua. Mutta kokeilenpa silti.Oletko kokeillut vaihtaa Bluetoothin AVRPC-versiota 1.4-> 1.3? Löytyy kehittäjä asetuksista.
ahaa no ei se varmaan sitten autaKiitosta vinkistä - tosin puhelin kytketään Volkkariin ihan USB-kaapelilla, kun GTE Passatissa ei taida olla langatonta AA tukea, joten en usko että tästä on apua. Mutta kokeilenpa silti.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.