Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
Tänne vaan lisää omia kulkupelejä/autoja
Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinyt Tekee kyllä paljon nuo aidot nahkapenkit/sisusta. Vaihdoitko toiseen autoon siis perus sisustan takaisin?Verot reilun 300€ vuodessa ja osakasko lasiturvalla vähän yli 200€.
Sympaattisen hidas robottiloota sopii hyvin auton luonteeseen vaihdoin toisesta kakkosestani tähän S-Line nahkasisustan, nyt viihtyy kajuutassakin.
Jep, tämän auton penkit puhdistin ja laitoin tähän (tekkiläisille asevelihintaan)On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinyt Tekee kyllä paljon nuo aidot nahkapenkit/sisusta. Vaihdoitko toiseen autoon siis perus sisustan takaisin?
Pohjolassa Volvo V60 D6 vakuutus 436€ vuodessa 70% bonuksilla. Sisältää lasivakuutuksen. Pikku Audissa yllättävän halpa vakuutus. Volvon dieselvero ja käyttömaksu 163€ vuodessa, paku.
Mutta Audi paljon helpompi korjata, jos tulee jotain huoltoa vaativaa.
Volvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.Ja joo, tuota Volvoasi en mielelläni korjaisi. Varmaan perus mekaaniset jutut yhtä helppoja kuin muissakin, mutta hybridijärjestelmästä lienee parempi pysyä kaukana
Hyvä auto tuo V60 D6 on ollut, mutta vasta 1500km (kaupunkiajoa) takana. Itse olen lukenut tuolta vasta 60 sivua uusimpia viestejä mielenkiinnosta Mutta kalliiksi tosiaan tulee, jos joku sähköosa päättää levitä. Muutenhan tuo on sama moottori ja vaihteisto, kuin D5 mallissa, eli tosi kestävää tekoa ilmeisesti. Pieni säästö äkkiä nollaantuu tai maksaa enemmän, jos joku osa päättää mennä rikki.Volvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.
Ei tosiaan mikään ihmeellinen auto, mutta kun prioriteettina on mahdollisimman halpa käyttöauto niin en parempaa löytänyt. Tuohon mahtuu koira ja viikonlopun mökkitavarat kahdelle leikiten mukaan.Ei uutta auringon alla, mutta oma kauppakassi pestynä ja puunattuna.
Tuli iltapuhteina eilen jumpattua keula kuntoon ja puskuria hierottua.Neljän vuoden työautolla köröttelyn jälkeen tuli auton hommaaminen ajankohtaiseksi kun vaihdoin työpaikkaa. Nopsaan piti auto saada ja se löytyi perhepiiristä. Onnekseni oli Audi niin on viat ja ominaisuudet tuttuja. Eli A6 2.4 Multikroonikko. Ennen ollut aina Quattro ja turbo mutta halpuuden ja nopsan saamisen kannalta kallistuin etuveto vapariin.
Toki halpuudelle löytyi syykin ja se oli vaimon kummitytön kolhima kulma johon osat pitäisi tulla tällä viikolla niin saa Audin taas paremman näköiseksi.
Kuukaudessa 1000km, 11 KK jää 9000km ajettavaa joten 818 km / KK.Noin kuukauden ollut käytössä. ...
Loistava auto tähän asti, kilometrejä kun tulee Max 10 000 vuodessa niin...
Kulutus viimeiset 1000 km on...
Toiminut hienosti? Sinullahan on ollut vaikka mitä ongelmia kuukauden sisällä ja sitä ennen. Harvassa autossa on noin paljon vikoja.Täälläkin ulinaa aiheuttanut RCZ on toiminut hienosti koko kesän ja varsin mukava kruisailu auto. Tuo katon muotoilu on siisti yksityiskohta joka herättää keskustelua ja ihmettelyä.
Nojoo suurimmat rempat kärsittiin viime syksynä. Yksi puola pimeni kesäkuussa kesken reissun ja alkuperäinen turbon imuputki halkesi siitä kauluksesta josta klemmarilla kiristetään, vaihdoin sen silikoniseen kestävämpään. Myös kaikki tulpat ja muut puolat on uusittu. Koko kesäloman toiminut moitteetta ja on tullut ajeltua. Puutteista huolimatta hieno peli maantiellä kun on kunnossa ja sopivan persoonallinen. Tällä hetkellä mittarissa 103tkm. Sen verran rahaa ja aikaa mennyt laittamiseen että parempi vaan pitää itsellä.Toiminut hienosti? Sinullahan on ollut vaikka mitä ongelmia kuukauden sisällä ja sitä ennen. Harvassa autossa on noin paljon vikoja.
Joko huumorintaju tai defenssimekanismit kohdillaan. Vitriiniinhän tuo auto kuuluu niin ei tarvii koko aikaa olla remppaamassa.Nojoo suurimmat rempat kärsittiin viime syksynä. Yksi puola pimeni kesäkuussa kesken reissun ja alkuperäinen turbon imuputki halkesi siitä kauluksesta josta klemmarilla kiristetään, vaihdoin sen silikoniseen kestävämpään. Myös kaikki tulpat ja muut puolat on uusittu. Koko kesäloman toiminut moitteetta ja on tullut ajeltua. Puutteista huolimatta hieno peli maantiellä kun on kunnossa ja sopivan persoonallinen. Tällä hetkellä mittarissa 103tkm. Sen verran rahaa ja aikaa mennyt laittamiseen että parempi vaan pitää itsellä.
RCZ on kyllä siistin näköinen auto ja aaqee vaikutti kyllä olevan ihan tietoinen mahdollisista ongelmista jo ostaessa. Ja loppupeleissä mitä vaihtoehtoja tuossa kategoriassa on? Audi TT? Joku Cayman on jo totaalisen eri hintaluokassa. MX-5 varmaan ajajan autona, mutta se ei ainakaan omaan silmään mikään nätti peli ole.Joko huumorintaju tai defenssimekanismit kohdillaan. Vitriiniinhän tuo auto kuuluu niin ei tarvii koko aikaa olla remppaamassa.
Arvostan rekkaria.Kakkos-/kolmosauto vaihtui meidän taloudessa diesel-V70:stä bensa-Subaruun. Ensimäinen japanilainen meikäläisen 50-60 auton omistushistoriassa.
Aika tiukat kriteerit ja budjetti oli ja puolisen vuotta tuli speksailtua ja seurailtua vaihtoehtoja nettiautosta, joten melko hyvä kuva tuli siitä mitä on tarjolla.
2008 Foresteri kyseessä 235k ajettuna. Perinteikäs EJ20-pata vaparina pellin alla ja perässä 4-pykäläinen momentinmuunnintomaatti. Todella verkkainen laite kulkemaan tuolla yhdistelmällä, mutta ei haittaa tässä meidän tarpeessa.
Lähinnä talvi-kakkosautona tulee toimimaan, kilsoja tullee arviolta 2000-4000 km vuoteen.
Ruosteiden takia jääny aikanaan pois ajosta, tallin ja pihan välillä sitä on siirrelty jo tovi. Ens talvena olisi tarkoitus ottaa sisälle työn alle nyt kun on nosturiasiat kunnossa.Missäs hapessa se tuo kakskasi on nykyään? Näkyi jollain videolla vähän säiden armoilla olevan.
Harrasteautona ymmärrän, mutta käyttöautoksi en kyllä tule hankkimaan yhtään saksalaista.Toivottavasti tämä nyt ei aiheuta mitään hirveetä myllyä mutta mulle ei ole oikein koskaan auennut mitä hienoa on BMW-merkkisissä autoissa? Tai yleensäkin saksalaisissa?
Avokin nuorempi poika on esim. täysin niiden pauloissa ja pelkkää murhetta, on jo taloudellisesti aika syvällä kun syytänyt siihen pommiin rahaa tuhottomasti eikä olla vieläkään leimakunnossa.
Jos itse haluaisin vanhempaa premiumia niin ajelisin tietysti Lexuksella (GS, LS...), takaveto, tehoa ja sitä laatuakin löytyy. Lexuksia koittanut mainostaa parhaani mukaan mutta eihän niitä kellään kaverillakaan ole.
Saanen olla tästä hiukan eri mieltä.Harrasteautona ymmärrän, mutta käyttöautoksi en kyllä tule hankkimaan yhtään saksalaista.
BMW on lähtökohtaisesti sporttisempi. Kevyempiä kuin nuo möhköt Lexukset jotka on mukavuuspainotteisia sohvia. Bemarilla jo pitkään ollut tavoitteellinen 50:50 painojakauma mikä tekee niistä myös talvella ihan päteviä etenemään takavedoiksi.Toivottavasti tämä nyt ei aiheuta mitään hirveetä myllyä mutta mulle ei ole oikein koskaan auennut mitä hienoa on BMW-merkkisissä autoissa? Tai yleensäkin saksalaisissa?
Avokin nuorempi poika on esim. täysin niiden pauloissa ja pelkkää murhetta, on jo taloudellisesti aika syvällä kun syytänyt siihen pommiin rahaa tuhottomasti eikä olla vieläkään leimakunnossa.
Jos itse haluaisin vanhempaa premiumia niin ajelisin tietysti Lexuksella (GS, LS...), takaveto, tehoa ja sitä laatuakin löytyy. Lexuksia koittanut mainostaa parhaani mukaan mutta eihän niitä kellään kaverillakaan ole.
Toki kukin ajaa sillä minkä parhaaksi toteaa, itselle en vain kykene perustelemaan "uutta" +30k€ käyttöautoa.Saanen olla tästä hiukan eri mieltä.
Silloin kun oikeasti piti liikkua, niin se auto oli juurikin mallia Saksa. Ei tosin mikään harrastettava laitos, vaan n. 3v vanha tai sitten ihan uusi. Ei tosin ollut VAG-konsernia, vaan Baijerista.
Ne on olleet varmasti kutakuinkin elämäni parhaat vuodet autoilun osalta - ei tarvinnut huolehtia mistään, riitti kun tetki/teetti huollot. Ja ajoi.
No nyt kun sitten pitää harrastaa, niin tuntuu olevan elämää vaikeampaa tilailla palikoita ympäri Eurooppaa.
Mutta toinen nimeni on "haaste", niin tavallaan tykkään tästä. Mutta työkaveri sanoi aikanaan että "jos pitää lähteäm, niin ei viitsi joka kerran olla kädet rasvassa". Siinä on vähän, mutta asiaa.
e. Selvennetään nyt sen verran, että ne Baijerilaiset oli 8km-70tkm ajettuja että suuria ongelmia ei varmaan noilla kilsoilla ole tiedossa. Nykyisin pajoitan harrrastuksena tuota 250tkm ajettua Volvoa kuntoon ja näemmä vime ajat olen ajanut 3-pyttyisellä leasing-Pösöllä joka kulkee ja jossa on vielä vajaat 15tkm jäljelllä syksyyn. Tämä mahdollistaa harrastuksen..
Tähän käy hyvä vertaus musiikkimaailmasta.
Osa on kultakorvia ja vaatii kunnon laitteiston musiikista nauttimiseen.
Toinen kaveri taas kuuntelee vaikka sillä puhelimen omalla kaiuttimella ja saa yhtälailla "sävärit" siitä.
Ero on kuin yöllä ja päivällä ja mielikuvamarkkinointi ei totuutta muuta. Minulla on ollut monta bemaria ja monta lexusta.
Ei sitä Lexusta oikein voi ajotuntumaltaan, sisätilojen laadultaan ja laatuvaikutelmaltaan verrata bemariin mitenkään, vaikka voi ollakin että absoluuttinen laatu on parempi. Lexus on ainakin itselle vähän kuin Toyota, mutta vähemmän hirveänä ja taas kestävyydeltään sitten omaa luokkaansa Saksalaisiin verrattuna. Infinitiä tai Acuraa en pidä yhtään minään, ne ei mielestäni ole lähellekään samalla tasolla edellämainittujen kanssa.
Kiitokset näistä pointeista, jäi tosiaan laittamatta. En itsekään ole laittanut autoon koskaan yli 30ke rahaa koska se on suhteellisen surkea sijoitus kohteesta riippuen.Toki kukin ajaa sillä minkä parhaaksi toteaa, itselle en vain kykene perustelemaan "uutta" +30k€ käyttöautoa.