Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
Tänne vaan lisää omia kulkupelejä/autoja
![Thumbsup :thumbsup: :thumbsup:](/styles/default/xenforo/smilies/emojione/thumbsup.png)
Vastasin tuonne keskusteluketjuun jotain mitä muistin.Uskomatonta että toimii vielä noilla kilometreillä? Onko paljon vaihdettu palikkaa auton elinaikana?
On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinytVerot reilun 300€ vuodessa ja osakasko lasiturvalla vähän yli 200€.
Sympaattisen hidas robottiloota sopii hyvin auton luonteeseenvaihdoin toisesta kakkosestani tähän S-Line nahkasisustan, nyt viihtyy kajuutassakin.
Jep, tämän auton penkit puhdistin ja laitoin tähän (tekkiläisille asevelihintaan)On kyllä Audi hyvän säästöpossun keksinytTekee kyllä paljon nuo aidot nahkapenkit/sisusta. Vaihdoitko toiseen autoon siis perus sisustan takaisin?
Pohjolassa Volvo V60 D6 vakuutus 436€ vuodessa 70% bonuksilla. Sisältää lasivakuutuksen. Pikku Audissa yllättävän halpa vakuutus. Volvon dieselvero ja käyttömaksu 163€ vuodessa, paku.
Mutta Audi paljon helpompi korjata, jos tulee jotain huoltoa vaativaa.
Volvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.Ja joo, tuota Volvoasi en mielelläni korjaisi. Varmaan perus mekaaniset jutut yhtä helppoja kuin muissakin, mutta hybridijärjestelmästä lienee parempi pysyä kaukana![]()
Hyvä auto tuo V60 D6 on ollut, mutta vasta 1500km (kaupunkiajoa) takana. Itse olen lukenut tuolta vasta 60 sivua uusimpia viestejä mielenkiinnostaVolvo-foorumilla on V60 D6-hybridistä keskustelua noin 330 sivun verran. Mitä keskustelua on tullut sivusilmällä luettua, niin kalliiksi on eheytys tullut omistajille.