Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 750
Kaikki kilvet saa tilattua reiällisinä tai reiättöminä. Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä noita mustia finni tarroja kun ne lailliset finnittömät kilvet on jopa halvemmat kuin nuo tarrat yleensä.
Ai niitä saa jopa ilman reikiä tilattua? Sikäli sillä niin itselle väliä, pari kertaa tilannut kilvet FINneillä, olikohan jotain kympin kappale tms.
Taas sitten yhteen maasturiin piti tehdä sellainen pakkoratkaisu (vararengas ovessa) että porasin sitten kilpeen isomman reiän kohtaan missä oli paksin lukko. Ei tullut leimalla siitä sanomista kun ei katsuri kai tajunnut tai välittänyt vanhasta romusta.
Muutenhan noista mustista tarroista tulee kyllä leimalla viimeistään sanomista. Tiedä sitten miten muissa maissa mutta byroslaviassa ainakin.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
852
Ai niitä saa jopa ilman reikiä tilattua? Sikäli sillä niin itselle väliä, pari kertaa tilannut kilvet FINneillä, olikohan jotain kympin kappale tms.
Taas sitten yhteen maasturiin piti tehdä sellainen pakkoratkaisu (vararengas ovessa) että porasin sitten kilpeen isomman reiän kohtaan missä oli paksin lukko. Ei tullut leimalla siitä sanomista kun ei katsuri kai tajunnut tai välittänyt vanhasta romusta.
Muutenhan noista mustista tarroista tulee kyllä leimalla viimeistään sanomista. Tiedä sitten miten muissa maissa mutta byroslaviassa ainakin.
Liittyen keskusteluun aiemmin esitellystä hybridi-bemarista, jossa musta, "tuunattu" FIN-tarra:

-Ajelin entisellä hybridilläni 6kk ja noin 12-13tkm mustilla FIN -tarroilla (väliomistajan tunarointia) eikä yhtäkään poliisipartiota kiinnostanut. Autossa oli myös miedosti, mutta silti silmin havaittavasti tummennetut etusivulasit. Ja voin sanoa, että tolla ajomäärällä ja tällä ajoympäristöllä (pääkaupunkiseutua ristiinrastiin) poliisipartioita riitti. Yksikään ei kääntynyt perään, ei edes nopeusvalvontapisteellä pysäytetty "keskustelemaan" kilpitarroista:

Ilta aurinko.jpg


En stressannut tarroista paskan vertaa. Tuollaisena se meni liikkeeseen vaihdossakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 750
Liittyen keskusteluun aiemmin esitellystä hybridi-bemarista, jossa musta, "tuunattu" FIN-tarra:

-Ajelin entisellä hybridilläni 6kk ja noin 12-13tkm mustilla FIN -tarroilla (väliomistajan tunarointia) eikä yhtäkään poliisipartiota kiinnostanut. Autossa oli myös miedosti, mutta silti silmin havaittavasti tummennetut etusivulasit. Ja voin sanoa, että tolla ajomäärällä ja tällä ajoympäristöllä (pääkaupunkiseutua ristiinrastiin) poliisipartioita riitti. Yksikään ei kääntynyt perään, ei edes nopeusvalvontapisteellä pysäytetty "keskustelemaan" kilpitarroista:



En stressannut tarroista paskan vertaa. Tuollaisena se meni liikkeeseen vaihdossakin.
Kaverin pojan tuning bemari oli menossa leimalle. Sanoin kyllä sille että musta FIN, etusivujen tummennukset, tuulilasissa tarra, taustapeili roikkui täynnä wunderbaumeja, tuulilasi halki, jousituksessa jotain vikaa kun takapyörät otti kaariin kiinni (olikohan ilmajouset emt?) - niin noilla seteillä tulee kyllä hylky, kuten tulikin. Olihan siinä muutakin pikkujuttuja mutta resepti konttorilta oli aika pitkä.

Tien päällä poliisia taas ei tuollaiset kiinnostaneet vaikka pysäytyksiä tuli aika usein kun kaasujalka herkässä nuorella miehellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
870
Kohtuu rumasti teipattu. Kannattaisiko antaa värittäminen jollekin muulle kuin yläkoulussa olevalle.
Nohnoh. Aika tyly kommentti.
Mä olen näin vanhemmalla iällä tajunnut sen, että jokaisella on oma makunsa ja jokainen tekee omille autoilleen niinkuin haluaa. Ei tuo Teslan kuosi minunkaan silmiä hivele, mutta jos omistaja tykkää niin eikun kaasua vaan.
 
Liittynyt
07.09.2023
Viestejä
15
Jokainen teipatkoon autonsa juuri niin kuin parhaakseen näkee
Just näin, itelle näitä tehdään ja just nuo GGoljatin kaltaisten tyyppien palautteet rohkaisee tekemään autoista massasta erottuvia myös jatkossa. Mulle riittää että auto tuo hyvää mieltä minulle itselleni ja keskustelun ja mielipiteiden herättäminen on pelkkää plussaa.

Se on siistiä että voi itse valita millaisella autolla ajaa.

C769CD08-9876-4F1B-AA6C-B8E80672BF43.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Juuri katsoin videon tuosta Teslasta ja meinasi tulla oksennus suuhun teippauksesta, mutta eipä se mun auto olekkaan ja itsellehän näitä tehdään, eikä muille!

Poikkeaa ainakin massasta ja jos omistaja tykkää niin samapa se mulle! :tup:
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 823
Mulle tuon auton videosta tuli vaikutelma, että onpahan onnistunut massasta poikkeava teippaus :thumbsup:

Jos mulla olisi santaderin valkoinen tesla, teippauttaisin sen varmaankin harmaa-musta-valkoinen camo-teipillä.
Jollainhan täällä on tai ainakin oli sellainen.

 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 673
Kyllä tuo teslan camo-teippaus on ihan hyödyllistä, vaikka vaikutus onkin käänteis-camo – löytää nimittäin omansa parkkipaikalta helpommin omansa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 626
Eikös tämä ollu @jm82 ainaki hetken aikaa?
Oli joo juuri tuo auto, mutta eri kilvillä. Toimi ihan hyvin sen 2kk, jonka auto oli itsellä. Etuvalot meni takuuvaihtoon (Ranger vaihtoi). Lisäksi etumoottoria taisi pari kertaa herjata, mutta sitä ei minun aikana ehditty vaihtamaan tai tutkimaankaan.

Kiva peli :) Track Modeakin käytin talvikeleillä joskus. Nyt hiukan kiinnostaisi uusittu Model 3, mutta täytyy mennä vielä e-2008 Pösöllä se noin vuosi vielä, että saa sen sähköauton hankintatuen kuitattua (2000€).
 
Liittynyt
24.10.2019
Viestejä
342
Just näin, itelle näitä tehdään ja just nuo GGoljatin kaltaisten tyyppien palautteet rohkaisee tekemään autoista massasta erottuvia myös jatkossa. Mulle riittää että auto tuo hyvää mieltä minulle itselleni ja keskustelun ja mielipiteiden herättäminen on pelkkää plussaa.

Se on siistiä että voi itse valita millaisella autolla ajaa.

Ihan päheän näköinen mutta madaltaahan tuota joutaisi vähän lisäksi :think:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
588
Miksi? Juuri vaimon kanssa puheltiin tuossa viikko takaperin, että tämä nyt on joku nuorison uusi villitys. Vähän kuin sukat lahkeiden päälle tuossa taannoin.
Mielenkiintoiset puheenaiheet teidän perheessä. Itse tykkään että autot on kolhuttomia, puhtaita, huollettuja eikä niissä näy sitä kuuluisaa "käytönjälkeä". Auton voi myllyttää mutta ei se 10v vanha kilpi siinä hyvältä näytä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 626
Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Pitäisi kanssa omaan Pösöön vaihtaa tuo (mainos) kilpiteline sellaiseksi, jossa ei lue mitään.
 

miu

Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
278
Onhan noissa finnittömissä kilvissä jotain omanlaistaan viehätystä. Pieni ripaus oman maan kansallisidentiteettiä kun emme olleet ihan niin yhtenäinen eurooppa, mutta suuremmissa määrin varmaankin sellaista skandinaavista minimalismia. ;)

Oma hankinta on jäänyt tekemättä kun sitten ulkomaille matkustettaessa tulisi laittaa ovaali FIN tarra takalaatikkoon ja siitä jos mistä on se minimalismi kaukana. Vai oletteko saaneet pitää myös eurokilvet hallussanne? Joskus ainakin oli meininki trafilla että yksi auto, yhdet kilvet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 362
Auton voi myllyttää mutta ei se 10v vanha kilpi siinä hyvältä näytä.
Laitoit sitten 25 vuotta vanhan kilven tilalle :confused:

Minulle on silti ihan sama, jos joku haluaa finnittömät kilvet autoonsa. Minulle finnittömät "uudessa" autossa kertoo lähinnä siitä, että kyseessä on jonkin sortin autoharrastaja. Silti en voi sille mitää, että ne näyttää minusta vanhahtavilta.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 692
Miksi? kommentti oli lähinnä sarkastinen. Näyttää lähinnä typerältä moinen pelleily. Nyt varmaan tulee se toinen varoitus.

edit. Tuommoisia teinijuttujahan nuo on, sama kuin se väri mitä ei saa sanoa ääneen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä olen aika kaukana teinistä ja kun tilasin uudet kilvet (vanhat oli kolhittu ja kuluneet) niin ehdottomasti ilman fin merkintää.

Mieltymyksiä on monia...
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
852
rellu1.jpg


rellu2.jpg


Tämmöinen rellunrottelo, Twingo III, tuli hankittua talvipommiksi näkemättä, koeajamatta huutokaupat.com -palvelusta. En halua uittaa i8:a pk-seudun suolabitumipaskavellissä loka-huhtikuuta.

Vuosimalli 2014, ajettu 167tkm, moottorina 990cc 70hv 3-pyttyinen vaparibensa. Omistajia vain kaksi ennen minua. Fiksu omistajahistoria olikin yksi syy miksi tätä huusin suhteessa suureen ajomäärään.

Hintaa Twingolle tuli kaikkien huutokauppakulujen kanssa 3044e, joka on mielestäni kohtuullisesti suhteessa tämänhetkinen hintataso @ nettiauto. Halvin tämmöinen "uusikorinen" Twingo 3900e ja siinä on myynti-ilmoituksen mukaan vaihdelaatikko rikki ja ajettu yli 180tkm. Halvin toimiva uusikorinen, toki vähemmän ajettu kuin tämä, hinta 5900e.


Auton kanssa tuli toki nippu vikoja:

-Sisusta oli todella likainen, entinen omistaja jokin koiraharrastaja & koirahieroja yrittäjä -> sisusta todella lokaisessa kunnossa. Sisustaa ei ole jyrsitty eikä raavittu, kaikki ehjää vaan se oli likainen, niin likainen että ajoin tätä alkuun istuinsuojan ja hanskojen kanssa. Yksi iltapäivä meni märkäpesurin kanssa sekä erilaisin puhdistusainein hieroessa. Nyt on tosi siisti. Ulkokuori pitää vielä jaksaa jynssätä.

-Moottorin vikavalo paloi, onneksi viittasi vain lambda-anturin lukemiin -> nollasin sen eikä ole 500km ajomatkalla palannut. Seuraillaan.

-Rengaspaineantureiden valo palaa, joko niitä ei ole tai jokin niistä on viallinen - saavat olla.

-Pakoputkisto rämisi todella kuuluvasti. Toimitin auton relluhuoltoon Vantaalle jossa hitsasivat lämpösuojapellin takaisin kiinni, se oli melkein kokonaan irti. Eivät suostuneet vain repimään irti, kuulemma sama suojapeltihärpäke on myös moottorin ja pakosarjan lämmöneristeenä.

-Etupää kolisi töyssyissä, syynä väljät koiranluut.

-Vaihteisto takeltelee jos autolla seisoo pitkään (liikennevalokierto) kytkin pohjaan painettuna. Jos seisoo vaihde vapaalla niin ei mitään oireita eikä -ongelmia. Myöskään ajossa ei mitään ääniä tai outouksia. Ilmaa järjestelmässä tai vuotoa jossain? Seurataan.

-Tuulilasi on halki jännästi taustapeilin ympäriltä -> saa olla.

Auton huolto tuli maksamaan 556e. Siinä korjattiin mainittu räminä (suurin kuluerä), vaihdettiin koiranluut ja moottoriöljyt. Itse vaihdan moottorin ilmansuodattimen sekä raitisilmansuodattimen - sekä talvea vasten pyyhkijät. Nämä tilattu Aeromotorsilta Tallinnasta hintaan 42,55e.

Tähän mennessä autoon on uponnut 3642e ja nyt se on käytännössä juuri huollettu sekä toimiva. Katsellaan miten kytkin kestää, entä mitä vikoja tämä jo 167tkm ajettu ranskanpulla kehittää. Katsastus on edessä 01 / 2024.


Suorituskyky on vähän niin ja näin, mutta ennakoivalla ajotavalla tällä pysyy hyvin pk-seudun ruuhkaliikenteen mukana ja bonarina tämä on todella ketterä, tän saa ihan mihin tahansa parkkiin. Eturenkaat kääntyy todella paljon -> tällä voi heittää keskellä Helsingin pikkukatua U-käännöksen. Tää Twingo on yllättävänkin jämäkkä ja räminävapaa pikkuauto, ihan erilainen kuin aikoinaan omistamani, vain 50tkm ajettu Fiat 500. Täyttää omat tarpeeni edullisesta ja helposta työmatkojen käyttöautosta, josta ei tarvitse niin välittää. Kyllä tällä pidemmällekin ajaa ellei ole täyteen lastattu, rekkojen ohittelun kanssa tosin vaatii sellaista vanhan kansan liikenne/pelisilmää/osaamista. Nykypäivän "nollat taulussa" -tuularit eivät tämmöisellä varmasti pääse mistään ohi, koska kiihtyvyys 14,5 sek.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 826




Tämmöinen rellunrottelo, Twingo III, tuli hankittua talvipommiksi näkemättä, koeajamatta huutokaupat.com -palvelusta. En halua uittaa i8:a pk-seudun suolabitumipaskavellissä loka-huhtikuuta.

Vuosimalli 2014, ajettu 167tkm, moottorina 990cc 70hv 3-pyttyinen vaparibensa. Omistajia vain kaksi ennen minua. Fiksu omistajahistoria olikin yksi syy miksi tätä huusin suhteessa suureen ajomäärään.

Hintaa Twingolle tuli kaikkien huutokauppakulujen kanssa 3044e, joka on mielestäni kohtuullisesti suhteessa tämänhetkinen hintataso @ nettiauto. Halvin tämmöinen "uusikorinen" Twingo 3900e ja siinä on myynti-ilmoituksen mukaan vaihdelaatikko rikki ja ajettu yli 180tkm. Halvin toimiva uusikorinen, toki vähemmän ajettu kuin tämä, hinta 5900e.


Auton kanssa tuli toki nippu vikoja:

-Sisusta oli todella likainen, entinen omistaja jokin koiraharrastaja & koirahieroja yrittäjä -> sisusta todella lokaisessa kunnossa. Sisustaa ei ole jyrsitty eikä raavittu, kaikki ehjää vaan se oli likainen, niin likainen että ajoin tätä alkuun istuinsuojan ja hanskojen kanssa. Yksi iltapäivä meni märkäpesurin kanssa sekä erilaisin puhdistusainein hieroessa. Nyt on tosi siisti. Ulkokuori pitää vielä jaksaa jynssätä.

-Moottorin vikavalo paloi, onneksi viittasi vain lambda-anturin lukemiin -> nollasin sen eikä ole 500km ajomatkalla palannut. Seuraillaan.

-Rengaspaineantureiden valo palaa, joko niitä ei ole tai jokin niistä on viallinen - saavat olla.

-Pakoputkisto rämisi todella kuuluvasti. Toimitin auton relluhuoltoon Vantaalle jossa hitsasivat lämpösuojapellin takaisin kiinni, se oli melkein kokonaan irti. Eivät suostuneet vain repimään irti, kuulemma sama suojapeltihärpäke on myös moottorin ja pakosarjan lämmöneristeenä.

-Etupää kolisi töyssyissä, syynä väljät koiranluut.

-Vaihteisto takeltelee jos autolla seisoo pitkään (liikennevalokierto) kytkin pohjaan painettuna. Jos seisoo vaihde vapaalla niin ei mitään oireita eikä -ongelmia. Myöskään ajossa ei mitään ääniä tai outouksia. Ilmaa järjestelmässä tai vuotoa jossain? Seurataan.

-Tuulilasi on halki jännästi taustapeilin ympäriltä -> saa olla.

Auton huolto tuli maksamaan 556e. Siinä korjattiin mainittu räminä (suurin kuluerä), vaihdettiin koiranluut ja moottoriöljyt. Itse vaihdan moottorin ilmansuodattimen sekä raitisilmansuodattimen - sekä talvea vasten pyyhkijät. Nämä tilattu Aeromotorsilta Tallinnasta hintaan 42,55e.

Tähän mennessä autoon on uponnut 3642e ja nyt se on käytännössä juuri huollettu sekä toimiva. Katsellaan miten kytkin kestää, entä mitä vikoja tämä jo 167tkm ajettu ranskanpulla kehittää. Katsastus on edessä 01 / 2024.


Suorituskyky on vähän niin ja näin, mutta ennakoivalla ajotavalla tällä pysyy hyvin pk-seudun ruuhkaliikenteen mukana ja bonarina tämä on todella ketterä, tän saa ihan mihin tahansa parkkiin. Eturenkaat kääntyy todella paljon -> tällä voi heittää keskellä Helsingin pikkukatua U-käännöksen. Tää Twingo on yllättävänkin jämäkkä ja räminävapaa pikkuauto, ihan erilainen kuin aikoinaan omistamani, vain 50tkm ajettu Fiat 500. Täyttää omat tarpeeni edullisesta ja helposta työmatkojen käyttöautosta, josta ei tarvitse niin välittää. Kyllä tällä pidemmällekin ajaa ellei ole täyteen lastattu, rekkojen ohittelun kanssa tosin vaatii sellaista vanhan kansan liikenne/pelisilmää/osaamista. Nykypäivän "nollat taulussa" -tuularit eivät tämmöisellä varmasti pääse mistään ohi, koska kiihtyvyys 14,5 sek.
Hieno peli!
Aika paljon on päästelty tollaseksi kipoksi.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
852
Hieno peli!
Aika paljon on päästelty tollaseksi kipoksi.
Hienosta en tiedä mutta sisältä ja päältä todella siisti, varsinkin suhteessa ajettuihin kilometreihin. Tässä ei ole mitään parkkipaikkanaarmuja tai -oviklommoja tms. käytönjälkiä, joita varsinkin pikkuautoissa usein näkee. Tehtaan kuraläpätkin on jokaisessa lokarissa -> helmat on todella fiksussa kunnossa - kiitos vain 1. omistajalle. Auto on tosiaan yllättävän ryhdikkäässä, jämäkässä kunnossa. Ovet ei narise, sisusta ei rämise, kaikki käyttökytkimet tuntuu yhä jämäköiltä. Tuuli tietysti suhisee ja ajomelu on aivan muuta kuin "perhesedaneissa", mutta kokonaisuutena tämä kyllä yllättää.

Edellinen omistaja, mainitsemani "koiratäti" oli painellut tällä reilut 86tkm (!!!) 02 / 2020 -> 08 / 2023 välisenä aikana, eli vaatimattomasti 25tkm/v tahtia. Siinä on saanu pikkuinen rellu kyytiä, hehe o_O Sitä ennen tämä oli 6 vuotta jollain pariskunnalla, eli tosiaan autolla on ollut vain kaksi aiempaa omistajaa 167tkm aikana -> mielestäni todella hyvä asia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 626
Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Möhkö (Peugeot e-2008) autoon laitoin bilteman kilpitelineen, niin jäi tuo auloliikkeen mainos pois takapäästä. Kilpi saattaa olla nyt myös hieman korkeammalla ihan tarkoituksella.

Lovutuksen jälkeen otin myös 2008 ja Peugeot tekstit pois. Omasta mielestä helpompi pestä ilman kirjaimia, enkä kyllä muutenkaan kaipaa niitä. Paitsi että ei ole vielä tullut pestyä autoa.

IMG_20230913_120805.jpg
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
467
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
783
Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
RCZ oon myös katellu mutta noitten koneiden kestävyydestä (varsinkin bensa) oon lukenu juttuja, ajelen nyt pykälää vanhemmalla coupella 3 litranen v6 automaatti....Suhteellisen painava auto ja 211 heppaa niin ei silti mikään raketti, 2.2 litrasena tämä lienee melko laiska kapine...vertailun vuoks viime vuonna ollut mb slk 2.3 kompressor vm-99 lähti aika paljon rivakammin kiihtymään missä tahansa nopeudessa kun tämä 3 litranen pösö ja vääntöä oli alakierroksillakin riittävästi, tosin oli vähän kevyempi autokin.


407kupeee.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 032
RCZ oon myös katellu mutta noitten koneiden kestävyydestä (varsinkin bensa) oon lukenu juttuja
Fiksu pysyy kyllä todella kaukana noista THP-koneista. Mulla oli aikoinaan 207 RC, mikä jakaa saman tekniikan. Moottori karstottui todella herkästi, imuventtiileiden osalta varsinkin. Öljyn seastakin usein löytyi melkosta kokkelia. Mun yksilön laitoin kiertoon 115tkm kohdalla ja seuraava omistaja siihen saikin vaihtaa suuttimet. Korisaumat ovista piti korjata pösömäiseen tapaan ruosteista jo ennen 3v ikää. Kiva auto oli toki tehoiltaan, mutta tiheän välityksen ansiosta älytön syömään bensaa. Motariajossa vei 8-9l.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
578
Fiksu pysyy kyllä todella kaukana noista THP-koneista. Mulla oli aikoinaan 207 RC, mikä jakaa saman tekniikan. Moottori karstottui todella herkästi, imuventtiileiden osalta varsinkin. Öljyn seastakin usein löytyi melkosta kokkelia. Mun yksilön laitoin kiertoon 115tkm kohdalla ja seuraava omistaja siihen saikin vaihtaa suuttimet. Korisaumat ovista piti korjata pösömäiseen tapaan ruosteista jo ennen 3v ikää. Kiva auto oli toki tehoiltaan, mutta tiheän välityksen ansiosta älytön syömään bensaa. Motariajossa vei 8-9l.
Tämä riippuu THP:sta, koska tuo 207 RC:ssä ollut on ihan eri moottori, kuin esimerkiksi RCZ:ssa oleva THP200. Nämä THP150-pohjaiset(156, 163, 165 sekä 175) kärsii mainitsemistasi ongelmista hyvin vahvasti. Kun taasen näissä THP200-pohjaisissa on viat olleet lähinnä yksittäisempiä ja ainut yleinen vikakohde niissä on Euro 5-päästöluokan moottorien osalta, niistä menee 150tkm-200tkm:n välissä korkeapainepumppu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
Vm. 2022 Renault Megane E-tech tuli sitten Hyundai i20:sen ja Kia Xceedin tilalle. En olis uskonut että tämä koittaa että alla olisi Ranskalaiset sähköt omaava auto ja vielä kaiken lisäks täyssähköinen.

Eihän tuo nyt mikään fullyload todellakaan ole varustelultaan, mutta hinta jäi sellaiseksi ettei vaan pystynyt kieltäytymään.

20230920_122919.jpg


Ruotsintuonti, 60kwh akulla, vuosimalli siis 2022 (08/2022) ja mittarissa vähän reilut 2000km. Yhtä korjattua (1cmx1cm alue paikkamaalattu) kohtaa takaovessa lukuunottamatta virheetön.

Muotoilultaan yksi hienoimmista autoista johon tullut törmättyä ja värikin natsas tässä.

Nyt tarttis vaan sähkömies löytää asentamaan voimavirtaa tälle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 032
Miksi? Juuri vaimon kanssa puheltiin tuossa viikko takaperin, että tämä nyt on joku nuorison uusi villitys. Vähän kuin sukat lahkeiden päälle tuossa taannoin.
Enemmän mä ihmettelen tuota finnillisyyttä suomalaisissa kilvissä, kun vain promillen verran on autoja, mitkä poistuu suomen rajojen ulkopuolelle. Ihan sama olis lätkästä rajalla tarra ikkunaan, osoittamaan lähtömaa. Se sininen fin-teksti kilvessä näyttää ihan aidosti aivan siihen kuulumattomalle. Taidankin tilata tällä viikolla omaan, parivuotiseen autoon finnittömät.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 826
Enemmän mä ihmettelen tuota finnillisyyttä suomalaisissa kilvissä, kun vain promillen verran on autoja, mitkä poistuu suomen rajojen ulkopuolelle. Ihan sama olis lätkästä rajalla tarra ikkunaan, osoittamaan lähtömaa. Se sininen fin-teksti kilvessä näyttää ihan aidosti aivan siihen kuulumattomalle. Taidankin tilata tällä viikolla omaan, parivuotiseen autoon finnittömät.
Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa miltä se rekisterikilpi näyttää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 832
Viestejä
4 242 887
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom