Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki kilvet saa tilattua reiällisinä tai reiättöminä. Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä noita mustia finni tarroja kun ne lailliset finnittömät kilvet on jopa halvemmat kuin nuo tarrat yleensä.
Ai niitä saa jopa ilman reikiä tilattua? Sikäli sillä niin itselle väliä, pari kertaa tilannut kilvet FINneillä, olikohan jotain kympin kappale tms.
Taas sitten yhteen maasturiin piti tehdä sellainen pakkoratkaisu (vararengas ovessa) että porasin sitten kilpeen isomman reiän kohtaan missä oli paksin lukko. Ei tullut leimalla siitä sanomista kun ei katsuri kai tajunnut tai välittänyt vanhasta romusta.
Muutenhan noista mustista tarroista tulee kyllä leimalla viimeistään sanomista. Tiedä sitten miten muissa maissa mutta byroslaviassa ainakin.
Liittyen keskusteluun aiemmin esitellystä hybridi-bemarista, jossa musta, "tuunattu" FIN-tarra:
-Ajelin entisellä hybridilläni 6kk ja noin 12-13tkm mustilla FIN -tarroilla (väliomistajan tunarointia) eikä yhtäkään poliisipartiota kiinnostanut. Autossa oli myös miedosti, mutta silti silmin havaittavasti tummennetut etusivulasit. Ja voin sanoa, että tolla ajomäärällä ja tällä ajoympäristöllä (pääkaupunkiseutua ristiinrastiin) poliisipartioita riitti. Yksikään ei kääntynyt perään, ei edes nopeusvalvontapisteellä pysäytetty "keskustelemaan" kilpitarroista:
En stressannut tarroista paskan vertaa. Tuollaisena se meni liikkeeseen vaihdossakin.
Jokainen teipatkoon autonsa juuri niin kuin parhaakseen näkeeKohtuu rumasti teipattu. Kannattaisiko antaa värittäminen jollekin muulle kuin yläkoulussa olevalle.
Nohnoh. Aika tyly kommentti.Kohtuu rumasti teipattu. Kannattaisiko antaa värittäminen jollekin muulle kuin yläkoulussa olevalle.
Just näin, itelle näitä tehdään ja just nuo GGoljatin kaltaisten tyyppien palautteet rohkaisee tekemään autoista massasta erottuvia myös jatkossa. Mulle riittää että auto tuo hyvää mieltä minulle itselleni ja keskustelun ja mielipiteiden herättäminen on pelkkää plussaa.Jokainen teipatkoon autonsa juuri niin kuin parhaakseen näkee
Kohtuu rumasti teipattu. Kannattaisiko antaa värittäminen jollekin muulle kuin yläkoulussa olevalle.
Mulle tuon auton videosta tuli vaikutelma, että onpahan onnistunut massasta poikkeava teippaus
Jos mulla olisi santaderin valkoinen tesla, teippauttaisin sen varmaankin harmaa-musta-valkoinen camo-teipillä.
Mun edellinen oli harmaansävyinen camoMulle tuon auton videosta tuli vaikutelma, että onpahan onnistunut massasta poikkeava teippaus
Jos mulla olisi santaderin valkoinen tesla, teippauttaisin sen varmaankin harmaa-musta-valkoinen camo-teipillä.
Oli joo juuri tuo auto, mutta eri kilvillä. Toimi ihan hyvin sen 2kk, jonka auto oli itsellä. Etuvalot meni takuuvaihtoon (Ranger vaihtoi). Lisäksi etumoottoria taisi pari kertaa herjata, mutta sitä ei minun aikana ehditty vaihtamaan tai tutkimaankaan.Eikös tämä ollu @jm82 ainaki hetken aikaa?
Vaikka en omaan autoon tuollaistakaan laittaisi niin tykkään enemmän tästä, ilman Amerikan lippua ja Tesla tekstiä.Mun edellinen oli harmaansävyinen camo
Firman yhes Raptoris on tollai hyvin liki samanlainen teippaus. Ainaki toistaiseksi.Mun edellinen oli harmaansävyinen camo
Ei suinkaan ole eräässä K:lla alkavassa paikassa, usein päätieltä nähtävissä?Firman yhes Raptoris on tollai hyvin liki samanlainen teippaus. Ainaki toistaiseksi.
Ei suinkaan ole eräässä K:lla alkavassa paikassa, usein päätieltä nähtävissä?
Juu kun Suomessa noita ei liikaa ole, mutta tiedän yhden kyseiseen kuvaukseen sopivan, joten automaattisesti oletus että voisi olla se.Ei. Eikä suomes.
Ihan päheän näköinen mutta madaltaahan tuota joutaisi vähän lisäksiJust näin, itelle näitä tehdään ja just nuo GGoljatin kaltaisten tyyppien palautteet rohkaisee tekemään autoista massasta erottuvia myös jatkossa. Mulle riittää että auto tuo hyvää mieltä minulle itselleni ja keskustelun ja mielipiteiden herättäminen on pelkkää plussaa.
Se on siistiä että voi itse valita millaisella autolla ajaa.
Samaa mieltä Takuuaikana en kehtaa madalluslinkkejä laittaa ku nämä syö vetareita aamupalaksi ja Tesla vois pestä kätensä alustan takuusta.Ihan päheän näköinen mutta madaltaahan tuota joutaisi vähän lisäksi
Miksi? Juuri vaimon kanssa puheltiin tuossa viikko takaperin, että tämä nyt on joku nuorison uusi villitys. Vähän kuin sukat lahkeiden päälle tuossa taannoin.Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Miksi?
"Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi"
Eikö ihmiset osaa edes lukea enää, vai eivätkö ne vain tajua lukemaansa??
Mielenkiintoiset puheenaiheet teidän perheessä. Itse tykkään että autot on kolhuttomia, puhtaita, huollettuja eikä niissä näy sitä kuuluisaa "käytönjälkeä". Auton voi myllyttää mutta ei se 10v vanha kilpi siinä hyvältä näytä.Miksi? Juuri vaimon kanssa puheltiin tuossa viikko takaperin, että tämä nyt on joku nuorison uusi villitys. Vähän kuin sukat lahkeiden päälle tuossa taannoin.
Pitäisi kanssa omaan Pösöön vaihtaa tuo (mainos) kilpiteline sellaiseksi, jossa ei lue mitään.Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Laitoit sitten 25 vuotta vanhan kilven tilalleAuton voi myllyttää mutta ei se 10v vanha kilpi siinä hyvältä näytä.
Se keskustelu on jo käyty.In b4 puhetta thp koneista
Tämmöinen rellunrottelo, Twingo III, tuli hankittua talvipommiksi näkemättä, koeajamatta huutokaupat.com -palvelusta. En halua uittaa i8:a pk-seudun suolabitumipaskavellissä loka-huhtikuuta.
Vuosimalli 2014, ajettu 167tkm, moottorina 990cc 70hv 3-pyttyinen vaparibensa. Omistajia vain kaksi ennen minua. Fiksu omistajahistoria olikin yksi syy miksi tätä huusin suhteessa suureen ajomäärään.
Hintaa Twingolle tuli kaikkien huutokauppakulujen kanssa 3044e, joka on mielestäni kohtuullisesti suhteessa tämänhetkinen hintataso @ nettiauto. Halvin tämmöinen "uusikorinen" Twingo 3900e ja siinä on myynti-ilmoituksen mukaan vaihdelaatikko rikki ja ajettu yli 180tkm. Halvin toimiva uusikorinen, toki vähemmän ajettu kuin tämä, hinta 5900e.
Auton kanssa tuli toki nippu vikoja:
-Sisusta oli todella likainen, entinen omistaja jokin koiraharrastaja & koirahieroja yrittäjä -> sisusta todella lokaisessa kunnossa. Sisustaa ei ole jyrsitty eikä raavittu, kaikki ehjää vaan se oli likainen, niin likainen että ajoin tätä alkuun istuinsuojan ja hanskojen kanssa. Yksi iltapäivä meni märkäpesurin kanssa sekä erilaisin puhdistusainein hieroessa. Nyt on tosi siisti. Ulkokuori pitää vielä jaksaa jynssätä.
-Moottorin vikavalo paloi, onneksi viittasi vain lambda-anturin lukemiin -> nollasin sen eikä ole 500km ajomatkalla palannut. Seuraillaan.
-Rengaspaineantureiden valo palaa, joko niitä ei ole tai jokin niistä on viallinen - saavat olla.
-Pakoputkisto rämisi todella kuuluvasti. Toimitin auton relluhuoltoon Vantaalle jossa hitsasivat lämpösuojapellin takaisin kiinni, se oli melkein kokonaan irti. Eivät suostuneet vain repimään irti, kuulemma sama suojapeltihärpäke on myös moottorin ja pakosarjan lämmöneristeenä.
-Etupää kolisi töyssyissä, syynä väljät koiranluut.
-Vaihteisto takeltelee jos autolla seisoo pitkään (liikennevalokierto) kytkin pohjaan painettuna. Jos seisoo vaihde vapaalla niin ei mitään oireita eikä -ongelmia. Myöskään ajossa ei mitään ääniä tai outouksia. Ilmaa järjestelmässä tai vuotoa jossain? Seurataan.
-Tuulilasi on halki jännästi taustapeilin ympäriltä -> saa olla.
Auton huolto tuli maksamaan 556e. Siinä korjattiin mainittu räminä (suurin kuluerä), vaihdettiin koiranluut ja moottoriöljyt. Itse vaihdan moottorin ilmansuodattimen sekä raitisilmansuodattimen - sekä talvea vasten pyyhkijät. Nämä tilattu Aeromotorsilta Tallinnasta hintaan 42,55e.
Tähän mennessä autoon on uponnut 3642e ja nyt se on käytännössä juuri huollettu sekä toimiva. Katsellaan miten kytkin kestää, entä mitä vikoja tämä jo 167tkm ajettu ranskanpulla kehittää. Katsastus on edessä 01 / 2024.
Suorituskyky on vähän niin ja näin, mutta ennakoivalla ajotavalla tällä pysyy hyvin pk-seudun ruuhkaliikenteen mukana ja bonarina tämä on todella ketterä, tän saa ihan mihin tahansa parkkiin. Eturenkaat kääntyy todella paljon -> tällä voi heittää keskellä Helsingin pikkukatua U-käännöksen. Tää Twingo on yllättävänkin jämäkkä ja räminävapaa pikkuauto, ihan erilainen kuin aikoinaan omistamani, vain 50tkm ajettu Fiat 500. Täyttää omat tarpeeni edullisesta ja helposta työmatkojen käyttöautosta, josta ei tarvitse niin välittää. Kyllä tällä pidemmällekin ajaa ellei ole täyteen lastattu, rekkojen ohittelun kanssa tosin vaatii sellaista vanhan kansan liikenne/pelisilmää/osaamista. Nykypäivän "nollat taulussa" -tuularit eivät tämmöisellä varmasti pääse mistään ohi, koska kiihtyvyys 14,5 sek.
Hieno peli!
Aika paljon on päästelty tollaseksi kipoksi.
Möhkö (Peugeot e-2008) autoon laitoin bilteman kilpitelineen, niin jäi tuo auloliikkeen mainos pois takapäästä. Kilpi saattaa olla nyt myös hieman korkeammalla ihan tarkoituksella.Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
Mikä siinä finnittömässä kilvessä nyt on niin hienoa? Huomannut pari kertaa liikenteessäkin noita. Lähinnä säälittää että joku jaksaa nähdä vaivaa moisen asian vuoksi, menisi vaikka kouluun.
RCZ oon myös katellu mutta noitten koneiden kestävyydestä (varsinkin bensa) oon lukenu juttuja, ajelen nyt pykälää vanhemmalla coupella 3 litranen v6 automaatti....Suhteellisen painava auto ja 211 heppaa niin ei silti mikään raketti, 2.2 litrasena tämä lienee melko laiska kapine...vertailun vuoks viime vuonna ollut mb slk 2.3 kompressor vm-99 lähti aika paljon rivakammin kiihtymään missä tahansa nopeudessa kun tämä 3 litranen pösö ja vääntöä oli alakierroksillakin riittävästi, tosin oli vähän kevyempi autokin.Tulipa laitettua finnittömät kilvet vaikka se ei kaikkia miellytäkkään. Omaan silmään paljon siistimpi ja symmetrisempi.
RCZ oon myös katellu mutta noitten koneiden kestävyydestä (varsinkin bensa) oon lukenu juttuja
Fiksu pysyy kyllä todella kaukana noista THP-koneista. Mulla oli aikoinaan 207 RC, mikä jakaa saman tekniikan. Moottori karstottui todella herkästi, imuventtiileiden osalta varsinkin. Öljyn seastakin usein löytyi melkosta kokkelia. Mun yksilön laitoin kiertoon 115tkm kohdalla ja seuraava omistaja siihen saikin vaihtaa suuttimet. Korisaumat ovista piti korjata pösömäiseen tapaan ruosteista jo ennen 3v ikää. Kiva auto oli toki tehoiltaan, mutta tiheän välityksen ansiosta älytön syömään bensaa. Motariajossa vei 8-9l.
Miksi? Juuri vaimon kanssa puheltiin tuossa viikko takaperin, että tämä nyt on joku nuorison uusi villitys. Vähän kuin sukat lahkeiden päälle tuossa taannoin.
Enemmän mä ihmettelen tuota finnillisyyttä suomalaisissa kilvissä, kun vain promillen verran on autoja, mitkä poistuu suomen rajojen ulkopuolelle. Ihan sama olis lätkästä rajalla tarra ikkunaan, osoittamaan lähtömaa. Se sininen fin-teksti kilvessä näyttää ihan aidosti aivan siihen kuulumattomalle. Taidankin tilata tällä viikolla omaan, parivuotiseen autoon finnittömät.
Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa miltä se rekisterikilpi näyttää.