- Liittynyt
- 17.03.2019
- Viestejä
- 1 225
Kyllä. Si6 3.0 ja aisinin 6 lovinen automaagi.Onkos tämä vielä sillä 3-litraisella kutoskoneella?
Kyllä. Si6 3.0 ja aisinin 6 lovinen automaagi.Onkos tämä vielä sillä 3-litraisella kutoskoneella?
Bilsteinin tolpat ja en muista nyt mitkä jouset. Lisäksi eteen kaikki geometrian korjaussarjat.minkälainen alusta tohon tuli ja onko jotain nostavia palikoita ?
Paljos tuollaisesta joutuu köyhtymään?Tosiaan 2022 vm. Ford Kuga 2,5 Hybrid (HEV) 190hv CVT AWD ST-Line X meni vahdossa 2022 vm. Ford Explorer 3,0 V6 Ecoboost 457hv PHEV A10 AWD ST-Line ladattavaan hybridiin.
Kulkupuoli on vähän toista maata Kugaan verrattuna ja tilaa on roimasti enemmän. Tosin maistuuhan tuolle bensakin vähän toiseen malliin.
Ensiviikolla pitäisi olla sähkärin tulossa muuttamaan lämpätolppa lataukseen kykeneväksi niin pääsee päristelemään sähkölläkin.
Autosta (vajaa 70k) vai tolpasta (arvio oli 400e)?Paljos tuollaisesta joutuu köyhtymään?
AutostaAutosta (vajaa 70k) vai tolpasta (arvio oli 400e)?
iPhone SE laatukamera. Jos muuten haluaa tietää mitä on kromaattinen vääristymä pösön peruutuskameran kuva on hyvä esimerkki.Auton peräpää on oudosti lysähtänyt...
Jouduitko odotella "möhkö" Peugeot e-2008 autoa ainakin vuoden? On ainakin vähän normaalista poikkeava väri tuo oranssi, jota lähes kaikki hp-pösöt on.HP-pösöön Fussot pintaan (ei ollut kuin White versiota hyllyssä mutta tuskin haittaa):
Muutama pieni virhe näytti olevan maalissa tehtaalta. Ihan kuin robotti olisi muutamaan kohtaan suihkauttanut pienen ylimääräisen maalipurskeen. Myllytyksellä varmaan tasoittuis. Parempi maalipinta kuitenkin mitä uudessa Suzukissa tai Mitsussa oli..niissä oli pientä appelsiinia enkä tarkoita väriä kun olivat valkoisia.
”Vain” 16 kk kesti. Taisin tuolla pösö-ketjussa jo kommentoidakkin että on mukavan hiljainen kokoluokassaan. Katotaan sitten talvella nastoilla..Jouduitko odotella "möhkö" Peugeot e-2008 autoa ainakin vuoden? On ainakin vähän normaalista poikkeava väri tuo oranssi, jota lähes kaikki hp-pösöt on.
Noilla 16" renkailla on varmaan ihan mukava kyyti autossa ja melko hiljainen Ja halpaa kyytiä 249€/kk + sähköt.
Ahaa, ilmankos tuo auton peräpää on noin oudon lysähtänyt. Ei kannattaisi käyttää tuollaista kuvausta!iPhone SE laatukamera. Jos muuten haluaa tietää mitä on kromaattinen vääristymä pösön peruutuskameran kuva on hyvä esimerkki.
Musta varmasti sopii kyllä. Onko Pösöstä kuvaa jostain toisesta kuvakulmasta?”Vain” 16 kk kesti. Taisin tuolla pösö-ketjussa jo kommentoidakkin että on mukavan hiljainen kokoluokassaan. Katotaan sitten talvella nastoilla..
Näitä on nyt tullut vastaan mustana, sinisenä ja valkoisenakin. Musta on kyllä aika makea väri tuohon.
Pahoittelut. Olen myynyt Canonin järkkärivehkeet pois ja Fujifilm luottopokkari on rikki! Toki tuon olisi voinut perspektiivikorjata softalla.Ahaa, ilmankos tuo auton peräpää on noin oudon lysähtänyt. Ei kannattaisi käyttää tuollaista kuvausta!
Pakko kysyä et tiedätkö kuitenkin että tämä ei ole aito polestar vaan normi t6 johon laitettu polestarin moottorisofta?
Tuli talouteen lisäksi tälläinen s60 t6 awd polestar. On kyllä maukas peli. Ollut mm. Volvon polestar esittelyautona Imatran ajoissa.
Tiedän, muuten olisin mainostanut tätä polestar engineerinä, mutta senhän jo tiesitkin.Pakko kysyä et tiedätkö kuitenkin että tämä ei ole aito polestar vaan normi t6 johon laitettu polestarin moottorisofta?
Okei joo. Ihan polestar nimellä kyllä kulkevat. Polestar engineering on uudempiin malleihin paketti. Mutta eipä tää niin oleellista. Hieno väri.Tiedän, muuten olisin mainostanut tätä polestar engineerinä, mutta senhän jo tiesitkin.
on siinä se ero että perus t6 polestar on tehdasoptimoitu tai jälkikäteen ostettu polestar optimointi kun taas polestar engineered on sitten neloskoneella, öhlins alustalla ja isoilla bremboilla.Okei joo. Ihan polestar nimellä kyllä kulkevat. Polestar engineering on uudempiin malleihin paketti. Mutta eipä tää niin oleellista. Hieno väri.
Kutoskoneella on myös polestaria. Siinä mm. Suurempi ahdin ja cooleri normi T6 moottoriin verrattuna. Ja sitte noita muita maitsemisia päivityksiä.on siinä se ero että perus t6 polestar on tehdasoptimoitu tai jälkikäteen ostettu polestar optimointi kun taas polestar engineered on sitten neloskoneella, öhlins alustalla ja isoilla bremboilla.
eiks toi oo aika tehotonki?BMW 530e iPerformance. Varsin pihiksi mennyt kulutus. Lukemat pyörii 2,1-2,8l/100 km välissä. Matkassa mennää 6-8l/100km väliä. Varsin tyytyväinen etten sähköä autoa ostanut.
Varmaan riippuu mihin vertaa. Plaid teslaan nähden lähes kaikki on mutta 10v vanhaan qasqaihin tai anjovikseen verrattuna hyvinkin ripeä laite. 184hv bensa ja noin 110hv sähkö apuna.eiks toi oo aika tehotonki?
En mä autoa joka painaa n. 2000kg ja menee 0-100km/h ~6s hitaaksi sanoisi. Riittää Suomessa aivan joka tilanteeseen ja jää reserviäkin.eiks toi oo aika tehotonki?
Ohjelmoitu on joten tehot jossain 320-330 hv välissä sähköllä kuorrutettuna. En sanois ihan hitaaksikaan, mutta mielestäni ihan sopivasti Suomen nopeusrajoituksille. 0-100 varmaan siinä +6s hujakoissa.eiks toi oo aika tehotonki?
Jos olisi sähkömoottori kovin tehoton, että ei riitä normaali ajoon, niin se luultavasti hieman harmittaisi. Tuossa kumminkin 110hv pelkästään sähköllä, mikä tuntuu täysin riittävältä. Hybridikin hieman pienentää bensan kulutusta, kun akku on loppu. Ohituksiin sitten varmasti kivasti tehoa ja vääntöä.pääsääntösesti kaikki yli 150hv riittää Suomen oloissa.
Itselle ei kyllä tule miinusta yhtään äänien puuttumisesta. Täällä siis Volvo C40 twin motor. Jos ois pinkka riittänyt, niin tuo sun auto ois ollut miu lemppari alle 100k sähkäreistä.
Tollaisella sähkövatkaimella mennään. i4 M50 -23. Kaikki muut lisävarusteet paitsi kattoluukku ja nahkainen kojelauta (mikä osottautui virheeksi, luulin että bmw sivuilla hienoksi mainostettu feikkinahkainen olisi yhtä hyvä mutta ei todellakaan ole.)
Varsin kivasti kulkee ja edelliseen -17 vuoden 3-sarjalaiseen verrattuna todella, todella hiljainen auto.
Miinusta fiiliksen puolesta kun kulkupuoli edellyttäisi moottoriääniä.
Tällaiselle vanhanliiton bensalenkkarille pörinä, suhina ja pauke on iso osa vähänkin tehokkaammalla autolla ajamista, mitä tämä ei tarjoaItselle ei kyllä tule miinusta yhtään äänien puuttumisesta. Täällä siis Volvo C40 twin motor. Jos ois pinkka riittänyt, niin tuo sun auto ois ollut miu lemppari alle 100k sähkäreistä.
Todella paljon näitä i4 ja G-sarjalaisia m-sportteja sinisinä näkyy. Portimao blue? kyllä hieno ja erottuu leasing valkoisesta tai vakio mustasta.
Tollaisella sähkövatkaimella mennään. i4 M50 -23. Kaikki muut lisävarusteet paitsi kattoluukku ja nahkainen kojelauta (mikä osottautui virheeksi, luulin että bmw sivuilla hienoksi mainostettu feikkinahkainen olisi yhtä hyvä mutta ei todellakaan ole.)
Varsin kivasti kulkee ja edelliseen -17 vuoden 3-sarjalaiseen verrattuna todella, todella hiljainen auto.
Miinusta fiiliksen puolesta kun kulkupuoli edellyttäisi moottoriääniä.
Olisin halunnut kirkkaan punaisena sen mutta i4 todella rajattu värivalikoima. BMW individual tottakai sen olisi saanut minkä värisenä ikinä haluaakaan mutta 5k lisähintaa oli vähän turhan suolainen väristä minkä saa 1-sarjaan ilman lisähintaa. Tosin siinä vaiheessa olisi voinut samaan rahaan ottaa rosso corsa eli ns. ferrarin punaisen.Todella paljon näitä i4 ja G-sarjalaisia m-sportteja sinisinä näkyy. Portimao blue? kyllä hieno ja erottuu leasing valkoisesta tai vakio mustasta.
Taitaa VAGin sähköautot pääasiassa olla niin tuoreita että suuressa osassa takuu voimassa. Silloin harvempi jaksaa foorumeilla itkeä jos vaikka akku tms pitäisikin vaihtaa.Ilmeisesti VAGgineitakin (Audi, VW, Skeida jne.) kärsii nykyään sähköversioina ostaa kun niissä ei ole enää hajoavia polttiksia?
Vai hajooko niissä sitten kaikki himmelit samointein?
Eikö se parempi jos ei niin paljon näy liikenteessä? On vähän spesiaalimpi. Hieno väri kyllä.Uusi Pösö tuli taloon. Peugeot e-2008. 2km oli ostettaessa mittarissa vain. "tietysti" HP värinen. Ihan pientä muutosta tein keulaan ja perään, mutta ei niitä eroja taida kukaan edes huomata? Jossain välissä ikkunat voisi käydä tummentamassa. Eilen tuli myyjältä puhelu, että auto on pihassa ja saa tulla hakemaan.
Toivottavasti näitä oransseja näkyy paljon liikenteessä Ja myös että omistajat olisi tyytyväisiä sähkö Pösöön. Tämä on muuten vakio, mutta peruutuskameran valitsin (300).
Täytyy kyllä jotain hillittyjä muutoksia tehdä, kuten tummentaa takalasit. Samalla saisi hieman eroa muihin vastaaviin.Eikö se parempi jos ei niin paljon näy liikenteessä? On vähän spesiaalimpi. Hieno väri kyllä.
Mites yleinen laadukkuus vertautuu Lexukseen, sisätilat, ajomelu, suorituskyky, ajettavuus jne.? Eivätkö ole kuitenkin aika saman hintaluokan autoja?
Meni autokanta kerralla uusiksi, möin Lexus IS 300h -19 pois ja vein uskomattoman paljon rahaa syöneen harrastepelin vaihdossa liikkeeseen ja otin Kia Optiman alle.
2016 ja mittarissa 85tkm, tietysti ihan kaikki himmelit mitä tähän saa. Tykästyin Optimaan jo vuosi sitten kun sellainen oli 2kk ajossa joista toisen kuukauden tosin pajalla. Siitä yksilöstä hankkiuduin eroon kun autoliike ei suostunut kauppoja perumaan eikä huolto saanut autoa kuntoon riittävässä ajassa, eivät löytäneet sitä vikaakaan.
Tämä tuntuu toimivan hienosti, todella hienossa kunnossa eli hyvin pidetty ja huollettu tarkasti.
Vaikken mikään auto"mies" ole niin on kyllä komia ja väri iso Mites tuommosessa on suorituskyky? 0-100 luokka Tesla Y joka varmaan on about samaa kokoa tän kanssa? Ihan pakko oli kysyä kun pari kertaa isän Tesla 3 alkanu leikittään ja kyllähän se kiihtyvyys on jotain uskomatonta, toki mulla vertailukohtana on oma -06 1.6l AvensisUusi Pösö tuli taloon. Peugeot e-2008. 2km oli ostettaessa mittarissa vain. "tietysti" HP värinen. Ihan pientä muutosta tein keulaan ja perään, mutta ei niitä eroja taida kukaan edes huomata? Jossain välissä ikkunat voisi käydä tummentamassa. Eilen tuli myyjältä puhelu, että auto on pihassa ja saa tulla hakemaan.
Toivottavasti näitä oransseja näkyy paljon liikenteessä Ja myös että omistajat olisi tyytyväisiä sähkö Pösöön. Tämä on muuten vakio, mutta peruutuskameran valitsin (300).
No ainakaan ne pösöt ei oo yhtä tylsän näkösiä.Juu ei tuo pösö kyllä pysy Teslan kyydissa jos vauhdista on kyse. Mutta ajelin tänään pidemmän reissun pitkin suomea ja kyllähän noita oransseja pököttejä näkyi joka kolkassa missä kävi. Eli hyvin ovat levinneet. Ovat tällä menolla uusi versio valkoisesta Model 3:sta
Koomisinta tässä omalta kohdalta on se että teippautin oman Model 3:n oranssiksi . Se tosin on sanottava, tylsä ei aina ole paha. Väri muutti tuon Teslan ihan eri näköiseksi ja toi muotoja esiin. Ei pahalla, mutta tuo Pösö ei kyllä muodoiltaan sytytä, vaikka väristä tykkäänkin.No ainakaan ne pösöt ei oo yhtä tylsän näkösiä.
Upea auto, samanlainen tuli viikko sitten meillekinUusi Pösö tuli taloon. Peugeot e-2008. 2km oli ostettaessa mittarissa vain. "tietysti" HP värinen. Ihan pientä muutosta tein keulaan ja perään, mutta ei niitä eroja taida kukaan edes huomata? Jossain välissä ikkunat voisi käydä tummentamassa. Eilen tuli myyjältä puhelu, että auto on pihassa ja saa tulla hakemaan.
Toivottavasti näitä oransseja näkyy paljon liikenteessä Ja myös että omistajat olisi tyytyväisiä sähkö Pösöön. Tämä on muuten vakio, mutta peruutuskameran valitsin (300).
Noh, onhan Lexuksen yleislaatu käsinkosketeltavaa, ei Kia sille pärjää. Materiaalien tuntuma Lexussa parempi ja epätasaisella tiellä narinat ja rutinat olivat Lexussa poissa, hiljaisempi myös ajossa. Tosin, Optimakaan ei mielestäni meluisa ole jos renkaat kunnossa mutta nyt alla pyörii ilmeisesti alkuperäiset kesärenkaat jotka vanhat ja muutenkin aivan loppu niin mekkalaa riittää.Mites yleinen laadukkuus vertautuu Lexukseen, sisätilat, ajomelu, suorituskyky, ajettavuus jne.? Eivätkö ole kuitenkin aika saman hintaluokan autoja?
Hienoa, täällä on sama malli hakusessa ja samoista syistä (tesla on ulkona kyseenalaisen laadun vuoksi ja koska Musk on idiootti). Koeajoin myös uutta BMW iX:ää joka oli laadultaan e-tronin tasoa tai yli, mutta ei niin paljon parempi että kalliimpi hinta olisi perusteltua. Samoin "facelift" 2024 Q8 e-tron on lähes sama auto hieman pidempää kantamaa lukuunottamatta. Täällä USAssa käytettyjen e-tronien hinnat ovat laskeneet lähes puolella vuoden takaisesta ja alle 20k mailia ajetun kaikilla herkuilla saa nykyään alle $40k.Hain GTE plugarin tilalle käytettyä autoa parametreilla alle 50tkm 4wd, täassähkö tässä taannoin ja koska Tesla ei ole vaihtoehto, 1. Listalla oli Audi e-tron. Ensivaikutelma oli että WTF?, Audi VW ID: tä ja muita vastaavia halvempi, mikä auto tää on...? No lopputulos on se että pihassa seisoo nyt isompiakkuinen 55 'Fatron' kaikilla herkuilla varustettuna (ilmajouset, B&O, HUD, kattoluukku, koukku, hierovat istuimet jne).