Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
2003 Chevrolet Corvette 50th Anniversary Edition, 6-vaihteinen manuaali, kaikki mahdolliset varusteet, 100% orkkis, yksi aiempi omistaja ja 105k mailia. Reilun kuukauden ajeluiden perusteella olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen hankintaan. Taustalla näkyvä Buick tuntuu nykyään aika tylsältä ajettavalta.
vette1.jpg
vette2.jpg
vette3.jpg
 
2003 Chevrolet Corvette 50th Anniversary Edition, 6-vaihteinen manuaali, kaikki mahdolliset varusteet, 100% orkkis, yksi aiempi omistaja ja 105k mailia. Reilun kuukauden ajeluiden perusteella olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen hankintaan. Taustalla näkyvä Buick tuntuu nykyään aika tylsältä ajettavalta.
vette1.jpg
vette2.jpg
vette3.jpg

Komia peli! Vaikka tietysti vähän muovinen sisältä, ja mittaristokin vähän köyhän oloinen. Ulkoa kuitenkin hienoimpia autoja foorevö.
 
Komia peli! Vaikka tietysti vähän muovinen sisältä, ja mittaristokin vähän köyhän oloinen. Ulkoa kuitenkin hienoimpia autoja foorevö.
Joo se mielikuva halvasta ja rämisevästä sisustasta pitää kyllä paikkansa. Mulla varsinkin aurinkolipat pitää aika kovaa meteliä jos on vähänkin epätasaisempi tie. Mittaristosta sen sijaan pidän. Varsinkin pimellä valkoinen taustavalo tekee siitä paljon modernimman näköisen. Tosin vertailukohtana on tuo Buick jonka sisusta on kuin suoraan 80-luvulta (ei edes kierroslukumittaria).
 
2003 Chevrolet Corvette 50th Anniversary Edition, 6-vaihteinen manuaali, kaikki mahdolliset varusteet, 100% orkkis, yksi aiempi omistaja ja 105k mailia. Reilun kuukauden ajeluiden perusteella olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen hankintaan. Taustalla näkyvä Buick tuntuu nykyään aika tylsältä ajettavalta.
vette1.jpg
vette2.jpg
vette3.jpg

Hieno auto, mutta sisustan värimaailma ei ole onnistunut.

Jos musta sisusta on tylsä niin silti se on 100x tyylikkäämpi kuin kolmesta harmaasta tehty!:asif:
 
Hieno auto, mutta sisustan värimaailma ei ole onnistunut.

Jos musta sisusta on tylsä niin silti se on 100x tyylikkäämpi kuin kolmesta harmaasta tehty!:asif:

Mä taas tykkään tuosta, on jotenkin jenkkiin ja ”sen ajan henkeen” hyvin passaava. Kaverilla on samanlainen mustalla sisustalla, ja se mielestäni näyttää jotenkin kuppaisemmalta.

Enempi valittamista tulee ylempänäkin mainittu räminä - ekalla ajokerralla mä ihan hämmästyin kuinka muovinen ja joka puolelta nitisevä ja natiseva sisusta on. Silloin vielä vertailukuvana oli oma E60 bemari, jota myöskin pidin rämisevänä, mutten pitänyt enää veten jälkeen :D
 
Hieno auto, mutta sisustan värimaailma ei ole onnistunut.

Jos musta sisusta on tylsä niin silti se on 100x tyylikkäämpi kuin kolmesta harmaasta tehty!:asif:

Kyllähän tuo on enemmänkin beige tai miksi sitä kutsutaan, mielestäni sopii erinomaisesti tuolle tumman punaiselle värille, eikös tuo väri ollut tuohon anniversary editioniin tehty. Etäinen muistikuva, että Viikin Metroautossa olisi tuollainen aikoinaan ollut esillä. Pitäisin tuon orkkiksena ja ehjänä, taatusti ei arvo ole laskemaan päin..
 
Miten tuollainen targakatto vrt. avoautoon, suhiseeko katon etureuna jos auki? Omaa kokemusta ainoastaan Boxterista ja siinä ei tuuli pahemmin tuntunut.
 
Kyllähän tuo on enemmänkin beige tai miksi sitä kutsutaan, mielestäni sopii erinomaisesti tuolle tumman punaiselle värille, eikös tuo väri ollut tuohon anniversary editioniin tehty. Etäinen muistikuva, että Viikin Metroautossa olisi tuollainen aikoinaan ollut esillä. Pitäisin tuon orkkiksena ja ehjänä, taatusti ei arvo ole laskemaan päin..
Juu ei tuota voi kyllä mielestäni harmaaksi kutsua. (Vaalea harmaa on ollut saatavilla ainakin C6-Corveten sisustaksi ja aika huonolta se siinä mun mielestä näyttää.) Tuo beige sisusta on nimeltään "shale" ja se on tosiaan 50-vuotisjuhlamallin erikoisuus ihan kuin Anniversary Red -ulkovärikin (joka on hyvin lähellä Magnetic Rediä). Sinällään beigejä penkkejä on kyllä saanut muihinkin malleihin, mutta tavallisesti ratti, kojelauta, puolet ovista yms. on mustaa riippumatta penkkien väristä. Kokovaalean sisustan huono puoli on heijastukset tuulilasista. Mustia nahkapenkkejä välttelen täällä etelässä ihan viimeiseen asti kuumuudesta johtuen.

On tarkoitus pitää orkkiksena ja jopa ehjänä. Puoli-ilmaisiahan nämä täällä on tällä hetkellä eli tuskin arvo voi enää kovin paljon pudota, ellei sitten koronakriisi vaikuta käytettyjen autojen hintoihinkin. Tuo oli liikkeestä ostettuna 13 tonnia juuri ennen talouspaniikin alkua.

Miten tuollainen targakatto vrt. avoautoon, suhiseeko katon etureuna jos auki? Omaa kokemusta ainoastaan Boxterista ja siinä ei tuuli pahemmin tuntunut.
Vielä ei ole ollut niin kovia helteitä että olisin ottanut katon pois. Mutta kuulemma C4-Corvetteen verrattuna yksi isoimmista parannuksista on matkustettavuus ilman kattoa.
 
Talven aikana tullut klikkailtua muutamat kerrat sofort-kaufenia. Nahkahousuilta tullut uudet umpiot ympäri auton, mustat sisätilan listat, kontin lippa sekä muuta pientä kulutusosaa kuten ulkolämpötilan sekä öljyntason anturit. Paikalleen laittoa odottaa vielä M-tech II -korisarja sekä puskurin lippa. Kiinanpoika lähetti koronaviruksen sekä upeat "hiilikuituiset" putkenpäät puoli tuumaa liian isona ja kiiltävänä mattapintaisten sijaan, joten ne nyt on vähän mallia amis. Varmasti sulautuvat paremmin uuden puskurin myötä.

IMG_20200228_194451_380.jpg


IMG_20200228_194451_384.jpg


IMG_20200228_160137-01.jpeg


Myös orkkis style 44 -vanteet ostin satasella välikelinvanteiksi. Pientä fiksailua, renkaat päälle ja kovaa ajoa.

IMG_20200217_200616-01.jpeg

IMG_20200320_223518-01.jpeg


Jos huomenna leima, maalaushommia sitten hiukka myöhemmin.
 
IMG_20200320_223518-01.jpeg


Jos huomenna leima, maalaushommia sitten hiukka myöhemmin.
Muuten ihan jeban näköinen, mutta nuo nykyään joka tuuning-bemmissä näkyvät suht nolot toisen munuaisen maalaukset pois, ja musta konepelti kruunaa aika 18-v Pohjanmaalaisen bensalenkkarin näköisen auton.
Tämä siis oma mielipiteeni.
 
Muuten ihan jeban näköinen, mutta nuo nykyään joka tuuning-bemmissä näkyvät suht nolot toisen munuaisen maalaukset pois, ja musta konepelti kruunaa aika 18-v Pohjanmaalaisen bensalenkkarin näköisen auton.
Tämä siis oma mielipiteeni.

Ja tähän kun vielä lisää, että nykyään on amiksilla bemareilla joku trendi, että pitää vilkut palaa kaiken aikaa keltasina ajaessa parkkien kanssa samaan aikaan. On se kyllä niin hienoa.
 
Eikö tossa just sanottu että maalaushommia tiedossa.

Munuaisten värjäämisestä en itse niin välitä, ihan ok mielestäni. Vois sitä itsekin rasautella jonkun kasetteja liimaamalla hirvitarrat vuoden vanhaan volvoon :)
Miksipä siitä kasetteja rasautella, kun itsekin Volvon omistaneena hirvitarrat liittyy ainakin mun mielikuvissa VRCF:ään ja huumoria ne taitaa olla. Maalauksista tulee vaan mieleen vähän kuin olisi 318i:hin tmv. lyöty M3-lätkä perään. Mutta juuh, mielipide tämäkin.
 
Miksipä siitä kasetteja rasautella, kun itsekin Volvon omistaneena hirvitarrat liittyy ainakin mun mielikuvissa VRCF:ään ja huumoria ne taitaa olla. Maalauksista tulee vaan mieleen vähän kuin olisi 318i:hin tmv. lyöty M3-lätkä perään. Mutta juuh, mielipide tämäkin.

Hirvitarrat ovat alkujaan volvon omasta xc90 konseptiautosta :)
 
Muuten ihan jeban näköinen, mutta nuo nykyään joka tuuning-bemmissä näkyvät suht nolot toisen munuaisen maalaukset pois, ja musta konepelti kruunaa aika 18-v Pohjanmaalaisen bensalenkkarin näköisen auton.
Tämä siis oma mielipiteeni.

Nolo tai ei, olkoot toistaiseksi tuossa. Laiskuuttani en ole edellisen omistajan jäljiltä noita teippejä nykinyt pois. Onhan tämä sentään tuuheasti m-sportattu muutenkin.

Mielestäni kirjoittelin tuohon että maalataan kunhan ennätetään. Leima oli ihan päivistä kiinni ja näiden bensalenkkareiden vehkeiden kanssa ei ole lainkaan varmaa että menee kerralla läpi. Pelasin siis varman päälle että saan edes sen kuukauden ajoaikaa, että ennättää saada nuo kesäautot ajoon. Katsastus oli siis prioriteetti numero uno. Tosin kuten yllä mainitsin, yllätyksekseni menikin läpi niin sanotusti puhtain paperein.

Ja tähän kun vielä lisää, että nykyään on amiksilla bemareilla joku trendi, että pitää vilkut palaa kaiken aikaa keltasina ajaessa parkkien kanssa samaan aikaan. On se kyllä niin hienoa.

Jenkkiparkeiksi myös kutsutaan. Aiemmin tosiaan tässäkin sellaiset oli, vaan noiden nykyisten umpioiden kanssa mieluummin ilman. Taitaapa joissain laitteissa, esimerkiksi E60 palaa jo vakionakin nuo "kulmakarvat".

Eikö tossa just sanottu että maalaushommia tiedossa.

Munuaisten värjäämisestä en itse niin välitä, ihan ok mielestäni. Vois sitä itsekin rasautella jonkun kasetteja liimaamalla hirvitarrat vuoden vanhaan volvoon :)

Upeaa, sisälukutaito ei siis olekaan kuollut. Munuaiset teipattu, saa siis melkoisen nopsaan tuon paletin tuosta pois mikäli alkaa tympimään.

Miksipä siitä kasetteja rasautella, kun itsekin Volvon omistaneena hirvitarrat liittyy ainakin mun mielikuvissa VRCF:ään ja huumoria ne taitaa olla. Maalauksista tulee vaan mieleen vähän kuin olisi 318i:hin tmv. lyöty M3-lätkä perään. Mutta juuh, mielipide tämäkin.

Tässähän sitä onneksi ollaankin niin naama irvessä touhuamassa :rofl: Sisäistän kyllä että tämä ei ///Motorsport -kampe ole ja en noilla TEIPPAUKSILLA koe ketään akkakolmosen omistajaa saattavani myötähäpeän partaalle.

20190627_221814-01.jpeg


En siis edes itseäni.

Hirvitarrat ovat alkujaan volvon omasta xc90 konseptiautosta :)

Juuri näin, "prancing moose" taisi saada ensiesittelyn 2004 SEMA motor show'ssa.

003__scaled_600.jpg


008__scaled_600.jpg


Hups, taitaa Volvonkin keulalla palaa jotain oranssia :x3:

Kiitos kaikille kommenteista, all publicity is good publicity vai mitenkäs se meni :love:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, tällainen tuli muutama viikko takaperin Audi A7:n tilalle. Varustettuna todella epäkäytännöllisellä vaalealla nahkasisustalla ja tottakai myös peruutuskamera puuttuu. Mutta tällä nyt mennään ainakin hetken aikaa.
 

Liitteet

  • Audi A6-2020.jpg
    Audi A6-2020.jpg
    1,4 MB · Luettu: 434
Kymmenisen kilometria vain tuli kruisailtua. Onhan tuo pelkällä sähköllä todella laiska mutta kyllä sillä kaupunki/lähiö-liikenteessä pysyi liikenteen tahdissa oikein hyvin. Moottori käynnistyy kans todella pehmeästi, oikeastaan huomaamatta jos tehoja tarvitsee lisää. Ja sittenhän niitä riittää, niitä tehoja. Ikävä kyllä en nyt tuolla kuivalla asfaltilla pahemmin viitsinyt kaasua survoa kun uudet nastat alla. Jospa parin viikon päästä kesärenkaat alle niin sitten ehkä tulee kokeiltua miten se liikahtaa :vihellys:

No ei ne nastat nyt siitä heti miksikään mene. Mulla on ihan on/off kaasujalka yleensä ja en muista koskaan että olis nastojen kanssa mitään ongelmaa ollu, oli uudet tai vanhat. Kulutustavaraa ne kuitenkin on.
Volle on komia, muotoilusta tykkään kovasti. Vanhaa bensalenkkaria vähän harmittaa ettei näitä saa kun 4bangereina.


Yksi parhaita nykyaikaisia featureja, itse pistän Focuksen aina etänä käyntiin, kerkiää vähän edes öljyt kiertämään ennen liikkeellelähtöä.
Erityisesti pakkasella jees ja kesällä toki kerkiää sitten auto viilentymään helteillä ennenkun sinne istahtaa. :)

Sori OT.

En nyt tiedä kuinka nykyaikaista se on että auton saa etänä käymään. Tuossa karkeasti 15v sitten oli aika yleistäkin että auton sai kaukokäynnistyksellä. Monessa jenkissä ja omassa 95 vuosimallin aristossakin oli kaukokäynnistys (tosin jälkiasennettu). Sitten nämä turbotimerit ja kaukokäynnistykset hävisivät johonkin ja tulivat taas "uutuutena" viimevuosina :D

Edit: näköjään näistä kaukokäynnistyksistä olikin jo pälisty.
 
Viimeksi muokattu:
Koukun kanssa peruutuskamera on ihan jees. Muuten en nyt ihan hirvesti itse sitä kaipaa vaikka joissain autoissa se ollutkin.
Tosin mähän en kaipaa sitä ilmastointiakaan joka valitettavasti melkein joka autossa väkisin on.
 
Peruutuskamerasta puheenollen oli viime vuonna vuokralla melkein uusi Ford Focus ja sen peruutuskameran huono puoli oli pimeässä aivan liian kirkkaana loistanut näyttö. En muista olisiko sitä jostain asetuksista saanut tummemmaksi, mutta oli vähän vaikea peruuttaa pimeässä kun hämäränäkö oli mennyt kokonaan ja tottunut peruuttelemaan ilman kameroita.
 
Kevätpesu suoritettu eilen ja kesäauto otettu vakuutuksiin. Huomenna kulmien säätöön sekä jarrunesteitten vaihtoon talven remppojen jälkeen :cool:
Pitihän se ~50km pätkä käydä fiilistelemässä, vaikka tosiaan kulmat ihan päin persettä...

m5_kevät_pesu_25032020.jpeg


Viime kesänä tuli 10v omistusta täyteen. Ostettaessa +170tkm mittarissa, eilen ~262tkm.
Talvella tosiaan ns. insp4 tehty. Koko yläkerta räjäytettiin. Osia varmaan 5ke edestä :D

koneulkona28112019.jpg
 
Viimeksi muokattu:
@mailman Onks tää nyt sarjassa "hähää, vaan tietäjät tietää"
Pitäskö meidän muiden nyt arvailla mikä kippo kuvassa on?

No mä alotan, näyttää ihan bemarilta ja kun sä noin hehkutat niin ehkä M5, tuskin mikään 520d?
 
@mailman Onks tää nyt sarjassa "hähää, vaan tietäjät tietää"
Pitäskö meidän muiden nyt arvailla mikä kippo kuvassa on?

No mä alotan, näyttää ihan bemarilta ja kun sä noin hehkutat niin ehkä M5, tuskin mikään 520d?
V8 näkyy kuvan perusteella olevan, mutta oliko muita kasilla?
 
@mailman Onks tää nyt sarjassa "hähää, vaan tietäjät tietää"
Pitäskö meidän muiden nyt arvailla mikä kippo kuvassa on?

No mä alotan, näyttää ihan bemarilta ja kun sä noin hehkutat niin ehkä M5, tuskin mikään 520d?

Tä? Ja että oikein vielä hehkutan :D

Oma auto kyllä tässäkin topicissa jo aiemmin ollut joten enpä nyt huomannut tässä kohtaa sitä erikseen vielä mainita.
Postauksen varsinainen idea nyt oli vain se, että kesäauto otettu tallista ns. pihalle.

Mutta joo, M5 on. Ja muut E39 V8 vehkeet tosiaan 535 ja 540.
 
Tä? Ja että oikein vielä hehkutan :D

Oma auto kyllä tässäkin topicissa jo aiemmin ollut joten enpä nyt huomannut tässä kohtaa sitä erikseen vielä mainita.
Postauksen varsinainen idea nyt oli vain se, että kesäauto otettu tallista ns. pihalle.

Mutta joo, M5 on. Ja muut E39 V8 vehkeet tosiaan 535 ja 540.
Älä ny, en tarkoittanut negatiivisessa mielessä hehkuttaa.
Autohan on nätti, mutta tässäkin ketjussa on yli 4000 viestiä ja 85 sivua joten et voi olettaa että kaikki olisi tuon nähnyt.

Sulla oli kuva autosta jossa on vaahto päällä, sen verran ymmärsin katsoa että BMW ja näytti ei-vakiolta, joten arvelin sen olevan hieman spesiaali.

Seuraavassa kuvassa sulla on moottori irti ko autosta ja puhut jostain insp4, yläkerta laitettu 5k mennyt rahaa.
Ok moottorissa paljon sylintereitä ja kone remontti maksanut paljon.
Tuskin on 518i tai sitten jätkä on tyhmä, hullu, liikaa rahaa, liikaa aikaa tai sitten kaikki yhdessä.

5k on paljon rahaa laittaa huoltoon, taino se on suhteellista. Luultavasti Jyrbban auton yksi vanne maksaa tuon.
Mä käytän saman verran auton lyhennyksiin vuodessa, mutta ajankin Volvo V70 vm2014 ku siinä on nahkapenkit, sillä on hyvä ajaa, ja takakonttiin mahtuu vaikka lehmä enkä nyt tarkoita vaimoa.

Sitten päästään tietämykseen, oletin tuon kuvan perusteella tosiaan olevan korimallia E39 eli valmistus vuosi siellä 2000 luvun alussa ja koska rahaa mennyt, kesäauto yms -> M5
Tietenkin olisit voinut liittää ekaan viestiin tuon linkin että tästä autosta kyse, niin tämä minun vuodatus ja ihmettely olisi voinut jäädä.
Pahoittelen jos en osannut arvostaa viestiäsi että kesäauto otettu ajoon ilman kyseenalaistamista

Kaiken tämän jälkeen haluan silti tietää mikä se insp4 on?
 
Kaiken tämän jälkeen haluan silti tietää mikä se insp4 on?

Perus kolmeysin määräaikaishuollot jaettu sykleihin inspektion I - ölpät - inspektion II - ölpät - inspektion I jne., III taitaa olla bemaristien keskuudessa tyyppivikojen ennaltaehkäisevä korjaus (kk-lakrut, vanokset jne.), tämä lienee vielä seuraava iteraatio.
Siisti on tuo Mailmanin akka joka tapauksessa.

90801345_1143140569362128_8344325972350205952_o.jpg


Ei postausta ilman kuvaa, joten saatte vähän raihnaisemmasta "talviautosta" kuvan. Ei mitään ihmeellistä, perus 523 kahdella polkimella, taisi tästäkin olla juttua tässä threadissa. Väliaikainen muutto 2kk ajaksi Kuopioon edessä tulevana viikonloppuna, lyhyt työmatka KYS:alle joten sama työntää munamankelilla menemään kun tuli muutenkin tuo pyöräilykausi korkattua muutama päivä takaperin.
 
Viimeksi muokattu:
Älä ny, en tarkoittanut negatiivisessa mielessä hehkuttaa.
Autohan on nätti, mutta tässäkin ketjussa on yli 4000 viestiä ja 85 sivua joten et voi olettaa että kaikki olisi tuon nähnyt.

E39 on kuitenkin aika yleinen laite ja M5 varsinkin melko ikoninen tuote. Tuo näyttäisi kaiken lisäksi olevan vielä aika orkkis kunnossa ulkokuoreltaan joten tunnistaminen ei kauheasti vaadi. Selvästi sinullakin haju oli niin tekstiseinän sijaan aika helppo olisi ollut googlettaa "E39 M5" =)
 
Viimeksi muokattu:
Jatketaan baijerilaisella linjalla. Oma M2 pikkukippo pinnoituksen jälkeen kännykällä räpsäistynä. Ihan hauska ajettava varsinkin nyt kesärenkailla, mutta rengasmelu kyllä aika korvia huumaava.
IMG_20200327_074809.jpg
Et PK-seudulla vaikuta? Tuli moinen nähtyä päivä vai pari sitten ja kiinnitettyä huomiota kun tuntui tehoa olevan mutta pitoa ei :D.
 
...Selvästi sinullakin haju oli niin tekstiseinän sijaan aika helppo olisi ollut googlettaa "E39 M5" =)

Juu haju oli, mutta eikö tämän ketjun idea ole että autoa esitellään parin kuvan saattelemana
Kyllähän mä voin googlettaa ja katsella kuvia muiden M5stä

Nyt mä lopetan, pahoittelen jos aiheutin mielipahaa

Tuo 7 sarjalainen E38 on kanssa itselle se upein BMW tai ehkä jopa kaikista sedaneista...
 
No ei tästä nyt mielipahaa sentään seurannut. Itsestä oli vain mukavaa että joku kertoo muutakin kuin:

-Merkki
-Malli
-Kuva Showroom kuntoisesta autosta viimeisen päälle hinkattuna. Mutta OT sikseen.
 
Joo siellähän mä :D Taitaa ainakin yksi sininen M2 pyöriä meikäläisen lisäksi myös täällä päin.
Tuli tuossa eilen illalla kaupassa käydessä katseltua hiukan lähemmin identtistä/sinun M2:sta ja on se vaan pakko todeta että se on siisti vehje livenä. Etenkin M3/M4 yms muiden jälkeen. On ns oikean kokoinen ja tarpeeksi agressiivinen. Niitä harvoja Bemareita jotka ovat livenä yhtä nättejä tai jopa nätimpiä livenä kuin kuvissa.
 
Jatketaan baijerilaisella linjalla. Oma M2 pikkukippo pinnoituksen jälkeen kännykällä räpsäistynä. Ihan hauska ajettava varsinkin nyt kesärenkailla, mutta rengasmelu kyllä aika korvia huumaava.
IMG_20200327_074809.jpg

Ei tuostakaan pikkukiposta moni uskoisi päältäpäin, että on uutena noin 100 000e arvoinen auto. Kysyin perjantaina kaverilta tästä mielipidettä (ei tiedä autoista mitään) niin arvioi 30 000e arvoiseksi :D
 
Varsinainen projekti lähti maalarille niin värkkäsin Caravelleen ajankuluksi vähän erilaisia penkkejä takaosastoon:

14814098.jpg


Kyseessä siis A8:n sisustaa, josta tulee ainakin vielä kyynärnoja tuohon penkkien väliin ja kattoa mitä muuta sieltä sattuisi irtoamaan. Penkit vaatii vähän siistimistä ja ehostamista, niinkuin kuvastakin näkee. No, koko auto vaatii siistimistä, eikä vaan penkit. Seuraavaksi vaihtuu etupenkit nahkaisiin ja sitten voisi alkaa nysväämään muuta verhoilua saman tyyliseksi.
 
Voiko nuo sääntö-suomessa olla millään tapaa lailliset :D

Ai nuo penkit? Miksi ei olisi? Alkuperäisiin kiinnikkeisiin alkuperäisin kiinnityksin, niin sikäli en keksi mikä noissa olisi vikana. Toki jos pyytää poistamaan, niin sitten laitetaan alkuperäiset tilalle. :) Etupenkeistä tuli viime vuonna vaan maininta otteeseen, että ne on vaihdettu. Luulisin tässä olevan samasta vain kyse. Edessä siis tällä hetkellä vm -11 A6:n penkit.
 
Ehkä noin vanhassa autossa saa olla. Tuoreempiinhan ei saa edes saman mallisarjan sisältä käsittääkseni vaihtaa penkkejä?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 416
Viestejä
4 507 044
Jäsenet
74 395
Uusin jäsen
amer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom