Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän siinä kalvot ole. Ei ole tehtaalta tullessa todellakaan noin tummia valmiina yhdessäkään.Hämääkö kuva vai onko laittomat jätesäkit etulaseissa?
On varmaan, mutta etulaseissa ei näytä olevan kalvoa.Eiköhän siinä kalvot ole. Ei ole tehtaalta tullessa todellakaan noin tummia valmiina yhdessäkään.
Mites katsastukset hoituu? Ekasta menee läpi poistokehoituksella päivämäärään mennessä mutta se seuraava kun ei niitä kuitenkaan ole otettu pois?Tummat etulasit on omiin autoihin yleensä melkein poikkeuksetta se ensimmäinen modi Vituttaa ajaa sellaisella akvaariolla että kaikki loistaa sisätiloista muille.
Uutta tarvii katsastaa vasta nelivuotiaana, pitää vaan pitää tarpeeksi nopea vaihtotahtiMites katsastukset hoituu? Ekasta menee läpi poistokehoituksella päivämäärään mennessä mutta se seuraava kun ei niitä kuitenkaan ole otettu pois?
Jatketaan Uudenkaupungin tuotteella. Kova polte ois päästä ajamaan, mutta muutama kuukausi vielä mennee ennen kuin voi ottaa ajoon.
Niin ei mulla ole koskaan tainnut yksikään auto olla yli paria vuotta, tosin siltikin olen niillä laseilla katsastellut autoja eikä niistä ole ulinaa tullut konttorilla muistaakseni koskaan. Eiköhän tuokin ole suomen lainsäädännön yksi niin älytön koukero että kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu tajuaa että aivan sama onko niitä kalvoja vai ei ellei nyt aivan säkkipimeät ole. Kerran olen joutunut repimään pois kun poliisit pysäyttivät pari kertaa samalla viikolla. Ensimmäisellä kerralla antoivat "varoituksen" ja toisella kerralla sanoivat että vievät kilvet jos et revi pois.Mites katsastukset hoituu? Ekasta menee läpi poistokehoituksella päivämäärään mennessä mutta se seuraava kun ei niitä kuitenkaan ole otettu pois?
CR-V Hybrid on kiinnostava valinta, kun yleensä näkee vain RAV4:ia. AWD? Millaiset fiilikset autosta?
Todellakin peukku tuosta väristä, mutta syynsähän siihen on, että miksi Audit on usein värittömiä. Jo harmaa metalliväri on A3:een reilun tonnin ja tuollainen exclusive-ulkoväri moottorista riippuen jotain kolme ja puoli. Se on pitkä penni, jonka itsekin käyttäisin persaukisena johonkin muuhun kuin ulkoväriin, mutta ehdottomasti silti iso peukku tuosta Audista.^ Väristä helevetin iso peukku, kerrankin Audin päällä jotain muuta kuin mustaa, valkoista tai harmaata.
CR-V Hybrid on kiinnostava valinta, kun yleensä näkee vain RAV4:ia. AWD? Millaiset fiilikset autosta?
Jatketaan Uudenkaupungin tuotteella. Kova polte ois päästä ajamaan, mutta muutama kuukausi vielä mennee ennen kuin voi ottaa ajoon.
S ja 2007. Nettihautomossa toi yks ässä ollut jo pidempään myynnissä, hinta on jo epäilyttävän edullinen yleiseen hintatasoon verrattuna.Ai hitto! Tuollaista haaveillu jonkin aikaa. Olis ihan ostettavan hintaisiakin jo. Onko perusmalli vai S? Onko facelifti?
Mulla ei ole vielä talvea nähnyt kuin tehtaalta ulos rullatessa. Tekis mieli jääradalla kokeilla, mutta siihen ei oikein ole mahdollisuutta.Mulla on nastat alla eli kausi jatkuu vielä
Spoilerin takana vielä halukkaille muutama kuva teipatusta Bentleystä, kun auto nyt tuli viimein lopulliseen käyttöön. Ne, joita ei kiinnosta, voivat ohittaa.Toivon että @adhocz jatkaa postailuja hienoista autoista
Eipä tuossakaan volvossa mitään muuta vikaa ole kun helvetinn tylsä väri.
Jep. Käytettynä kun ostaa niin jostain pitää aina tinkiä. Noilla varusteilla ei vastaavia montaa löydy, valitsen mieluummin ne kuin vaikka kivan värisen R-Designin perusvarusteilla.
Eiks toi nyt aika hyvä paketti ole kehon siirtoon kun itse viihtyy, halutut varusteet löytyy ja saa olla rauhassa Viimeisen päälle järkiauto vaikka itse ottaisin mieluummin V70:n.
Tässä oma V60 D4 AWD Summum
Näin on.
Tylsä väri ja V70 mainittu niin tässä edellinen autoni Ja kyllä, olen sitä mieltä että paljon hienompi kuin nykyinen...
Äitis kuuluu teinien soidinmenoihin. Mulla oli harmaa v60 ja olisin oikein mielelläni swapannut sen tollaseen polestar väriseen.
Kuva liittyy. Tuunasin sitä BC:n coilareilla, mustilla listoilla ja 20" palloilla. Ja tietty mustat lasit eteen saakka. Oli muuten ihan kivan näkönen näin aikusjonnen makuun mutta väri oli tosiaan kyllä tylsääkin tylsempi. Tätä autoa jäi aika kova ikävä kun tuli tehonnälkäsenä vaihdettua. Tässä oli about kaikki mahdollinen kattoluukkua ja r-designiä lukuunottamat.
Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että ne olisi jotenkin paremmat ajaa. Omat ajot tuolloin oli lähinnä hki-tre väliä niin ihan sama mitkä pallot tollasessa matkalehmässä oli. Johonkin kisaseen laitteeseen en tollasta raiskausta tietenkään olis tehny.Ja ajettavuus varmaan parani tuollaisilla jäätävillä kärrynpyörillä?
Ei tosta enää talviauto parane. Pääsee nätissä luisussa =) Manuska vai automaatti? Vissiin about orkkis 1jz? Onkos näissä lukkoperä vakiona? Aristossa ei ole ja se on ainakin aivan turha laite talvella ilman lukkoa.
Näitä seurailleena on hauska todeta että hintaluokka näissä on ihan sama kuin oli jo silloin 15v sitten kun näitä itse katseli muna pystyssä. Hyvät yksilöt liikkuneet siinä 10-15 välillä, edullisimmat sieltä 5-6 donasta ylöspäin. GTE tekniikalla siis... Vapareita ei taideta nykyään ostaa muuta kun missileksi enää =D
Tollainen tuli kolmanneksi autoksi hommattua, kun poika tarttee koulumatkoille auton.
Ibiza FR 1.0 TSI DSG
-Kessy
-ACC
Seatin tarjousauto ja välipäivinä tehty kaupat. Uudesta autosta alennusta joku 15%. Käytettyä haettiin, mutta kun hinta oli kohdallaan ja vielä sai kuluttoman ja korottoman rahoituksen tohon, niin sorruin ...
Joo oli ainoa jäljellä ollut ja itse asiassa juuri toi väri miellytti eniten muutenkin.Nice, väristä plussaa.
Mukavan pirteä väri. Sopivan metallihehkuinen Seatin konfiguraattorissa ei ollut mustia vanteita, ovatko nuo jotkut jälkeenpäin vaihdetut?Joo oli ainoa jäljellä ollut ja itse asiassa juuri toi väri miellytti eniten muutenkin.
Joo. Talvirenkaat ois maksanut seatilla 1350e 15" koossa. Sain nämä 16" 800e hyvillä Hankookin nastoilla.Mukavan pirteä väri. Sopivan metallihehkuinen Seatin konfiguraattorissa ei ollut mustia vanteita, ovatko nuo jotkut jälkeenpäin vaihdetut?
Paljos tuollaiselle seatille jäi hintaa?Tollainen tuli kolmanneksi autoksi hommattua, kun poika tarttee koulumatkoille auton.
Ibiza FR 1.0 TSI DSG
-Kessy
-ACC
Seatin tarjousauto ja välipäivinä tehty kaupat. Uudesta autosta alennusta joku 15%. Käytettyä haettiin, mutta kun hinta oli kohdallaan ja vielä sai kuluttoman ja korottoman rahoituksen tohon, niin sorruin ...
20700e + talvirenkaat muualta 800e.Paljos tuollaiselle seatille jäi hintaa?
i lähtenyt kissasaippuallakaan renkaiden väri penkeistä
Tän mallin lähtöhinta 22400e + toimituskulut ja varusteet. Yli 24t tekee tälle meidän kipolle. Malliston kallein...Jeesus että on raju hinta. Olen pitänyt näitä kympin kippoina mutta näköjään 15k menee helposti että hujahtaa
Tollainen tuli kolmanneksi autoksi hommattua, kun poika tarttee koulumatkoille auton.
Ibiza FR 1.0 TSI DSG
-Kessy
-ACC
20700e + talvirenkaat muualta 800e.
Ihan hyvään hintaan on näköjään saanut FR Ibizan. Pojalle varmasti hyvä auto.Jeesus että on raju hinta. Olen pitänyt näitä kympin kippoina mutta näköjään 15k menee helposti että hujahtaa