Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä se sitten olisi. Vähän enemmän hommia olisi tiedossa, mitä myyntitekstissä valehdeltiin. Kuskin ikkunakin puuttuu. Eiköhän siitä ajoauton vielä tee.
 
Lasithan nyt ei kalliita ole, työkaveri teetätti Lipposella vänkärin puolen sivulasin 1963 De Villeen niin alle satasella selvis

Eihän tuo nyt paha työmaa äkkiseltään katottuna, perus projekti. Jos on tilat ja aikaa värkkäillä, ettei ole kiirus niin mikäs siinä.

Ja hyvähän se on sanoa näin intternetissä, millonkahan sitä itse jaksais vaikkapa purkaa Plymouthia ja maalata :D
 
Harrasteena ollut muutaman vuoden e34 m5 -92 touringi. Eipä tuolla taida enään raaskia ajaa kun ulkomaan hintoja katselee. Viime kesänäkin taisi vaivaiset 500km tulla mittariin.

IMG_6876_zps8dxiqhwj.jpg


Käyttöautoksi tuli viime kesänä saksan lomareissulta ostettua e61 535d -05 m-sport touringi. Sillä nyt kerennyt 15tkm rykiä eteenpäin suht huolettomasti.

DSC_0039_5_zps3r8dqeyz.jpg
 
Eikös tää ollut sellainen vehje jossa Anton Yelchin kuoli monimutkaisen vaihteenvalitsimen takia?

Joo nakojaan on ollut 2015 mallissa jotain ongelmia. En tiennytkaan. Onneksi on vuotta uudempi malli niin ehka ongelma ei ole enaa akuutti.

Mutta ei siina varmasti ole hengenlahto kaukana jos tuo jarkale vyoryy paalle.

Edit. En kylla osaa sanoa mika on monimutkaista. Ihan normaali automaatin keppi siina on. Ehka sita on sitten muutettu normaalimpaan suuntaan.
 
0620-shift-jeep-grand-cherokee-gears-sub-asset-jeep-4.jpg


Lukaisin nopeasti jonkun artikkelin tässä, ilmeisesti ollut tuollainen keskelle palauttava keppi aikaisemmin. Vissiin mennyt vapaalle eikä parkille kun on pysähtynyt ja sitten valunut päälle.
Bemareissa ja Priuksissa vastaava ollut jo jonkin aikaa...
 
Lukaisin nopeasti jonkun artikkelin tässä, ilmeisesti ollut tuollainen keskelle palauttava keppi aikaisemmin. Vissiin mennyt vapaalle eikä parkille kun on pysähtynyt ja sitten valunut päälle.
Bemareissa ja Priuksissa vastaava ollut jo jonkin aikaa...

Jokainen voi itse etsiä sen pienen mutta oleellisen eron, joka saksassa on oivallettu
2014-BMW-5-Series-gear-shifter.jpg
 
Sellanen vanha ja väsynyt korolla. Tuoreempaa kuvaa ei löytynyt.
31750624254_bc4c644a12_k.jpg

Niin on väsynyt että peilit valuneet alas, syyläri meinaa tippua.. vanteetkin eriparia ja poliisi vienyt kilvet:vihellys: Eikun mitä tuolta oikeasti löytyy, katulaillinen?
 
Rb20det ja jotain muuta pientä siellä on pellin alla.
Alustaa muokattu paremmaksi, jarrut on tehokkaammat, kontissa turvatankki ja sisällä on turvakaaret, kuppipenkit, sekä kunnon vyöt jne.

Nyt keväällä olisi tarkoitus käydä dynossa ja sitten leimalle tai katsastusmies ainakin lupasi, että saa muutoskatsastettua :D
 
Onko corolla esitelty jossain lehdessä aiemmin vai toisella foorumilla? Näyttää niin tutulta.
 
Laitetaas omastaki pulkasta kuva. Kyseessä siis tuo etualan '95 328i

w7BHPcE.jpg


Vielä kun löytäs näihin talvirenkaisiin johonkin järkevään hintaan asiaankuuluvat keskikupit niin avot. Ja toki tuo harmaa muovipuskuri (myös takana) on aika jäätävän näkönen.
 
Oma harrastuspulkka, joka taitaa hetken päästä mennä kiertoon.
Käyttöautona MK6 Golf 2.0TDI.
large_151698-2797141.jpg
 
Oma autohistoriani alla:
Peugeot MI16 -89
Audi A3 1.8 -01
BMW 330CIA -02
BMW Z4 3.0 -04
BMW 330d sedan -07
Mazda CX7 -09
BMW 330d Touring M-sport -14
 
Kuulin, että tämä N52 kone on yksi luotettavimpia koneita bemarilta ja tästä se uudempi N53 on sitten aika paljon vikaherkempi. Tällähetkellä hankala sanoa mitä tälläset maksaa kun ei ole oikein tarjontaa mutta tämä kustanti ~17k€ pintaan. iDrive löytyy isolla näytöllä, sporttipenkit alcantaralla ja muutakin hilpettä aika hyvin raksittu listalta tähän yksilöön.

Tuolta tarkemmat varusteet: BMW E90 330I 2006 BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) STOFF BLUE SHADOWALCANT.ANTHRAZIT (ANAT) - WBAVB31030VB67780

Jännä että yksi tärkeimmistä (käytännössä ja ulkonäöllisesti) eli xenonit on jäänyt ruksittamatta..... muuten voisi kelvata itsellekin :D
 
Jännä että yksi tärkeimmistä (käytännössä ja ulkonäöllisesti) eli xenonit on jäänyt ruksittamatta..... muuten voisi kelvata itsellekin :D
Tätä kieltämättä itsekkin harmittelin.. Ja kun purku/ebay xenon umpioita katsoo niin 400€/kpl niin ei ainakaan ihan heti houkuta ostamaan :D
 
Mistä 1,8t koneesta otetaan 300-320hp ihan arkipäiväisesti?

Riippuu täysin, mutta tuo 1.8T alakerta ei kestä yli 300hp. Google kertoo enemmän, mutta tosiaan se 250hp otetaan helposti, jos joku jantteri on penkittänyt 320hp ja muuten ajaa 270hp niin se on eri juttu, mutta 24/7.

Hyvä vertaa Saabin 80-luvun konetta 2.3L turboa ja 90-luvun moottoria, mutta kumpi kestää enemmän tehoa avaamatta :)
 
Ok. Meinasin jo et ois kyl aika hyvä paketti ollu jos noin paljon 1.8t koneesta saiski. Joo, voihan se sen penkissä vielä kestää, mutta kun lähetään ajameen urku auki, niin asia on eri.
 
Yleinen ajatus ollut se että 300-310hp on ne maksimit avaamattomalle 1.8t AEB/AJL. Mutta eipä mulla tuollaista ole, eikä saabit ole mielessä, niin joku kiinnostunut voi jatkaa tutkimista. Toki hieman miedompi AJL löytyy pihasta. Jatkot saanee audivoorumilta ja muutenkin tarkempaa infoa.
 
Lähipiirissä ja työnpuolesta sen verran noiden vehkeiden kanssa oon pelannut, että voin vaan puhua omasta puolestani.
 
Siinä se sitten olisi. Vähän enemmän hommia olisi tiedossa, mitä myyntitekstissä valehdeltiin. Kuskin ikkunakin puuttuu. Eiköhän siitä ajoauton vielä tee.
No eiköst se yleensä niin mene että aina on enemmän vikaa kuin mitä myyjä kehtaa kehua.
 
Onhan nuita 1.8t malleja lähipiirissä ja yli 300hp. Sopiva turbo ja hyvä softa jossa vääntöä rajoitettu sopivasti.
 
Eihän tuossa ole perä edes pahasti ummessa, tähän asti paras saavutus on tässä:
DSC_0013.JPG

-03 Golf iv 2.8 v(r)6 4motion kyseessä, pöllyttää perän umpeen todella tehokkaasti jos vähän antaa monoa lumella. Kilsoja mittarissa vain ~146tkm.

Itellä -00 samanlainen peli.. itellä tosin sellainen öö.. katonpidennyslippa siinä... ja pöllyttää huolella kyllä umpeen :D
06092010016.jpg


^^ tuo kulkine siis oma -00 VW Golf IV 2.8 V(r)6 4Motion
ZAShZdM
 
Viimeksi muokattu:
WP_20150908_15_58_26_Pro.jpg


Työjuhta: Passat TDI 4Motion vm-06. Vähän mainostusta, sori siitä. :D

WP_20160630_21_27_48_Pro.jpg


Lähinnä makaa tallissa: 855 Italo T5-R. Viime kesänä 2000 kilsaa ajoin ja 1500 eurolla korjasin. :tup:
 
174 heppaa ja 407 Nm otettiin irti. Semmonen kytkintä säästävä ohjelma tehtiin. Tosin kaksoismassalle nyt tuntuu olevan vakiotehotkin liikaa...

Maksoiko tuon 390e vai oliko jotain mukavia tarjouksia meneillään tuolla, tai muualla? Vois tuon toisen auton siel käyttää, 3.0tdiq 171kW.
 
490 eur oli kun tästä on jo jonkin aikaa kun käytin. Osaava kaveri, suosittelen.
 
Saakelin ruma tuo V40 ja muut pikkukipot á la MB A-sarja, BMW 1-sarja. Näyttää peileistä isommalta autolta kuin todellisuudessa on :p
 
Ihan hyvännäkönen auto tuo imo on vaikka vähä korkeen ja kapeen näkönen.
 
Hieno V40 :tup:

Itsekin viime kuussa arvoin V40 ja S60 välillä ja päädyin S60. Kuvaa ei ole vielä mitä postata kun en ole saanu aikaseks pestyä näillä kurakeleillä.
 
Jokunen viikko ajeltu tälläsella '07 mopodiisselillä. Hyvältä kyllä tuntuu edellisen s203 mursun jälkeen.
Hillittyä madallusta ja imusarjaläppäjumppaa yms pientä olis tarkotus tehdä lähiaikoina.
20170117_160511.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Viestejä
4 490 278
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom