Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko mahdoton ajatus kertoa kenen kuvat ei näy? Tämmöiset parannusehdotukset ei paljoa kerro, kun ei tiedä mitä korjata.Oisko mahdoton ajatus kirjoittaa jotain statseja autosta, kuten sen MERKKI tai MALLI?
"tämmönen tuli ostettua" -postaus missä kuvat ei toimi, ei paljoa kerro.
Kai tuo farkku-Clio on, mutta tarkempi kuvaus olisi tervetullut. Ensikokemukset varmaan päivittelet, kun sellaisia kesällä tulee? Mutsilla pienen kokoluokan auto hankinnassa lähitulevaisuudessa, joten kokemukset ovat plussaa muutenkin, kuin "vain uteliaisuudesta".Tuollaisen tilasin. Ensi kesällä tulee ajoon. Kuva ei omasta autosta, mutta täysin vastaavasta.
Nyt lisätty auton merkki ja malli alkuperäiseen viestiin. Fiiliksiä ja enemmän juttu voi käydä lukemassa tuolta (vaatii kirjautumisen):Kai tuo farkku-Clio on, mutta tarkempi kuvaus olisi tervetullut. Ensikokemukset varmaan päivittelet, kun sellaisia kesällä tulee? Mutsilla pienen kokoluokan auto hankinnassa lähitulevaisuudessa, joten kokemukset ovat plussaa muutenkin, kuin "vain uteliaisuudesta".
Oisko mahdoton ajatus kirjoittaa jotain statseja autosta, kuten sen MERKKI tai MALLI?
Olis kyllä muutenkin kiva jos pelkän "tämmöttinen"-kuvan sijasta kerrottais vähän muutakin, esim. moottorista, varustelusta, iästä ja kilometreistä.
Siinä oma pappamobiili.
Kivan näköinen auto mutta kun ei mitään käryä mikä auto on. Ilmeisesti joku BMW?
Fiksua.Nyt lisätty auton merkki ja malli alkuperäiseen viestiin. Fiiliksiä ja enemmän juttu voi käydä lukemassa tuolta (vaatii kirjautumisen):
Kirjaudu
No jos oikeasti kiinnostaa niin sieltä löytää. Viimeksi kun pastesin saman viestin kahdelle foorumille, niin sitten kitistiin kun pitää samoja asioita usealla foorumille kirjoitella... Enemmän tuossa mun kuvaviestissä oli tähän aiheeseen asiaa kuin näillä lukuisilla valitusviesteillä sen jälkeen.Fiksua.
"Oon kyl kirjottanu autosta vaikka mitä mut en tänne niitä laita. Kirjautukaa tonne ni saatte sit lukea".
Eikö tommoset viestit itsessään ole ihan turhia, jos ei tällä keskustelupalstalla samoja asioita viitsi kertoa?
Siinä oma pappamobiili.
Edit:
BMW GT 530D vuosimallia 2010.
Varusteita:
- Yönäkö
- Comfort-istuimet
- Televisio
- HUD
- Active-steering nelipyöräohjaus
- Dynamic drive alusta
- 6kpl Kameroita ympäri autoa kaikennäköiseen käyttöön.
Perheenlisäyksen takia piti ostaa tilavampi versio.
Hienosti jäi kursori kuvan yläkulmaan kun otin screenshotin!
Pakko (taas) mainita tästä. En ymmärrä, mitä muotoiluosastolla on mietitty, kun autosta on, ainakin perän osalta, tehty tuollainen möhköfantti. Ainakaan livenä, jos ei katsota suoraan edestä, tuo ei kovin kivalta näytä, ellei kivalta näyttäminen tarkoita, että olisi kiva ajaa. Omaan silmään aika karsea ilmestys juuri perän osalta.Kivan näköinen auto mutta kun ei mitään käryä mikä auto on. Ilmeisesti joku BMW?
Pakko (taas) mainita tästä. En ymmärrä, mitä muotoiluosastolla on mietitty, kun autosta on, ainakin perän osalta, tehty tuollainen möhköfantti. 5-sarjan farkku on kuitenkin ihan ok. Omaan silmään aika karsea ilmestys juuri perän osalta.
Siitä huolimatta uskon, että sisältä homma toimii oikein hyvin, varsinkin kuskin paikalta. Vaikka mielestäni ruma onkin, kyllä kelpaisi
(Ehdin jo muokkailla postaustani miten sattuu.)Itseäkin tuo "rumaperse" kyllä kauhistutti aluksi todella pitkään. Nyt rupee olemaan sen verran silmä syöpynyt että ei enää haittaa.
Tämähän on tehty 7-sarjan pohjalta, joten 5-sarjan farkku on pikkasen pienempi
(Ehdin jo muokkailla postaustani miten sattuu.)
Ehkä tuohon omakin silmä tottuisi, jos päivittäin katselisi, ettei niin karsealta näyttäisi. Toisaalta jos omassa pihassa tuo olisi ja ajo olisi kuten muilla vastaavilla ko. valmistajan tuotoksilla, saattaisi karseus kadota kahdessa päivässä
Ei ollut.Viimeksi taisit kirjoitella samat muroon ja io-bbs:ään, kumpaakin voi lukea ilman tunnuksia joten linkkaaminenkin sujuu. Aika vissi ero.
Kuikkaa vielä viestini edit liittyen sisätiloihin. Onko sisätilat takapenkin/kontin osalta millä tavalla erilaiset vrt. 5-sarjan farkku? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun aika harvinainen näky kuitenkin on, ainakin Suomessa.Ja tosiaan se, ettei sitä onneksi itse tarvitse katsella kun ajaa
Kuikkaa vielä viestini edit liittyen sisätiloihin. Onko sisätilat takapenkin/kontin osalta millä tavalla erilaiset vrt. 5-sarjan farkku? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun aika harvinainen näky kuitenkin on, ainakin Suomessa.
Vai että kaistanvaihtovilkku.
Kyllä, paras varuste sitten handsfree avaimen jälkeen.
Ja just ennen sähkölaseja. Itseasiassa mun 11v kiesissä on kaikki nuo (pl starttikortti) ja nokitan penkinlämmittimillä.Kyllä, paras varuste sitten handsfree avaimen jälkeen.
Ja just ennen sähkölaseja. Itseasiassa mun 11v kiesissä on kaikki nuo (pl starttikortti) ja nokitan penkinlämmittimillä.
Aivan, oleelliset vain... [emoji8]No eiköhän penkinlämmittimetkin ole jokaisessa autossa mikä on uutena myyty suomeen?
On tuossa myös aluvanteet molemissa renkaissa, Limited design-paketti (erikoisverhoilu, kynnyslistat, kylkimerkit), Elektroninen ajonvakaudenhallintajärjestelmä (ESC), luistonesto (ASR) ja aliohjautuvuuden hallintajärjestelmä, ABS-jarrut, elektroninen jarruvoiman jako ja hätäjarrutustehostin, Ohjauspyörän korkeuden ja syvyyden säätö ym.
Ymmärsitkö pointin, jokaista varustetta en jaksa alkaa tuohon listaan laittamaan.
Onko facelift? Sitten on jo harvinainen.2009 kävin Saksasta hakemassa Mercedes-Benz (Mercedes-Amg) C30 cdi AMG 2003/11, sedan mustana tietysti.
Eli 3 litrainen aito diesel AMG (ei ole tehty kuin muutama vuosi).
Ei näköjään kuvaa löytynyt enää kännykästä.
Varusteita on tietysti reilusti, mitä tuolloin oli saatavilla mutta yksi hyödyllisimmistä on ortopedi-istuimet, joita paineilmalla säädetään pienillä vivuilla penkin sivusta.
Huollot ovat olleet mielestäni edullisia ja monessa paikassa käy "ei-Amg"-osat.
Penkissä tuli 300hv/720Nm -tulokset ja sen jälkeen huollatin turbon + vaihdoin kompressorisiiven cnc-jyrsittyyn billet-siipeen (ohuemmat siivet, maksimi halkaisija isompi, 11-isoa siipeä) Nyt on selväsi enemmän paukkuja.
Vaihdelaatikko ja auto muutenkin toimii aivan älyttömän hyvin mutta iän ja kilometrien takia (260tkm) pitää jossain vaiheessa harkita vaihtoa vaikka E 350cdi Coupeen tai mahdollisesti joku bemari.
Niin ja se kulutus, työmatkaa 26km/suunta ja kaupunkiajoa tulee myös, eli seka-ajoa 8,2l/100km suht raskaalla kaasujalalla. Jos pelkkää motaria ajaa, niin 6,0-6,5l/100km.
Ei taida olla vielä 11/03 facelift, se tuli joskus about 04/04. Tuommonen flift C 30 AMG on kyllä yks omista unelma-autoistaOnko facelift? Sitten on jo harvinainen.
Ihmettelin että mikä helvetti tuo on mutta tarkoittanee automaattista ettei tarvitse kaistaa vaihtaessa pitää sormea kytkimellä?Vai että kaistanvaihtovilkku.
Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa. Toki se voi Renaultissa olla mainitsemisen arvoinen.Ihmettelin että mikä helvetti tuo on mutta tarkoittanee automaattista ettei tarvitse kaistaa vaihtaessa pitää sormea kytkimellä?
Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa. Toki se voi Renaultissa olla mainitsemisen arvoinen.
Samaan aikaan Baijerissa suunniteltua: Valojen automaattiasennossa kevyt vilkun näpäytys tekee kaistanvaihtovilkutuksen, eli kolme vilkutusta. Alles klar, ja?Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa.
No ainakin bemun -07 vuosimallissa pystyy säätämään yhden välein montako vilkutusta tekee näpäytyksellä.Korealaisen Hynyssä vilkku on edistyneempi kuin bemarin. Bemarissa onnistuu vain 3 vilkutusta tai kokonaan päälle. Korealaisessa voi vilkuttaa kolmesti, laittaa kokonaan päälle tai sitten tehdä jopa 1 tai 2 vilkutusta. Välillä ärsyttää bemussa kun haluaisi tehdä lyhyen yhden vilkutuksen mutta eipä onnistukaan.
BMW:ssä ei tarvitse vilkkua joten on ihan sama toimiiko se vai ei.
Miksi halusit ajovalopesurit pois. Mielestäni suomen olosuhteissa yksi tärkeimmistä varusteista.
Eikö tässä pitänyt olla kaikki varusteet ja halogeenit paistaa keulassaNoniin, nyt niitä "vähän" parempia kuvia
Autona siis Rennault Megane -15 1.2TCe 115 S+S Limited
Varusteita
-Automaattinen kaksialueilmastointi
-Vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin
-Nahkaratti+vaihdekeppi
-Tummat takalasit
-Takapysäköintitutka
-4xSähkölasit
-Sähkötoimisesti taittuvat taustapeilit
-Sadetunnistin ja automaattisesti säätyvät tuulilasinpyyhkimet
-LED-päiväajovalot
-Handsfree-avainkortti (avaus, käynnistys, sammutus ja ovien lukitus poistuttaessa auton luota)
-Integroitu navigointijärjestelmä Carminat TomTom
-R-Plug&Radio (CD MP3, Bluetooth, AUX- ja USB-liitännät), säätimet ohjauspyörän yhteydessä
-Kaistanvaihtovilkku
-Metalliväri
Eikö tässä pitänyt olla kaikki varusteet ja halogeenit paistaa keulassa
Eilen alkoi olemaan käyntihäiriötä ja vikavalot vilkkui satunnaisesti mittaristossa. Oli siis aika nopeiden peliliikkeiden. Tänään pitäisi mennä hakemaan tylsä perhefarmari ja tökätä Volvo "vaihdossa".
Touhusin äsken pienen vaihtoonmeno huollon.
Vaihdoin nastattomat talvirenkaat alle ja nappasin päivävalot sekä lisäpitkät veks. Toivottavasti auto kestää vielä viimeiset 100km.
Liike todennäköisesti tökkää ton joko romulavalle tai jollekin jobbarille muutamaan sataan myyntiin. Puolen tunnin homma tuossa oli, joten halvemmalla saan tuohon uuteen autoon pitkät noista kuin ostamalla uudet.Kyllä taitaa tosiaan olla viimeiset rahat tai vielä oikeammin sanottuna rahoitukset tapissa kun moista sirkusta jaksaa harrastaa