Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Tuollainen 159 tuli ostettua.

PeJdS1b.jpg
 
Tuollaisen tilasin (2017 Renault Clio Sport Tourer TCe90). Ensi kesällä tulee ajoon. Kuva ei omasta autosta, mutta täysin vastaavasta.

aE2w1us1XepcpzcD_dHUUORqnAIQ2bsZJyWXs_pKUW__KAjxqoy9lMFeWXNO6zh2eVmkSzrnOUpM1v_fw4VGiuO8DJDOSyhsuK5zzbm7bn54mprb69VbS0m-5sKffyJw2bfnsus-dyQdIofcfquF-ESmuodC35LMy-DxuUI8AXn9odBSGG-o4fDSALZ6Z06oSzbLl22Hz_P2UerXPGPT8UwNiwWi-R9xUGEV7XdmLT_Yj3z6dIm-kxwPGl3okR9DnBD--MmbGRutTYi4PZIwmK23nUg7_pSPDUxhfGaaRK-5mSysOy_0WLGh56S7ip1bgONk72wbE7RWlKkCakDs8RX8zpYSBbfR3qvYETG2meRYD3bQNcXad_OvZLQ3VZ3ZCqGtw2--8mg8xXA-pDVSLYpR07TVisTA6Dk1jqIlEGCGd6zU5XfJrB2B7dVViGGePRe-xpQqZXZZ4yjm5RBbvpWXjH47EkSMA0Z5BFwAHQmATjRBUaOE_w9xu1ZxtAlsGACgtvGPmkX8xaDSQbrb_4NGkYDrI7wD5P1vYL71XphPY63JhzFMsQ31exPsPgYzMNkm-_cylhmpwbmnLs5EUs5Nc5EsYkpDL3VydPMf9Ss9Gm3Yf9pZ3g=w528-h301-no


YX8T_3qRFZjrnXI3U6qLsmA0m89hAfp9sEbC3oDrnufpQGWdxgpoFfRu1VUnzVPirIBo_Z_KfRrigY_qEO9QJawzdxhVQMNfznKIXpQyOaT1rjoNIvngDi5Y8mUggGvDbw_QMX8Cjyzk-jpGi7Gpuv1ZDubze8xMN66NUdjapVgY7UUo1QN9ME_hJEgiNHiTQHAFQ2L9BxQBwHhAXZyspX6L7xAxOQpocFebREDzkvjs_LBFvefWLsDWIrkpU8oG6hCx1fev3ttt2H_XxmDyUay6HfpkBbkVUAr2YHF-MTNb-pT9htv_gD3TXMRTw3qHTcAhHjFleiV7nA112g5VXI6LAL5vR0Q0gKGKcol8OlEwK7NgFIxd983CRPcCTt09B7o9AareKWOUZrQ9B50nHa6hoxXY2ZSxgS0_scRyuu6eBJlwZm3q02S-Zn-SCrvTb5Dxpejr38p0mwY9Yw2Ul7UwyMm9SI-XHquDFbHmN6NZHA42f_g5Cgd2krzcMhcZHjGO9myv8OlweGYTXwJfeTy5gccuNjJsFoA8BWqqUMR9ZSs7UmLnx35Aywsd1xCSSBx0NmmYnN8c8bpIg4v7QANnAtsTJNdWUiIzthKvgxNmLziuzXFrKA=w525-h292-no
 
Viimeksi muokattu:
Oisko mahdoton ajatus kirjoittaa jotain statseja autosta, kuten sen MERKKI tai MALLI?

"tämmönen tuli ostettua" -postaus missä kuvat ei toimi, ei paljoa kerro.
Oisko mahdoton ajatus kertoa kenen kuvat ei näy? Tämmöiset parannusehdotukset ei paljoa kerro, kun ei tiedä mitä korjata.
 
Tuollaisen tilasin. Ensi kesällä tulee ajoon. Kuva ei omasta autosta, mutta täysin vastaavasta.

aE2w1us1XepcpzcD_dHUUORqnAIQ2bsZJyWXs_pKUW__KAjxqoy9lMFeWXNO6zh2eVmkSzrnOUpM1v_fw4VGiuO8DJDOSyhsuK5zzbm7bn54mprb69VbS0m-5sKffyJw2bfnsus-dyQdIofcfquF-ESmuodC35LMy-DxuUI8AXn9odBSGG-o4fDSALZ6Z06oSzbLl22Hz_P2UerXPGPT8UwNiwWi-R9xUGEV7XdmLT_Yj3z6dIm-kxwPGl3okR9DnBD--MmbGRutTYi4PZIwmK23nUg7_pSPDUxhfGaaRK-5mSysOy_0WLGh56S7ip1bgONk72wbE7RWlKkCakDs8RX8zpYSBbfR3qvYETG2meRYD3bQNcXad_OvZLQ3VZ3ZCqGtw2--8mg8xXA-pDVSLYpR07TVisTA6Dk1jqIlEGCGd6zU5XfJrB2B7dVViGGePRe-xpQqZXZZ4yjm5RBbvpWXjH47EkSMA0Z5BFwAHQmATjRBUaOE_w9xu1ZxtAlsGACgtvGPmkX8xaDSQbrb_4NGkYDrI7wD5P1vYL71XphPY63JhzFMsQ31exPsPgYzMNkm-_cylhmpwbmnLs5EUs5Nc5EsYkpDL3VydPMf9Ss9Gm3Yf9pZ3g=w528-h301-no


YX8T_3qRFZjrnXI3U6qLsmA0m89hAfp9sEbC3oDrnufpQGWdxgpoFfRu1VUnzVPirIBo_Z_KfRrigY_qEO9QJawzdxhVQMNfznKIXpQyOaT1rjoNIvngDi5Y8mUggGvDbw_QMX8Cjyzk-jpGi7Gpuv1ZDubze8xMN66NUdjapVgY7UUo1QN9ME_hJEgiNHiTQHAFQ2L9BxQBwHhAXZyspX6L7xAxOQpocFebREDzkvjs_LBFvefWLsDWIrkpU8oG6hCx1fev3ttt2H_XxmDyUay6HfpkBbkVUAr2YHF-MTNb-pT9htv_gD3TXMRTw3qHTcAhHjFleiV7nA112g5VXI6LAL5vR0Q0gKGKcol8OlEwK7NgFIxd983CRPcCTt09B7o9AareKWOUZrQ9B50nHa6hoxXY2ZSxgS0_scRyuu6eBJlwZm3q02S-Zn-SCrvTb5Dxpejr38p0mwY9Yw2Ul7UwyMm9SI-XHquDFbHmN6NZHA42f_g5Cgd2krzcMhcZHjGO9myv8OlweGYTXwJfeTy5gccuNjJsFoA8BWqqUMR9ZSs7UmLnx35Aywsd1xCSSBx0NmmYnN8c8bpIg4v7QANnAtsTJNdWUiIzthKvgxNmLziuzXFrKA=w525-h292-no
Kai tuo farkku-Clio on, mutta tarkempi kuvaus olisi tervetullut. Ensikokemukset varmaan päivittelet, kun sellaisia kesällä tulee? Mutsilla pienen kokoluokan auto hankinnassa lähitulevaisuudessa, joten kokemukset ovat plussaa muutenkin, kuin "vain uteliaisuudesta". :)
 
Nykyinen käyttis, Alfa Romeo 166

32122967536_5f2e0ef958_b.jpg


32161263715_99b20ec826_b.jpg


2001 & 271tkm
2.5l V6 bensa manuaali

Varusteita mm; Momon nahat, mahonkipuinen ratti (tallessa, mutta nahkanen vaihdettuna), kattoluukku, puhelin, ajotietokone 5" näytöllä, vakkari, auto.ilmastointi, osittain sähkösäätöiset penkit, lämmitettävät peilit yms. Kesäksi tuumaa isommat 17" Alfan vanteet

Sport Throttle Response
(Vähän ripeempi menemään tämä "mode" päällä, ilman taas mukavampi kaupunkiajossa).

Vanha ja paljon ajettu autohan se on, mutta kuitenki hienossa kunnossa pidetty. Nykystandardeillakin hiljanen sisämelultaan vaikka V6:n murina rosteriputkiston kanssa kuuluukin sisälle.

Täydellinen ei ole tämäkään, haluaisin hopean värisen kolmelitrasen automaatilla ja punasilla nahoilla, mutta tarjonta on mitä on. :rolleyes:

30989170966_66df10f089_b.jpg

Edit: tiivistin
 
Viimeksi muokattu:
Kai tuo farkku-Clio on, mutta tarkempi kuvaus olisi tervetullut. Ensikokemukset varmaan päivittelet, kun sellaisia kesällä tulee? Mutsilla pienen kokoluokan auto hankinnassa lähitulevaisuudessa, joten kokemukset ovat plussaa muutenkin, kuin "vain uteliaisuudesta". :)
Nyt lisätty auton merkki ja malli alkuperäiseen viestiin. Fiiliksiä ja enemmän juttu voi käydä lukemassa tuolta (vaatii kirjautumisen):

Kirjaudu
 
Siinä oma pappamobiili.
Edit:
BMW GT 530D vuosimallia 2010.

Varusteita:
- Yönäkö
- Comfort-istuimet
- Televisio
- HUD
- Active-steering nelipyöräohjaus
- Dynamic drive alusta
- 16 kaiuttiminen professional hifi
- 6kpl Kameroita ympäri autoa kaikennäköiseen käyttöön.

Perheenlisäyksen takia piti ostaa tilavampi versio.
Hienosti jäi kursori kuvan yläkulmaan kun otin screenshotin! :)
3757265c80.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Nyt lisätty auton merkki ja malli alkuperäiseen viestiin. Fiiliksiä ja enemmän juttu voi käydä lukemassa tuolta (vaatii kirjautumisen):

Kirjaudu
Fiksua.
"Oon kyl kirjottanu autosta vaikka mitä mut en tänne niitä laita. Kirjautukaa tonne ni saatte sit lukea".

Eikö tommoset viestit itsessään ole ihan turhia, jos ei tällä keskustelupalstalla samoja asioita viitsi kertoa?
 
Fiksua.
"Oon kyl kirjottanu autosta vaikka mitä mut en tänne niitä laita. Kirjautukaa tonne ni saatte sit lukea".

Eikö tommoset viestit itsessään ole ihan turhia, jos ei tällä keskustelupalstalla samoja asioita viitsi kertoa?
No jos oikeasti kiinnostaa niin sieltä löytää. Viimeksi kun pastesin saman viestin kahdelle foorumille, niin sitten kitistiin kun pitää samoja asioita usealla foorumille kirjoitella...:confused: Enemmän tuossa mun kuvaviestissä oli tähän aiheeseen asiaa kuin näillä lukuisilla valitusviesteillä sen jälkeen.
 
Siinä oma pappamobiili.
Edit:
BMW GT 530D vuosimallia 2010.

Varusteita:
- Yönäkö
- Comfort-istuimet
- Televisio
- HUD
- Active-steering nelipyöräohjaus
- Dynamic drive alusta
- 6kpl Kameroita ympäri autoa kaikennäköiseen käyttöön.

Perheenlisäyksen takia piti ostaa tilavampi versio.
Hienosti jäi kursori kuvan yläkulmaan kun otin screenshotin! :)
3757265c80.jpg

Kivan näköinen auto mutta kun ei mitään käryä mikä auto on. Ilmeisesti joku BMW?
Pakko (taas) mainita tästä. En ymmärrä, mitä muotoiluosastolla on mietitty, kun autosta on, ainakin perän osalta, tehty tuollainen möhköfantti. Ainakaan livenä, jos ei katsota suoraan edestä, tuo ei kovin kivalta näytä, ellei kivalta näyttäminen tarkoita, että olisi kiva ajaa. Omaan silmään aika karsea ilmestys juuri perän osalta.

Siitä huolimatta uskon, että sisältä homma toimii oikein hyvin, varsinkin kuskin paikalta. Vaikka mielestäni ruma onkin, kyllä kelpaisi.:)

Nämä nyt on taas näitä persreikiä... (Mielipiteet)
 
Pakko (taas) mainita tästä. En ymmärrä, mitä muotoiluosastolla on mietitty, kun autosta on, ainakin perän osalta, tehty tuollainen möhköfantti. 5-sarjan farkku on kuitenkin ihan ok. Omaan silmään aika karsea ilmestys juuri perän osalta.

Siitä huolimatta uskon, että sisältä homma toimii oikein hyvin, varsinkin kuskin paikalta. Vaikka mielestäni ruma onkin, kyllä kelpaisi :)

Itseäkin tuo "rumaperse" kyllä kauhistutti aluksi todella pitkään. Nyt rupee olemaan sen verran silmä syöpynyt että ei enää haittaa. :)

Tämähän on tehty 7-sarjan pohjalta, joten 5-sarjan farkku on pikkasen pienempi :)
 
Itseäkin tuo "rumaperse" kyllä kauhistutti aluksi todella pitkään. Nyt rupee olemaan sen verran silmä syöpynyt että ei enää haittaa. :)

Tämähän on tehty 7-sarjan pohjalta, joten 5-sarjan farkku on pikkasen pienempi :)
(Ehdin jo muokkailla postaustani miten sattuu.)

Ehkä tuohon omakin silmä tottuisi, jos päivittäin katselisi, ettei niin karsealta näyttäisi. Toisaalta jos omassa pihassa tuo olisi ja ajo olisi kuten muilla vastaavilla ko. valmistajan tuotoksilla, saattaisi karseus kadota kahdessa päivässä ;)

edit:
@speks
Edelleen ihmettelen tuota muotoilua. Onko tuohon joku käytännön peruste? Ovatko sisätilat kuin voisi olla kuvitteellisessa 7-sarjan "lifestyle"farkussa ja on päädytty johonkin kummalliseen kompromissiin?
 
Viimeksi muokattu:
(Ehdin jo muokkailla postaustani miten sattuu.)

Ehkä tuohon omakin silmä tottuisi, jos päivittäin katselisi, ettei niin karsealta näyttäisi. Toisaalta jos omassa pihassa tuo olisi ja ajo olisi kuten muilla vastaavilla ko. valmistajan tuotoksilla, saattaisi karseus kadota kahdessa päivässä ;)

Ja tosiaan se, ettei sitä onneksi itse tarvitse katsella kun ajaa :D
 
Ja tosiaan se, ettei sitä onneksi itse tarvitse katsella kun ajaa :D
Kuikkaa vielä viestini edit liittyen sisätiloihin. Onko sisätilat takapenkin/kontin osalta millä tavalla erilaiset vrt. 5-sarjan farkku? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun aika harvinainen näky kuitenkin on, ainakin Suomessa.
 
Kuikkaa vielä viestini edit liittyen sisätiloihin. Onko sisätilat takapenkin/kontin osalta millä tavalla erilaiset vrt. 5-sarjan farkku? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun aika harvinainen näky kuitenkin on, ainakin Suomessa.

Jalkatilaa on takana enemmän kuin F10/F11:ssa (5-sarjan muut tuotteet).

Takaronkki tuntuu olevan pelottavan pieni, mutta tilaa tulee mukavasti kun kaataa penkit alas.
Onhan sekin isompi kuin F10:ssä (sedan) mutta pienempi kuin F11:ssa (Farkku).
 
Noniin, nyt niitä "vähän" parempia kuvia

lO8GByZl.jpg



Autona siis Renault Megane -15 1.2TCe 115 S+S Limited

Varusteita

-Automaattinen kaksialueilmastointi
-Vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin
-Nahkaratti+vaihdekeppi
-Tummat takalasit
-Takapysäköintitutka
-4xSähkölasit
-Sähkötoimisesti taittuvat taustapeilit
-Sadetunnistin ja automaattisesti säätyvät tuulilasinpyyhkimet
-LED-päiväajovalot
-Handsfree-avainkortti (avaus, käynnistys, sammutus ja ovien lukitus poistuttaessa auton luota)
-Integroitu navigointijärjestelmä Carminat TomTom
-R-Plug&Radio (CD MP3, Bluetooth, AUX- ja USB-liitännät), säätimet ohjauspyörän yhteydessä
-Kaistanvaihtovilkku
-Metalliväri


2Xp4GQGl.jpg

v7uSqhFl.jpg

Eh0GZAkl.jpg

7JNE1Ujl.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, paras varuste sitten handsfree avaimen jälkeen.:cigar2:

Aukeaako tuo takaluukku myös avaimesta tai jalkaa vilauttamalla puskurin alla?
Näyttää tuo takaluukun kahva aika vaikeapääsyiseltä. Varsinkin jos auto on kurainen / luminen.
 
  • Tykkää
Reactions: LOV
Ja just ennen sähkölaseja. Itseasiassa mun 11v kiesissä on kaikki nuo (pl starttikortti) ja nokitan penkinlämmittimillä.

No eiköhän penkinlämmittimetkin ole jokaisessa autossa mikä on uutena myyty suomeen?

On tuossa myös aluvanteet molemissa renkaissa, Limited design-paketti (erikoisverhoilu, kynnyslistat, kylkimerkit), Elektroninen ajonvakaudenhallintajärjestelmä (ESC), luistonesto (ASR) ja aliohjautuvuuden hallintajärjestelmä, ABS-jarrut, elektroninen jarruvoiman jako ja hätäjarrutustehostin, Ohjauspyörän korkeuden ja syvyyden säätö ym.

Ymmärsitkö pointin, jokaista varustetta en jaksa alkaa tuohon listaan laittamaan.:facepalm:
 
No eiköhän penkinlämmittimetkin ole jokaisessa autossa mikä on uutena myyty suomeen?

On tuossa myös aluvanteet molemissa renkaissa, Limited design-paketti (erikoisverhoilu, kynnyslistat, kylkimerkit), Elektroninen ajonvakaudenhallintajärjestelmä (ESC), luistonesto (ASR) ja aliohjautuvuuden hallintajärjestelmä, ABS-jarrut, elektroninen jarruvoiman jako ja hätäjarrutustehostin, Ohjauspyörän korkeuden ja syvyyden säätö ym.

Ymmärsitkö pointin, jokaista varustetta en jaksa alkaa tuohon listaan laittamaan.:facepalm:
Aivan, oleelliset vain... [emoji8]
 
2009 kävin Saksasta hakemassa Mercedes-Benz (Mercedes-Amg) C30 cdi AMG 2003/11, sedan mustana tietysti.
Eli 3 litrainen aito diesel AMG (ei ole tehty kuin muutama vuosi).
Ei näköjään kuvaa löytynyt enää kännykästä.
Varusteita on tietysti reilusti, mitä tuolloin oli saatavilla mutta yksi hyödyllisimmistä on ortopedi-istuimet, joita paineilmalla säädetään pienillä vivuilla penkin sivusta.
Huollot ovat olleet mielestäni edullisia ja monessa paikassa käy "ei-Amg"-osat.
Penkissä tuli 300hv/720Nm -tulokset ja sen jälkeen huollatin turbon + vaihdoin kompressorisiiven cnc-jyrsittyyn billet-siipeen (ohuemmat siivet, maksimi halkaisija isompi, 11-isoa siipeä) Nyt on selväsi enemmän paukkuja.
Vaihdelaatikko ja auto muutenkin toimii aivan älyttömän hyvin mutta iän ja kilometrien takia (260tkm) pitää jossain vaiheessa harkita vaihtoa vaikka E 350cdi Coupeen tai mahdollisesti joku bemari.
Niin ja se kulutus, työmatkaa 26km/suunta ja kaupunkiajoa tulee myös, eli seka-ajoa 8,2l/100km suht raskaalla kaasujalalla. Jos pelkkää motaria ajaa, niin 6,0-6,5l/100km.
 
Viimeksi muokattu:
2009 kävin Saksasta hakemassa Mercedes-Benz (Mercedes-Amg) C30 cdi AMG 2003/11, sedan mustana tietysti.
Eli 3 litrainen aito diesel AMG (ei ole tehty kuin muutama vuosi).
Ei näköjään kuvaa löytynyt enää kännykästä.
Varusteita on tietysti reilusti, mitä tuolloin oli saatavilla mutta yksi hyödyllisimmistä on ortopedi-istuimet, joita paineilmalla säädetään pienillä vivuilla penkin sivusta.
Huollot ovat olleet mielestäni edullisia ja monessa paikassa käy "ei-Amg"-osat.
Penkissä tuli 300hv/720Nm -tulokset ja sen jälkeen huollatin turbon + vaihdoin kompressorisiiven cnc-jyrsittyyn billet-siipeen (ohuemmat siivet, maksimi halkaisija isompi, 11-isoa siipeä) Nyt on selväsi enemmän paukkuja.
Vaihdelaatikko ja auto muutenkin toimii aivan älyttömän hyvin mutta iän ja kilometrien takia (260tkm) pitää jossain vaiheessa harkita vaihtoa vaikka E 350cdi Coupeen tai mahdollisesti joku bemari.
Niin ja se kulutus, työmatkaa 26km/suunta ja kaupunkiajoa tulee myös, eli seka-ajoa 8,2l/100km suht raskaalla kaasujalalla. Jos pelkkää motaria ajaa, niin 6,0-6,5l/100km.
Onko facelift? Sitten on jo harvinainen.
 
Ihmettelin että mikä helvetti tuo on mutta tarkoittanee automaattista ettei tarvitse kaistaa vaihtaessa pitää sormea kytkimellä?
Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa. Toki se voi Renaultissa olla mainitsemisen arvoinen.
 
Tuo kaistanvaihto vilkku on jo omassa 2006 hondassa. Täppää kevyesti vilkkua niin se väläyttää kolme kertaa siihen suuntaan vilkkua. En tiedä mitä automaattista tuossa on koska tikkuun pitää silti koskea. Että se olisi automaattinen niin sen pitäisi lukea ajatuksia.
 
Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa. Toki se voi Renaultissa olla mainitsemisen arvoinen.

Kyllä, karvalakki rellussa tuota ei ole joten siksi mainitsemisen arvoinen.:cigar2:

Oli toi edellisessä -05 mondeossakin, mutta eipä sekään ollut karvalakki malli...:cool:
 
Joo vilkuttaa kolmesti yhdellä kosketuksella. Tuohan nyt on sellainen varuste, että ollut varmaan viimeiset 10v kaikissa uusissa autoissa.
Samaan aikaan Baijerissa suunniteltua: Valojen automaattiasennossa kevyt vilkun näpäytys tekee kaistanvaihtovilkutuksen, eli kolme vilkutusta. Alles klar, ja?
Ei, Baijerissa joku insinööri heräsi ja keksi että ratkaisuhan on liian helppo!:swait:
Jos valokatkaisin on väännetty "valot päällä" -asentoon, niin sama kevyt vilkun näpäytys tuottaa vain yhden vilkutuksen, ts. kaistanvaihtovilkutus lakkaa toimimasta.:swondering:
 
Korealaisen Hynyssä vilkku on edistyneempi kuin bemarin. Bemarissa onnistuu vain 3 vilkutusta tai kokonaan päälle. Korealaisessa voi vilkuttaa kolmesti, laittaa kokonaan päälle tai sitten tehdä jopa 1 tai 2 vilkutusta. Välillä ärsyttää bemussa kun haluaisi tehdä lyhyen yhden vilkutuksen mutta eipä onnistukaan.
 
Korealaisen Hynyssä vilkku on edistyneempi kuin bemarin. Bemarissa onnistuu vain 3 vilkutusta tai kokonaan päälle. Korealaisessa voi vilkuttaa kolmesti, laittaa kokonaan päälle tai sitten tehdä jopa 1 tai 2 vilkutusta. Välillä ärsyttää bemussa kun haluaisi tehdä lyhyen yhden vilkutuksen mutta eipä onnistukaan.
No ainakin bemun -07 vuosimallissa pystyy säätämään yhden välein montako vilkutusta tekee näpäytyksellä.
Tuota täytyy vielä kokeilla että 'valot päällä' asennossa lakkaisi toimimasta.
 
No eikai nyt joka autossa sentään ole paskat pesurit. Kyllä ne itse ainakin on joutunut ihan putsaamaan käsin jos on puhtaaksi halunnut. Sen sekunnin kun se umpio on vielä kostea, se valo sieltä jonkun verran tulee läpi mutta kun se kura kuivuu umpioon --> näkyvyys tippuu taas.
 
En ole kyllä itsekään ikinä nähnyt hyviä pesureita. Se loskamoska tarttuu niihin umpioihin äärimmäisen tehokkaasti ellei sitten ne pesurit ole päällä jatkuvalla syötöllä tai käytä jotain pesuainetta joka kuorii maalitkin irti. Kerran kun pääsee umpio paskaiseksi on se sellaisena pysynyt Volleissa, Renuissa, Bimmussa ym ym ym. Toki sitä voi uskotella itselleen jollain henkisellä puolella, että se jotain putsaa, mutta se on eri asia sitten se.
 
Ei kait nyt mikään pesuri lamppuja puhtaana pidä, jos roikutaan edellä menevän perseessä.
 
Noniin, nyt niitä "vähän" parempia kuvia




Autona siis Rennault Megane -15 1.2TCe 115 S+S Limited

Varusteita

-Automaattinen kaksialueilmastointi
-Vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin
-Nahkaratti+vaihdekeppi
-Tummat takalasit
-Takapysäköintitutka
-4xSähkölasit
-Sähkötoimisesti taittuvat taustapeilit
-Sadetunnistin ja automaattisesti säätyvät tuulilasinpyyhkimet
-LED-päiväajovalot
-Handsfree-avainkortti (avaus, käynnistys, sammutus ja ovien lukitus poistuttaessa auton luota)
-Integroitu navigointijärjestelmä Carminat TomTom
-R-Plug&Radio (CD MP3, Bluetooth, AUX- ja USB-liitännät), säätimet ohjauspyörän yhteydessä
-Kaistanvaihtovilkku
-Metalliväri


2Xp4GQGl.jpg

v7uSqhFl.jpg

Eh0GZAkl.jpg

7JNE1Ujl.jpg
Eikö tässä pitänyt olla kaikki varusteet ja halogeenit paistaa keulassa :D
 
Tuossa kuva omasta kulkineesta erään n.4h ajon jälkeen. Valitettavasti kaukovaloille ei pesuria ole, eikä lähivalotkaan toki niin puhtaat ole kuin käsin hinkkaamisen jälkeen, mutta kun vertaa pesemättömiä pitkiä niin väittäisin että huomattavasti paremmin noi lähivalot loistaa noin kuin ilman mitään pesuria.

WP 20160105 10 25 30 Pro

Ja tosiaan jos kuuraa ihmettelette niin kuvan olen ottanut vasta muutama päivä ajon jälkeen kun huomasin likaisuusasteen lämmitysjohtoa kiinnittäessäni.
14349827.jpg
 
Eikö tässä pitänyt olla kaikki varusteet ja halogeenit paistaa keulassa :D

Tähän ei saa Xenoneita, ei ainakaan Renaultin sivujen mukaan.

Lisävarusteista on ruksittu

-Integroitu navigointijärjestelmä Carminat TomTom
-Erikoismetalliväri (Flamme punainen)
-Vararengas

ja sanoin että "lähes kaikki";)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen alkoi olemaan käyntihäiriötä ja vikavalot vilkkui satunnaisesti mittaristossa. Oli siis aika nopeiden peliliikkeiden. Tänään pitäisi mennä hakemaan tylsä perhefarmari ja tökätä Volvo "vaihdossa".
Touhusin äsken pienen vaihtoonmeno huollon.
Vaihdoin nastattomat talvirenkaat alle ja nappasin päivävalot sekä lisäpitkät veks. Toivottavasti auto kestää vielä viimeiset 100km.
 
uc


Pihaamme kaunistaa Nissan Quashqai +2, vm. 2009, ajettuna oli ostohetkellä reilut 60k, nyt 2,5 vuotta myöhemmin 100k enemmän. Perhettä on siis vaimon lisäksi 4 mukeloa joten sen takia vaihettiin farkkuvolvo tähän laitteeseen (ja juu on ikävä VOlvoa :) ). Volvon XC90 oli ensin suunnitteille mutta piheys iski....viime kesänä tästä lasahti ruiskupumppu ja remonttiin meni merkkiliikkeessä 2500€...se siitä säästöstä :D

Mallista on karsittu kaikki hienoudet, eniten harmittaa ku puuttuu vakkari....
 
Eilen alkoi olemaan käyntihäiriötä ja vikavalot vilkkui satunnaisesti mittaristossa. Oli siis aika nopeiden peliliikkeiden. Tänään pitäisi mennä hakemaan tylsä perhefarmari ja tökätä Volvo "vaihdossa".
Touhusin äsken pienen vaihtoonmeno huollon.
Vaihdoin nastattomat talvirenkaat alle ja nappasin päivävalot sekä lisäpitkät veks. Toivottavasti auto kestää vielä viimeiset 100km.

Kyllä taitaa tosiaan olla viimeiset rahat tai vielä oikeammin sanottuna rahoitukset tapissa kun moista sirkusta jaksaa harrastaa :D
 
Kyllä taitaa tosiaan olla viimeiset rahat tai vielä oikeammin sanottuna rahoitukset tapissa kun moista sirkusta jaksaa harrastaa :D
Liike todennäköisesti tökkää ton joko romulavalle tai jollekin jobbarille muutamaan sataan myyntiin. Puolen tunnin homma tuossa oli, joten halvemmalla saan tuohon uuteen autoon pitkät noista kuin ostamalla uudet.

Uudehkon akunki oisin autosta napannu tuohon projektiin jos nurkissa olisi ollut joku huono akku pyörimässä
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 153
Viestejä
4 416 359
Jäsenet
73 324
Uusin jäsen
Pooki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom