Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
En epäile kenenkään kokemuksia, mutta omat ihan päinvastaiset toistaiseksi. Hyvä- ja kohtuuhyvällä tiellä luonnehtisin autoa enemmän hiljaiseksi kuin äänekkääksi niin rengasäänien kuin muidenkin suhinoiden osalta.

Ajoin ennen ostoa uusista Ford Fiesta (Active, Titanium ja ST-Line), Ford Focus (Titanium), Ford Ecosport (ST-Line), VW T-Roc nyt ainakin. Käytetyistä Seat Ibiza EcoTSI 95, Hyundai Ioniq Style Hybrid.

Jos pitää rankata melut ja hakemiset, niin ei tuo minusta pahin ollut, päinvastoin. Ioniq ihan omilla lukemillaan melujen osalta, samoin ohjaus oli hakeva ja ärsyttävä vaikka siinä oli peruspaskeet 195/65/15 alla. Fiestan ST-Line oli aika äänekäs myös, en muista mitkä kiekot siinä oli, mutta ei nyt kovin pienet nekään olleet ja haki enemmän kuin Civic.

Mukavasti kääntyy mutkissa kyllä, Porkkalan mutkasyheröllä kuskilta saattoi luonne loppua ennen pitoa. :vihellys:
 
Huomaa ero


ja


Otsikkoa voisi kyllä täsmentää jollain tavalla kun selvästikään moni ei lue aloitusviestin ohjetta eikä ylläpidon vähän väliä laittamia muistutuksia kyseisestä ohjeesta.

64517821_213929689589089_3313145621070485933_n.jpg


Omaan autoon tuli laitettua 6v ajon jälkeen äänenvaimentimet, nytkö se vanhuus iski?
Ovat sentään Proto-Sisun vaimentimet ja röyhkeästi ylösalaisin asennettuna niin eiköhän tämän synnin kanssa pysty elämään.

Kerta täälä näkee tuttujakin autoja niin rohkaistuna postaan oman kauppakassini.
1997 Mitsubishi Legnum VR-4 Type-S
5-vuotta ollut jo itsellä, ensimmäinen omistaja suomessa ja papereiden perusteella toinen omistaja auton historiassa, edellinen oli Fukushiman lähellä asuva naishenkilö. Jarrut ja alusta uusittu, seuraavaksi pitäisi ihmetellä putkistoa ja maalipintaa.

Viimesin lisäys oli kauan etsinnässä olleet tupakkimuovit, löytyi ebaysta 70€.
family_car.jpg group_picture.jpgwind_deflectors.jpg
 
Kerta täälä näkee tuttujakin autoja niin rohkaistuna postaan oman kauppakassini.
1997 Mitsubishi Legnum VR-4 Type-S
5-vuotta ollut jo itsellä, ensimmäinen omistaja suomessa ja papereiden perusteella toinen omistaja auton historiassa, edellinen oli Fukushiman lähellä asuva naishenkilö. Jarrut ja alusta uusittu, seuraavaksi pitäisi ihmetellä putkistoa ja maalipintaa.

Viimesin lisäys oli kauan etsinnässä olleet tupakkimuovit, löytyi ebaysta 70€.
family_car.jpg group_picture.jpgwind_deflectors.jpg

Harvinaista nähdä näitäkin välillä :joy: Itselläni oli -97 Type-V manuaali, musta väriltään.
Onko tehty moottorille vielä mitään? Sen sekventiaalisuuden kun poistaa y-putkella niin kaasuun vastaavuus paranee entisestään kun ahtimet ahtaa yhtä aikaa koko ajan. :tup:
 
Harvinaista nähdä näitäkin välillä :joy: Itselläni oli -97 Type-V manuaali, musta väriltään.
Onko tehty moottorille vielä mitään? Sen sekventiaalisuuden kun poistaa y-putkella niin kaasuun vastaavuus paranee entisestään kun ahtimet ahtaa yhtä aikaa koko ajan. :tup:
Ei vielä mitään. RE85 muunnos on varmaan se isoin askel seuraavaksi putkiston ohella.

En tiennytkään että Type-V löytyy manuaalina, tosin nämä type-merkinnät tuntuu olevan mallia JDM* kun multa löytyy kaikki Type-V varusteet vaikka Type-S malli onkin :D

(*eri penkit ja ratti = eri malli)
 
Tällaisen W204 180 cdi mersun hommailin vanhan w202 koppaisen tilalle. Saksasta tuotu 2016 ja varusteita omaan käyttöön sopivasti. Moottorista piristelty ohjelmalla 210 hepoa ja 510nm väännöt, 7g automaatilla tietysti. D2 alusta odottelee asennusta, mutta katsotaan koska ruuvataan kiinni. Nykyiset kesärenkaat sen verran hyväkuntoiset, että ajetaan ne nyt tämän kesän ainakin. Ja vakiovanteilla tuo ei madallettuna oikein näytä miltään.

IMG_8172.jpeg
 
On ollut aika paljon kaikenlaisia autoja omistuksessa vuosien varrella. Kaikki tavalla tai toisella käyttö/harrasteautostatuksella olevia. Mielenkiintoisin harrasteauto minkä olen omistanut. On ollut erittäin mukava ajaa ja ollut persoonallinen muutenkin: Audi S6 5cyl 20v 2.2 Turbo.

Tämän hetken auto:

Subaru Impreza STI MY06
-2006
-2.5L 280hv
-Neliveto
-6-vaihteinen manuaaliaski

Subaru STI.jpg


Tällä autolla on tullut ajettua jo useampi vuosi, että ei tämä uusi ole itselleni. Eikä ole kyllä vuosimallikaan, kun on jo 13v vanha kulkine kyseessä.
 
Uus käyttöperkele, -08 525i E60 LCI.

Ihan kiva laitos. Suht inhimillinen kulutus 3.0L kutoskoneelle ilman että suorituskyvyssä olisi jotain napistavaa, ja varusteitakin löytyy sopivasti; Proffanavi, hifi audio, xenonit, comfortpenkit, siinä tärkeimmät.

IMG_20190601_043355.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kävin sunnuntaina pesemässä ässää Nokian Ilkantien Nesteellä. Siellä on näemmä edelleen itsepesuhalli käytössä, 7€ 20min + 35snt/min. Viimeksi joskus 200x käynyt siellä pesulla. Ihan ok näköinen kauempaa, vaikka osa autosta pitäisikin maalata ja loput myllyttää uudestaan, jos hyvää haluaa.

IMG_20190714_190648_p.jpg


IMG_20190714_190540_p.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kävin sunnuntaina pesemässä ässää Nokian Ilkantien Nesteellä. Siellä on näemmä edelleen itsepesuhalli käytössä, 7€ 20min + 35snt/min. Viimeksi joskus 200x käynyt siellä pesulla. Ihan ok näköinen kauempaa, vaikka osa autosta pitäisikin maalata ja loput myllyttää uudestaan, jos hyvää haluaa.

IMG_20190714_190648_p.jpg


IMG_20190714_190540_p.jpg
Ei näy kuvat.
 
Hyvin näkyy kuvat. Selaimella ja Tapatalkilla. Vai onko kirjoittaja jo kerinnyt korjaan asian [emoji1]
 
Korjasin asian sitten lainauksen jälkeen, siirsin kuvat eri paikkaan ja editoin viestiä...,
 
Tässäpä oma kesäharraste viikon takaa reissun päältä Pohjois-Savon turneelta. Noin 1200 kilometrin lenkki, josta ihme kyllä yli suurimman osan sai ajella katto alhaalla. Aika hyvä karma kävi sateiden suhteen tuolla kertaa.

MB SLK 230 -97, tehtaalla laitetulla AMG-korisarjalla sisältäen myös mm pakoputkiston.

PS: Ja ei, en tiedä kampaamotuotteista mitään, älkää kyselkö. :p

14724576.jpg
 
Tässäpä oma kesäharraste viikon takaa reissun päältä Pohjois-Savon turneelta. Noin 1200 kilometrin lenkki, josta ihme kyllä yli suurimman osan sai ajella katto alhaalla. Aika hyvä karma kävi sateiden suhteen tuolla kertaa.

MB SLK 230 -97, tehtaalla laitetulla AMG-korisarjalla sisältäen myös mm pakoputkiston.

PS: Ja ei, en tiedä kampaamotuotteista mitään, älkää kyselkö. :p

14724576.jpg
Miten tuossa on tuollainen outo keula?
 
Miten tuossa on tuollainen outo keula?
Maski vaihtunut ajan saatossa sekä tummat umpiot, en niistä alkuperäisistä "mulkosilmistä" niin välittänyt. Ja jos alaosaa tarkoitat, niin se tuli mukana. En ole varma onko aikaisempi omistaja vaihtanut sen vai kuuluuko se osana tuohon amg-pakettiin jo tehtaalla. Vai tarkoititko mitä tarkalleen outoudella? Maskin istuvuus ei ole ihan täydellinen, koska alaosa tosiaan ei ole vakio. Sain tuon pilkkahintaan, alkuperäisessa mustassa maskissa repsotti suht monta muoviripaa rikkinäisenä, joten parempi kahdesta pahasta tuo. :)
 
Maski vaihtunut ajan saatossa sekä tummat umpiot, en niistä alkuperäisistä "mulkosilmistä" niin välittänyt. Ja jos alaosaa tarkoitat, niin se tuli mukana. En ole varma onko aikaisempi omistaja vaihtanut sen vai kuuluuko se osana tuohon amg-pakettiin jo tehtaalla. Vai tarkoititko mitä tarkalleen outoudella? Maskin istuvuus ei ole ihan täydellinen, koska alaosa tosiaan ei ole vakio. Sain tuon pilkkahintaan, alkuperäisessa mustassa maskissa repsotti suht monta muoviripaa rikkinäisenä, joten parempi kahdesta pahasta tuo. :)
Tuo maski lähinnä ihmetytti. Näyttää vähän siltä, että on yritetty matkia seuraavan korimallin tyyliä. Ei oikein onnistunut minusta.

Alaosakin näytti hieman oudolta, mutta googletuksen perusteella osassa AMG-malleja on tuollainen ollut, että kai se siihen kuuluu.
 
Tässäpä oma kesäharraste viikon takaa reissun päältä Pohjois-Savon turneelta. Noin 1200 kilometrin lenkki, josta ihme kyllä yli suurimman osan sai ajella katto alhaalla. Aika hyvä karma kävi sateiden suhteen tuolla kertaa.

MB SLK 230 -97, tehtaalla laitetulla AMG-korisarjalla sisältäen myös mm pakoputkiston.

PS: Ja ei, en tiedä kampaamotuotteista mitään, älkää kyselkö. :p

14724576.jpg
Tuollaiset vanhat autot pitäisi jättää originaaleiksi, tai ainakin sen ajan orkkismuutetuiksi. Aika kauheen näkönen omaan makuun tämän keula. Tulee vain joku Eesti-tuning mieleen....
 
Tuollaiset vanhat autot pitäisi jättää originaaleiksi, tai ainakin sen ajan orkkismuutetuiksi. Aika kauheen näkönen omaan makuun tämän keula. Tulee vain joku Eesti-tuning mieleen....
Nojaa, ei kai tuo mikään klassikko ole, joten ainakin omasta mielestä on täysin ok laittaa facelift style -maskia yms, jos siltä tuntuu. Tosin kyseisessä yksilössä maski näyttäisi olevan 5 senttiä väärässä paikassa eli ei ihmekään, jos ei silmä tykkää.

Omaan silmään taas renkaat näyttää varsin suurilta. @typer mikä tuossa on rengaskoko?
 
Miten tuo SLK yleensä? Onko hyvä hankinta? Tuohon sais sen oikean moottorinkin eli 320 mallin, mietinkin itse asiassa sitä mutta tuli sitten CLK vastaan. Ja juu olen samaa mieltä muiden kanssa, että keula ei oikein toimi, ihan ok mutta jotenkin vähän erikoisen näköinen.
 

Kohtuu kilometreillä 318d xdrive. Mielestäni ihan riittävästi tehoa ja vääntöä. Pääsee ohi ja tuntuu ettei motarillakaan ihan urut auki huuda. Jossain vaiheessa toki optimointikin tulee eteen. Vielä ei ole ollu ongelmia jakoketjun tai muunkaan kanssa. Liekö vaivannut vielä n47t koneita.

Tykkään.
 
@itarumaa @Tellervo @neaa82

En ihan kaikkia nyt lainaa, mutta aloitetaan:

320 moottori ei juuri tarjoa suorituskyvyssä eroa, miksi et vertaa vaikka 200 slk versioon? Siinä on jo oikeasti eroa? (136 hp)

320 (215) vs 230 (193)= 20 heppaa enemmän? Suorituskyvyssä nada.
Mutta vakuutuksessa heti hieman hintaeroa. Ja upea AMG-putkisto kuittaa tuon eron äänimaailmassa. :p

Renkaat ovat 18", edessä 225/40 ja takana 255/35. Hyvinkin sopivat, uraherkkyys välillä vie vähän hermoja tai siis sen voimakkuus, mutta tällä ajetaan silloin kun aurinko paistaa ja ei vituta pienet asiat. Ja jos tähän nyt joku alkaa kitisemään, että mun Octavia pärjää ihan kivasti urissa, niin kiva sulle ja iso peukku.

Testasin joskus myös mäxää (nb2), Z3 ja yhtä SLK:ta 16" renkailla. Tätä ko. yksilöä koeajoin ja tuntui niin paljon paremmalta heti. MX-5, Z3 ja SLK siis taistelivat about 3-vuotta mun nettiauton listauksissa. Tämä SLK vei voiton aikoinaan ja en valita.

Ja jos ei keulasta jo osannut lukea, niin en voi mitään. Repsottavat muovisäikeet vs tuo nykyinen. Niin paljon parempi kuin se, että olisi jonkun oravan jättänyt sinne kitumaan.
"Klassikko" johon ei saisi koskea, salli mun nauraa :D Tää klassikko ajaa noin 80-90% maalaisteitä, joiden varsilla 70-luvun Taunus on vielä uusi auto. Älä huoli, ei tää sun teilles tuu pilaan sun unia.

SLK (R170) itsessään on nauttinut/nauttii varsin hyvää mainetta ns taviksien avoissa. Toki yksilöt jne paskaa, mutta esim, jos katsoo TUV:inkin statseja, niin vanhat SLK:t ihan ok maineessa. Tämän omani ostin 4 vuotta sitten ja vaihdoin siihen heti kaikki öljyt peräpäästä kompressoriin ym klikettä. Laturin takia jäin kerran 10 kilsan päähän himasta, joka hieman yllätti kaksi vuotta sitten. IF onneksi hoiti homman kirjaimellisesti kotiin, asia jota ei tullut edes ajatelleeksi ennen ensimmäistä vanhempaa harrastetta eli 20-vuoden ikärajaa. Moni muu vakuutusyhtiö ei yli 20-v autoja enää hinuriin laita.

Niin ja edit vielä se, että: syö siis aikalaisensa c-mersun klikkeitä jne, toki kattomekanismi poisluettuna. Eli osia löytyy ja ei vieläkään kirpaise lompakkoa, vaikka onkin klassikko käsissä. :D

Muuten aika vaivattomat noin 20 000 km takana ns harrastetta periaatteella bensaa tankkiin. Baltia sekä Suomi tullut hyvinkin tutuksi tämän kanssa.

Niin, ja pahin: se on automaatti. Ei voi olla oikeaa harrastamista/ajamista jossei joka saatanan jonossa veivaa keppiä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo SLK yleensä? Onko hyvä hankinta? Tuohon sais sen oikean moottorinkin eli 320 mallin, mietinkin itse asiassa sitä mutta tuli sitten CLK vastaan. Ja juu olen samaa mieltä muiden kanssa, että keula ei oikein toimi, ihan ok mutta jotenkin vähän erikoisen näköinen.
Tuota ei tainnu edes saada 320 koneella ennen 2000-lukua...
320 olisi kivasti V6 ja sitä kautta äänimaailma varmaan paljon kivampi kuin mikään rivinelosen. Ja jos putkisto vielä tuon V6 jatkeeksi AMG, niin aina vaan kivampi :) Sinänsä kyllä aika nihkeä parannus tuo 320, mutta johtunee ettei V6 kyljessä ole kompressoria/turboja, mutta AMG 32 olisi jo mukavan suorituskykyinen ja sopisi tuon tyyliseen autoo hienosti.
 
Juu itselläni on CLK vm 2000 ja kaksi parasta asiaa siinä on kutoskone ja automaatti, joten vähän eri linjoilla ollaan. Kutosessa on upeat äänet jo vakiona, en oikeastaan neloskonetta edes pitänyt vaihtoehtona kun ostin tuota CLK:ta ja en usko että putkisto tilannetta muuttaa, mutta SLK vois hyvinkin mennä, kovakatto on aika paljon näppärämpi kuin CLK:n rättikatto, jota tuntuu että pitäisi koko ajan olla laittamassa.

Oletko @typer ajanut Crossfireä? Olis mielenkiintoista kuulla jos olet ajanut molempia, että minkälaisia eroja löytyi. Sama perusrakenne kuitenkin.
 
Hah, Crossfirea en koskaan ajanut, mutta oma SLK aina moisen viereen menee talvilevolle halliin ja juurikin v6. Kiinnostava kapistus ja ulkonäkökin jopa omaan makuun edelleen aika ok :) Hintansa tuntuu pitävän ihmeen hyvin tuo Crossfire. Mutta taitaa olla jo ot.
 
Eteen vaihtui spacer 10mm -> 15mm. Taakse tarvisi vaihtaa kapeampaa rengasta jos mielisi vannetta lähemmäs kaarta... Ja uudet vanteetkin olis kivat ja ja ja...
IMG_20190724_201610.jpg IMG_20190724_214922.jpg

Hieno peli :tup:
Saattais muuten olla juuri tohon autoon sopivat vanteet kohta ylimääräisenä, "18 carlssonit :)
 
Onko helmat jo ruostumassa pois, kun näyttää vähän huolestuttavalta ainakin eturenkaan takana. Fiat on kyllä kadonnut merkkinä ihan totaalisesti, myyntiluvut tais romahtaa Korealaisten menestyksen myötä.
 
Onko helmat jo ruostumassa pois, kun näyttää vähän huolestuttavalta ainakin eturenkaan takana. Fiat on kyllä kadonnut merkkinä ihan totaalisesti, myyntiluvut tais romahtaa Korealaisten menestyksen myötä.
On joo. Täytyy tutkia niitä tarkemmin, mutta maalit tosiaan puuttuu ja ruostetta on tilalla. Jotain korjausta varmaan saisi tehdä pikaisestikin. Takana oleva kohta on jonkunlaisesta teipistä (vähän irrallaan), eli ei ole ruostetta. 550 maksoi kaksilla hyvillä renkailla, eli korkealta ei päässyt tippumaan. Hyvin vähän tosiaan löytyy Fiatteja tai Alfa Romeota. Alfa Romeo 156 -99 oli aivan kaamea ruostumaan. Toivottavasti Polon pohja olisi kestävämpi, mutta vasta huhtikuussa on katsastus ja sitten pääsee viimeistään näkemään auton pohjaa. Helmassa näyttää olevan myös keskellä ruostekohta. Tuossa Puntossa ei näytä olevan edessä roiskeläppiä ollenkaan. Alfa Romeossa taisi kyllä olla.

Saattaa olla Korealaiset aavistuksen korkeampaa laatua kuin Fiat? Puntossa on ilmeisesti 1.2 8v "vapaasti pyörivä" moottori. Jos jakohihna katkeaa, niin venttiilit säilyy kai ehjinä. Jakohihnan/vesipumpun vaihtoväli on 60 tkm tai 3 vuotta. Alfassa taisi olla sama vaihtoväli.
 
Juu ihan hyvä kauppakassi, kunhan ei tarvi kovin paljoa hitsailla. Sinänsä hankala tuo hintaluokka, jos ja kun tulee isompaa niin helposti alkaa miettimään, että voisi sitä jotain muutakin ostaa tilalle. Käsittääkseni 16v on ongelmallisempi kuin tuo 8v, jos sellainen tuossa on. Muistelen, että kannentiiviste olisi nimenomaan tuon 16v ongelmana.
 
Juu ihan hyvä kauppakassi, kunhan ei tarvi kovin paljoa hitsailla. Sinänsä hankala tuo hintaluokka, jos ja kun tulee isompaa niin helposti alkaa miettimään, että voisi sitä jotain muutakin ostaa tilalle. Käsittääkseni 16v on ongelmallisempi kuin tuo 8v, jos sellainen tuossa on. Muistelen, että kannentiiviste olisi nimenomaan tuon 16v ongelmana.
Tuo on tosiaan se pienitehoisempi eli 1.2 8v. 0-100 menee 14s ja huiput (jos tohtii) 155kmh. Ajattelin tuota todella laiskaksi, mutta kyllä tuollakin silti ehtii ja kulutus on hirmu pieni. Kaupungissa on ihan näppärä. Tänä vuonna ei ollut tarvinnut vielä hitsata, mutta hitsauskone kyllä tarvittaessa löytyy. Ajan tosi vähän, niin sen puolesta auto ei pitäisi paljoa kulua.
 
Tuo on tosiaan se pienitehoisempi eli 1.2 8v. 0-100 menee 14s ja huiput (jos tohtii) 155kmh. Ajattelin tuota todella laiskaksi, mutta kyllä tuollakin silti ehtii ja kulutus on hirmu pieni. Kaupungissa on ihan näppärä. Tänä vuonna ei ollut tarvinnut vielä hitsata, mutta hitsauskone kyllä tarvittaessa löytyy. Ajan tosi vähän, niin sen puolesta auto ei pitäisi paljoa kulua.
Mulla oli 2005 Panda ja se on sinkitty 100%... sama 1.2l kone. Se meni äidille ku 2 katsastusta meni vioitta läpi, ei viittiny myydä kellekää liian hyvää autoa.

Muuten hyvä mutta alko käydä pieneksi 3 henkilön perheelle. Nyt on farkku W203 mersu 2003 tilalla ja tilaa on
 
Mulla oli 2005 Panda ja se on sinkitty 100%... sama 1.2l kone. Se meni äidille ku 2 katsastusta meni vioitta läpi, ei viittiny myydä kellekää liian hyvää autoa.

Muuten hyvä mutta alko käydä pieneksi 3 henkilön perheelle. Nyt on farkku W203 mersu 2003 tilalla ja tilaa on
En tiedä miten sitten tuossa 2005 Puntossa. Katsoin tarkemmin, niin ei siinä ollutkaan ruostetta juuri ollenkaan, mutta maali vaan puuttui. Parissa kohtaa silti pieni osa ruostunut.
 
Uutta (käytettyä) perhekuljetinta alle, MY17 Skoda Kodiaq 2.0TDI 190 4x4 DSG Exclusive. Ajettu karvan alle sata tonnia, varustettu melkein kaikella mitä tuollaiseen vaan on saanut. Aika leppoisan mukava peli ajella, hämmästyttävän hiljaisesti menee ja tilaa on. Tylsän näköinen on, musta päältä ja musta sisältä, mutta käytetyn kanssa ei auta nirsoilla liikaa.

IMG_20190802_170849.jpg
 
Kyllä, 760li - eli E66 koska lang - vuosimallia 2005. 445 hevosta kun taas tuossa Motorsportissa on 343 heppaa. Toki painoakin on jokunen kilo enemmän :think:
 
IMG-20190803-WA0022-01.jpeg


Tästä jo tuonne haaveiluthreadiin jo kirjottelinkin, siis kaupat tuli tehtyä. Meni vaan vähän väärinpäin kun nyt on harrasteessa vähemmän boforia mitä tässä :think:

Nyt sinulla on kasassa hieno kokoelma baijerilaisia bensakrematorioita, tykkään että joku vielä uskaltaa harrastaa näitä nykyisinä ympäristötietoisuuden aikoina, eikä vain osta sitä litran ekohybridi kippoa tai ylihintaista sähkötrukkia.
Pitäisikö tuota kokoelmaa täydentää vielä talvi kauppakassi X5:sella 4,4 litran V8:lla varustettuna tietenkin?
 
En tiedä miten sitten tuossa 2005 Puntossa. Katsoin tarkemmin, niin ei siinä ollutkaan ruostetta juuri ollenkaan, mutta maali vaan puuttui. Parissa kohtaa silti pieni osa ruostunut.

Noissa on kuiteski sinkitty kori, joten se on pintaruostetta. Oli aikoinaan -00 16v voimapesä alla ja siinä ruostui etulokareiden alaosa, kun oli saanut kivihuiskua. Tai ei se ruostunut mitenkään puhki tai läpi, vaan oli lähtenyt maalit ja tuli pintaruoste. Eipä se toisaalta ikinä levinnytkään ja tuli ajeltua sen 55tkm kunnes meni paaliin reilu 300tkm mittarissa :)
 
Hain alotuspostauksen auton rinnalle käyttikseks tommosen mk1 V70 vm 1998. Vapari 5-syl 10-venttiilinen kone ja manuaaliloota, pitäis aika perusvarma motti olla. Aikalailla täysin ruosteeton, takaluukussa pieni alku alareunassa ja konepellissä pari kiveniskua, joista lähdössä kans. Vanteet otin tosta 740:stä ja kiillottelin epäkeskolla eilen. :)

Ilmastointi ja vakkari toimii. Sivupeilien lämmitin ja penkinlämmitinkin tuntu tänään toimivan kun aamuhuuruja "sulatteli". Se tuli yllätyksenä, että näissä on takapenkeissäkin lämmittimet. :O

GGjc3CC.jpg


41AArSs.jpg


7fA6c8N.jpg


Hakuillalta:

XRgVW4g.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hain alotuspostauksen auton rinnalle käyttikseks tommosen mk1 V70 vm 1998. Vapari 5-syl 10-venttiilinen kone ja manuaaliloota, pitäis aika perusvarma motti olla. Aikalailla täysin ruosteeton, takaluukussa pieni alku alareunassa ja konepellissä pari kiveniskua, joista lähdössä kans. Vanteet otin tosta 740:stä ja kiillottelin epäkeskolla eilen. :)

Ilmastointi ja vakkari toimii. Sivupeilien lämmitin ja penkinlämmitinkin tuntu tänään toimivan kun aamuhuuruja "sulatteli". Se tuli yllätyksenä, että näissä on takapenkeissäkin lämmittimet. :O


Hakuillalta:
Laitapas kuvien linkeistä https -> http, jotta kuvat näkyy muillekin lainaamatta viestiä. Kitoos!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 518
Viestejä
4 510 020
Jäsenet
74 410
Uusin jäsen
pp78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom