- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 253
Renault Espace dCi 160 EDC Business 4control, vuosimallia 2017. Ensimmäinen ns. iso tila-auto edellisten Ford Grand C-maxin ja Pösön 5008:n jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten ihan tyylikkään näköinen auto. En ole ennen tainnut tuollaista nähdä!Renault Espace dCi 160 EDC Business 4control, vuosimallia 2017. Ensimmäinen ns. iso tila-auto edellisten Ford Grand C-maxin ja Pösön 5008:n jälkeen.
Onko tämä vittuilua Nojoo varmasti toimii tarkoitukseensa ja hyvinOn muuten ihan tyylikkään näköinen auto. En ole ennen tainnut tuollaista nähdä!
Ei en vittuile. Omaan silmään ainakin tuosta kulmasta varsin onnistuneen näköinen tuollaiseksi perheautoksi.Onko tämä vittuilua Nojoo varmasti toimii tarkoitukseensa ja hyvin
Edit. Vanhempi versio taidettiin joskus jossain äänestyksissä valita maailman rumimmaksi autoksi että on tuo siitä lievä parannus. Vaan kukapa noita ulkonäön vuoksi ostaa, no ei kukaan.
Edit2. Ja en pahalla vittuile mutta on tuo nyt aika perhevaunun mallikappale. Eikä siinä mitään, auto käytön mukaan
Ei en vittuile. Omaan silmään ainakin tuosta kulmasta varsin onnistuneen näköinen tuollaiseksi perheautoksi.
Samaa mieltä, tyylikästä muotoilua kautta malliston.Itse taasen tykkään noista nykyrelluista ulkonäöllisesti. Toimivaa ja modernia.
Yhdessä autossa oli vastaava vika mikä johtui siitä että lukolle menevä sähköjohto oli hiertynyt poikki käytön seurauksena. Jos siellä on luukun ja saranan luona sellainen kuminen letku minkä sisällä ne sähköjohdot tulee, niin koitappa ottaa se auki ja katsoa ovatko johdot missä kunnossa, voivat helposti mennä rikki jos jäävät puristuksiin.Mersun sivukuva, muuten menee hyvin, mutta takaluukon lukko meni taas rikki, mikähän mahtaa sitä hajoittaa, kun mekanismi kuitenkin toimii. Pitää aina ottaa plus kaapeli irti, niin se nollaa itsensä.
Pitäisikö otsikko korjata? Nyt varmaan unohtuu joltain.Pelitarjousketjussa toimii helvetin hyvin sääntö "pelkät tarjoukset, ei keskustelua", ja keskustelut erikseen.
Minkä ihmeen takia se ei toimi täällä??
Toisaalta, miksi kukaan esittelisi autoaan, jos siihen ei mitään saisi kommentoida? Mikä idea siinä on. Kuvia voi katsoa googlellakin yllin kyllin....
Noi tarjousketjut on asia erikseen.
jasiisti vehje! Mitäs tommonen kuluttaa matka-ajossa?
jatkuva turha paskanjauhanta aktinnssoneista, desin kulutuseroista autossa joita ei ole koko ketjussa edes nähty ja listausta jonkun toisen auton moottorivaihtoehdoista jotka ei kiinnosta ketään
Omaan autoon tuli laitettua 6v ajon jälkeen äänenvaimentimet, nytkö se vanhuus iski?
Ovat sentään Proto-Sisun vaimentimet ja röyhkeästi ylösalaisin asennettuna niin eiköhän tämän synnin kanssa pysty elämään.
Mad Max onkin kovasti inspiraation lähteenä Tää on mun ainoa käyttö- ja harrasteauto. Vespalla tulee kuljettua jos jää rakentelut kesken.Aika Mad Max -henkinen laite! Minkä verran tulee ajoa moiselle? Ei varmaan ihan päivittäisessä arkiajossa kuitenkaan.
Nii tuosta se lähtee. Ensin tulee äänenvaimentimet ja kohta on pihassa Atkinsson-CamryMad Max onkin kovasti inspiraation lähteenä Tää on mun ainoa käyttö- ja harrasteauto. Vespalla tulee kuljettua jos jää rakentelut kesken.
Tämmösellä paskalaatikolla ajeltu 7 vuotta kesät talvet. Ns kaikki tehty ite, perus 302 '88-93 ("5.0") vakio Crown Vic alakerralla, e7 kannet, Crown Vic imarit (8-pisteruisku), EDIS 8 syttö, Mega 2/3.0, AOD, 9", tehostetut rummut, Borgeson tehostettu simpukka, tosi sporttinen alusta. 100l rosteritankkia, b-linjat JIC-liitoksilla teflonista.
Kaikki nippelit ja nappelit toimii; mukava perusauto jolla helppo, mukava ja luotettava kulkee kauppaan ja töihin.
Hieno laitos! Otakko sen "s"-kirjaimen siitä https:stä pois niin näkyy kuvakin.
Komea Porsche! Harkitsin oman Panamerani vaihtoa juuri ostamaasi yksilöön pari viikkoa takaperin. Selvittelin samalla 911-mallin huoltohistoriaa. Muutama huomio:15 BMW-vuoden jälkeen harrasteauton merkin päivitys
Porsche 911 Carrera S (997.1)
- 2006
- 3,8l 355hv
- Takaveto
- Manuaali
- Musta täysnahkasisusta, Sport Chrono, sähköiset sporttipenkit, sporttiratti, 19" Carrera S vanteet
Perheen (vaimon) käyttöautona X3 2.0d xDrive ja talviautona mulla E39 523
Edellinen harrasteauto:
BMW Z4M Coupe 3,2l 343hv
Komea Porsche! Harkitsin oman Panamerani vaihtoa juuri ostamaasi yksilöön pari viikkoa takaperin. Selvittelin samalla 911-mallin huoltohistoriaa. Muutama huomio:
-Edellinen omistaja asentanut magneetin öljypohjaan josta voi tutkia alkaako IMS-laakeri hajoamaan
-Pakoputket siistit joten tuskin bore scoring-ongelmaa
Jos olisin itse ostanut auton, niin olisin käyttänyt esim. Lindqvistillä tutkituttamassa IMS:n version ja kunnon. Samalla sitten olisin tilannut uuden kytkimen, koska helppo vaihtaa samalla kun availee paikkoja. En ainakaan itse löytänyt merkintää kytkimen uusimisesta ja 100tkm:n paikkeilla kytkin on monesti siinä kunnossa, että uusiminen on paikallaan.
Mukavia kilometrejä ja tervetuloa Porsche-kerhoon
Varmasti hyvä auto, kun se on Top Gearissakin testattu. Ei ole tosiaan kovin suuria eroja ulkonäössä siihen vanhempaan 911 malliin verrattuna. Etuvalot on vähän erilaiset.15 BMW-vuoden jälkeen harrasteauton merkin päivitys
Porsche 911 Carrera S (997.1)
- 2006
- 3,8l 355hv
- Takaveto
- Manuaali
- Musta täysnahkasisusta, Sport Chrono, sähköiset sporttipenkit, sporttiratti, 19" Carrera S vanteet
Perheen (vaimon) käyttöautona X3 2.0d xDrive ja talviautona mulla E39 523
Edellinen harrasteauto:
BMW Z4M Coupe 3,2l 343hv
Jos se liittyy esiteltyyn autoon, niin kuuluu tähän ketjuun, jos liittyy johonkin toiseen autoon tai yleisesti, niin alkaa mennä ohi aiheen muutaman viestin jälkeen.Onkohan taas vähän ohi aiheen kun on penkeistä puhuttu kohta puoli sivua.
Pelitarjousketjussa toimii helvetin hyvin sääntö "pelkät tarjoukset, ei keskustelua", ja keskustelut erikseen.
Minkä ihmeen takia se ei toimi täällä??
EDIT: ylläpito hox! noi ylimääräiset jargonit voisi alkaa siivoamaan bittiavaruuteen jos jengi ei muuten opi.
Pitäisikö otsikko korjata? Nyt varmaan unohtuu joltain.
Siivosin ketjusta vielä lisää tuota viimeaikaista offtopicia tuonne sille kuuluvaan ketjuun. Lisäksi päivitin otsikkoon huomautuksen vähän samaan tyyliin kuin toisten alueiden tarjousketjuissa on. Aloitusviestistä löytyy myös luonnollisesti ketjun ohjeistus, sen voi käydä kertaamassa jos on päässyt unohtumaan.Toisaalta, miksi kukaan esittelisi autoaan, jos siihen ei mitään saisi kommentoida? Mikä idea siinä on. Kuvia voi katsoa googlellakin yllin kyllin....
Noi tarjousketjut on asia erikseen.
Kuvia ja kokemuksia Panamerasta?
Tuommonen on mulla ns. bucket listillä seuraavaksi autoksi, kunhan vaan tää järjetön ravaaminen (+50 tkm/vuosi) loppuisi.
15 BMW-vuoden jälkeen harrasteauton merkin päivitys
Porsche 911 Carrera S (997.1)
- 2006
- 3,8l 355hv
- Takaveto
- Manuaali
- Musta täysnahkasisusta, Sport Chrono, sähköiset sporttipenkit, sporttiratti, 19" Carrera S vanteet
Kuinka paljon ajaa kilometrejä täydellä akulla? Kesäkulutus samaa luokkaa kuin tuossa mun T8:ssa, 2,1l /100km tällä hetkellä.Panamera S e-hybrid (2014) on erittäin hyvä perheauto. Sähkö + Supercharger takaa laajan vääntökäyrän ja auto liikkuu vaikka olisi täyteen lastattu. Autossa ei ole ollut vielä yhtäkään vikaa, tosin tehtaalta tuli takaisinkutsu tulipalovaaran vuoksi. Kuulemma vaihtavat jonkun jäähdytystä säätelevän yksikön.
Auto on yllättävän hyvä ajaa myös talvella, mutta parhaimmillaan kesäisin pitkillä matkoilla. Kesäisin omalla ajolla kulutus 2-3l/100km ja talvella 7-8l/100km. Renkaiksi suosittelen Pilot Super Sportteja. Pirellin P-Zerot olivat huomattavasti huonommat tässä autossa.
Kuvia en ole paljoa räpsinyt, mutta tässä muutama
Kesällä pääsee 25-32km, mutta talvella huomattavasti vähemmänKuinka paljon ajaa kilometrejä täydellä akulla? Kesäkulutus samaa luokkaa kuin tuossa mun T8:ssa, 2,1l /100km tällä hetkellä.
Kiitos, hoitanen tosin tuon IMS:n kuntoon heti kättelyssä.Hieno Porsche sysopilla. 997 = tukka ja moottori takana - IMS-murheet edessä!
Ei muuta kuin PCF:ään jäseneksi ja ratapäiville.
Perheen uusin tulokas. Koko yllätti täysin, oli jotenkin mielikuva, että Civic olisi edelleen pieni auto. Mukava ajella, kohtuullisen hiljainen, mukautuva vakkari, kaistavahti joka myös ohjaa autoa itsenäisesti, Apple Carplay jne.
Perheen uusin tulokas. Koko yllätti täysin, oli jotenkin mielikuva, että Civic olisi edelleen pieni auto. Mukava ajella, kohtuullisen hiljainen, mukautuva vakkari, kaistavahti joka myös ohjaa autoa itsenäisesti, Apple Carplay jne.