Vissiin juuri noin. Näyttää munkin ruudulla, en tuossa iltahämärässä puhelimen kameralla osannut parempaa ottaa.Miten nuo radiot menee F sarjassa? Perus, hifi, HK7?
Tuo näyttää mun läppärillä ihan siniseltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Vissiin juuri noin. Näyttää munkin ruudulla, en tuossa iltahämärässä puhelimen kameralla osannut parempaa ottaa.Miten nuo radiot menee F sarjassa? Perus, hifi, HK7?
Tuo näyttää mun läppärillä ihan siniseltä.
Osaatko sanoa mikä vikana? Tai mitä vikakoodeja antaa / mihin ne viittaa?Onhan toi hieno Volle. Työkaverilla toisella paikkakunnalla on myös yksi tuollainen, hieno peli toimiessaan, mutta nyt viettänyt tosin kuukauden päivät "huollossa", kun ihmettelevät vikakoodeja ja randomilla vaihtelevat osia. Plugari sekin.
Osaatko sanoa mikä vikana? Tai mitä vikakoodeja antaa / mihin ne viittaa?
Heh, kuulostaa kovin tutulta. Auto kiinni hankeen pihassa. Lapset kitisee takapenkillä, piti mennä syömään. Ei lähde työntämällä irti. --> Ja auto vaihtoon.Talven liukkailla alkoi tehdä mieli takaisin nelivetoon. Kuumeeseen ei ainakaan auttanut se kun jäin talvimyräköillä kotipihaan jumiin.
Miksi pedalbox? Vai mikä ecu tuossa on, ettei bittinikkarit sitä puukota?Penkit, akku, suotimet, pedalboxi ja vetareiden tilalle tulevat tulpat on saapunu.
Todella upea. Naapurilla on samanlainen, niin olen katsellut että ompas onnistunut Volvo. Itsellä jäänyt Volvot muotoilun vuoksi aina kauppaan. Selvästi menty eteenpäin IMO, varsinkin sisältä ja mittaristo on paljon parempi kuin niissä edellisissä.Postataan tännekkin. Uusi hybridi Volvo kotiutui viimeinkin pitkän odottelun jälkeen.
W124 S tai E?
Kaverin isällä oli kans tuolla T8:lla XC60, joka oli myös koko ajan pajalla. Se tosin meni vaihtoon melko pian, kun ei se jaksanut toistuvia pitkiä huolto jaksoja ja luotto meni.Kyseessä on jokin moottoriohjausbugi tai virhe. Oikea maanantaikappale kyllä sikäli, ettei sitä saada kuriin huollon toimesta. Ongelmana tuossa on se, että aina kun käytännössä lämäisee tallan tiskiin, se heittää limp moodiin ja 80% ominaisuuksista menee offlineen. Itse en tiedä tarkalleen miten tuo toimii, eli onko siinä mahdollisesti sähkömoottori taka-akselilla ja tulee mukaan kun tehoa ruvetaan pyytämään kunnolla vai mitens. Muuten autohan on erittäin, erittäin hieno ja viimeistelyn taso on mielestäni aika pirun huikeaa. Sisätilatkin ovat enemmän kuin avarat, vaikka tuo onkin se "pikkufarkku".
Kaverin isällä oli kans tuolla T8:lla XC60, joka oli myös koko ajan pajalla. Se tosin meni vaihtoon melko pian, kun ei se jaksanut toistuvia pitkiä huolto jaksoja ja luotto meni.
Siisti. Parannusehdotuksena pienempi kilven taustalevy ja tummat vilkut eteene46...
Nuo olis vielä ToDo listalla (vilkkujen väriä en ole päättänyt) ja lisäksi kattokaiteista pitäisi päästä eroon yms.. Korjataan tosin ekaksi takaluukun avauskahvan mikrokytkin ja ruosteen alkua takakaaren alareunasta pitäisi paikkailla.Siisti. Parannusehdotuksena pienempi kilven taustalevy ja tummat vilkut eteen
Maailma tarvitsee esikuvia...ja köyhiä.
Juu ihan vakio B18A vielä. Tallissa odottelee pukissa B200F mutta se projekti on vielä aikalailla lähtökuopissaan. Tarkotus laitella megasquirtin kanssa vaparina paikalleen tuon alkuperäsen pitkäkeppisen vaihteiston eteen. Kaivellaan sieltä joku maltillinen 120 heppaa, mutta pääasiassa haetaan ajettavuutta ja huolettomuutta.Onko perinteinen B18 konepellin alla hymisemässä?
ei Alfaa ole köyhällä vara ostaa jos ei ole takuuta...
Aika karvalakki näyttää olevan kun valotkin halogeenejä heijastimilla ja tylsät pienimmät vanteetGiulia on kyllä komea auto...
Aika karvalakki näyttää olevan kun valotkin halogeenejä heijastimilla ja tylsät pienimmät vanteet
Joo, jos ajaa pääosin valaistuilla teillä, niin eipä niitä parempia valoja tosiaan välttämättä tarvitse. Sitten taas kun ajaa joka päivä 70km valaisematonta tietä, alkaa arvostaa hyviä valoja. Omaan asensinkin adaptiiviset xenonit, niin näkee sumussa ja lumisateessakin eteensä, noissa kun on oma "ohjelmansa" tuolle kelille. Eron oikeasti huomaa, ei häikäise enää yhtään niin paljoa. Lisänä tietysti saa ajella pitkät päällä koko ajan ja automatikka varjostaa vastaantulevien ja edelläajavien kohdalla. Ainakin yhden peuran onnistuin näkemään kauempaa sen ansiosta eli maksoivat itsensä takaisin jo siinäMakuasioita. Joku arvostaa skenoneita, minä en. Enkä tarvitse perusteluita "turvallisuudesta, paremmin valaisevista valoista.."
Vannekauppaan joutuu kyllä vielä menemään.
Joo, jos ajaa pääosin valaistuilla teillä, niin eipä niitä parempia valoja tosiaan välttämättä tarvitse. Sitten taas kun ajaa joka päivä 70km valaisematonta tietä, alkaa arvostaa hyviä valoja. Omaan asensinkin adaptiiviset xenonit, niin näkee sumussa ja lumisateessakin eteensä, noissa kun on oma "ohjelmansa" tuolle kelille. Eron oikeasti huomaa, ei häikäise enää yhtään niin paljoa. Lisänä tietysti saa ajella pitkät päällä koko ajan ja automatikka varjostaa vastaantulevien ja edelläajavien kohdalla. Ainakin yhden peuran onnistuin näkemään kauempaa sen ansiosta eli maksoivat itsensä takaisin jo siinä
Giulia on kyllä nätti auto minustakin ja vissiin ihan hyvä ajaakin. Noita ei myöskään tule joka nurkalla vastaan, mistä plussaa.
Upea auto! Mutta tuo eturekisterikilven paikka
Upea auto! Mutta tuo eturekisterikilven paikka
Missä sen pitäisi olla? Se on ihan tehtaalta lähtien tuossa ja ainoa oikea paikka.
Kai se on siinä, että suurimmalla osalla silmät/aivot tottuneet siihin että se on keskellä puskuria suht alhaalla, ja niinhän se monesti onkin, mutta tuolla muotoilulla sitä on hankala muualle laittaa. Näytti tuo omaanki silmään aluksi vähän hassulta.
Miksi rekisterikilven pitää olla keskellä? "Koska se on aina ollut?" ei tarkoita sitä että sen pitää olla keskellä, Alfa saa juuri pisteet himaan erilaisesta keulasta
En tiedä, varmaan siksi. En minä siis tässä paasannut sitä, että sen pitäisi aina olla keskellä, mutta suurimmassa osaa tapauksissa se on siinä. Ja varmaan siksi että se on ollut siihen helppo suunnitella/sovitella.
Ja ei tuo minunkaan mielestä tuota autoa rumenna. Minkähän auton kanssa täällä oli viimeksi samaa vääntöä asiasta, olikohan joku BMW:n SUV.. Noh, lopetanpa omalta osaltani tän offtopic jauhannan.
Lähinnä tarkoitin sitä että rekisterikilpi yleensäkin on ilkeä särö noin nätissä keulassa.
Ei ainakaan niissä mistä on itsellä kokemusta. Ja on kohtuu monesta kokemusta myös pinnan alta. Enemmän nuo minikilvet ongelma on.Jos tarvitsee ajella rekkarintunnistuksella olevista parkkihallinovista, pesuloista tms, niin saattaa tulla ongelmia tuon kilven asettelun kanssa.
Jos tarvitsee ajella rekkarintunnistuksella olevista parkkihallinovista, pesuloista tms, niin saattaa tulla ongelmia tuon kilven asettelun kanssa.