Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Millons tulossa alle? Omaa Style Octaviaa odotellaan Helmikuulle, tarkan päivän piti tulla heti vuodenvaihteen jälkeen. Ja digimittaristo itsellekin tulossa, joten mielenkiinnolla katselen ominaisuuksia :D
Tilattu vasta vuoden vaihteessa, joten oletettavasti saa tovin odotella. Koska omasi tilasit?
 
9FD3958E-8EFE-4C59-B5EC-60BD5998B267.jpeg

Aika huvittavaa, että Audi pihistelee kyseisen moodin kanssa eli tuon, jossa kierrosmittari keskellä. Ilmeisesti heidän mielestään niin sporttinen näkymä, että sen saa käsittääkseni näkyviin vain S ja RS-malleissa mutta vastaavasti Skoda sitten tarjoaa sitä myös perusmalleissa :tup:
 
1.2:oops: 1915cc vasta tekeillä, pikkuhiljaa olen koittanut ostella hieman laadukkaampia palikoita. Auto on -67 mutta -65 takaluukulla/konepellillä. Tässä pari lähtökohtakuvaa, mielenkiintoista oli se että auto on katsastettu kuukausi ennen näitä kuvia.IMG_20161012_151956-1040x780.jpg IMG_20161009_120649-1040x780.jpg IMG_20161015_171906-1040x780.jpg
 
Joo lamput ja 5bolt vanteet heittivät vuodet sitten sekaisin. Ja ei käy kateeksi tuon koripuolen kanssa. Oma - 65 oli onneksi ruosteeton. Minkämoisen koneen meinasit rakennella? Kierros, vääntö ja mihin teholuokkaan. Itsellä oli se 1.8L jokkis tyyppisesti yhdellä tupla dellortolla keskellä ja kaikki sisältä uutta ja tuloksena oli kunnon ei mitään ei mitään ei mitään ja kaikki kerralla kun 3000rpm mentiin yli.
 
Asiaa. Millä tekniikalla? - 64-66VM?

Joo lamput ja 5bolt vanteet heittivät vuodet sitten sekaisin. Ja ei käy kateeksi tuon koripuolen kanssa. Oma - 65 oli onneksi ruosteeton. Minkämoisen koneen meinasit rakennella? Kierros, vääntö ja mihin teholuokkaan. Itsellä oli se 1.8L jokkis tyyppisesti yhdellä tupla dellortolla keskellä ja kaikki sisältä uutta ja tuloksena oli kunnon ei mitään ei mitään ei mitään ja kaikki kerralla kun 3000rpm mentiin yli.

Ennen elokuuta -67 valmistetut ovat 5-bolt makaavalamppuisia, hieman omanlainen sekasikiö uudempaa ja vanhempaa, tehty vain tuona vuonna.

Ihan perusmukavaa luotettavaa käyttökonetta suunnittelen, sata heppaa on tavoite ja kaikki yli sen on plussaa. kyllä tämänpainoinen kippo hyppää tarpeeksi jo silläkin.

Tämänkin valmistuminen viivästyi kun samaan aikaan piti tehdä vanha asuntovaunu käytännössä kokonaan seinärunkoja myöten uusiksi:lol:
 
Ennen elokuuta -67 valmistetut ovat 5-bolt makaavalamppuisia, hieman omanlainen sekasikiö uudempaa ja vanhempaa, tehty vain tuona vuonna.

Ihan perusmukavaa luotettavaa käyttökonetta suunnittelen, sata heppaa on tavoite ja kaikki yli sen on plussaa. kyllä tämänpainoinen kippo hyppää tarpeeksi jo silläkin.

Tämänkin valmistuminen viivästyi kun samaan aikaan piti tehdä vanha asuntovaunu käytännössä kokonaan seinärunkoja myöten uusiksi:lol:
Juu tiedossa nuo erot. Oma oli juurikin -65 muutettuna 12v sähkölle, maalattu, uusi kone, possun vanteet, sisusta tehty yms yms. Ja 100hp kyllä riittää mainiosti, itsellä oli 110hp+ tuossa omassa ja oli paikoin aika handful jos oli märkää. Piti alkaa jo miettiä tuota takamoottori takaveto dynamiikkaa ja olla varuillaan tehopiikin kanssa.
 
Niin tekee.
On muuten hauskan pieni tuollainen kippo. Saas nähdä kuinka turvattomalta tuolla tuntuu ajella jollain isommalla tiellä ruuhka-aikoina...
Vastaan kysymykseen. Turvattomalta :D. Datsun 100a tuntuu erittäin turvalliselta kuplaan nähden koska siinä on sentään turvavyöt mutta esim Kupla oli jo välillä jännä ajella isommilla teillä kun tiesi että turvaominaisuuksia ei käytännössä ole.
 
Nyt kun tänne on näitä oikeitakin autoja jokunen tullut niin laitetaan nyt tämä omakin ikuisuusprojekti. Lähellä oli jo, että olisi jo syksyllä saanut leimakuntoon, mutta jos keväällä sitten.

Tässä ei alkuperäisyyttä juurikaan kunnioiteta vaan race- hengellä mennään, väri on audin kartasta ibis white. Sisällä vain sparcon r100 penkit ja muu sisusta karsitaan aika minimiin, ei lämmönvaihtimia, ei puskureita, irtoperä tekniikan kanssa muljaamista helpottamaan, jne. Nykyhetkellä väliaikaistekniikka, joka on täysin vakio 1600 yksireikäkansilla (varsinkin ilmanpuhdistin on mallia väliaikainen :D). Isompaa tulee kunhan joskus kerkeää tekemään, pari aihiolohkoa on hyllyssä jo odottamassa.

kupla1.jpg
 
Jostain kun löytyisi avo-kupla niin sellainen olis hieno. Taitaa vaan olla hintalappu melkoinen, varsinkin jos on tehdasavo.
 
Viime viikolla kävin vaihtamassa MB E coupen vaihteeksi ingolstadtilaiseen, eli A7 3.0 quattro bensana.

FB_IMG_1546965859945.jpg



Sisältä näyttää tuollaiselta

IMG_20181231_171945-992x744.jpg


IMG_20190101_194937-744x992.jpg

A7 on kyllä upean näköinen auto. Hinnat meinaa olla aika kovalla tasolla kun vanhimmat alkaa olla kohta kymmenen vuotiaita ja hintaa yli 25ke. Joutuu varmaan toisen kymmenen vuotta odottelemaan, että alkaa viidellä tonnilla saamaan niin voi itsekkin laittaa.
 
Ikuisuusprojekti.

Chevy van G20 Starcraft -90. Ostettu uutena vuonna 1990, vuodesta 2004 tähän päivään asti istunut lämpimässä tallissa. 14v ajossa ja 14v odottamassa inspiraatiota :think: Korilla ajettu 170tkm, moottori ja laatikko ajamattomat. Moottori 5.8 (355cid) TPI, Corvetten koneen pohjalta tehty ja optimoitu vääntökoneeksi. Tehoa riittävästi, vääntöä sen minkä laatikko kestää.

Sisältä ja ulkoa punamusta. Alustaa paranneltu ja madallettu sopivasti. Edessä ja takana uudet kallistuksenvakaajat, takana pussit autom. tasosäädöllä.
Ns. sukupolven vaihto tapahtui, ja jos tämän nyt vihdoin saisi ajoon. Ensikesän Forssa Picknick tavoitteena.

Tulevia muutoksia: Putkisto sähköisillä ohitusventiileillä, suorat ulostulot oven alta helman läpi. Taakse normaali putkisto ja Corvette tyyliset 4 ulostuloa keskelle. Mahdollisesti Maxxlookin korisarja. Keulaan lisää madallusta. Moottorille ram air tyylinen ilmanotto. Sisälle hifit kuntoon.

2018 kuva. Ensimmäinen kerta ulkona päivänvalossa 14 vuoteen.
c37703d5b34e139330817c38f948f598.png


Kuva vuodelta 2004.
8f57bd33215062d6aa2680bf2437d9b5.jpg


Vanteet American Racing Outlaw 1. Takana 15"x10", edessä 15"x8"
5acd1924489eb5c52155b92e686f7906.jpg


Vähän saattaa katsuri tykätä kyttyrää.
88f08f74d34e61d436173bf97865c21c.jpg


Potentiaalinen vaihtoehto takarengastukselle.
e1ee56edc9b86f6a9db85e079a7976b9.png


Alustaa
6f577680ab889700415daa8ab39f8c70.jpg



881ac1c22655cb12799c6743d7c8c040.jpg


Öljyjäähdyttimet moottorille ja laatikolle.
c49c284aa499f9aada7654190068b8df.jpg

2019 Forssa Picknickissä tavataan :kippis:
Piti tulla tätä tuolta toisen "foorumin" puolelta tsekkaamaan ja yllätti kyllä positiivisesti, eikä ollu isin auto :kippis:

Kaipaisi vähän kyllä omakin auto moottorinvaihtoa, nythän tuossa on 6.2 diesel. Laittoa odottais 6.5 kone ja ahdin junan moottorista, ei noillakaan kovia tehoja saa mutta remmin vihellys ja kyrväkkyys korvaa vähän. Aika lailla joka paikka käytetty auki ja huolettu että lähestulkoon uutta vastaava autohan tämä alkaa olla :kahvi:
Taakse laitettu kuorma-autosta akseli, josta rummut vaihdettu levyiksi.
Cadillacin käsijarrulliset satulat.
Erilliset satulat hydraulikäsijarrua varten.
Tällä hetkellä eteen asentumassa lukko, eli on sitten oikea nelivetoinen.
Puskurit rakennettu vanhoista navetan karsinoista, kaasugrillistä ja betonitehtaan jämistä.

Mittausteni mukaan polttoaineen kulutus on saman verran kuin 50 kuutioisessa skootterissa, noin tankillinen viikossa.

2018-08-03 15.56.58.jpg 2018-05-26 10.56.23+.jpg penkka.2.jpg 2018-03-05 23.02.00.jpg
 
Piti tulla tätä tuolta toisen "foorumin" puolelta tsekkaamaan ja yllätti kyllä positiivisesti, eikä ollu isin auto :kippis:

Kaipaisi vähän kyllä omakin auto moottorinvaihtoa, nythän tuossa on 6.2 diesel. Laittoa odottais 6.5 kone ja ahdin junan moottorista, ei noillakaan kovia tehoja saa mutta remmin vihellys ja kyrväkkyys korvaa vähän. Aika lailla joka paikka käytetty auki ja huolettu että lähestulkoon uutta vastaava autohan tämä alkaa olla :kahvi:
Taakse laitettu kuorma-autosta akseli, josta rummut vaihdettu levyiksi.
Cadillacin käsijarrulliset satulat.
Erilliset satulat hydraulikäsijarrua varten.
Tällä hetkellä eteen asentumassa lukko, eli on sitten oikea nelivetoinen.
Puskurit rakennettu vanhoista navetan karsinoista, kaasugrillistä ja betonitehtaan jämistä.

Mittausteni mukaan polttoaineen kulutus on saman verran kuin 50 kuutioisessa skootterissa, noin tankillinen viikossa.

2018-08-03 15.56.58.jpg 2018-05-26 10.56.23+.jpg penkka.2.jpg 2018-03-05 23.02.00.jpg

Komia tää sun auto, kerran eräässä autotapahtumassa kattelin tätä suu virneessä :)
 
Kiitoksia tykkäyksistä,pistetään nyt vielä pari kuvaa yleisön pyynnöstä.

vahaus%20009.jpg


NY-538%20002.jpg


Gulf PR tapahtumassa näytillä:
IMG_0772.JPG


Tämähän on siitä kiitollinen harrastekohde,että koneeseen ei löydykkään hyllystä niin vain osia,custom tilaukset ja oma työ on ne,millä voimaa haetaan.
Linkistä löytyy paljon kuvia tekniikasta ja sen rakentelusta:
1990 Ford Thunderbird Super Coupe

Tuolla jotain kuminpolttoa ajalta,jolloin tehot oli ehkä luokkaa 270:
 
Catrik:illa törkeen hieno lavanelikko!

Oma ekajenkki oli -80 scottari 5.7d takatuuppari,ostin sen vuonna -90 19 vuotiaana,sen jälkeen ei niin uutta autoa ole ollutkaan...

Pikkarin jälkeen tuli -82 GMC Jimmy 6.2d,oli vakio tullessaan,mutta joutui heti työn alle,korotuksia ja 35" mutiaiset alle ym...
Kone oli auki monta kertaa,suurin ero vanhempaan 5.7 dieseliin oli osien hinnat,6.2 rempan hinnalla olisi tehnyt 2 kpl 5.7 koneita.
Lopulta siinä oli vapariksi mukavasti ruutia,-97 lohkesi Raision mutakisasta harrasteluokan voitto kaverilta lainatuilla 38,5" swamppereilla.

gmc%20001_2.jpg


gmc%20001.jpg


20190112_183918_HDR.jpg


Iso jenkki on kuitenkin hankala suomen metsissä,joten GMC:n jälkeen hommasin ihan oikeasti metsään rakennetun Range Roverin,autolla oli -90 luvun alussa voitettu Suomen- sekä Pohjoismaiden mestaruus rakentajan toimesta.
Range oli päivittäinen käyttöauto,koska oli täysin tieliikennekelpoinen ja leimattu,kulutus oli kyllä kohtalainen ja takana ollut 20 litran polttoainesäiliö teki huoltikset tutuiksi.
Lähes päivittäin tuli käytyä metsässä,yhden kauden kiersin jotain sm cup kisojakin,mutta enemmän hupimielellä kuin tosissaan,oli se hieno matkata ajamalla kisoihin ja pois,johonkin kauemmas mennessä kuitenkin varoiksi trailerin päällä velipojan -82 Fleetside 4x4 6.2 veturina.

Re-exposure%20of%20IMG.jpg
 
Vastaan kysymykseen. Turvattomalta :D. Datsun 100a tuntuu erittäin turvalliselta kuplaan nähden koska siinä on sentään turvavyöt mutta esim Kupla oli jo välillä jännä ajella isommilla teillä kun tiesi että turvaominaisuuksia ei käytännössä ole.
Mielenkiintoisempia ne kapeat tiet on ilman vöitä, kun kesken mutkan joutuu välillä jalalla ottaa tukea. Kuplan penkeistä en tiedä, mutta Cortongin penkeissä ei sivutukea ole, turvavyö piti vielä paikallaan, mutta piti ottaa katsastusta varten pois, kun toinen hajosi ja ei ole tullut takaisin laitettua. Eikä noilla kannata kolaroida muutenkaan, kun henki lähtee, jo rattipylväästä voi tulla harppuuna.
 
Mielenkiintoisempia ne kapeat tiet on ilman vöitä, kun kesken mutkan joutuu välillä jalalla ottaa tukea. Kuplan penkeistä en tiedä, mutta Cortongin penkeissä ei sivutukea ole, turvavyö piti vielä paikallaan, mutta piti ottaa katsastusta varten pois, kun toinen hajosi ja ei ole tullut takaisin laitettua. Eikä noilla kannata kolaroida muutenkaan, kun henki lähtee, jo rattipylväästä voi tulla harppuuna.
Juu siis nojatuolit nuo olivat. Ja itsellä vain yksi vyö autossa ja sekin mallia kaksi piste hartian yli lantiolle. Ei alavyötä ollenkaan :D
 
Ikuisuusprojekti.

Chevy van G20 Starcraft -90. Ostettu uutena vuonna 1990, vuodesta 2004 tähän päivään asti istunut lämpimässä tallissa. 14v ajossa ja 14v odottamassa inspiraatiota :think: Korilla ajettu 170tkm, moottori ja laatikko ajamattomat. Moottori 5.8 (355cid) TPI, Corvetten koneen pohjalta tehty ja optimoitu vääntökoneeksi. Tehoa riittävästi, vääntöä sen minkä laatikko kestää.

Sisältä ja ulkoa punamusta. Alustaa paranneltu ja madallettu sopivasti. Edessä ja takana uudet kallistuksenvakaajat, takana pussit autom. tasosäädöllä.
Ns. sukupolven vaihto tapahtui, ja jos tämän nyt vihdoin saisi ajoon. Ensikesän Forssa Picknick tavoitteena.

Tulevia muutoksia: Putkisto sähköisillä ohitusventiileillä, suorat ulostulot oven alta helman läpi. Taakse normaali putkisto ja Corvette tyyliset 4 ulostuloa keskelle. Mahdollisesti Maxxlookin korisarja. Keulaan lisää madallusta. Moottorille ram air tyylinen ilmanotto. Sisälle hifit kuntoon.

2018 kuva. Ensimmäinen kerta ulkona päivänvalossa 14 vuoteen.
c37703d5b34e139330817c38f948f598.png


Kuva vuodelta 2004.
8f57bd33215062d6aa2680bf2437d9b5.jpg


Vanteet American Racing Outlaw 1. Takana 15"x10", edessä 15"x8"
5acd1924489eb5c52155b92e686f7906.jpg


Vähän saattaa katsuri tykätä kyttyrää.
88f08f74d34e61d436173bf97865c21c.jpg


Potentiaalinen vaihtoehto takarengastukselle.
e1ee56edc9b86f6a9db85e079a7976b9.png


Alustaa
6f577680ab889700415daa8ab39f8c70.jpg



881ac1c22655cb12799c6743d7c8c040.jpg


Öljyjäähdyttimet moottorille ja laatikolle.
c49c284aa499f9aada7654190068b8df.jpg

2019 Forssa Picknickissä tavataan :kippis:


Projekti etenee.
Kone vähän vinossa nyt. Ilmastoinnin kompura pois ja hihnapyörä tilalle (ei vielä kuvassa). Kevyt 10h homma, mutta tilanpuutteen vuoksi silti helpompi homma kuin ilmastoinnin asentaminen.

Venakoppaa irti, letkuja ja johtoja irti ja pois tieltä. Toinen pakosarja irti, että moottorin sai laskettua toiselta puolelta alas. Lopulta kompuran nitkuttelu veks. Voi kuumana kesäpäivänä sitten miettiä tuliko tehtyä virhe :D
d0119ce91966f3d3c50933863cfd45a3.jpg


Tilaa ei tosiaankaan ole liikaa.
aeb2c5b82ed7f416297ece61cc974f4e.jpg


Kaikki on kuitenkin uudenkarheaa, joten sen puolesta helppoa ja puhdasta hommaa. Ja kivahan tuota tekniikkaa on katella.

abd0ba3121245c56a962e32983e0fc66.jpg

Korisarjan hahmottelua :think:
b9a83e634464f873f6831e43bd0584bc.png
 
Piti tulla tätä tuolta toisen "foorumin" puolelta tsekkaamaan ja yllätti kyllä positiivisesti, eikä ollu isin auto :kippis:

Kaipaisi vähän kyllä omakin auto moottorinvaihtoa, nythän tuossa on 6.2 diesel. Laittoa odottais 6.5 kone ja ahdin junan moottorista, ei noillakaan kovia tehoja saa mutta remmin vihellys ja kyrväkkyys korvaa vähän. Aika lailla joka paikka käytetty auki ja huolettu että lähestulkoon uutta vastaava autohan tämä alkaa olla :kahvi:
Taakse laitettu kuorma-autosta akseli, josta rummut vaihdettu levyiksi.
Cadillacin käsijarrulliset satulat.
Erilliset satulat hydraulikäsijarrua varten.
Tällä hetkellä eteen asentumassa lukko, eli on sitten oikea nelivetoinen.
Puskurit rakennettu vanhoista navetan karsinoista, kaasugrillistä ja betonitehtaan jämistä.

Mittausteni mukaan polttoaineen kulutus on saman verran kuin 50 kuutioisessa skootterissa, noin tankillinen viikossa.

2018-08-03 15.56.58.jpg 2018-05-26 10.56.23+.jpg penkka.2.jpg 2018-03-05 23.02.00.jpg

Tää on härski, tullut joskus tapahtumissa kateltua :kippis:
 
Projekti etenee.
Kone vähän vinossa nyt. Ilmastoinnin kompura pois ja hihnapyörä tilalle (ei vielä kuvassa). Kevyt 10h homma, mutta tilanpuutteen vuoksi silti helpompi homma kuin ilmastoinnin asentaminen.

Venakoppaa irti, letkuja ja johtoja irti ja pois tieltä. Toinen pakosarja irti, että moottorin sai laskettua toiselta puolelta alas. Lopulta kompuran nitkuttelu veks. Voi kuumana kesäpäivänä sitten miettiä tuliko tehtyä virhe :D
d0119ce91966f3d3c50933863cfd45a3.jpg


Tilaa ei tosiaankaan ole liikaa.
aeb2c5b82ed7f416297ece61cc974f4e.jpg


Kaikki on kuitenkin uudenkarheaa, joten sen puolesta helppoa ja puhdasta hommaa. Ja kivahan tuota tekniikkaa on katella.

abd0ba3121245c56a962e32983e0fc66.jpg

Korisarjan hahmottelua :think:
b9a83e634464f873f6831e43bd0584bc.png

Mä niin näkisin ilmapalkeet tämmösessä rakentelutyylissä. :p

Siistin näkönen projekti :happy:
 
Älä noin matalaksi laita luonnottoman näköinen ja ei varmasti mukava ajaa.
Komea peli muuten!

Ajokorkeus tulee sellaiseksi, ettei tarvitse liikaa pelätä hidastetöyssyjä tai etusplitterin murskaantumista parkkipaikkojen reunakiviin.

Mä niin näkisin ilmapalkeet tämmösessä rakentelutyylissä. :p

Siistin näkönen projekti :happy:

Takanahan siinä jo onkin, tosin vain korkeussäätöä varten jos kontissa kuljettaa paljon tavaraa.
Ehkä joskus sitten :think:
 
Tässäpä ois oma kesä kikotin.

Elikkä:
1967 Ford P5 17/20M Taunus

Virityksiä:
-MB 123w syyläri keulilla
-20M jarrut vaihettu
-20M 2.0L V6 vaihettu

Alunperin V4 moottorilla.


B5mPdHQl.jpg

fUTtIAbl.jpg



Aikomus olis heittää keulille TS (Touring Sport) V6:nen josta sais muutaman hepan lisää ja sit käyttää muutosleimalla.
 
DSC_0127 (1).JPG

Tossa tulevan kesän säätämistä...

Saab 900i GLE- 92, ajettu huimat 62700km, kaikki osat alkuperäisiä, takapenkillä vielä tehtaan muovit.ei ruosteen ruostetta ja konehuoneessa/alustassa melkein kaikki tehtaan tarrat kiinni...kattoluukku ja metalliväri ynnä muut GLE varusteet, jopa orkkis Saabin nännimankka:D kaikki paperit tilauskirjasta lähtien tallella.ensi kesänä tarkoitus pestä ja puunata koko auto moottoritilaa myöden ja palauttaa auto siihen kuntoon missä oli tehtaalta tullessa.Jos vain jaksaa.Toisaalta samanlaista aihiota et hevin löydä enää.Tämäkin oli 92-97 ajossa ja seisoi sen jälkeen taloyhtiön lämpimässä autotallissa viime vuoteen saakka...

Joutuu vielä pari vuotta odottelemaan että saa museokilpiin mutta onpahan aikaa viimeistellä räpeltämätön yksilö.

Vieressä odottelee avo-MGB museokilpiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kerros vähän lisää mitä muutoksia tuollaiseen saa/pitää tehdä että voi tosissaan ajaa radalla?

Auto siis Evo 5 RS, ja menee ihan vakionakin kovaan rata-ajoon. Tuota nyt hieman paranneltu sieltä-täältä mutta on kuitenkin suht lähellä vakioo. Hauska, kestävä ja nopeakin ;)
 
Saman kun mun harrastekulkine .. (eli audin teippaus kyseessä) Itse en jaksa autoon sijoittaa. Hirveetä rahanhukkaa.

Toisille se on hukkaa ja toisille harrastus Oispa itselläkin palo tuohon hommaan vaan ei ole vaikka hienot (nopeat) autot on lähellä sydäntä. Miä tuhlailen rahani matkailuun . Oispa enemmän niin voisi tehdä molempia..
 
Toisille se on hukkaa ja toisille harrastus Oispa itselläkin palo tuohon hommaan vaan ei ole vaikka hienot (nopeat) autot on lähellä sydäntä. Miä tuhlailen rahani matkailuun . Oispa enemmän niin voisi tehdä molempia..

Harrastus on väärä jos ei vie kaikkia rahoja :) Sama se mihin rahansa laittaa, kunhan siitä tulee hyvä fiilis itselle.
 
Lisää sovittelua ja fiilistelyä.
e5a47ca34befe019a45ab3ad8de17dc2.jpg


7021a2a344520f929f9f6ad05472b640.jpg

Vaihteiston pukki kaipaa vähän työstöä. Onneksi suhteellisen helppo homma, kun pukin toiselle puolelle mahtuu vahvistukset heittämällä.
58da4407f95fae84068bc888efd28fef.jpg


c2d12e6cb28ddda2348c5a744d16a9fe.jpg


Näissä on 2 läppää samalla akselilla, eli normaaliputkisto sulkeutuu kun suora putki aukeaa = enemmän möykkää.
7468325db7f979ab7d9eaebcdd323106.png



Jotenkin tolleen putkisto :think:
926b2ab366e7036ab2e35cac6963d965.png


Videon autossa samanlaiset :vihellys:


Ilmanputsari löysi paikkansa. Konepeltiin tulee 2 scooppia reunoille, malli vielä suunnitteluvaiheessa.
f90b4f217ea1d9dd2ceac15ac41647be.jpg
 
^-Onneksi on itselläkin niin vanha auto ettei ole airbageja paukkumassa, niin kuin tuossa videolla..... :vihellys:
 
Nyt on väri avoin. Huomasit varmaan jos vilkaisit tuota IG linkkiä :D
Mutta suunnitelmissa on pysyä harmaassa.
En vain tiedä haluanko tummaa vai vaaleaa.
Mahdollisesti molempia.
Tuo vanha väri oli jonkun mk4 ikäluokan golfin metallihohto. Tuleva ei tule olemaan metallihohto.
Haluan oikein pelkistetyn sävyn.

Tai mistäs sitä tietää mitä tuleman pitää. Ei vielä tarvii suihkua väriä pintaan :D
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 049
Viestejä
4 417 822
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom