Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iteltäni löytyy Ibis-valkoinen farmari Audi S4 vm: 2010, Milltekin koko putkisto, MTM:n ohjelmisto, RS grilliä ja ECS-Tuning hiilikuitu diffuussori, keltaiset jarrusatulat, noin 420 hevosta, kyseisessä mallissa on 3litranen remmiahdettu V6, hyvin kulkee liukkaissakin keleissä . Laitanko kuvaa tulemaan myöhemmin?
Kunhan kerkee niin laitan !Iteltäni löytyy Ibis-valkoinen farmari Audi S4 vm: 2010, Milltekin koko putkisto, MTM:n ohjelmisto, RS grilliä ja ECS-Tuning hiilikuitu diffuussori, keltaiset jarrusatulat, noin 420 hevosta, kyseisessä mallissa on 3litranen remmiahdettu V6, hyvin kulkee liukkaissakin keleissä . Laitanko kuvaa tulemaan myöhemmin?
Tommonen ruoska löytyy täältä. 2l öljynkeitin
Hieno menopeli
Tommonen ruoska löytyy täältä. 2l öljynkeitin
Hienoja autoja täällä porukalla!
Itse tulee ajeltua tälläisellä 2016 Golf GTE:llä. Hauska peli kyllä ajella, tosin saattaa ekologisuus karista kun ajelee gte nappi pohjassa :grimacing:
Mikä moisella on realistinen toimintasäde? Mietin itse moista mutta kaveri joka noiden kanssa enemmän leikkii sanoi että tuon sukupolven toimintasäde ei riitä kuin kaupunkiin.
Realistinen säde normiajossa on vähän reilut 30km. Itsellä 90% ajosta pk seudun kehäteitä ja ruuhka-aikaan niin siihen loistopeli. Hyundai Ioniqit sun muut parempi sähköautoina kuin tuo, muuten tuo vaan paljon hauskempi ja paljon laadukkaamman oloinen. Minulla oli valintana joko tuo tai GTD, joten en muita hybrideitä niin vilkuillut.
Tuntuu vaan että tuohon sähköautoiluun jää pahasti koukkuun ja seuraavaksi onkin varmaan tän jälkeen tulossa täyssähköä joko Model 3 tai joku tuleva saksalainen sähkö. Hybridi tai bensa sitten kakkosautoksi.
Lataushybrideissä jos haluaa hyvää talvirangea ja ei ole lämmitettyä tallia pitäisi olla lämpöpumppu jota tässä ei ole.
EDIT:
Sähköautoryhmien ohjeilla pääsee kyllä tuollakin helposti 40km tai vähän yli talvellakin eli auton lataus juuri ennen lähtöä niin akut lämpimät ja esilämmitys mobiiliapin kautta 25 astetta niin ei tarvitse ajossa niin paljon lämmitellä.
Voiko tuon ladata normi lohkotolpasta? Itsellä työmatkat 35/sivu ja lohko sekä töissä, että kotona (kerrostalo). Jos voi, niin mahtaako tulla sanomista jos ei ole taloyhtiössä päätetty, että sallitaan lataaminen, joka taas voi vaatia sähköverkon uusimista, koska jos yksi saa ladata, niin kaikkien pitäisi.
Millainen kulutus sitten on se GTE nappi pohjassa? Kai se sähkö kuitenkin jeesaa?
Hienoja autoja täällä porukalla!
Itse tulee ajeltua tälläisellä Golf GTE:llä. Hauska peli kyllä ajella, tosin saattaa ekologisuus karista kun ajelee gte nappi pohjassa :grimacing:
Pärähtääkös tässä polttis käymään kylmillä keleillä aina vaikka akussa virtaa olisikin, vrt. esim. Mitsun Outlander PHEV?
^Saakos kysyä, että paljonkos tuollaisella Folkkarilla on hintaa? Kerrankin ihan aidosti kiinnostunut moisesta!
Ei pärähdä, aikaisemmin alle -10c meni mutta ohjelmistopäivityksellä menee aina sähköllä.
Oliko ihan virallinen päivitys vai pitikö "haxoroida"?
Edit: yksi lause jäi uupumaan.
Tai Saab pitää olla turbolla. Ihan sama, vaikka se olisi 2-tahti Sonett niin "heti" alkaa vinkuminen turbon puuttumisesta.Jotenkin tuo ainainen "Audin pitää olla Quattro" -vikinä alkaa olla jo kuultu.. Se oli ihna hyvä juttu silloin kasarilla ja ysärillä, kun joka ikisellä merkillä ei ollut tarjota nelivetoa.. Nykyään on. Silti suurin osa on vain etuvetoisia. Koska Etelä-Suomessa se ei vaan ole mitenkään erityisen tarpeellinen ominaisuus. Hauska se voi olla.
Nelvieto maksaa vaan aika paljon ylimääräistä ostohinnassa ja etenkin kulutuksessa. Audin jatkuva neliveto vie varmaan litran enemmän kuin etuveto? Ja vanhemmiten tulee huoltokuluja.
Jotenkin tuo ainainen "Audin pitää olla Quattro" -vikinä alkaa olla jo kuultu.. Se oli ihna hyvä juttu silloin kasarilla ja ysärillä, kun joka ikisellä merkillä ei ollut tarjota nelivetoa.. Nykyään on. Silti suurin osa on vain etuvetoisia. Koska Etelä-Suomessa se ei vaan ole mitenkään erityisen tarpeellinen ominaisuus. Hauska se voi olla.
Nelvieto maksaa vaan aika paljon ylimääräistä ostohinnassa ja etenkin kulutuksessa. Audin jatkuva neliveto vie varmaan litran enemmän kuin etuveto? Ja vanhemmiten tulee huoltokuluja.
Oikeastaan Audinkin tapauksessa olisi sama ostaa samoista palikoista kasattu Seat tai Skoda, jos ei aio ostaa ulkonäön lisäksi sitä ainoaa asiaa, joka vielä erottaa merkit toisistaan.
Vaikea kuvitella että alle 7 menee vaikka miten hienostelis, että matala kulultus on kyllä suhteellista.
Volvo kun aikoinaan vaihtoi takavedosta etuvetoon, niin silloin sitä ulinaa vasta riitti. "940 on viimeinen oikea volvo"
Itse en vain pystyisi palaamaan etuvetoisen rattiin, kun nelikolla jo vuosia ajellut.
Niin tai enemmänkin se on "nelivetoinen" kaikki 8hv taka-akselilla.. Esim. Toyota Prius on jatkossa aina nelivetoinen.
80-90km/h nopeudessa henkilöauton tehontarve on luokkaa 15-20 hv eli tuollahan mennään hyvin lähelle 50-50 etu- ja taka-akselin välille.Niin tai enemmänkin se on "nelivetoinen" kaikki 8hv taka-akselilla.