Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole pesimiä, ja tosiaan se valonsäätönamiska mikä on noissa normihalogeeneissa niin puuttuu kokonaan.
Eli jonkinlainen automaattinen tasonsäätö vissiin.
Ei ole pakollinen ksenoneissa jos alle 2000 lumenia.Ledien ja Xenonien kanssa kanssa taitaa tuo automaattinen tasonsäätö olla pakollinen.
Ledien ja Xenonien kanssa kanssa taitaa tuo automaattinen tasonsäätö olla pakollinen. Toiminnan huomaa ainakin omassa kun käynnistää auton niin säätää ajovalojen korkeutta.
Käytännössä valot osoittavat alas ja käynnistyksen jälkeen nostaa valoja ylöspäin.
Kyllähän noissa ledeissä on se automaattinen tasonsäätö, tosiaan kun käynnistää niin tekee aina sen tasauksen.Ei tuo vielä automatiikasta sinänsä ole tae. Jo entinen E46 -99 bemari testasi säätömoottorien toiminnan joka käynnistyksessä laskemalla ja nostamalla valoja. Itse säätö kuitenkin tapahtui manuaalisesti rullalla. Tuolla kai estettiin se, ettei umpiot jää jumiin käytön puutteen vuoksi. Mutta sinun tapauksessa voi toki hyvinkin olla automatiikan säädöstä kyse.
Auto ilmeisesti edelleen Oulun suunnalla...tuli silloin katseltua kun oli A-ykkösellä moottorin vaihdossa.
Jotain osia hain ilmeisesti isältäsi, jokunen vuosi sitten...
Jos tämä ny sama pirssi on ni tuli joskus -97 -98 istuskeltua muutamaan otteeseen tuossa autossa Oulun American car shown aikaan. Auto oli helvetin siisti sillon, herätti kyllä huomiota missä liikkuikaan. Sisusta oli aika erikoisesti toteutettu muistaakseni, olikohan 3 erillispenkkiä tehty taakse, kyllä sitä kaverin kans sillon ihmeteltiin ku siellä istuskeltiin. Vani liikkuikin aika riskisti jos ny oikein muistan. Mahtava homma jos tulee saman näkösenä liikenteeseen vielä.
Miks tossa vanin maskissa on tollanen levy päällä? Tuskin nyt ainakaan lämmöistä on pulaa?
Enemmän ihmetyttää eikö tuossa ole ollenkaan ajovaloja
Mustassa taas näyttää, että ei olisi pitkiä valoja ollenkaan? Lisäksi maski näyttää olevan umpinainen?
Jos ny oikein muistan ni ajovalot oli mustien pleksien takana ja tuo maski oli tehty tiheähköstä verkosta joka oli maalattu mustaksi..
Hieman on tosin hämärähköt muistikuvat 20v takaa.
onnistunut tuunaus kun lopputulos aivan saakelin ruma, ja vielä huonontaa auton käytettävyyttä
No siitä osaksi samaa mieltä kun en noita valojen tummentamisia ole ymmärtänyt oikein missään vehkeessä.
Itse en vanteista tykkää juurikaan. Diamond cut pinta ihan kiva mutta design ei itseä juuri miellytä. Ehkä silmä tottuu. Muuten kyllä varsin mukava kippo, lievästi sanottuna.On kyllä hyvännäköinen fiesta.
En yleensä tykkää tollasista kaksi värisistä vanteista, mutta nuohan näyttää ihan kivalta.
Sanotaan näin, jos vaihdokki ei olisi ollut niin huono (kiitos dieselgate) ja uusi niin hinta olisi takuulla ollut pienempi mutta sanotaan näin että muut eivät päässeet edes samalle tuhannelle hinnassa mutta mentiin kuitenkin yli 30ke koska 5ovinen, Performance pack, lasikatto ja kaikki muut varusteet paitsi CD-soitin, röökisetti, ovien reunasuojat (tilattu alunperin niillä mutta meni tilaus vituiksi, saisi ne lisättyä mutta ovipaneelit pitäisi purkaa enkä halua sitä natinaa mikä siitä seuraisi) ja kuolleen kulman varoitin. Lisänä tietty lohkari ja sisälämppäri, 17" talvirenkaat ja vanteet ja kaikkea pientä kivaa lisänä.Minkä verran maksoi, jos haluat sanoa? Komea auto, itselle ehkä sitten 15 vuoden päästä (lapsi tulossa) Tai miksei kakkosautoksi, joskin itselleni se tulisi olemaan Audilta S1
Omaan silmään nuo vanteet näyttää hyvältä. Harvoin on tehtaan vanteet noin hienot.
Sanotaan näin, jos vaihdokki ei olisi ollut niin huono (kiitos dieselgate) ja uusi niin hinta olisi takuulla ollut pienempi mutta sanotaan näin että muut eivät päässeet edes samalle tuhannelle hinnassa mutta mentiin kuitenkin yli 30ke koska 5ovinen, Performance pack, lasikatto ja kaikki muut varusteet paitsi CD-soitin, röökisetti, ovien reunasuojat (tilattu alunperin niillä mutta meni tilaus vituiksi, saisi ne lisättyä mutta ovipaneelit pitäisi purkaa enkä halua sitä natinaa mikä siitä seuraisi) ja kuolleen kulman varoitin. Lisänä tietty lohkari ja sisälämppäri, 17" talvirenkaat ja vanteet ja kaikkea pientä kivaa lisänä.
Ja Kermeli sinne vaan Hertiskan Laakkoselle kiusaamaan myyjiä ja sanot terveisiä meikäläiseltä .
Tuoakansytytin & tuhkis?
Luulisi rengasavaimen tulevan mukana, jos ruksii vararenkaan mukaan.Veli hyvä, jopa rengasavain on ostettava erikseen nykyään
Ei kyllä tuo suoraan vaikutti tietyissä jutuissa. Lisänä että oli pakko vaihtaa nyt koska MK4 on tulossa, dieselgate, kilometrien vähyys jne. Joko vaihto nyt, tai olisin ollut jumissa tuon kanssa pitkään. Ja fakta on kuitenkin että sain varsin hyvän diilin jo nyt mutta en ihan yhtä hyviä diilejä kuin aiempien Fordien kanssa Laakkosella mm. edellä mainituista syistä. Fakta on että tähän mennessä tuo Herttoniemen Laakkonen on ollut poikkeuksetta vähintään tonnin halvempi kuin muut joka kerta. Lisäksi ei tarvitse tapella koroista, ei tarvitse tapella siitä saanko mukaan kunnon rengaspussit, öljyä, sporttiantennia tms mitä nyt olikaan mukana luovutuksessa ja muutenkin tähän mennessä palvelu ollut käytännössä poikkeuksetta parasta. Välillä joutuu vääntämään hinnasta, välillä jostain muusta toki mutta tuo on neuvottelua eikä sitä että myyjä sanoo että x määrä euroja ja siinä se.No ei kyllä dieselgate ainakaan kysynnässä ole näkynyt? Kyllä noille dieselfarkuille ostajat löytyy.
Harvemmin vaan hyvää tarjousta saa tuoreesta autosta, pitäis antaa ihan ilmaiseksi myyjälle joka pistää sen sit lähes listahinnalla myyntiin tekstillä "vaihtoehto uudelle".
Mutta on kyllä hieno toi uus Fiesta. Tulispa pian pakumallina...
No siis kysyntää on. Ei vaikuta niin isosti noihin erikois dieseleihin kuten tuo oma oli mutta normi dieseleissä huomaa. Ja juu tottakai käyttävät häpeilemättä. Mutta siis törkeimmät hyvitystarjoukset olivat 23-25ke, nyt mentiin suoraan yli 30ke ja alennusta tuli silti uudesta.Öh, jaa. No kysyntä on dieseleille edelleen kova vaikka uusien myynti on laskenut. Että vähän outoa jos vaikuttaa. Lienee joku myyjän myyntistrategia vaan jolla pelottelee asiakkaat vaihtamaan autoa.
Tästä puuttui se ehdotettu "kuvien kera"No mikä tää sitten on?
Yleistä keskustelua omista autoista
Meinaat että keskustelun avauksessa tai otsikossa pitää se erikseen mainita tai muuten ketjuun ei kuvia saa postata?Tästä puuttui se ehdotettu "kuvien kera"
Meinaat että keskustelun avauksessa tai otsikossa pitää se erikseen mainita tai muuten ketjuun ei kuvia saa postata?
Ylläpidon lisäys sanoi:Ketju on tarkoitettu omien autojen kuvien ja tietojen esittelyyn. Esitellyistä autoista voi kysyä kysymyksiä, mutta keskustelun jatkaminen sitä pidemmälle on kielletty, koska se ei selvästikään monilta onnistu järkevissä rajoissa. Jokainen pitää itse huolen, että keskustelu siirtyy toiseen aihetta käsittelevään ketjuun, jos offtopic-tarvetta syntyy. Foorumin työkalut mahdollistavat sen helposti ja käytössä on kokonainen keskustelualue autoaiheita varten.
Mikä lienee osan käyttäjien pointti vääntää keskustelua pois ketjun alkuperäisestä tarkoituksesta, eli autojen esittelystä?Ylläpito on jostain syystä halunnut rajata aloituspostauksesa näin:
Mikä lienee sitten pointti väkisin vääntää tätä eri suuntaan mitä keskustelijat haluavat? @Sampsa
Lopputulos vaan oli se, että nyt et pääse katselemaan autoja etkä lukemaan offtopiccia.Monia käyttäjiä (raporttien perusteella) itseni mukaanlukien ottaa suuresti päähän, kun haluaisi tulla katselemaan toisten käyttäjien autoja siihen tarkoitetusta ketjusta, mutta vastassa onkin sivukaupalla offtopicia.
Kukaan ei ole kieltänyt autojen esittelemistä ja offtopicillekin avattiin ihan oma paikkansa, joten avaimet ovat ihan käyttäjien käsissä. Ja eipä tässä ketjussa ole offtopic lukuunottamatta viime kuukausina millään valtavalla vyöryllä muutenkaan sisältöä (uusia autoja) tullut, joten tilanne ei sinällään ole mielestäni muuta kuin selkeytynyt.Lopputulos vaan oli se, että nyt et pääse katselemaan autoja etkä lukemaan offtopiccia.
Yksi aktiivinen threadi muuttui moderoinnin seurauksena siihen että on kaksi threadiä (kolme tai neljä jos lasketaan ei-nostot mukaan), jossa ei tapahdu mitään.
Hieno peli.Vihdoin tuli uusi kippo. Hei hei ST Diesel, tervetuloa MK8 Fiesta ST Performance packillä ja muilla leluilla. Pakko sanoa, vaikka on sisäänajossa niin kyllä tuo on hälyttävän paljon nopeampi kuin tuo Focus ST diesel. Ja mutkat tuo syö elävältä vs Focus. Ei voi kuin suositella, ja tehkää palvelus, ottakaa ne kaikki varusteet mukaan. Lasikatto muuttaa koko auton sisustan fiiliksen. Jotain 400km ajettuna nyt ja valittamisen aiheet ovat penkki joka ei ole vielä ns auennut ja on tiukka lantion kohdalta ja kaikki OK:t ja niiden kuittaamiset mittaristosta kun haluat käynnistää auton laittaa luurin kiinni ja pistää auton sport modeen. Pakko muuten sanoa, on yksi häröimmän kuuloisista äänistä tehtaan jäljiltä. Johonkin Focus RS:ään odottaa moisten äänien kuuluvan ja niihin ei niin kiinnitä huomiota mutta tuo ensinnäkin käynnistyy pakoputken venttiili auki, paukkuu, murisee mukavasti ja on muutenkin sellainen ettei auton hyvin paljon ST-line muotoiluun perustuvaan designiin oleta kuuluvan moisia ääniä. Etenkin kun painettiin katto auki pitkin poikin pikkuteitä niin ei voinut kuin arvostaa.
Auto itsessään oli varustelun ja kuljetusten jälkeen ehjä, mutta maalissa oli pari ei nyt ns virhettä mutta paikkaa mitkä voivat aiheutta myöhemmin ongelmaa joten ne on kuvattu ja lisätty auton tietoihin. Herttoniemen Laakkosen Tiina oli vielä tehnyt pienen yllärin, oli skipannut pyytämäni 17" ST-line vanteet ja pisti saman diiliin 17" ST:n vanteet. Eli nyt on 17" ja 18" ST vanteet. Yksi mikä yllätti kipossa oli talvimatot , enpä ole ikinä nähnyt matoissa yhtä syviä kaukaloita. Erinomainen asia mutta miksi noita ei näe useammissa autoissa.
Kun olisi vielä sillä punaisella sisustalla. Itsellä on joku heikko kohta noihin ST2xx v6 malleihin.Tämä ST220 oli täällä jo vuosi sitten mutta laitetaan uudestaan lievästi muuttuneena.
- Alustaan uusittu AP coiloverit, vetoakselit ja vetonivelet.
- Vanteet kunnostettu, jauhemaalattu grafiitin harmaaksi, puolimatta lakkaus
- Tummennetut lasit
Nätti! Tuo väri on kyllä hyvä.Tämä ST220 oli täällä jo vuosi sitten mutta laitetaan uudestaan lievästi muuttuneena.
- Alustaan uusittu AP coiloverit, vetoakselit ja vetonivelet.
- Vanteet kunnostettu, jauhemaalattu grafiitin harmaaksi, puolimatta lakkaus
- Tummennetut lasit
Sen verran sikaa porukka näille tuppaa yleensä antamaan, etten yhtään ihmettele jos on ropattavaa löytynyt. Tällä kun on rauhallisesti ajettu koko elämänsä ajan, niin melko huoleton peli tämä on ollut. Alustan osatkin on vielä lähes kaikki alkuperäiset ja pääsiäisenä kun käytin pajalla tarkastuttamassa, niin sanoivat että pientä väljyyttä lukuunottamatta ihan on vielä hyvässä kuosissa eikä vielä nää syytä vaihtaa niitä. Kumiosat vaan tuppaa 30 vuodessa haperoitumaan tuhkaksi, niin niihin on saanut rahaa laittaa. Jakohihnan ja rullien 3 vuotta / 40 tkm vaihtoväli vaan on melko aneeminen, niin siihen saa sen muutaman satasen laittaa säännöllisin väliajoin.@Sotanorsu Nätti E30, oli joskus itsellä hakusessa tuommoinen, mutta kallistuin audiin ja sillä tiellä edelleen Toisaalta, veljen bemareita vierestä seuranneena tainnut olla ihan hyvä päätös.
Millä motilla?Erilainen nissani kun ei ole qashqai.
Pulsar 15.
Millä motilla?
Jotenkin tämä on se ainoa Pulsar, joka tulee mieleen, neliveto ja turbo.Erilainen nissani kun ei ole qashqai.
Pulsar 15.
Kannattaa harkita auton käyttämistä virolaisella pajalla. Kori- ja maalaustyöt kun ovat työ- eikä varaosapainotteisia, jolloin 2/3 halvempi työn hinta pudottaa tonnin remontin reilun 300 euron remontiksi. Muutama vuosi sitten oli itsellä juuri samanlainen keissi, kun auto liukui talvella tolppaan. Halvin hinta oikomiselle ja maalaukselle pääkaupunkiseudulla oli 900 €, Tallinnassa maksoin 340 €. Kauempana varmaan vielä halvempaa, mutta tuo oli kävelymatkan päässä satamasta.Kori on moitteettomassa kunnossa, lukuunottamatta matkustajan puolen pieniä lommoja kun lanko liukasteli muutama talvi sitten kaiteeseen niillä alkuperäisillä talvirenkailla. Reilulla tuhannella eurolla saisi nuo kosmeettiset virheet pois,
Jotenkin tämä on se ainoa Pulsar, joka tulee mieleen, neliveto ja turbo.