Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaihdettua 2015 Fiesta ST tilan puutteen vuoksi jo vuoden vaihteessa Fokkeriin. Nykyään alla siis 2017 Focus ST 2.0tdci Powershift 5door Stealth grey about kaikilla herkuilla. Ei missään nimessä samanlainen herhiläinen kuin Fiesta oli mutta jumalauta että on tuon painoiseksi etuvedoksi hauska vietävä. Isoimpina puutteina aktiivikruise ja kattoikkuna (ei saa edes rahalla). Niin ja joo, koneessa voisi olla enemmän löylyä. Mutta ei perse kestänyt 10ke lisähintaa bensa malliin omilla kilometrimäärillä.
Edit: Saa tosiaan nähdä miten pitkään jaksaa kyseistä kippoa. Nopeutta riittää niin etten meinannut Focus RS:n ratissa päästä rampissa eroon samanlaisesta farkku disusta. Mutta vauhti vaan ei tunnu kun tehoa uupuu.
Veroja en muista mutta onhan se kohtuu paljon mutta toisaalta diesel vs 98 tankkaamisen kompensoi kivasti. Ja tuo väri oli yksi hintaan kuuluvista. Maailmalla tuo on lisämaksusta. Esim Briteissä ei tuota saa kuin korkeimman varustetason yhteydessä. Ja ei ole kalliita ei, en olettanut että itsellä olisi varaa kyseiseen kippoon kunnon varusteilla mutta yllätyin positiivisesti kun aloin tutkimaan.Paljos dieselvero tossa?
Ei muuten ole kovin hintavia nuo lisävarusteet. Maksoiko tuo väri extraa?
Olipa vaikeata näiden bensa bmw autojen metsästys, tuntui jo hetken turhauttavalta etsiä edes yhtään sinnepäin varusteltua autoa (m-sport hilppeet)
Katselin jo aiemmi itsekin ihan samaa.M-sporthan tuo ei ole
Ihan perus 320i bemarihan tuo on. N20 koneella, aika varattuna penkille ja lastulle, haussa se n. 250hp. Välijäähdytin samalla vaihtaenMillä tekniikalla tuo bemari on?
Aa, ei tosiaan ole siis m-sport, haussa oli siis lähinnä yhdistelmä m-sportin rattia, penkkejä ja alustaa, tuo pehmeä nahka tuntui käteen sen verran mukavalta että sellainen oli oltava M-sport malleina noiden hinta kyllä karkasi turhan tuuheaksi omalle budjetille.M-sporthan tuo ei ole
Olipa vaikeata näiden bensa bmw autojen metsästys, tuntui jo hetken turhauttavalta etsiä edes yhtään sinnepäin varusteltua autoa (m-sport hilppeet) kun saa metsästää vin koodeja jokaiselle rekisterinumerolle... noh, kyllähän sellainen sitten tuli pihaan hankittua, aivan mahtavan loistava auto ajaa jopa automaattina
Heh laittasin melkee pääni pantiksi että autoasi tuossa vieraspaikalla vkolopun yli kattelin. Eritoten vanteet jäi mieleen.
Noihan sopii valkoisen auton kanssa oikein hyvin. Mieluummin tommoiset kun tylsät hopeanharmaat tai kromitinat
Taitanee olla makuasioita.. ite tykkään varsinkin valkeassa autossa. Oma kulkine on n. vko sitten vaihtunut -08 rs octavia 186tkm mittarissa 2.0tdi. Parin päivän ajon jälkeen selvisi että kaksoismassavauhtipyörä oli valmiiksi rikki tai menossa särki, alko kolkuttamaan kylmänä vasta 3. pvä ajoa, liikeessäkin sanottiin etteivät siinä mitään olleet kuulleet. Liike vaihtaa takuisiin uuden 2vko kuluttua. Mekaanikko nauro partaasa et hyvä tuuri ettei tarvi ite maksaa.
Mikäli bongasit sen herwoodissa niin todennäköisesti täysin sama auto paitsi se oli siellä vain muutamat tunnit.Heh laittasin melkee pääni pantiksi että autoasi tuossa vieraspaikalla vkolopun yli kattelin. Eritoten vanteet jäi mieleen.
Auton mukana tulivat mutta omaan silmään nuo on ihan passelit, ei välttämättä juuri se oma valinta mutta hyvin istuvat omasta mielestä.No harva OEM vanne on hieno, mutta jos vanteita lähdetään vartavasten ostamaan niin vois opetella ostamaan edes siedettävän näköiset eikä mitään tusinatina vanteita. Toki ei varmaan ole auton nykyisen omistajan ostamat?
Mikäli bongasit sen herwoodissa niin todennäköisesti täysin sama auto paitsi se oli siellä vain muutamat tunnit.
Auton mukana tulivat mutta omaan silmään nuo on ihan passelit, ei välttämättä juuri se oma valinta mutta hyvin istuvat omasta mielestä.
Enemmänkin mielipidettä jakaa tämä teipattu katto, en oikein vielä tiedä jättääkö sen vai antaako olla
Pintaan liuotinta vaahdottimella, kinnastelu, raudan poisto, pienpoisto savetus ja collinete pintaan. Yllättävän paljon paskaa irtosi saveenkin tuosta pinnasta.
Muuten, millaisen tarjouksen sait CC:stä, nyt kun uusi XC40 on ihan nurkan takana?
Kesävimmassa tullut hankkiuduttua näistä harrasteista eroon, kun ei kuitenkaan aika ja innostus kaikkeen riitä. Jäljellä vielä pihassa ylimääräisenä tällainen Audi S6, kun tällaista ei viitsi ihan käyttöautonakaan pitää:
Eli siis 340 heppainen V8 tiptronicilla, hyödyllisiä ja hyödyttömiä varusteita joka lähtöön.
Kiskoin jo ostohousuja jalkaan kunnes sanoit ettei käyttöautoksi. Miksei?
Tänään sain mukavan postin automyyjältä ja sain tiedon, että helmikuussa 2017 tilaamani Volvo V90 T8 R-design on saanut vahvistetun tuotantopaikan ja toimitus olisi syyskuun lopussa. Nyt se odottavan aika alkaa käymään pitkäksi.
Voit olla varma että tulen kyselemään aina vähän väliä siitä autosta tyhmiä ja vielä tyhmempiä kysymyksiä.
En tiedä, käsitinkö oikein vai väärin, että valtaosa ajosta tapahtuu kaupungissa? Siihen nähden erikoisen kokoinen auto tulossa? Joko a) käsitin ajoprofiilin väärin b) tarvitset paljon tilaa, tai c) auto vain on niin houkutteleva. Oli miten oli, epäilemättä maukas kärry, sitä en epäile.Oikein, pitääkin kysellä ja tulen kyllä ihan avoimesti kertomaan autosta kokemuksia hyvässä ja pahassa. Mielenkiinnolla itsekkin odottelen, miltä elämä veronkiertoauton kanssa rupeaa maistumaan. Päivittäisistä arkiajoista pystyn ajamaan 90% tarvittaessa sähköllä. Työmatka on 32km päivässä edes takaisin, joten ei tarvitse edes töissä latailla periaatteessa. Kotiin asennan autokatokseen kiinteän latauskaapelin ja auto aina yöksi piuhaan. Lähimmissä Citymarketeissa ja Prismoissa pääsee hyville paikoille perheen kanssa ja kauppareissun aikana saa auton vielä täyteen. Taas suositaan parempiosaisten veronkiertoautoilua...ymmärrän, että saattaa aiheuttaa närää joissakin..
Maantiekulutuksella ei tule olemaan minulle juuri merkitystä ja melko sama meneekö sitä polttoainetta 6l vai 8l/100km, kun lukemat ovat kuitenkin pieniä verrattuna siihen mitä 400 heppanen polttomoottoriauto imisi kaupunkiajossa, kun tuota kaupunkiajoa tulee minulle päivittäin, toisin kuin maantieajoa. Keskimäärin maantieajopätkä on minulla 180 km, joten pääse senkin alun sähköllä.
Kesällä käyttömukavuutta tuo taas se, että autossa on sähköllä pyörivä ilmastoinnin kompura, joten auton saa jäähdytettyä ennen kuin hyppää kyytiin.
Minun suorituskykyvaatimukset ovat melko kovat ja nykyinen ajossa oleva XC60 D4 190 heppasella koneella tuntuu tussulta maantiellä ohituskiihtyvyyden suhteen. Kun kerran valmistaja lupaa 4.8s 0-100 km/h niin käytännönsuorituskyvyn pitäisi olla kunnossa, ellei jopa erinomaisella tasolla perheautoksi, koska mikään urheiluauto auto ei tule olemaan.
Talvi tuo sitten ne viimeiset käyttökokemukset ja selviää mitään sähköä riittää ja kuinka nelivetojärjestelmä toimii. Tykkään ajaa nelivetoisilla autoilla talvella ilman luistonestoa ja ajonvakautus sallivassa/sport-tilassa sekä kaasulla tuoda perää sivulle, jos ajotilanne sen mahdollistaa turvallisesti.
Lisävarusteita tuohon T8 R-designiin ei tarvinnut kauheasti ruksia, kun otti ns. teknologia-paketin. B&W setin lähes 10" subbarikin on vakiona tuossa T8. Panoraamakatto ja säädettävä ilma-alusta (takapäässä vain ilmajouset) piti kuitenkin ruksia.
En tiedä, käsitinkö oikein vai väärin, että valtaosa ajosta tapahtuu kaupungissa? Siihen nähden erikoisen kokoinen auto tulossa? Joko a) käsitin ajoprofiilin väärin b) tarvitset paljon tilaa, tai c) auto vain on niin houkutteleva. Oli miten oli, epäilemättä maukas kärry, sitä en epäile.
Btw, niistä jotka manailee "parempiosaisten veronkiertoautoilua". Itse ainakin olen vain tyytyväinen, mikäli joudun tekemään hätäjarrutuksen ja ainoa asia, miksi takaa ei tule kahta tonnia takapenkille, on se, että jollekin siihen kykenevälle on tehty houkuttelevaksi hankkia ~75k€ maksava auto, joka hoitaa automaattisen hätäjarrutuksen. Tai vaihtoehtoisesti peräänajajana en ole vastuussa siitä, että jonkun muksu heittää henkensä, vaan ainoastaan siitä, että vakuutusyhtiö joutuu maksamaan uudet 2 tonnia metallia. Imo esimerkiksi joitain mm. V90-mallista löytyviä turvavarusteita tulisi suosia verohelpotuksilla siinä, missä vähäpäästöisyyttäkin. Jopa selvästi enemmän.
Ei se kaupungissa autoilu kokoa katso, vaan pysäköinti.
Tänään sain mukavan postin automyyjältä ja sain tiedon, että helmikuussa 2017 tilaamani Volvo V90 T8 R-design on saanut vahvistetun tuotantopaikan ja toimitus olisi syyskuun lopussa. Nyt se odottavan aika alkaa käymään pitkäksi.
Tosin nyt jo tullut nettibilikast öögailtuu Jeep Wranglereita, joten saa nähdä miten tässä vielä käy
Eiköhän tuo audi ennen ens kesää porsi.
Eihän tuossa nyt ole mitään porsimista. Tuon ikäiset ei tietääkseni ole niitä öljynkulutuksesta kärsiviä motteja vielä eikä tuo multsarikaan nyt mikään kauhean vikaherkkä ole vrt. monet muut automaatit.
Tuli hommattua tommonen Audi A4 2006 2.0 TFSI, Multitronic lootalla.
Öljyn syönnistä en tiedä mutta eikös juuri B7 korisissa TFSI moteissa ollut se perkeleen sihti öljypohjassa joka tukkiutuu ja blokkaa öljyn kierron, ellei sitä puhdistele parin öljyn vaihdon välien? Omassa tuttava piirissä on mennyt kolme noita 2.0TFSI:tä vaihtoon juurikin sen takia.
Tyylikäs väri btw.
Voihan sitä käydä marmorilta kysymässä onko takaisinkutsu hoidettu (muistaakseni "24H8").Pitääkin ottaa seurantaan.
Öljyn syönnistä en tiedä mutta eikös juuri B7 korisissa TFSI moteissa ollut se perkeleen sihti öljypohjassa joka tukkiutuu ja blokkaa öljyn kierron, ellei sitä puhdistele parin öljyn vaihdon välien? Omassa tuttava piirissä on mennyt kolme noita 2.0TFSI:tä vaihtoon juurikin sen takia.
Tänään sain mukavan postin automyyjältä ja sain tiedon, että helmikuussa 2017 tilaamani Volvo V90 T8 R-design on saanut vahvistetun tuotantopaikan ja toimitus olisi syyskuun lopussa. Nyt se odottavan aika alkaa käymään pitkäksi.
Myös Volvo S90 näyttää liikenteessä ihan tyylikkäältä. Ilmeisesti aika yleinen auto, kun muutama on ajellut vastaan. Ulkonäköä voisi sanoa ehkä osittain erikoiseksikin. Taisi näyttää isolta ja suht matalata autolta.Täytyy kyl sanoo oma mielipide et omaan silmään tuo V90 näyttää faceliftatulta 5-sarjan farkku bemarilta. Liikenteessä tääl pk-seudulla noita näkyy. Kauneus on katsojan silmässä mut itse en tuosta ulkonäöstä tykkää.
Onnea kuitenkin uudesta pirssistä