Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, Volvon arvo on jossain max 500 euron luokassa. Tuo Hyundai oli "hyvitys vähintään 2000 euroa pihaan ajetusta autosta" - autoja, joten eiköhän Rinta-Jouppikin odotukset ole aika matalat vaihdokkien suhteen.Jaa, no sitten pahoitteluni. Ymmärsin vähän väärin. Ajattelin että lykkäät jonkun 30ke vehkeen tuossa kunnossa vaihtoon ja seuraava asiakas saakin sitten tapella rikkinäisen vehkeen kanssa.
Noniin, nyt niitä "vähän" parempia kuvia
Autona siis Renault Megane -15 1.2TCe 115 S+S Limited
Kolmelle lapselle ja kahdelle aikuiselle varmasti pieni ja ahdas. Takakontin koosta en osaa sanoa farkussa, isohan se tässäkin on että se ei varmaan se suurin huoli ole. Muuten olen tykännyt autosta, koneessa ihan tarpeeksi tehoa arkiliikenteeseen ja taajama-ajo lepposta.Mitäs olet autosta pitänyt? Ollaan kanssa tuota mietitty meille, mutta hiukan arkarruttaa auton sisätilat, onko ne riittävät meille. 2 aikuista ja lapset, 7, 4 ja joskus loppuvuonna syntyvä niin mahtaako käydä takapenkki liian ahtaaksi.
Edit: Farkkuna siis tietenkin.
Ihan siistiltähän tuo nyt periaatteessa näyttää.550 Euroa, Varusteina moottori, vaihteet, ratti, ovet ja leimaa kesään 2018. Mitä muuta tarvii. Jep, opiskelijasinkkumies
Kolmelle lapselle ja kahdelle aikuiselle varmasti pieni ja ahdas. Takakontin koosta en osaa sanoa farkussa, isohan se tässäkin on että se ei varmaan se suurin huoli ole. Muuten olen tykännyt autosta, koneessa ihan tarpeeksi tehoa arkiliikenteeseen ja taajama-ajo lepposta.
Sen verran myös kritiikkiä että lähes 300tkm ajettu mondeo oli maantiellä ja motarilla parempi menemään, okei iso auto ja siinä missä mondeon etupenkin heitti aivan taakse niin takana mahtui istumaan ilman että polvet otti penkkiin kiinni, tässä ei mahdu enää edes sisään. [emoji16] Itse kun ajelen yksin tai kaksin niin koko riittää hyvin.
No huh. Meidän muksut kitisee jo A6:ssakin jos penkki alkaa lähentelemään liikaa (ei lähelläkään jalkojen koskettamista) - mahtaisi olla "ilo" kuunnella kommenttia jos ne laittaisi ne turvaistuimineen tuonne.Tuossa nopea räpsy takapenkiltä, apparin penkki niin takana kuin menee ja kuskin penkki mun säädöissä, kuskin taakse juuri mahtuu, mutta apparin puolelle ei.
Meganessa on kontti pirun iso ja edessä on hyvät oltavat niin sinne on ne sentit menny...Äkkiä katsottuna tuon Meganen takatilat ei juuri ole isommat kuin Cliossa. Eihän sekään iso auto ole, mutta varmaan sinne muksut sopii, kun sopivat nykyisen i20:n takapenkille.
Meganessa on kontti pirun iso ja edessä on hyvät oltavat niin sinne on ne sentit menny...
Paljon on kontissa litroja?
Ok. Omassa tulevassa farkku Cliossa näyttäisi olevan noin 440 litraa.372l nopeasti googlattuna...
Ok. Omassa tulevassa farkku Cliossa näyttäisi olevan noin 440 litraa.
Laitetaan nyt tännekin nykyinen jo 3v palvellut Rocco. Vaikka taitaakin mennä vaihtoon kesällä.
Jepjep, eipä oo kovin kuvaava kuva. Otin vain härskisti saman "maisemakuvan" eräältä toiselta keskustelupalstalta™.
1.4 TFSI DSG DCC, nahat, navit, bixenonit, jne..
Saisi tulla kyllä jo uutta tuosta rocco-linjaltakin, mutta olikos näissä missään mallissa nelivetoa?
Laitetaan nyt tännekin nykyinen jo 3v palvellut Rocco. Vaikka taitaakin mennä vaihtoon kesällä.
Mites jakopää on kestänyt vai onko syy eteenpäin laittamisessa juuri siinä?
Tummennetut etuvalot....
Vuoden verran on kohta ajeltu Jeep Wranglerilla vuodelta 1992, mittariin pamahti 180tkm viikko sitten.
Volvo 960.
Muutama etuvetoinen ollut Chevy van G20 jälkeen, mutta pakko oli palata takatuuppareiden pariin. Ja herrasmiesikäisiin luottoautoihin.
Sadetunnistin turha? Yks parhaista "pienistä" varusteista mitä tiedän.
Nojoo, menee omasta mielestä vähän kategoriaan "kuka nyt ei itse osaa pyyhkiä laseja kun tarvis". Tai lähinnä kesähelteellä jos pitää tuota jostain syystä päällä ja paarma tirskahtaa tuolle sensorialueelle.. rupeeko pyyhkiin ns kuivaa lasia..Sadetunnistin turha? Yks parhaista "pienistä" varusteista mitä tiedän.
Joo, katselinkin että noita tummasisusteisia (kangas/nahka) oli markkinat pullollaan. Nyt oli tartuttava tähän houkuttimeen kun kysyntä ja tarjonta täsmäsi.@shuvl Tosi mukavasti toi nahkasisusta piristää autoa. Tyylikäs löytö! Näyttää niin eri autolta vrt tummat kangaspenkit, jotka tuommoisesta ekana olettaisi löytyvän.
Nojoo, menee omasta mielestä vähän kategoriaan "kuka nyt ei itse osaa pyyhkiä laseja kun tarvis". Tai lähinnä kesähelteellä jos pitää tuota jostain syystä päällä ja paarma tirskahtaa tuolle sensorialueelle.. rupeeko pyyhkiin ns kuivaa lasia..
Kannattaa varmistaa ettei Saabeissa (ja muissa) ole samanlaista Audismia kuin tossa omassa; jos pyyhkijät ovat automaattiasennossa niin jarruja "kuivataan" tietyin aikavälein, ihan sama sataako vai paistaako.Mulla on myös nyt ensimmäinen auto jossa sattuu olemaan sadetunnistin. En sellaisen olemassaoloa osannut autoa hankkiessa edes noteerata mitenkään, mutta kun sen löysin niin onpahan se vaan mukava varuste. Suurimman osan ajasta ajelen pyyhkijät automaattiasennossa ja ainakin omassa autossani (Saab 9-3) se toimii sen verran mukavasti että harvoin tarvii itse pyyhkijäviikseen koskea vaikka sateen määrä vaihtelisikin.