Useamman Fordin, Opelin ja Volkkarin jälkeen tuli hankittua ensimmäinen Volvo, eli tarkemmin ottaen XC60 D5 AWD R-Design 2016
Varusteita tuohon on ruksittu melko avokätisesti (voi toki olla että tuossa on listattuna ihan vakiovarusteitakin):
- musta nahkasisusta, tummalla sisäkaton verhoilulla
- sähkösäätöiset etupenkit, kuskin jakkara kolmella muistipaikalla
- lämmitettävät takapenkin reunapaikat
- lämmitettävä ratti
- Webasto
- Sensus Navi (se versio johon saa karttapäivitykset omatoimisesti USB-tikulta)
- harman/kardon humppavehkeet ja jonkinlainen "subbari" takakontissa
- digimittaristo
- adaptiivinen vakkari
- BLIS
- kaistavahti
- liikennemerkkien tunnistus
- avaimeton kulku ja käynnistys
- lasikatto / kattoluukku
- Volvo on Call
- aktiivi-Xenonit ja mukautuvat kaukovalot
- peruutuskamera + tutkat edessä ja takana
- vetokoukku
- sähköinen takaluukku
Järjellähän tuollaisen painavan ja janoisen dieselauton hankkimista vuonna 2021 ei voi perustella, mutta kyllä tuolla matka taittuu muutamaa kertaluokkaa mukavammin kuin millään aikaisemmalla autollani.
Varusteita tuohon on ruksittu melko avokätisesti (voi toki olla että tuossa on listattuna ihan vakiovarusteitakin):
- musta nahkasisusta, tummalla sisäkaton verhoilulla
- sähkösäätöiset etupenkit, kuskin jakkara kolmella muistipaikalla
- lämmitettävät takapenkin reunapaikat
- lämmitettävä ratti
- Webasto
- Sensus Navi (se versio johon saa karttapäivitykset omatoimisesti USB-tikulta)
- harman/kardon humppavehkeet ja jonkinlainen "subbari" takakontissa
- digimittaristo
- adaptiivinen vakkari
- BLIS
- kaistavahti
- liikennemerkkien tunnistus
- avaimeton kulku ja käynnistys
- lasikatto / kattoluukku
- Volvo on Call
- aktiivi-Xenonit ja mukautuvat kaukovalot
- peruutuskamera + tutkat edessä ja takana
- vetokoukku
- sähköinen takaluukku
Järjellähän tuollaisen painavan ja janoisen dieselauton hankkimista vuonna 2021 ei voi perustella, mutta kyllä tuolla matka taittuu muutamaa kertaluokkaa mukavammin kuin millään aikaisemmalla autollani.
Viimeksi muokattu: