- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 573
Moottoritienopeudessa rengasmelua on aika paljon, se on ainoa merkittävä miinus, tosin sama ongelma on muissakin Toyotissa.
Korjasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moottoritienopeudessa rengasmelua on aika paljon, se on ainoa merkittävä miinus, tosin sama ongelma on muissakin Toyotissa.
TuscinKorjasin.
Jartsa on kyllä aliarvostettu auto. Yleensä vaan naurunaiheena mutta oikeasti aika mukavia pikkukiesejä.
ja varsinkin Hybridinä voimalinja on todella mukava
Itsellä myös SLK alla (2009 350) ja täytyy ainakin tuon tehtaan sport alustan osalta todeta, ettei hierominen ole mennyt ihan nappiin. Ryskyttää töyssyihin ikävästi, muttei silti tarjoa kunnon tarkkuutta. En ole uudella vastaavalla ajellut, joten sillä varauksella tietysti. Orkkis comfort versio on mielestäni onnistuneempi kompromissi.Vaikuttaa hyvältä reseptiltä pilata Stuttgartissa hierotut ajo-ominaisuudet oikein kunnolla
Pari kuukautta nyt vag ihmeitä takana, kerennyt yksi vikakin olemaan. Polttoaineputki puhkesi takarenkaan etupuolelta, suht tyyris oli tuo 2 letkun satsi, tunnin otti töitä. Tiputti bensat maahan.
No nyt taas pelittää.
Joku passatti tämä on, mutta mikä tarkalleen ottaen?
Ja mikäs tuon letkun päälle oli käynyt, tuskin ihan itsestään menee?
Passat gte -16. Letku oli suoraan ruostunut, eli kerännyt pohjamuovin päälle vettä lunta kuraa joka ruostuttanut linjan puhki.
Tyylikäs on Passatti niin sisältä kuin ulkoa. Miellyttää silmää
Mutta mielestäni menee kyllä jo suunnitteluvirheen piikkiin, jos 5 vuodessa ruostuu putket puhki
Hyvä peli muutoin ja pohjaki nätissä kunnossa paitsi tuo putki jostakin syystä puhki palanu, huono erä tai väärä materiaali?
Uusi putki vaikutti kyllä tukevamman oloselta kuin vanha.
Menikö tämä kokonaan omasta pussista?
Editions And Packages | |
S710 | M Leather Steering Wheel |
S715 | M Aerodynamics Package |
S7R7 | Innovation Package |
S7US | BMW Service Inclusive |
Comfort And Interior Equipment | |
S402 | Panorama Glass Roof |
S413 | Luggage Compartment Net |
S417 | Roller Sun Visor, Rear Door |
S423 | Floor Mats Velours |
S428 | Warning Triangle And First Aid Kit |
S430 | Interior/Outside Mirror With Auto Dip |
S431 | Interior Mirror With Automatic-Dip |
S441 | Smoker Package |
S459 | Seat Adjustment, Electric, With Memory |
S461 | Electric Seat Backrest Adjustment, Rear |
S481 | Sports Seat |
S488 | Lumbar Support, Driver And Passenger |
S493 | Storage Compartment Package |
S4AW | Instrument Panel Sensatec |
S4HA | Seat Heating, Front And Rear |
S4ML | Interior Strips, Piano Lacquer, Black |
S4NE | Blow-By Heater |
S4NM | Ambient Air Paket |
S4U0 | Electroplat.Cover/Clip F.Operat.Elements |
S4UR | Ambient Interior Light |
S4UY | Ski And Snowboard Bag |
Multimedia | |
S601 | TV Function |
S609 | Navigation System Professional |
S610 | Head-Up Display |
S650 | CD Drive |
S654 | DAB Tuner |
S688 | Harman/Kardon Surround Sound System |
S6AC | Intelligent Emergency Call |
S6AE | Teleservices |
S6AK | Connected Drive Services |
S6AM | Real-Time Traffic Information |
S6AN | Concierge Services |
S6AP | Remote Services |
S6CP | Preparation Apple CarPlay |
S6FV | Online Entertainment |
S6NW | Telephony With Wireless Charging |
S6U8 | BMW Gesture Control |
S6WB | Multifunctional Instrument Display |
S6WD | WLAN Hotspot |
Driver Assistance And Lightning | |
S534 | Automatic Air Conditioning |
S536 | Auxiliary Heating |
S548 | Kilometre Speedo |
S552 | Adaptive LED Headlight |
S5A1 | LED Fog Lights |
S5AC | High-Beam Assistant |
S5AL | Active Protection |
S5AT | Driving Assistant Plus |
S5DA | Passenger Airbag Deactivation |
S5DN | Parking Assistance System Plus |
Wheels And Drive | |
S22Z | 21" Light-Al.Wh.Dbl.Sp. 718M Em.Mix Tyre |
S230 | Extra Package, EU-Speciifc |
S248 | Steering Wheel Heater |
S258 | Tyres With Runflat Properties |
S2NH | M Sport Brake |
S2PA | Locking Wheel Bolt |
S2T4 | M Sport Differential |
S2TB | Sport Automatic Gearbox |
S2VB | Tyre Pressure Display |
S2VF | Adaptive M Chassis |
S2VG | Performance Control |
S2VL | Variable Sport Steering |
Environment And Safety | |
S302 | Alarm System |
S322 | Comfort Access |
S3AC | Trailer Coupling |
S3DS | BMW Display Key |
S3KA | Acoustic Comfort Glazing |
S3MC | Indiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line |
S801 | National Version Germany |
S851 | Language Version German |
S879 | On-Board Literature, German |
S8KA | Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km |
S8R9 | Refrigerant R1234yf |
S8TF | Active Pedestrian Protection |
Individual Equipment | |
S760 | High Gloss Shadow Line |
S775 | Headlining Anthracite |
Other Equipment | |
S1CA | Selection Of COP-Relevant Vehicles |
S1CB | CO2 Equipment |
S1DE | Exhaust Emission Standards EU6 RDE |
S925 | Dummy-SALAPA |
S9AA | Outer Skin Protection |
S9BM | Navigation Package Connected Drive |
S9D5 | Entertainment Package |
S9D7 | Winter Joy Package |
SA105 | 105 Ah AGM Battery |
Päivitellään tänne kun tuo Muron autot threadi on näköjään täysin delannut
Alkuperäis kuosissa, reilu vuosi sitten hommattu 2013 faceliftin R8 5.2 V10
Alusta, vanteet, putkisto, lastu ja muutama pikkuosa myöhemmin
Ja nyt sai ennen talliin laittoa spoilerin ja satin black teippauksen. Talven aikana vielä tarkoitus laittaa etulippa ja mahdollisesti helmat.
Huomattavasti paremman näköinen livenä, tuo näyttää aina niin pliisulta kuvissa...
Onko tämä nimimerkki vaihtunut vai poistunut keskuudestamme?
Tämä auto on myynnissä ja se kiinnostaa minua. Miten tavoitan ex-jyrban?
Kyllästyin Seat Atecan sisustan särinöihin, joten pari viikkoa sitten tuli vaihdettua etuvetoseen 2019 Volvo S60 T5 R-Designiin. Varusteina itselle tärkeimpinä oli Harman Kardonin hifit, mustat ikkunalistat ja värinä joku muu kuin valkoinen.
Saattaa hyvinkin ollaJo toinen bongaus lyhyen ajan sisään tästä ketjusta, mutta näin juuri tällaisen tänään päivällä läntisellä Vantaalla parkissa. Olikohan sama auto? Hieno valinta joka tapauksessa!
Hienolta näyttää, mutta ei varmasti ole 55v vanha sisusta, taikka katto... paitsi fiilikseltäänJuhannuksena pientä puunausta Craisu wanhuksen sisustaan ja vinyylikattoon.
Kummasti heräsi alkuperäinen, 55 vuotta wanha sisusta ja katto taas eloon. Kelepaa taas cruisailla..
Vielä pitäs ulkopinta putsailla ja vahata, ja kromitki pitäs kiillotella. Sittepä se menis taas ens kesään. Alko vaan vettä tihuuttelee ni jää tältä päivältä tekemättä.
Kyllä se sisusta on alkuperäinen, kattoa myöten, kuten sen maalit ja kromitkin. Auto on entisöimätön, alkuperäiskuntoinen. Me ostettiin Craisu vuonna 2017 sen toiselta omistajalta. Se oli ostanu sen LA:sta 2001 ja ajellu sillä siellä 5v ajan ja tuonu sen suomeen 2006 muuttoautona kesäautokseen. Auto ollu kuuleman mukaan tallissa suojassa aina kun sillä ei ole ajeltu ja sepä se selittäis tuota kuntoa, ei ole LA:n aurinko turhaa sitä paahtanut.Hienolta näyttää, mutta ei varmasti ole 55v vanha sisusta, taikka katto... paitsi fiilikseltään
Aha. S3:ssa on ollut neljä putkea (tai putken päätä) vakiona jo vuodesta 2013. Yksi per sylinteri.Pakoputkien ulostulojen perusteella Audissa on vähintään V12 pitkittäin. Poikittain asennettuun V6:een ratkaisu olisi mauton. Tai sitten auto on ollut amiksen autopuolen opiskjelijoiden käsittelyssä.
Pitäisikö ratkaisun vedota aikuisiin, jos se on ollut käytössä jo vuodesta 2013? Uskallan väittää, että amppari mehujäätä on ollut huomattavasti kauemmin, eikä siitä ole vieläkään tullut aikuisten suosikki.Aha. S3:ssa on ollut neljä putkea (tai putken päätä) vakiona jo vuodesta 2013. Yksi per sylinteri.
Porsche 911 vetoaa ainakin aikuisiin eikä siinäkään ole "kuin" kuutoskone. Ja osassa malleja 4 putken päätä.Pitäisikö ratkaisun vedota aikuisiin, jos se on ollut käytössä jo vuodesta 2013? Uskallan väittää, että amppari mehujäätä on ollut huomattavasti kauemmin, eikä siitä ole vieläkään tullut aikuisten suosikki.
F1 autossa on alle 2 litranen kone, se ei varmaan sun kriteereillä ansaitse pakoputkea ollenkaan eikä kutsumista urheiluautoksi.Pitäisikö ratkaisun vedota aikuisiin, jos se on ollut käytössä jo vuodesta 2013? Uskallan väittää, että amppari mehujäätä on ollut huomattavasti kauemmin, eikä siitä ole vieläkään tullut aikuisten suosikki.
Eikä Audi ole ainoa, joka moiseen syyllistyy. Yleensähän noissa se toinen puoli on täysin feikkiä. Hauska aina nähdä näitä autoja liikenteessä joissa joku 4 putkenpäätä ja vain 1 niistä on paskainen eli oikeasti käytössä oleva.
Komia Volvo! Hifit on siitä huono, että vaikea jatkossa ruksia huonompia. T. B/W nykyisessä ja B/W uudessa tilauksessa..
Näin on, ei perusaudiolla pärjäisi B&W olisi kieltämättä vieläkin parempi, mutta on hintakin kohdallaan kun sen ruksaa uuteen, luokkaa kolme tonnia lisää tuohon Harmaniin verrattuna. Mikäs malli on uudeksi tulossa?
Tuli alkuvuodesta hankittua kuvan mukainen Volvo XC90 T8. Kriteereinä auton valinnalle oli kolme riittävän tilavaa penkkiriviä, ladattava hybridi tai täyssähkö sekä riittävä laatuvaikutelma. Bemarilta X5/X7-mallia ei saa hybridinä kolmella penkkirivillä, sama ongelma Mersulla ja Audilla. Lexus RX L vaikutti jo suorituskyvyltään liian aneemiselta eikä se taida olla edes ladattava ja Tesla Model X ei täytä laatuvaatimuksiani. Kuten ei myöskään Land Rover. Porsche Cayenne ei taas ole saatavana kolmella penkkirivillä. Niinpä päädyin Volvoon. Kiinnostuksestani autoja kohtaan kertonee se etten vaivautunut edes koeajamaan yhtäkään vaihtoehtoa. Kysyin kahdesta liikkeestä tarjouksen ja tilasin halvemman hinnan perusteella. Varusteita tuli ruksittua kaikki paitsi lämmitettävä tuulilasi (en pidä langoista näkökentässä) ja nupukkikatto (kattoikkuna peittää valtaosan katosta) jolloin hinnaksikin saatiin kuusinumeroinen luku. Renkaat otin pienimmät mahdolliset (20") ajomukavuuden maksimoimiseksi. Koska sain rahoitustarjouksen reilun kahden prosentin todellisella vuosikorolla päädyin 10 000 euron käsirahaan ja ~2 000 euron kuukausilyhennykseen neljän vuoden maksuajalla.
Äänentoisto on ihan siedettävä autoksi ja penkin hieronta sekä ilmastointi ovat toimivia ominaisuuksia. Ilmajousitus nielee teiden epätasaisuudet melko hyvin ja rekoista pääsee ohi Polestar-ajomoodissa. Lyhyesti sanottuna autolla ajaminen on yhtä mukavaa kuin ..bambutikkujen sormen kynsien alle työntäminen. Yhtä kärsimystä. En vain voi ymmärtää miten joku voi nauttia peltilaatikossa istumisesta. Toki auto on vähemmän huono kuin valtaosa tiellä liikkuvista menopeleistä joten voin lohduttautua ajatuksella että voisin kärsiä vieläkin enemmän ajaessani jollain halpisautolla. Uskon vakaasti että XC90 on vähiten huono auto tilanteeseeni.
Ennen kuin joku ihmettelee kuinka ostin kalliin ja huonon auton niin todettakoon että kalleus on suhteellista. Auto maksoi minulle suhteessa saman verran kuin keskiverto kotitalouden ostama 5 000 euron auto.
Jos kolmas penkkirivi häviää joskus tarpeista niin vaan rolls royce alle. Jos sillä on autoilu tikkujen työntämistä kynsiin niin millä tahansa onTuli alkuvuodesta hankittua kuvan mukainen Volvo XC90 T8. Kriteereinä auton valinnalle oli kolme riittävän tilavaa penkkiriviä, ladattava hybridi tai täyssähkö sekä riittävä laatuvaikutelma. Bemarilta X5/X7-mallia ei saa hybridinä kolmella penkkirivillä, sama ongelma Mersulla ja Audilla. Lexus RX L vaikutti jo suorituskyvyltään liian aneemiselta eikä se taida olla edes ladattava ja Tesla Model X ei täytä laatuvaatimuksiani. Kuten ei myöskään Land Rover. Porsche Cayenne ei taas ole saatavana kolmella penkkirivillä. Niinpä päädyin Volvoon. Kiinnostuksestani autoja kohtaan kertonee se etten vaivautunut edes koeajamaan yhtäkään vaihtoehtoa. Kysyin kahdesta liikkeestä tarjouksen ja tilasin halvemman hinnan perusteella. Varusteita tuli ruksittua kaikki paitsi lämmitettävä tuulilasi (en pidä langoista näkökentässä) ja nupukkikatto (kattoikkuna peittää valtaosan katosta) jolloin hinnaksikin saatiin kuusinumeroinen luku. Renkaat otin pienimmät mahdolliset (20") ajomukavuuden maksimoimiseksi. Koska sain rahoitustarjouksen reilun kahden prosentin todellisella vuosikorolla päädyin 10 000 euron käsirahaan ja ~2 000 euron kuukausilyhennykseen neljän vuoden maksuajalla.
Äänentoisto on ihan siedettävä autoksi ja penkin hieronta sekä ilmastointi ovat toimivia ominaisuuksia. Ilmajousitus nielee teiden epätasaisuudet melko hyvin ja rekoista pääsee ohi Polestar-ajomoodissa. Lyhyesti sanottuna autolla ajaminen on yhtä mukavaa kuin ..bambutikkujen sormen kynsien alle työntäminen. Yhtä kärsimystä. En vain voi ymmärtää miten joku voi nauttia peltilaatikossa istumisesta. Toki auto on vähemmän huono kuin valtaosa tiellä liikkuvista menopeleistä joten voin lohduttautua ajatuksella että voisin kärsiä vieläkin enemmän ajaessani jollain halpisautolla. Uskon vakaasti että XC90 on vähiten huono auto tilanteeseeni.
Ennen kuin joku ihmettelee kuinka ostin kalliin ja huonon auton niin todettakoon että kalleus on suhteellista. Auto maksoi minulle suhteessa saman verran kuin keskiverto kotitalouden ostama 5 000 euron auto.
Ihan mielenkiiintoinen ostokertomus Miksi piti olla 3 penkkiriviä? Varmaan jos laittaa 100 000+€ kiinni autoon, ei kovin vikaan voi mennä. Volvo toki ei olisi oma ensimmäinen vaihtoehto tuohon hintaan.