Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se ihme. Vielä kun Fordista kyse, sekä powershit vaihteistosta. Mutta voihan tuolla vaikka 400tkm mennä rikki, kun sellaisiakin saattaa olla.On se ihme ettei vieläkään oo hajonnu vaikka oot 11 vuotta koiraa pitäny takapenkillä.
Kuulostaa jotekin kovalta kulutukselta pienelle autolle ja jos sähkölläkin ajettu yli puolet.Yhden Nissanin ja kolmen Opelin jälkeen elämäni eka uusi auto.
~1500km ajettu ja keskikulutus 3,8 l/100km. Sähköllä noin 60%.
Ajamiseni on pääasiassa työajoa kotinurkissa, mutta nyt ajanut myös vähän pidempiä lenkkejä sisäänajoa.
Polttomoottori on ollut sammuksissa 60 % ajasta eikä matkasta. Se aika on ajettu pelkän sähkömoottorin varassa ottaen energiaa akusta, mutta se kaikki akkuenergia on peräisin bensiinistä. Tuo ei siis ole ladattava auto, joten 3,8 on erittäin matala 1500 km:n kulutus etenkin bensiinillä käyvälle autolle, joka on ollut pääasiassa nurkka-ajossa.Kuulostaa jotekin kovalta kulutukselta pienelle autolle ja jos sähkölläkin ajettu yli puolet.
Totta! Ajattelin äkkiseltään väärin auton ladattavaksi ja laskin vielä mielessäni että ilman sähköajoa suhteellinen kulutus olisi jotain kuuden suunnilla.Tuo ei siis ole ladattava auto, joten 3,8 on erittäin matala 1500 km:n kulutus etenkin bensiinillä käyvälle autolle, joka on ollut pääasiassa nurkka-ajossa.
SL500 tuli vaihdettua eilen tuohon, mahtuu perhe mukavammin matkaan.
Polttomoottori on ollut sammuksissa 60 % ajasta eikä matkasta. Se aika on ajettu pelkän sähkömoottorin varassa ottaen energiaa akusta, mutta se kaikki akkuenergia on peräisin bensiinistä. Tuo ei siis ole ladattava auto, joten 3,8 on erittäin matala 1500 km:n kulutus etenkin bensiinillä käyvälle autolle, joka on ollut pääasiassa nurkka-ajossa.
Tässä neljä vuotta vanhemman vastaavan Yariksen paras 1500 km jakso, eli noin 1800 km@3,97 l/100 km tankkauksista laskettuna. Ajotietokoneen mukaan noiden kolmen alimman tankkauksen keskiarvo oli desin vähemmän, eli 3,87 l/100 km. Keskinopeudet olivat alhaalta ylös 34, 38 ja 46 km/h.
Tuo upouusi Yaris tulee vielä notkistumaan tuosta, ja kun kuskillakin taidot kaasupolkimen kanssa karttuvat, niin pienellä tulee menemään.
Hehheh. Etupäätä täytyy säätää vielä alemmas, niin on tasapainossa.Takapäässä jotain vikaa, kun painuu pyörät noin rumasti kaarien sisään?
Oon ehkä vanhempien korimallien fani näissä, mut iha kivan näkönen kippo, tollane suht perusauton näkönen. Onks jotain tuninkiputkistoa japanin peruina ja onks manuaali.Tulipa haettua uusi käyttöharraste subarun tilalle.
Eli Toyota Mark II, 1JZ-GTE koneella, eli japanin herrasmiessopimuksen mukaisesti 280hp tässäkin. Riittää lasten tarhaan kuskaamiseen.
Samaan kauppaan tuli ostettua korisarja (helmat ja etupuskuri lippoineen)
Vakioputkisto ja kaiken lisäksi vielä automaatti, joka itselle oli lähinnä suuri plussa.Oon ehkä vanhempien korimallien fani näissä, mut iha kivan näkönen kippo, tollane suht perusauton näkönen. Onks jotain tuninkiputkistoa japanin peruina ja onks manuaali.
Tuon mielipiteeni esille ja väitän, että nuo vanteet ei sovi yhtään mihinkään autoon.Tuon mielipiteeni esille ja väitän, että nuo vanteet ei sovi yhtään tuohon korollaan.
Pahoittelut off-topicista mutta mistähän appiksesta/sivustosta tuo kulutukseurannan kuvakaappaus on?Tässä neljä vuotta vanhemman vastaavan Yariksen paras 1500 km jakso, eli noin 1800 km@3,97 l/100 km tankkauksista laskettuna. Ajotietokoneen mukaan noiden kolmen alimman tankkauksen keskiarvo oli desin vähemmän, eli 3,87 l/100 km. Keskinopeudet olivat alhaalta ylös 34, 38 ja 46 km/h.
Pahoittelut ot:sta täältäkin, mutta Spritmonitorista.Pahoittelut off-topicista mutta mistähän appiksesta/sivustosta tuo kulutukseurannan kuvakaappaus on?
Vähän likanen auto mutta tossa on suht samannäkönen mutta toki aito Nismon LMGT4 vanne skylinen alla ja mun mielestä tollaseen sopii eikä tossa tojotassakaan niin älyruma ole.Tuon mielipiteeni esille ja väitän, että nuo vanteet ei sovi yhtään mihinkään autoon.
Onneks mielipiteitä on monia Itselle uppoaa moni japsiauto eritoten noita harvinaisempia, mut se on totta että monet peruskinnerit sieltä suunnalta on vähän sellasia ei minkään näköisiä.Japanilaiset nyt ei ylipäätään ymmärrä designin päälle. Autot on pääsääntöisesti kestäviä ja niihin on tungettu kaikki samat vimpaimet kuin muillakin merkeillä ja jotka luultavasti toimivat vielä yli 10v ikäisinä, mutta ulkoa ja sisältä ne on kaikki rumia.
Aikamoinen amis
Kiinantinoja mallailtu.
Onko kuitenkaan? Eikö tuosta puutu sumuvalotAikamoinen amis
edit. Karjala lippis väärinpäin ja 200 ulos tieltä.
Vakioputkisto ja kaiken lisäksi vielä automaatti, joka itselle oli lähinnä suuri plussa.
Näissä nyt ei kyllä ole muuta samaa kuin että ovat pyöreät, 5 puolaa ja väri valkoinen.Vähän likanen auto mutta tossa on suht samannäkönen mutta toki aito Nismon LMGT4 vanne skylinen alla ja mun mielestä tollaseen sopii eikä tossa tojotassakaan niin älyruma ole.
Onko kuitenkaan? Eikö tuosta puutu sumuvalot
Valkoiset vanteet lähtee viikonloppuna. Eilen sain kätösiin hienot(IMO) 3-osaiset japanilaiset vanteet. Nyt odotellaan että flunssa väistyy ja pääsee laittamaan alle.ja
Näissä nyt ei kyllä ole muuta samaa kuin että ovat pyöreät, 5 puolaa ja väri valkoinen.
Hieno löytö, sitten vain keräämään voimia hitsaukseen!Tarttui näppeihin toinenkin "tyyppi kolmonen" pienoisten sattumien kautta. Tarvetta ei varsinaisesti ollut, mutta yhden projektiluontoisen lava-auton kun tuosta pihalta myi eteenpäin, niin oli tilaa taas seuraavalle. Onpahan tekemistä tuleviksikin vuosiksi...
Tätä voisi kutsua latolöydöksi eli seissyt navetassa niillä sijoillaan viimeiset 30 vuotta moottoririkon seurauksena. Lattiassa ja kynnyksissä hitsattavaa mutta muuten vaikuttaisi olevan osiltaan jokseenkin täydellinen. Tähän jätetään amistelut ja ähtäröinnit tekemättä ja väsätään muutenkin kuntoon omaan tahtiin ilman aikatauluja. Kyseessä siis VW 1600 Notchback -67. Ensi sunnuntaina olisi tarkoitus kotiuttaa.
Näppärän näköset setit tulossa, itekin ajelen välillä kasattavilla japsivanteilla. Nämä ovat workin vanteet, jotka kunnostin uusilla lipoilla sopiviksi.Valkoiset vanteet lähtee viikonloppuna. Eilen sain kätösiin hienot(IMO) 3-osaiset japanilaiset vanteet. Nyt odotellaan että flunssa väistyy ja pääsee laittamaan alle.
Kauanko menee, kun tulee ensimmäinen "Eikö sulla ollut varaa muuta kuin pohjamaaliin" tai "loppuko tehtaalla maali kesken" kommentit. Omasta mielestäni komia väri, ja ei välttis jokainen mutapaakku aina erotu.Erikoinen mutta hieno väri.
Eihän tää väri kaikkien makuun varmasti ole ja en todellakaan itse ainakaan mitään valkoista tai mustaa olisi ottanut. Enkä ottanut, tää on ihan nappivalinta!Kauanko menee, kun tulee ensimmäinen "Eikö sulla ollut varaa muuta kuin pohjamaaliin" tai "loppuko tehtaalla maali kesken" kommentit. Omasta mielestäni komia väri, ja ei välttis jokainen mutapaakku aina erotu.
Kyllä moonstone grey on. Hauska sitä on ruksiessa arpoa, äkkiä tulee ihan eri asenne miks ei oo tätä ja tota valittu. Mutta itse oon aina sitä mieltä ollu, että jos uuden auton raaskii ostaa niin vähintään siitä pitää edes sen värinen tulla kun haluaaOnko toi nyt se Moonstone grey? Itse tykkäsin siitä kun kävin viime kesänä kokeilemassa uutta Golfia. Omat autot on aina ollut mustia tai valkoisia.
Tää on tätä perus ulinaa jota yleensä kuulee ihmisiltä jotka ei oo omaa autoa koskaan tehtaalta ruksinut. Jos olisivat niin ymmärtäisivät että sen tonnin-kaksi käyttää mieluummin muihin varusteisiin kuin hienoon väriin.
Millasia kokemuksia tästä on kertynyt? Onko kaikki toiminut asuinosassa ja alustassa? Ja millaisella kulutuksella liikkuu? Vanhemmat ovat tälläistä katselleet...Nyt on uusi Syyskuussa tilattu auto saapunut. Eli VW Grand California 2021 2,0 TDI 130 kW, 4Motion 8at, 4490 3,88t, 2 makuupaikkaa. Tällä olisi siis tarkoitus reissata ja tehdä etätöitä siellä missä maisema sattuu miellyttämään. Tämä tuli nykyisen auton tilalle ainoksi käyttöautoksi.