Niinpä. Voi olla, että ei vaihtamalla juuri kummene. Sekään ei suoraan ole aina edes tae, että minkä verran oikeassa materiaalissa vikoja näkyy testikuvien perusteella mutta kyllä nuo hyvää osvittaa antaa. Tuolla viittaan esim. omaan paneeliini joka on (omalla kriittisellä) silmälläni sellainen, että löydän viiruja hyvinkin pitkälle testikuvista kirkkaampaan suuntaan mentäessäkin. Siitä huolimatta hämmästyttävän vähän näkyy oikessa materiaalissa ja siltikin samaa kommentoivat ns. hyvien paneelien omistajat samoista kohtauksista oikeassa materiaalissa (siis ne jota viitsi testata erikseen niitä etsimällä).
Ei välttämättä, tuo pitää kuitenkin ns. hoksata ja käsittää, että eivät esim. ole materiaalissa olevia, josta toisinaan tuntuu myös olevan joidenkin mielestä vain kyse. Ja silloinkin pitää hoksata katsoa jotain tiettyä kuvasta, esim. virhe ei näy kuvassa olevien naamassa mutta jossain taustalla olevalla yksityiskohdalla voikin erottua, jos sitä katsoo. Olen ollut huomaavinani, että varsin usein monet uppoutuvat sisältöön eivätkä katso ns. toissijaisia juttuja kuvassa.
Hmm. Olen jo varmasti niin vanha dinosaurus itse mutta tuohon kategoriaan (siis sisältö huonoa) lähes poikkeuksetta mielestäni mahtuu valtaosa tämän päivän uusista elokuvista ja sarjoista. Kyllä siinä kuvanlaatu useinkin on se mielenkiintoisin elementti itselleni.