On kyllä outo toi mun hdmi ongelma, nyt ilmeisesti sain korjattua, vaikka irroitin digiboksista tuon hdmi 1 kaapelin niin kuva ei lähtenyt pleikkarista signaali näkymään, kun irroitin sen hdmi jakajan siitä niin sekään ei auttanut, eli pelkkä hdmi piuha joka ei ollut missään kiinni esti vielä sen kuvan näkymisen, heti kun sen töllöstä irroitin niin ps4 signaali alkoi näkyä.
Sammutin sen jälkeen telkkarista virrat ja testasin kiinnittää sen piuhan kiinni ja käynnistää, ps4 näkyi, sitten kiinnitin sen piuhan digiboksiin, signaali näkyi edelleen...
Mulla oli aikaisemmin tuossa hdmi jakajassa myös maxivision boksi kiinni, siiinä käsittääkseni löytyy jotain cec paskaa mitä ei saa kytkettyä pois, mutta laitteessa ei oo ollu kuukauteen virtoja päällä, mutta ilmeisesti koska siinä hdmi johtonipussa (johto, jakaja, digiboksi, maxivision boksi) on ollut aina joku laite virrat päällä kytkettynä niin siihen piuhaan on jäänyt sisälle se cec signaali tms, ja nyt kun kaiken irroitti toisistaan niin nollaantui se signaali ja ongelma lähti
Mä taidan tässä nyt sit koittaa katsoa reilusti tätä jos toi kuva lähtisi tasoittumaan.
On nyt tosiaan vähän tummempi oikealta, ja valkoinen kellertävää....
Asiasta toiseen, mulla on Zidoon X9S mediatoistimena, löytyisi myös apple tv mutta sieltä ei varmaan mitään vastaavaa local media playeria löytyisi mistä esim saisi tiedostoihin subeja ladattua ja näkidi elokuvien kansia yms?
Ja piti myös kysyä noista mediatoistimen asetuksista, mulla on nyt
Deep color mode 12bit (vaihtoehdot auto, 12bit, 10bit, offj
Color space mode ycbcr 444 (auto, rgb444, ycbcr422, ycbcr444, ycbcr420)
Hdmi range mode 0-255 (auto, 16-235, 0-255)
Ovatkohan nyt ihan optimit tälle E9?