Eihän näitä hirveän kriittisesti kestä katsoa ja varmasti näistä raidoista joita monissa yksilöissä on, jotain eroa mittailla löytyy myös vaaleammassa päässä vaikka silmällä raidat eivät siellä enää erottuisi niin kyllä ne siellä pohjalla ovat. Mutta aika yleistä tuollaiset 150 kelvinin heitot eri osissa näyttöä ovat monissakin mitä nyt olen aikoinaan mittaillut, aika vaikea niitä on käytännössä huomata muuta kuin tasaisen harmaalla.
Mutta nyt on toivoa, isot pojat AVSforumilla kommentoivat, että CX malleissa VB on korjattu
. Uskokoon ken tahtoo testaajille lähetettyjen yksilöiden perusteella. Itse uskon vasta, kun tavalliset kuolevaiset näitä kaupoista ostavat ja testailevat.
Kaikesta huolimatta, kyllä melko tyytyväinen itse alan olla tuohon omaan 77C9:ään. Testikuvat näyttää irvokkaille, kun niitä kriittisesti tarkastelee sopivissa olosuhteissa, mutta oikeassa materiaalissa raitoja näkyy välillä aivan hämmästyttävän vähän. Kuva on uskomattoman luonnollinen, on videotykin käyttö jäänyt aika vähälle, vaikka arvelin kuvakoon olevan täysin riittämätön elokuvien katsomiseen 77":ssa.
Eikös defaultti terävyys ole 10 C9:llä? Mielestäni omassa on kyllä yllättävän terävää kuvaa toistanut, en itsekään pidä mistään pakkokohinanvaimennuksista, filmirae täytyy näkyä ja selvästi, jos sitä lähteessä on. En kyllä pistä päätäni pantiksi muuttuiko tuo mahdollisesti uusimmassa .25 päätteisessä firmiksessä, tuli itsekin se asennettua mutta en ole niin ehtinyt kriittisesti sitä vielä edes testailemaan.
Tosin, jos tuo sinulla on aiemmin ollut täsmälleen samalla asetuksella terävä, niin eipä se sitä selitä mutta kannattaa varmaan kokeilla defaultilla kuitenkin.