OLED-TV

Tekstitysten asetuksista, tekstin väristä semi transparent rasti ruutuun. Sen voi laittaa tietokoneella webbiselaimen kanssa, vaikutta myös tv:n Netflix-ohjelmaan.
 
Kannattaa ehkä varmistaa ettei Dolby Vision ole jollain tavalla oma kuvatilansa joka "nollaa asetukset" ja ottaa TruMotionia yms. takaisin käyttöön?
Joo, näinhän se näköjään on. Eli vaikka olin laittanut perussäädöiksi nuo suositellut (hieman omaan tilaan ja mieltymyksiin sovitettuna) ja laittanut "Copy to all inputs" niin Dolby Vision -tilaan tuolla ei ollut mitään vaikutusta ja mm. OLED valo oli täydet 100 mikä aiheuttaa kyllä päänsärkyä hämärässä huoneessa läheltä katsottaessa o_O. Samoin kaikki liikkeenparannukset ja mm. terävyys oli tapissa (wtf, mihin tarvii terävöitystä yli 2K materiaalilla?).
 
Huomenna pitäisi vihdoin ja viimein saapua Gigantin Black Friday Oled. Harmittaa vain, että LG:n seinätelineen toimitusaika on 2-4 viikkoa, joten pitää aluksi laittaa se tv-tasolle.
 
Itsellä kans tuli verkkiksen tilaus käsitelty viesti ja matkahuollossa lukee "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu". En osannut odottaa tilauksen näin nopeaa käsittelyä kun tilasin TV:n vasta ihan muutamia tunteja ennen tarjouksen loppumista. Kyseessä siis 65C7V. Eli kuitenkin varasto tilatessa jo kunnolla pakkesen puolella.
 
Onko kukaan Telialta tilannut mitään? Toimitusaika oli torstaina OLEDille 2-4pv ja tänään lukee vieläkin "Tilaus on käsittelyssä". Huoh, pahalta näyttää ettei pääse itsenäisyyspäiväksi säätämään.
 
LGn Netflix-kampanjan aikana ostaneille: LG on kiinnostunut tilausvahvistuksen päivämäärästä, ei kuitin. Eli jos tilasit 23.11. illalla ja kuitissa on 24.11., pitäisi kaiken olla silti OK kunhan lähetät tilausvahvistuksen. Näin LG:ltä vastattiin.
 
LGn Netflix-kampanjan aikana ostaneille: LG on kiinnostunut tilausvahvistuksen päivämäärästä, ei kuitin. Eli jos tilasit 23.11. illalla ja kuitissa on 24.11., pitäisi kaiken olla silti OK kunhan lähetät tilausvahvistuksen. Näin LG:ltä vastattiin.

Minä lähetin tilausvahvistuksen (kuittikin olisi ollut 23.11., ettei väliä), niin tuli takaisin viesti, että pitää olla juurikin kuitti. No lähetin heille kuitin, eivät siihen ole vastanneet mitään, vaikka kysyin selkeästi, että onko tässä kaikki tarvittava vai haluatteko vielä jotain.

Gigantin aspa taas hoiti hommansa mallikkaasti. Reklamoin eilen sähköpostilla tuosta käyrästä telkusta ja tänään soittivat ja sovittiin perjantaille uuden ehjän tuonti ja vanhan poisvienti.
 
TM-testi: Philipsin 55-tuumainen OLED-televisio – Ensimmäistä kertaa TM:n historiassa liiketoistosta täysi kymppi - Tekniikanmaailma.fi

"Philips on ottanut kuvanlaadussa harppauksen eteenpäin kevääseen verrattuna. Näyttöpaneeli on mikroskooppikuvien perusteella sama kuin ennenkin, mutta vähintään sen ohjausta on muutettu paremmaksi."

No eikös nämä nyt edelleen kaikki ole sitä samaa LG:n oledia, eli periaatteessa prosessoinnin lisäksi ohjelmistopäivityksellä saattaa x7-malleihin saada myös kympin liiketoiston?
 
No eikös nämä nyt edelleen kaikki ole sitä samaa LG:n oledia, eli periaatteessa prosessoinnin lisäksi ohjelmistopäivityksellä saattaa x7-malleihin saada myös kympin liiketoiston?

Ei ole. Paneeli on LG:ltä, mutta kuvaprosessointi on aina valmistajakohtainen juttu.
Siellä on SoC ja GPU:t aivan eri kuin LG:ssä.

Vähän sama kuin että vaikka se PC-näyttö olisi kuinka hyvä, sitä ohjaava elektroniikka (näytönohjain) kuitenkin tekee sen eron.
 
Ei ole. Paneeli on LG:ltä, mutta kuvaprosessointi on aina valmistajakohtainen juttu.
Siellä on SoC ja GPU:t aivan eri kuin LG:ssä.

Vähän sama kuin että vaikka se PC-näyttö olisi kuinka hyvä, sitä ohjaava elektroniikka (näytönohjain) kuitenkin tekee sen eron.

Joo oli vähän huonosti muotoiltu viesti. Tarkoitin juurikin tuota paneelia. Kummastelin, että miksi piti paneelin samanlaisuus oikein mikroskoopilla tarkistaa, kun eihän niitä muita pitänyt olla, kuin lg:n valmistama.

Ja sitten tuolla päivityskommentilla viittasin siihen, että koska kyseessä kaksi vuonna 2017 samalla paneelilla varustettua TV:tä, vaikkakin eri prossut, mutta suorituskyvyltään samantyyliset, voisi lg:n kalliimmassa telkussa olla jopa suorituskykyisempi prosessori kuin phillipsin mallissa. Tällöin kyse on ohjelmistosta —> lg:lläkin mahdollisuus saavuttaa vielä kympin liiketoisto. Vähän pitkä ajatusketju kieltämättä :D
 
Joo oli vähän huonosti muotoiltu viesti. Tarkoitin juurikin tuota paneelia. Kummastelin, että miksi piti paneelin samanlaisuus oikein mikroskoopilla tarkistaa, kun eihän niitä muita pitänyt olla, kuin lg:n valmistama.

Ja sitten tuolla päivityskommentilla viittasin siihen, että koska kyseessä kaksi vuonna 2017 samalla paneelilla varustettua TV:tä, vaikkakin eri prossut, mutta suorituskyvyltään samantyyliset, voisi lg:n kalliimmassa telkussa olla jopa suorituskykyisempi prosessori kuin phillipsin mallissa. Tällöin kyse on ohjelmistosta —> lg:lläkin mahdollisuus saavuttaa vielä kympin liiketoisto. Vähän pitkä ajatusketju kieltämättä :D
Lg tekee paneelit, mutta paneelin malli voi silti vaihtua...
 
Joo oli vähän huonosti muotoiltu viesti. Tarkoitin juurikin tuota paneelia. Kummastelin, että miksi piti paneelin samanlaisuus oikein mikroskoopilla tarkistaa, kun eihän niitä muita pitänyt olla, kuin lg:n valmistama.

Ja sitten tuolla päivityskommentilla viittasin siihen, että koska kyseessä kaksi vuonna 2017 samalla paneelilla varustettua TV:tä, vaikkakin eri prossut, mutta suorituskyvyltään samantyyliset, voisi lg:n kalliimmassa telkussa olla jopa suorituskykyisempi prosessori kuin phillipsin mallissa. Tällöin kyse on ohjelmistosta —> lg:lläkin mahdollisuus saavuttaa vielä kympin liiketoisto. Vähän pitkä ajatusketju kieltämättä :D

Pitää tarkistaa, koska toimittaja ei voi olettaa. Oled-paneelitehtaita kun on muillakin kuin LG:llä ja Kiinalaiset tulee silläkin rintamalla kovaa: OLED display producers | OLED-Info

Ohjelmistoteoriasi kyllä hieman ontuu.
Pienellä Googlauksella näkyy, että liiketoiston ongelmat LGissä ovat olleet jo useampana vuonna esillä, eivätkä ne ole päivityksillä korjaantuneet.
 
Ohjelmistoteoriasi kyllä hieman ontuu.
Pienellä Googlauksella näkyy, että liiketoiston ongelmat LGissä ovat olleet jo useampana vuonna esillä, eivätkä ne ole päivityksillä korjaantuneet.
Olet väärässä. LG on nimenomaan korjannut liiketoiston ongelmia aiemminkin.

Esimerkiksi:
LG fixes frame skipping, HDR10 tracking on B6 OLED in latest firmware - FlatpanelsHD
While reviewing the LG B6 OLED, the most affordable 2016 OLED, our friends over at HDTVTest found that the new firmware first and foremost fixes an issue relating to frame skipping while playing UHD Blu-ray movies. This bug did not affect the C6, E6, and G6 OLED models that use a different chipset.

- “Firmware 04.30.50 eradicated the frame skipping, so slow panning shots in 24fps HDR material would proceed smoothly (well, as smooth as 24p allowed) without interruption from stuttering”, says HDTVTest.
 
Olet väärässä. LG on nimenomaan korjannut liiketoiston ongelmia aiemminkin.

Esimerkiksi:
LG fixes frame skipping, HDR10 tracking on B6 OLED in latest firmware - FlatpanelsHD

Kas kun eivät tuota saman tien korjanneet 2017-malliin:

”We watched an extensive amount of football on the LG OLED55B7, and were surprised to catch a few instances of tearing artefacts even with [TruMotion] switched off. Trying to diagnose if they were interpolation or deinterlacing artefacts wasn’t easy, so we conducted many tests, and found that the tearing went away if we engaged [Game] mode or sent a progressive rather than interlaced video signal to the television.

Our findings suggested that the LG B7 might be wrongly applying film-mode deinterlacing to video-based material from time to time, particularly in slower passages of play. Note that this may only be an issue in the UK and Europe: in 60Hz-centric countries like the USA, TVs are less likely to be tripped up in this manner due to the clearer distinction between 24Hz and 60Hz frame rates.”

LG OLED55B7V 4K OLED TV Review

No. Mitä ilmeisemmin tällaisia jälkikorjauksia ei tarvitse Philipsiin odotella. Liiketoisto kun on kohdillaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Kas kun eivät tuota saman tien korjanneet 2017-malliin:

”We watched an extensive amount of football on the LG OLED55B7, and were surprised to catch a few instances of tearing artefacts even with [TruMotion] switched off. Trying to diagnose if they were interpolation or deinterlacing artefacts wasn’t easy, so we conducted many tests, and found that the tearing went away if we engaged [Game] mode or sent a progressive rather than interlaced video signal to the television.

Our findings suggested that the LG B7 might be wrongly applying film-mode deinterlacing to video-based material from time to time, particularly in slower passages of play. Note that this may only be an issue in the UK and Europe: in 60Hz-centric countries like the USA, TVs are less likely to be tripped up in this manner due to the clearer distinction between 24Hz and 60Hz frame rates.”

LG OLED55B7V 4K OLED TV Review
Mitään estettä tämänkään ongelman korjaamiselle ohjelmistotasolla ei ole, joten nimimerkki @Nks :n "ohjelmistoteoria" on väitteidesi vastaisesti hyvinkin pätevä. Siitähän tässä keskusteltiin...

Ja yllä mainittuun malliin on lainaamasi (7.5.2017 julkaistun) arvion jälkeen julkaistu liiketoistoa korjaava päivitys, kuten 26.11.2017 julkaistussa arviossa todetaan:
LG OLED65B7V Review: Firmware Update Improves Picture Quality
Whereas previously some owners of LG’s 2017 OLEDs had to resort to enabling [TruMotion] (with all the side effects it entails) to reduce judder in 24p movies, no such measure was necessary after the latest firmware upgrade.
LG has responded to our initial report of intermittent tearing artefacts on 50Hz interlaced broadcast when we reviewed the LG OLED55B7V and OLED55C7V earlier in the year. We saw no such artefacts in many football matches we watched on the 65in B7 that’s loaded with the latest firmware, so well done to LG for fixing this issue.

Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi Philipsin edustajana on levittää myönteistä infoa Philipsistä sekä mahdollisuuksien mukaan negatiivista propagandaa kilpailijoista... :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Mitään estettä tämänkään ongelman korjaamiselle ohjelmistotasolla ei ole, joten nimimerkki @Nks :n "ohjelmistoteoria" on väitteidesi vastaisesti hyvinkin pätevä. Siitähän tässä keskusteltiin...

Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi Philipsin edustajana on levittää myönteistä infoa Philipsistä sekä mahdollisuuksien mukaan negatiivista propagandaa kilpailijoista... :geek:

Olet väärässä. Eipä tässä mitään edusteta, mutta pari ko. merkin ruutua kotosalta löytyy. Onpa toinen tuollainen OLED. Toivottavasti niitä ohjelmistoja sitten LGisiin tulee. :)
 
Eilen tuli verkkokauppa.commista black fridayna tilaamani LG OLED65B7V taloon. Melkoista tuo banding 5% harmaalla testikuvalla (ja muillakin tumman pään kentillä), joka on selkeästi nähtävissä myös sopivan mustalla/harmaalla oikealla materiaalilla. Erityisesti kun on sivusuuntainen pannaus kameralla, tulee pystyraidat esille. Jos ei lähde tuo banding tasoittumaan lyhyen käytön jälkeen, niin menee kyllä palautukseen. Kokeilkaapa OLEDien omistajat tätä omilla laitteillanne. Hyvät ohjeet ja asetukset löytyy tästä AVS-forumin postauksesta, jossa myös linkki sopiviin mp4-testifileisiin, jotka voi kopioida USB-tikulle.
 
Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi Philipsin edustajana on levittää myönteistä infoa Philipsistä sekä mahdollisuuksien mukaan negatiivista propagandaa kilpailijoista... :geek:

Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi on LG:n edustajana lievittää LG:n ongelmia liiketoistosta sekä heikosta ohjelmistosta sekä mahdollisuuksien mukaan vähätellä muiden valmistajien telkkareita. Tää toimii molempiin suuntiin, joten nyt ne LG:n fanilasit pois päästä. Fakta tällä hetkellä on se, että Philips tekee out-of-the-box kaiken paremmin, kuin LG tekee. Se että LG:ltä "saattaa joskus tulla jossain vaiheessa päivitys joka voi ehkä korjata ongelman" ei hirveästi vaakakupissa paina.
 
LGn Netflix-kampanjan aikana ostaneille: LG on kiinnostunut tilausvahvistuksen päivämäärästä, ei kuitin. Eli jos tilasit 23.11. illalla ja kuitissa on 24.11., pitäisi kaiken olla silti OK kunhan lähetät tilausvahvistuksen. Näin LG:ltä vastattiin.

Laitatko koko viestin jonka sait LG:ltä jossa näin lukee, siltä varalta että alkavat joillekin penäämään että kuitissa pitäisi lukea 23.11.?

Laitoin nyt itse verkkolomakkeen kautta LG:lle sähköpostia ja tilausvahvistussähköposti liitteenä.
 
Laitatko koko viestin jonka sait LG:ltä jossa näin lukee, siltä varalta että alkavat joillekin penäämään että kuitissa pitäisi lukea 23.11.?

Laitoin nyt itse verkkolomakkeen kautta LG:lle sähköpostia ja tilausvahvistussähköposti liitteenä.

Tarkka sitaatti: "Tarvitsisimme tosiaan mainitsemanne todisteet siitä, että TV on ostettu kampanjan aikana. Tilausvahvistus on siis parempi kuin itse kuitti, koska kuitissa on todennäköisesti seuraavan päivän päivämäärä."

Postaan tänne vielä kun homma on oikeasti saatu maaliin ja ilmaisjakso käytössä.
 
Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi on LG:n edustajana lievittää LG:n ongelmia liiketoistosta sekä heikosta ohjelmistosta sekä mahdollisuuksien mukaan vähätellä muiden valmistajien telkkareita. Tää toimii molempiin suuntiin, joten nyt ne LG:n fanilasit pois päästä. Fakta tällä hetkellä on se, että Philips tekee out-of-the-box kaiken paremmin, kuin LG tekee. Se että LG:ltä "saattaa joskus tulla jossain vaiheessa päivitys joka voi ehkä korjata ongelman" ei hirveästi vaakakupissa paina.

Tässä on kyllä kauas päästy alkuperäisen viestini ajatuksesta täysin väärin aiheisiin fanituksesta. Pointtini oli, että jos Philips saa täyden kympin LG:n paneelilla liiketoistosta ja v. 2017 kuvaprossut on aika samanlaisia kaikilla valmistajilla, niin kyse on LG:nkin tapauksessa ohjelmisto-ongelmasta, ei paneeliongelmasta. Eli vaikka Philips on nyt pakasta vedettynä parempi, niin LG:llä on vielä ohjelmistopäivitysten muodossa toivoa. (Itseasiassa asentamani uusi 4.x -päivitys kyllä paransi liiketoistoa huomattavasti, että saattaa olla, että TM:n uustestissä LG:kin saisi täyden kympin liiketoistosta tällä uudella 4.x-ohjelmistolla :shy: )
 
Mutta ymmärrän kyllä, että tehtävänäsi on LG:n edustajana lievittää LG:n ongelmia liiketoistosta sekä heikosta ohjelmistosta sekä mahdollisuuksien mukaan vähätellä muiden valmistajien telkkareita. Tää toimii molempiin suuntiin, joten nyt ne LG:n fanilasit pois päästä.
:facepalm:
Esitettiin perätön väittämä: "Pienellä Googlauksella näkyy, että liiketoiston ongelmat LGissä ovat olleet jo useampana vuonna esillä, eivätkä ne ole päivityksillä korjaantuneet.", jonka osoitin vääräksi lainaamalla asiantuntijalähteitä, joissa todetaan liiketoiston ongelmia nimenomaan korjatun ohjelmistopäivityksillä:
LG fixes frame skipping, HDR10 tracking on B6 OLED in latest firmware - FlatpanelsHD
LG OLED65B7V Review: Firmware Update Improves Picture Quality

Eli onko nyt niin, että HDTVtest:in toimittajillakin on mielestäsi fanilasit päässä?:eek:
Fakta tällä hetkellä on se, että Philips tekee out-of-the-box kaiken paremmin, kuin LG tekee.
Et taida huomata, että faktan sijaan esitit mielipiteen, jota et edes perustellut mitenkään... :geek:

En näe mitään järkeä lähteä mukaan harrastamaasi fanituksen värittämään lapselliseen väittelyyn. Itse valitsen TV:ni merkistä riippumatta, jos tarjolla on hinta/laatusuhteeltaan hyvä tuote. Ja yleisellä tasolla voin todeta, että pitkällä aikavälillä olen itse suosinut Panasonicin valmistamia TV:itä - en LG:n.
Se että LG:ltä "saattaa joskus tulla jossain vaiheessa päivitys joka voi ehkä korjata ongelman" ei hirveästi vaakakupissa paina.
Tuossa aiemmin esitettyyn liiketoiston ongelmaanhan LG nimenomaan julkaisi vasta äsken korjauksen, joten kyseessä ei ole enää edes "ehkä":
LG OLED65B7V Review: Firmware Update Improves Picture Quality
LG has responded to our initial report of intermittent tearing artefacts on 50Hz interlaced broadcast when we reviewed the LG OLED55B7V and OLED55C7V earlier in the year. We saw no such artefacts in many football matches we watched on the 65in B7 that’s loaded with the latest firmware, so well done to LG for fixing this issue.
 
Onkohan niin, että Viaplayn LG-sovelluksella ei 4k-kamaa katsella? Jos on, niin :facepalm:
 
Ei sinänsä enää mun elämään vaikuta, kun tuovat gigantista uuden, suoran telkun perjantaina, mutta aika jännä n. 3cm leveä pystypalkki tummassa kuvassa. Ei siis ole burn-in, koska kyseistä palkkia ei näy ollenkaan vaaleassa kuvassa, vaan ilmestyy pelkästään tummalla materiaalilla.

Edit. Eipäs jostain syystä lisää kuvaa nyt kännykällä. Selvittelevän vikaa myöhemmin.

Edit.2. Nyt näytti onnistuvan. Vähän huono kuva kyl isolta ruudulta katsoessa.
 

Liitteet

  • IMG_0125.jpg
    IMG_0125.jpg
    390,9 KB · Luettu: 355
Viimeksi muokattu:
Ei sinänsä enää mun elämään vaikuta, kun tuovat gigantista uuden, suoran telkun perjantaina, mutta aika jännä n. 3cm leveä pystypalkki tummassa kuvassa. Ei siis ole burn-in, koska kyseistä palkkia ei näy ollenkaan vaaleassa kuvassa, vaan ilmestyy pelkästään tummalla materiaalilla.

Vain yksi palkki häiritsee... hyvä tuurihan sinulla on käynyt.
 
Kuvan perusteella näyttää "vertical banding" efektiltä.
Kyllä minulla ainakin C6V:ssä musta ruutu on 100% musta kauttaaltaan ja sen vuoksi olen OLEDin alunperin ostanutkin. Jos siinä olisi tuollaista paskaa fyysisesti kieron paneelin lisäksi, niin vaihtoon olisi lähtenyt saman tien.
 
Tietenkin musta on mustaa kun pikselit on silloin sammutettu. :facepalm: Tässä olikin kyse harmaasävyistä jotka eivät näillä nykyisillä vehkeillä toistu tasaisena. Kiero paneeli on tietenkin hyvä syy vaihtaa.
 
Kenelläkään kokemusta tästä Phillipsistä? Tarttui matkaan Itsenäisyyspäivän tarjouksesta 1599€.
 
Viimeksi muokattu:
Kenelläkään kokemusta tästä Phillipsistä? Tarttui matkaan Itsenäisyyspäivän tarjouksesta 1599€.

Olen ollut tyytyväinen, mutta meillä toi boottailee itseään 1-3 kertaa viikossa. Lisäksi:

-Kaukosäädin on "muovinen" ja liukas sekä näppäimiin on huono kosketustuntuma. Androidin puheentunnistus toimii niin hyvin, että kaukosäätimen takana oleva näppäimistö on lähes turha.

-Kanavaa vaihtaessa ei näe ohjelmatietoja. EPG on myös aika surkea, sillä aika usein siitä puuttuu tietoja, niitä joutuu odotella tai se näyttää edellisen tai seuraavan kanvan tiedot valitun kanavan kohdalla.

-TV ei jaksa pyörittää kunnolla Play-kaupan 3d pelejä.

-Ulkoinen kovalevy piti dedikoida joko tallennuksille tai sovellusten käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:
Hinta/ laatusuhde ilmeisesti kohdillaan, kun laite on saanut kuitenkin hyvät arvostelut mm. What Hi*fi, Trustedreview, L&B:n ja TM:n testeissä. Oletko lisännyt laitteeseen muistia, jos se auttaisi tuohon 3D peli hommaan?
 
Viimeksi muokattu:
LGn Netflix-kampanjan aikana ostaneille: LG on kiinnostunut tilausvahvistuksen päivämäärästä, ei kuitin. Eli jos tilasit 23.11. illalla ja kuitissa on 24.11., pitäisi kaiken olla silti OK kunhan lähetät tilausvahvistuksen. Näin LG:ltä vastattiin.

Lähetin eilen 6.12. tilausvahvistuksen (23.11) LG:lle, näin vastattiin:

"Hei,


Tällä hetkellä Netflix-kampanjan käsittelyaika on valitettavasti 1-2 viikkoa, sillä kyseinen kampanja on ollut käynnissä kaikissa Pohjoismaissa ja tapauksia on juuri nyt poikkeuksellisen paljon.

Kampanja toki alkaa aktivointipäivästä, eli venyneestä käsittelyajasta huolimatta ette menetä yhtään katseluviikkoa. Palaamme asiaan myöhemmin, jolloin saatte voucherin, jolla voitte aktivoida kampanjan.


Kiitos kärsivällisyydestänne!



Ystävällisin terveisin /Med vänlig hälsning / Med Vennlig Hilsen / Best regards

LG Electronics Support

Emilia



Finnish Customer Support: 0800 0 54 54 | Swedish Customer Support: 0770 54 54 54 |

Danish Customer Support: 80 88 57 58 | Norwegian Customer Support: 800 18740"
 
Itseltäni pyydettiin nimenomaan kuittia, kun alkuun lähetin screenshotin ja printin tuosta verkkokaupan tilaussivusta. Toivotaan ettei 25.11 pvm laskussa haittaa, kun tilaus on kuitenkin tehty 23.11. Maanantaina illasta lähetin TV:n tiedot ja tilaushommat, heti ti illasta pyysivät vastauksena kunnon laskua ja sen jälkeen ei ole kuulunut vielä mitään. Sinänsä ei haittaa vaikka tuon kampanjakoodin toimittamisessa menisikin aikaa, kun Netflix on muutenkin jo käytössä. Kunhan vaan saa tuon 6kk edun hyödynnettyä jossain vaiheessa.

E: Nyt tuli sama 1-2vkoa viesti.
 
Viimeksi muokattu:
Sain eilen Philipsin kotiin kalbroituna! 149€:lla kalibrointi+1 vuoden tuotetuki+ 5vuoden takuu telkkarille. Ihan hyvältä vaikuttaa. Android puolikin yllätti nopeudellaan. :eek:
 
Tuli 55C7V kanssa eilen, on se perhana hieno. Onneksi otin teidän suosittelemana OLEDin "normi" 65" sijaan. Ajattelin laittaa aluksi nuo TM:n tai muualta löytyvät arvot sisään. Sitten kun on tunteja saatu kerättyä niin etsin jonkun, joka voisi tulla kalibroimaan kunnolla uudelleen.
 
Voi v***u! Verkkokauppa lähetti cc ultran matkaan mutta telkka seisoo yhä varastossa! Mitvit!? Kaksi viikkoa venannu ni alkaa kärsivällisyys loppua jo...
 
Toivat tossa tunti sitten uuden telkun. Ei sekään viivasuora ole, mutta huomattava parannus edelliseen. Saa kelvata.
 
Itsellä tuossa LG OLED C7V:ssä pitänyt nyt hetken TM:n asetuksia. Onko kukaan kokeillut ratingsin säätöjä ja verrannut niitä TM asetuksiin?
 
Mulla on kummatkin käytössä, rtings asetukset on hiukan kirkkaammat (ei mene tummat sävyt yhtä helposti tukkoon, tosin itse pidän kummassakin oled kirkkauden 64) ja hieman punertavampi värisävy noin muuten. itse pidän enemmän noista rtings asetuksista juurikin tuon kirkkauden takia.
 
Apuva, nyt menee yli hilseen. Mulla in 4x2 matris hdmi jakaja. 1 portissa digibox, kättely 1080p kuten pitääkin. Panasonic DMP-UB900 4K ei väliä missä portissa. Telkkari koittaa kätellä 4k :wtf:.
Ilman jakajaa suoraan pansonic töllöön, kättelee 1080p. Mikä kusee jakajan kanssa?

p.s koitettu toisessakin jakajassa, sama ongelma.

24992922_10209708608704328_1854075779_o.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 452
Viestejä
4 512 654
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom