HBO Nordic olisi hyvä olla, mutta en kyllä tiedä onko sitä androidillekaanMitä tärkeitä sovelluksia WebOS:ltä puuttuu tänään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HBO Nordic olisi hyvä olla, mutta en kyllä tiedä onko sitä androidillekaanMitä tärkeitä sovelluksia WebOS:ltä puuttuu tänään?
HBO Nordic olisi hyvä olla, mutta en kyllä tiedä onko sitä androidillekaan
HBOAinakin löytyi suoraan Play Kaupasta HBO Nordic-ohjelma eli löytyy android-versio
HBO on kuulemma paska lähes kaikissa, taisi toimia siedettävästi Apple TV:llä ja jollain konsolilla.
Joo, tiedän kyllä että toimii chromecastilla, mutta kysymys oli että mitä sovelluksia puuttuu. Eurosport playeria olen myös kaivannut.Sit vaan hankkii ton Chromecastin, niin ei tarvii puhelimeen/tablettiin hommata USB-HDMI muuntimia.
Tuli aamupäivällä leikittyä asetuksilla. Kokeilin rtingsin värisäätöjä + valkotasapainoja ja vertasin niitä TM säätöihin (kirkas huone), mutta en kyllä hirveästi nähnyt väreissä eroja. Loppujen lopuksi päädyin rtingisin asetuksiin (default värisäätö + valkotasapaino), paitsi laitoin OLED-valon 40. TM asetuksista otin vain nuo tärinäneston ja De-blur säädöt mukaan.Joo kopioin noi myös. Tottakai noi säädöt on paneelikohtaisia, ja ei noita säätöjä kopioimalla tietenkään päästä 100% kalibroituun tulokseen, mutta varmasti lähempänä kalibroitua ollaan kuin verrattuna siihen että jättäis kaikki säädöt vakioksi. Mun mielestä toi asiantuntija kirkas huone/pimeä huone on muutenkin aivan liian punasävyisiä vakiona, noiden arvojen kopioiminen tekee tosta kuvasta heti siedettävämmän käytit sitten TM tai rtings kalibrointia.. kokeile ihmeessä niin että laitat tohon kirkas huone säätöihin TM kalibroinnin, ja pimeä huone kohtaan rtings säädöt, näin voit vertailla kumpi miellyttävämpi omasta mielestä.
Näkyy testivideolla just pari raitaa josta toinen vähen tummempana. Huomaa just ainoastaan tollaisesta koko kuvan harmaasta eli ei normikäytössä.10% grey kuvassa näkyy vähän pystysuuntaista raitaa, mutta 20% ei enää.. todellisessa elämässä näillä ei ole mitään merkitystä ainakaan omalla kohdalla, katsoi sitten elokuvia tai pelasi.
Oledin kirkkaus tuntuu myös riittävän aivan mainiosti, itsellä oled-light 8/100 ja käyttelen tässä valaistussa olohuoneessa, jos aurinko paistaisi niin ehkä joutuisi jopa 30/100 laittamaan.
Toimiikos Katsomo muissa televisioissa yhtä huonosti kuin LG:ssä? Jos kelaa ohjelmaa niin yli 50% todennäköisyydellä tulee ilmoitus "ohjelma ei ole juuri nyt saatavilla" ja pitää aloittaa uudestaan ja toki katsella taas mainokset läpi. Kerran jopa piti TV käyttää kiinni että alkoi toimimaan uudestaan.
Piuha ja tämän vuoden malli siis kyseessä....
Ei mullakaan tapahdu webos 3.5, käytätkö wifiä vai piuhaa?
Toimiikos Katsomo muissa televisioissa yhtä huonosti kuin LG:ssä? Jos kelaa ohjelmaa niin yli 50% todennäköisyydellä tulee ilmoitus "ohjelma ei ole juuri nyt saatavilla" ja pitää aloittaa uudestaan ja toki katsella taas mainokset läpi. Kerran jopa piti TV käyttää kiinni että alkoi toimimaan uudestaan.
Ihmettelen näitä alhaisia OLED-light asetuksia, itsellä hämärässä huoneessa 80/100?
Olikohan kyseessä Dynamic Contrast: "On"-asetus?Kaveri oli ostanut LG:n OLEDin ja kertoi että joutui palauttamaan sen koska PS4:n änäriä pelatessa oli joku virransäästö tms pumpannut kirkkautta kun kuvassa oli paljon valkoista. Ei kai kovin yleistä tämmöinen?
Tai sitten Auto Brightness Limiter?Olikohan kyseessä Dynamic Contrast: "On"-asetus?
Tai sitten Auto Brightness Limiter?
Tai sitten Auto Brightness Limiter?
ABL:ää ei saa pois päältä.Mutta siis onpa kumpi vaan noista säädöistä niin sen saa pois päältä? Eli änäriä voi pelata ilman ongelmia? Kovasti kaveri väitti että sille ei mitään muka voinut tehdä.
Mutta siis onpa kumpi vaan noista säädöistä niin sen saa pois päältä? Eli änäriä voi pelata ilman ongelmia? Kovasti kaveri väitti että sille ei mitään muka voinut tehdä.
Tässä pari kuvaa omasta OLED65B7V töllöstä.. Toinen kuva otettu täysin pimeässä huoneessam missä näkyy mahdollisimman korostetusti nuo virheet, ja toinen normaalissa valaistuksessa. Ei ainakaa minua häiritse pätkääkään nuo raidat.
Havaitsin itsekin salan, kun kokeilin Nhl 16 peliä. Tämä tapahtui yleensä silloin, kun vastustaja lähti hyökkäämään alaspäin. En muista oliko asetuksena Hdr (Oled 100) vai pelitila (Oled 50). Asetukset olen katsonut täältä: LG OLED65E7V Best TV Picture SettingsSolved: NHL 18 brightness fluctuations PS4 Pro - Answer HQ
"Try this:
"ABL is less of an issue if the OLED light setting is set to 35 or less, where the fluctuations between scenes will only drop by 20 cd/m2 or less."
Found that here: http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7-oled
Let us know here if setting the OLED light setting to 35 or below on your TV helps, thanks."
Olisiko kaverisini näitä ketkä tykkäävät että pitää hemmetin kirkkaana. Tuossa ketjussa aloittaja siis piti OLED valoa 100.
"Musta on mustaa", ilmeisesti aika kusetusta osittain tämä, itse kyllä repisin pelihousut jos tuollainen kuva olisi telkkarissa johon olisin tunkenut yli 3 tonnia. Pitkään puntaroinut pitäisikö hommata OLED, mutta tarttuikin powerin tarjouksesta 65" Sampan VA mukaan hintaan 888e, pärjää tuolla sen pari vuotta, sitten noita OLED telkkareita saa varmaan puolet halvemmalla.
Kyllä nämä OLEDit hyviä näyttölaitteita ovat, näissä on vain aivan liikaa vaihtelua paneelien laadussa, joka ei omastakaan mielestäni kuulu tämän hintaluokan laitteeseen. Sinun täytyy vain laitetta hankkiessa tiedostaa ja hyväksyä se, että kohdallesi voi osua huonompi yksilö. Tästä on aivan riittävästi esimerkkejä olemassa riippumatta siitä, mitä tällä foorumilla sanotaan. Ja mikäli omasta yksilöstään tumman pään homogeenisuutta haluaa tarkastella, kannattaa laite pitää ISF dark -tilassa, OLED-valo arvossa 35, kontrasti 85 ja kirkkaus 50. Mikäli OLED-valo on tapissa, se nostaa tumman pään tasoa, joka taas maskeeraa mahdollista ongelmaa ja taas voi todeta, että "ei minulla ole ainakaan mitään vikaa". Huonossa yksilössä tämä matalan luminanssin epätasaisuus on havaittavissa myös oikealla materiaalilla. On turha väittää muuta, mutta saahan sitä tietysti jokainen uskoa ihan mihin haluaa."Musta on mustaa", ilmeisesti aika kusetusta osittain tämä, itse kyllä repisin pelihousut jos tuollainen kuva olisi telkkarissa johon olisin tunkenut yli 3 tonnia. Pitkään puntaroinut pitäisikö hommata OLED, mutta tarttuikin powerin tarjouksesta 65" Sampan VA mukaan hintaan 888e, pärjää tuolla sen pari vuotta, sitten noita OLED telkkareita saa varmaan puolet halvemmalla.
"Musta on mustaa", ilmeisesti aika kusetusta osittain tämä, itse kyllä repisin pelihousut jos tuollainen kuva olisi telkkarissa johon olisin tunkenut yli 3 tonnia. Pitkään puntaroinut pitäisikö hommata OLED, mutta tarttuikin powerin tarjouksesta 65" Sampan VA mukaan hintaan 888e, pärjää tuolla sen pari vuotta, sitten noita OLED telkkareita saa varmaan puolet halvemmalla.
Eiss tuossa kuvassahan on siis päällä 5% harmaa testikuva, tuolla ei ole mitään tekemistä musta kanssa. Kannatta käydä siellä powerissa uudestaan ja katsoa ihan omin silmin niitä oled ruutuja niin näet itse onko se musta oikeasti mustaa.
Tiedän, tottakai se musta on mustaa, kun pikselit eivät ole edes päällä... mutta ei tuo nyt tasaisen harmaaltakaan näytä ja mustan sävyjä on muitakin kuin yksi , tämmöiseen hintaan kuvittelisi että ei olisi mitään virheitä kuvassa, olen nähnyt livenä OLED ruudun ja hyvältä se näyttää niiden demo videoiden kanssa jotka on aivan pakkaamatonta matskua ja juuri sille paneelille tehty.
Ihmettelen näitä alhaisia OLED-light asetuksia, itsellä hämärässä huoneessa 80/100?
Edelleenkään noita ongelmia ei saa aikaiseksi kuin korkeintaan jollakin tietyllä testimateriaalilla ja päin persettä olevilla asetuksilla. Ja veikkaan että yksilöerojakin on aika lailla.Tiedän, tottakai se musta on mustaa, kun pikselit eivät ole edes päällä... mutta ei tuo nyt tasaisen harmaaltakaan näytä ja mustan sävyjä on muitakin kuin yksi , tämmöiseen hintaan kuvittelisi että ei olisi mitään virheitä kuvassa, olen nähnyt livenä OLED ruudun ja hyvältä se näyttää niiden demo videoiden kanssa jotka on aivan pakkaamatonta matskua ja juuri sille paneelille tehty.
Minkälaisia kokemuksia muilla on 55C7V:n langattoman verkon suorituskyvystä? Itsellä 5GHz verkossa TV ilmoittaa fast.com palvelun avulla aivan luokattoman huonoja nopeuksia:
Alla vertailun vuoksi 2GHz:
Ja vertailun vuoksi läppärillä5GHz verkossa:
Nettiliittymänä on DNA:n valokuitu plus 200 ja modeemina/wifi-tukiasemana mukana tuleva Sagemcom. Matkaa tukiasemalle on n. ~3 metriä eikä välissä ole suurempia esteitä
Täytyy vielä testailla piuhalla nopeuksia.
Oletko testannut eri kaapelilla? Televisio tukee 4k60 ja näyttiskin pitäisi olla ajan tasainen (jos nyt ei ole joku HDMI porteista jotain vanhaa mallia) eli ainoaksi syyksi jää HDMI kaapeli.Toi LG 55C7V kai tukee 4K @ 60 Hz? Mietin miksen saa tietokoneesta ulos yli 30 Hz kuvaa näkymään 4K resolla. HDMI-kaapelin pitäis olla 2.0 ja näyttis RX 570, mistä muusta toi riippuu?
Toi LG 55C7V kai tukee 4K @ 60 Hz? Mietin miksen saa tietokoneesta ulos yli 30 Hz kuvaa näkymään 4K resolla. HDMI-kaapelin pitäis olla 2.0 ja näyttis RX 570, mistä muusta toi riippuu?
Värien porrastus pitäisi olla tasaisempaa 10bit väreillä
Tech Talk: 8-bit vs. 10-bit Color – Do we need a Billion colors?
Hei! Kysyisin vielä muiden kokemuksia televisiolähetysten ja esim. Katsomon HD-kuvasta. Ei ole niin terävä kuin esim lg sj850:ssa. Onko tähän jotain ratkaisua olemassa, vai onko lähinnä ominaisuus?
Olen kokeillut vaaka ja pystyterävyyssäätöjä, mutta ei auta. Vanhan digiboksin kautta kuva terävempi. Olisiko viritinvika etc?Erilaiset terävöitysasetukset?
Olen kokeillut vaaka ja pystyterävyyssäätöjä, mutta ei auta. Vanhan digiboksin kautta kuva terävempi. Olisiko viritinvika etc?