- Liittynyt
- 04.09.2020
- Viestejä
- 174
Sulla näköjään käyny tuuri. Mulle sitten olikin päinvastaista paskaa palvelua. Jos valmistaja ei halua korjata 3 vuotta vanhaa 2000€ telsua, ni jossain on vikaa. Se että jätetään asiakas oman onnensa nojaan ja haistatetaan pitkät kuluttajasuojalle on aika alentavaa. Onneks Elisa otti asian hoitaakseen. Toivotaan, että telsu saadaan kuntoon, koska en ole kyllä valmis 3 vuoden välein kalliita oled TV:tä ostelee vaikka hinnat on alas tullutkin. Tietysti tiesin riskin oledia ostaessa, mutta kun ei sillä ole pelattu ni olisin olettanut vähän paremmin kestävän paneelin. Itellä ei ole sonysta kokemusta viimeisten 15 vuoden aikana, mutta silloin homma pelitti hyvin.Just olin pari viikkoa sitten tekemisissä Philipsin asiakaspalvelun kanssa kun oli hieman ongelmia...sain erittäin hyvää palvelua ja ongelmat saatiin selätettyä. Samaa en voi sanoa Sonystä minkä manasin alimpaan helvettiin muutama vuosi sitten...
Viimeksi muokattu: