Oculus Quest

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
No nyt päivittyi oma Quest 2 vihdoinkin. Selvä parannus!
Itse en muuten saanut Bigscreenissä näkymään leffan tekstityksiä ollenkaan vaikka eri tekstityskielet valikkoon ilmeestyykin.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
V23 päivitys tosiaankin toi selkeän parannuksen Quest2 ja link-kaapelille!
Eilen testailin mm. Assetto Corsaa ja onhan se nyt aivan eri tasoa aikaisempaan verrattuna.
Mitenköhän muuten on niiden aikaisempien Oculus Debug Tool tehtyjen muutosten kanssa? Onko niillä enää virkaa? Itselläni Bitrate on siellä aikaisemmin säätämäni 300mbs.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Huomasin myös että päivityksen jälkeen nuo VR videot pyörii nyt sulavasti ja näyttääkin mun silmään paremmilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Pitääkö tuo 90Hz tila jostain kytkeä päälle nyt päivityksen jälkeen? Lasien valikoista ei ainakaan löytynyt mitään.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Pitääkö tuo 90Hz tila jostain kytkeä päälle nyt päivityksen jälkeen? Lasien valikoista ei ainakaan löytynyt mitään.
Mikäli tarkoita link-kaapelilla käytettynä, niin kyllä se pitää kytkeä PC:ltä.
Löytyy PC:n Oculus sofltalta ja kun klikkaat laitteita ja sieltä lasit + grafiikat
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
995
Mikäli tarkoita link-kaapelilla käytettynä, niin kyllä se pitää kytkeä PC:ltä.
Löytyy PC:n Oculus sofltalta ja kun klikkaat laitteita ja sieltä lasit + grafiikat
Ei vaan, ihan tuossa normikäytössä. Vai onko se nyt sitten aina 90Hz?
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
35
Moro, muutaman päivän nyt ite testaillut Quest 2:sta ja muuten kyllä ollut erittäin tyytyväinen, mutta onko täällä muut havainneet tommosta hehkua varsinkin valkoiset objektit mustaa taustaa vasten? God rays/ghosting?
Pahiten näkyy kun avaa keyboardin jossa musta tausta ja valkoiset kirjaimet ja yleisesti mun mielestä koko menu on kohtuu blurry. Peleissä mitä oon kerinny testaamaan niin ei ole häirinnyt.
Osa puhuu, että kyse ois IPD:stä, oon kokeillu kaikki 3 asentoa ja myös "väliasennot" joista 2 tai 2.5 ehkä itselle sopivin.
Tässä paljon redditistä juttua aiheesta ja moni jopa palauttamassa laitetta tästä syystä: r/oculus - Oculus Quest 2 - Is it supposed to be blurry?
Kuva josta saa vähän käryä mistä kyse: https://us.v-cdn.net/6024342/uploads/editor/uz/v1wo02xs5u87.jpg
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 199
Ei vaan, ihan tuossa normikäytössä. Vai onko se nyt sitten aina 90Hz?
Ilmeisesti natiivisti 90Hz, ei siis tarvitse erillistä käyttöönottoa. Paneeli ilmeisesti kykenisi 120Hz asti, mutta virrankulutus nousisi tuolla liikaa.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Ilmeisesti natiivisti 90Hz, ei siis tarvitse erillistä käyttöönottoa. Paneeli ilmeisesti kykenisi 120Hz asti, mutta virrankulutus nousisi tuolla liikaa.

Kannattaa kuitenkin varmaan sovelluksista käydä tarkistamaan asetukset, onko niissä joku erillinen täppä tuolle 72/90Hz modelle.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 199
Kannattaa kuitenkin varmaan sovelluksista käydä tarkistamaan asetukset, onko niissä joku erillinen täppä tuolle 72/90Hz modelle.
Joo, pelit toki erikseen. Eilen valui itsellekin v23 päivitys ja oli tullut myös Waltz of the Wizard: Extended Editioniin päivitys, oisko kenties 90Hz päivitys. Täytynee testailla.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Kun nuo Oculus Quest 2 Elite strapit akun kanssa tuntuvat olevat nyt kiven alla saannin suhteen, niin onko kokemusta kuinka toimii erilisellä Power Bankilla ja USB-C kaapelilla?
Mietin että hakisin Elite Strapin (ilman akkua), kun sitä nyt saa heti Gigantista ja ostaisinkin esim. 10.000 mAh powerin bankin kaveriksi. Muutoin kyllä sillä lasien omalla akulla pärjäisi ihan hyvin, mutta kun tyttäret pelaa Beat Saberia, niin porukalla se akun kesto meinaa jäädä vähän vajaaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Kun nuo Oculus Quest 2 Elite strapit akun kanssa tuntuvat olevat nyt kiven alla saannin suhteen, niin onko kokemusta kuinka toimii erilisellä Power Bankilla ja USB-C kaapelilla?
Mietin että hakisin Elite Strapin (ilman akkua), kun sitä nyt saa heti Gigantista ja ostaisinkin esim. 10.000 mAh powerin bankin kaveriksi. Muutoin kyllä sillä lasien omalla akulla pärjäisi ihan hyvin, mutta kun tyttäret pelaa Beat Saberia, niin porukalla se akun kesto meinaa jäädä vähän vajaaksi.
Kannattaa selvittää etukäteen että se antaa varmasti tarpeeksi ampeereja pihalle. Muutenhan se on varmaan järeämpi kuin tuo virallinen akku. Ja tosi lyhyt piuha siihen kaveriksi jos sen vastapainoksi laittaa, niin ei häviä latinki matkalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110

Noniin näköjään juuri nyt on julkaistu uusi Star Wars peli Kyösti excluna! Tales from the Galaxy's Edge, huhujen mukaan peli aika on jotain 5h+. Joten ei kannata hirveästi kiirehtiä kun pelailee, vaan nautiskella kunnolla ympäristöstä yms. Hintaa 25e.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Oletteko keksineet mistä saa Linkkiin 90hz säädöt tai ylipäätään grafiikan säätöjä? Minulle tuli vihdoin v23 PC:lle myös, mutta en keksi muuta paikkaa säätää kun ODT ja siellä ei näyttäisi olevan 72/90 asetusta.

Lasit on kyllä jo 90hz ja ehdin Space Pirate Traineria jo pelatakkin Quest2 asetuksilla, löytyy pelin optionsseista.

Edit: Nyt huomasinkin ylempää että Jiivee70 oli tämän jo kertonut eli laitteet ja lasien asetukset. Täytyypä kokeilla samantein kun ehdin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Kun nuo Oculus Quest 2 Elite strapit akun kanssa tuntuvat olevat nyt kiven alla saannin suhteen, niin onko kokemusta kuinka toimii erilisellä Power Bankilla ja USB-C kaapelilla?
Mietin että hakisin Elite Strapin (ilman akkua), kun sitä nyt saa heti Gigantista ja ostaisinkin esim. 10.000 mAh powerin bankin kaveriksi. Muutoin kyllä sillä lasien omalla akulla pärjäisi ihan hyvin, mutta kun tyttäret pelaa Beat Saberia, niin porukalla se akun kesto meinaa jäädä vähän vajaaksi.
Mä hain itelle tällaisen ja toimii vallan mainiosti. Cloudberry x Huuhkajat 10 000 mAh varavirtalähde | Motonet Oy

Pitääkö tuo 90Hz tila jostain kytkeä päälle nyt päivityksen jälkeen? Lasien valikoista ei ainakaan löytynyt mitään.
Kyllä se on oletuksena päällä itse laseissa. Eriasia tukeeko ohjelma tai peli sitten sitä, mutta pikkuhiljaa suurin osa päivittyy tukemaan.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Itselleni Link päivitys oli pieni pettymys, toki johtunee siitä että olen jo tottunut pelaamaan Virtual Desktopilla. Voi tietysti olla että ODT:tä säätämällä saisin jotain paremmaksi, jätin sen kaikilta osin defaulttiin.

Verrokkina Fallout4, jossa settingsit aika lailla defaulttina + muutama modi, gpu on 2070 super ja prossuna ryzen 7 3700x. Linkin sain pyörimään sulavasti 1.1x (3696x1872) asetuksella, steam VR suorituskykygraafi kertoi että oltiin alle 10ms framen sisällä pääosin.

Virtual Desktopin sain pyörimään Mediumilla (Medium: 2016x2112). SteamVR frame nippa nappa alle 11,1ms. Onkohan resoluutiot laskettu samalla logiikalla, koska Link väittää omaavansa paljon korkeamman, muttei se niin kuvassa näy.

Jostain syystä Linkillä näkyy kuvassa pientä värinää, sen huomaa PC desktop näkymästä esimerkiksi, kun taas VD:llä desktop näkymä on hyvin rauhallinen, esim. kirjaimet ikoneissa.

Virtual desktopilla näkyy välillä punaisia katkoja suorituskyvyssä, johtunee routerista. Muutoin kuva on hyvin samanoloinen, mutta VD:llä on jonkinverran enemmän pakkausartefakteja välillä ruudulla, ainakin Falloutissa niitä bongasin.

SWS pyöri VR video high settingsillä Linkillä, kun VD:llä joudun käyttämään pelin Medium laatua, mutta siinäkin kuvassa on enemmän värinää, minkä näkee esim. briefing näkymästä kun Dogfightiin valmistaudutaan. VD:ssä pelaajien nimet eivät samaan tapaan väpätä.

Yhteenvetona, kyllä Link muuten on ok mutta pieni värinä ruudulla on aika häiritsevä kun on tottunut VD:n rauhallisempaan kuvaan. Ei kuva isosti parempi ollut, että sen takia jättäisin langattoman option, mutta joissakin raskaissa peleissä on etu että Link pyörii paremmin. Tosin jos tuo VD:n reso onkin per silmä, niin itse asiassa se olisikin sorituskykyisempi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Nyt oli tuohonkin tullut tarkennusta

Varmaan ymmärtää että asiakkaiden mielestä tuo on jo lupaus kun tuollaista heittelee. Näyttää että mahdollisesti oikeasti tulossa :tup:

Mikä tuossa muuten on että VR pelien kanssa tarvii joka peliltä erikseen tuen kaikille hertseille? Eikö PC pelien kanssa kaikki pyöri ihan sillä taajuudella mitä näyttö sattuu tukemaan ja kone jaksaa pyörittää?
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
655
Varmaan ymmärtää että asiakkaiden mielestä tuo on jo lupaus kun tuollaista heittelee. Näyttää että mahdollisesti oikeasti tulossa
Itse luen Carmackia kun piru raamattua eli luen että sellaista mahdollisuutta on tarkasteltu ja siksi maksimia ei kannata automaattisesti olettaa 90hz. En tulkitse että olisi lupaus vaikka varmaan usea niinkin tekee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Varmaan ymmärtää että asiakkaiden mielestä tuo on jo lupaus kun tuollaista heittelee. Näyttää että mahdollisesti oikeasti tulossa :tup:

Mikä tuossa muuten on että VR pelien kanssa tarvii joka peliltä erikseen tuen kaikille hertseille? Eikö PC pelien kanssa kaikki pyöri ihan sillä taajuudella mitä näyttö sattuu tukemaan ja kone jaksaa pyörittää?
VR puolella synteettiset framet sotkee tuota yhtälöä. Esim voisi hyvinkin olla että kakkuloiden framet päivittyy 120Hz aina mutta kone piirtääkin vain 60Hz eli joka toisen kuvan. Tai tuo voi heitellä 60-120Hz välillä, ja asetuksilla voi sitä kontrolloida. Kyöstin tapauksessa lähinnä pelaajan pitäisi valita joko 90Hz tai paremmat graffat, koska harva peli on tehty niin että molemmat olisi mahdollista.

Ja tavallaan pc-pelaajakin valitsee hertsit kun säätää pelin asetuksien kanssa.

Edit: Ja Kyöstin tapauksessa kehittäjät luulivat että alusta pysyy melko muuttumattomana pitkään, eikä ole tarpeen tehdä mitään erityistä eri laskentatehojen ja resoluutioiden takia. Pelit tehtiin yhtä laitetta varten siis.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Itse luen Carmackia kun piru raamattua eli luen että sellaista mahdollisuutta on tarkasteltu ja siksi maksimia ei kannata automaattisesti olettaa 90hz. En tulkitse että olisi lupaus vaikka varmaan usea niinkin tekee.
Ja vaikka tuo 120Hz tulisikin, niin voi olla hyvin harvassa tilanteet missä sitä on oikeasti mahdollista käyttää. Esim reso ottaa varmasti rankasti hittiä tuolla päivitystahdilla, saman voisi kuvitella käyvän myös streamauksessa (mitä pc pelaajat eivät tietenkään haluaisi). Tuntuu unohtuvan näissä että sitä laskentatehoa on aika rajallisesti Kyöstin päässä kuitenkin ja alkaa olla aika massiiviset tehovaatimukset pc puolellakin jos 120Hz ajetaan pelejä lähellekkään Kakkosen natiivi resoja. Varmaan jotkut superhotit ja beatsaberitkin alkaa yskimään ja riittääkö pakkaus/purku tehotkaan ja viiveet ampuu taivaisiin.
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
No VR käyttäjät aika tunnetusti niitä joilla on ennakkotilauksessa aina uusin näytönohjain. Eiköhän 3090 jaksa pyörittää. Ei sen takia kannata jättää tukematta.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
176
Miten muilla, V23:n kanssa itsellä meni melkein pelikelvottamaksi VD.
Aivan hirveää lagia vs aikaisempi buildi.
 

Radium

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Miten muilla, V23:n kanssa itsellä meni melkein pelikelvottamaksi VD.
Aivan hirveää lagia vs aikaisempi buildi.
Jos et ennen v23 ollut pakottanut 90hz päälle, niin nyt se on automaattisesti päällä ja voi olla, ettei koneen tehot riitä vanhoilla asetuksilla pyörittämään 90hz?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
176
Jos et ennen v23 ollut pakottanut 90hz päälle, niin nyt se on automaattisesti päällä ja voi olla, ettei koneen tehot riitä vanhoilla asetuksilla pyörittämään 90hz?
Oli se ennenkin 90Hz pakotettu, mutta jostain syystä tuntui, että oli paljon enemmän lagia. Pakotin 72Hz ja tuli paljon pelattavammaksi.
Näyttiksenä 1070, kyllä toi vähän tykimmän vaatii.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Miten muilla, V23:n kanssa itsellä meni melkein pelikelvottamaksi VD.
Aivan hirveää lagia vs aikaisempi buildi.
Mulla ainakin on ruvennut tökkimään VD pahasti. Samoin ihan natiivit sovellukset ja ohjainten seuranta tökkii hivenen joskus. Myös stutterointia esiintyy. Kaikki siis alkoi ton 23 päivityksen jälkeen, on myös heittänyt katolleen välillä koko näkymän ruudussa, eli ylösalaisin.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Jos joku ei ole vielä Virtual Desktopia ostanut, niin nyt olisi hyvä hetki, sillä ainakin omaan Oculus-sovellukseeni sain juuri ilmoituksen, että viikon verran saisi seuraavasta ostetusta sovelluksesta -30% pois ilmoituksessa olevalla koodilla. Harmi kyllä olin omani jo ostanut, eikä kaupassa tunnu olevan mitään hankittavaa, nyt kun Saints&Sinners ja I Expect You to Diekin (viittaan Steam-versioihin) tuli hankittua 15 eurolla Humble Bundlen kautta.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Miten muilla, V23:n kanssa itsellä meni melkein pelikelvottamaksi VD.
Aivan hirveää lagia vs aikaisempi buildi.
Huomasin tämän itsekin Alyxia taas kokeillessa, joskaan en ollut myöskään käyttänyt VD:n uusinta versiota, joka on ollut isompi päivitys. Tilanne parani, kun laskin Refresh Raten VD:n asetuksista 60Hz:iin. Toki Alyx nyt muutenkin toimii hitusen heikolla hapella mini-peli-PC:lläni, mutta tällä kertaa se oli ennen säätämistä käytännössä pelikelvoton.

En tiedä liittyykö V23-päivitykseen mutta... Olin tähän asti käytön jälkeen aina sammuttanut Q2:n mutta nyt kokeilin sensorin kytkemistä pois päältä (jottei se laukussa laukea itsestään) ja laittamalla sen "lepotilaan" manuaalisesti virtapainiketta painamalla. Kun herätin Q2:n, olin tosin silloin eri pelitilassa, niin se lagasi todella paljon ihan omissa valikoissaan. Homma korjaantui kun tein uudelleenkäynnistyksen. Taitaa olla viisainta edelleen vaan kytkeä virta pois jokaisen käyttökerran jälkeen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
494
Redditissä oli juttua että jos alkanut lagailu, tökkiminen ja seurannan pätkimimen V23 updaten myötä, niin täysi tehdasresetointi korjaisi ongelmat.

Tietysti tällöin pitää ensin varmuuskopioida kaikki tallennukset ym. ilmeisesti sidequestin kautta.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Ne ketkä harkitsee WiFi reitittimen päivittämistä Questille, niin Gigantissa on erittäin hyvässä alennuksessa TP-link AX50 wifi6 reititin. Itsellä on AX10, joka on tuosta karvalakkimalli, ja näitä on kehuttu Questin kanssa hyvin yhteensopiviksi ja itselläni toimii oikein hyvin. Tuossa AX50 on muunmuossa piilotetut taajuudet joita ei löydy AX10:stä, eli WiFin saa toimimaan taajuuksilla joita tuskin naapureilla on käytössä.



Edit: Nähtävästi tuo yllä mainittu ei olisikaan niin hyvä Questille, vaan AX10, eli tuon karvalakkimalli olisi parempi. Kannattaa itsekin tuplatsekkaa tämä googlella just in case.
 
Viimeksi muokattu:

temell

Tukijäsen
Liittynyt
13.07.2017
Viestejä
81
Redditin perusteella osalla käyttäjistä on ollut häiritsevää micro stutterointia AX50 + virtual desktopin kanssa. VR-käyttöön siis AX50 voi olla huonompi vaihtoehto kuin mitä edullisempi AX10.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Redditin perusteella osalla käyttäjistä on ollut häiritsevää micro stutterointia AX50 + virtual desktopin kanssa. VR-käyttöön siis AX50 voi olla huonompi vaihtoehto kuin mitä edullisempi AX10.
Älkää ostako TP-Link AX50. Mulla on myös huonot kokemukset ko. laitteesta ja palautin sen. Juurikin tuota jatkuvaa stutterointia esiintyi ja siihen ei auttanut oikein mikään. Vaihdoin Asukseen ja nyt toimii aivan eri levelillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Älkää ostako TP-Link AX50. Mulla on myös huonot kokemukset ko. laitteesta ja palautin sen. Juurikin tuota jatkuvaa stutterointia esiintyi ja siihen ei auttanut oikein mikään. Vaihdoin Asukseen ja nyt toimii aivan eri levelillä.
Ilmeisesti laitteen cpu ei jaksa AX tilaa vaan pitää tiputtaa AC. Tiedä sitten onko tuolla merkitystä latenssin kannalta. Nopeimmat tiedonsiirtonopeudet tuota AX tilaa käyttää varmaan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Itse vaihdoin RT-AC66U -> RT-AX86U ja nyt toimii toisessa päässä kämppää (84 neliötä) täysin virheettömästi Alyx ja asetukset aika lailla kaikki tapissa. Siis kone + router yhdessä päässä ja Oculuksella pelit toisessa.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Itse vaihdoin RT-AC66U -> RT-AX86U ja nyt toimii toisessa päässä kämppää (84 neliötä) täysin virheettömästi Alyx ja asetukset aika lailla kaikki tapissa. Siis kone + router yhdessä päässä ja Oculuksella pelit toisessa.
Sama RT-AX86U itselläni nyt ja ei voi kuin suositella! Onhan se hinnaltaan paljon kalliimpi, mutta on kyllä laatukin ihan eri luokkaa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 359
Ilmeisesti laitteen cpu ei jaksa AX tilaa vaan pitää tiputtaa AC. Tiedä sitten onko tuolla merkitystä latenssin kannalta. Nopeimmat tiedonsiirtonopeudet tuota AX tilaa käyttää varmaan.

Ok, hyvä tietää. On kyllä kumma juttu, tuon prossunhan on pakko olla paljon tehokkaampi kuin AX10 mallissa, koska sen on tuettava paljon isompia tiedonsiirtonopeuksia, mutta ehkä joku softaongelma sitten tuossa AX50:ssä. Ainakin siis AX10 toimii erinomaisesti itselläni ja tuota AX10 (jenkeissä AX1500 nimellä) on kehuttu redditissä jonka perusteella sen itsekkin ostin ja olen ollut tyytyväinen. Ja olisin luullut että AX50 ei ainakaan huonompaan suuntaan olisi mennyt, mutta nähtävästi toisin sitten on... :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Ok, hyvä tietää. On kyllä kumma juttu, tuon prossunhan on pakko olla paljon tehokkaampi kuin AX10 mallissa, koska sen on tuettava paljon isompia tiedonsiirtonopeuksia, mutta ehkä joku softaongelma sitten tuossa AX50:ssä. Ainakin siis AX10 toimii erinomaisesti itselläni ja tuota AX10 (jenkeissä AX1500 nimellä) on kehuttu redditissä jonka perusteella sen itsekkin ostin ja olen ollut tyytyväinen. Ja olisin luullut että AX50 ei ainakaan huonompaan suuntaan olisi mennyt, mutta nähtävästi toisin sitten on... :)
Voihan siinä AX50 olla jotain muuta lisätoiminnallisuutta joka kanssa kuormittaa cputa, mutta joo vaikuttaisi kyllä (isohkolta) softaongelmalta. Harmi vaan kun ei tiedä miten tosissaan kyseinen lafka noita laitteitaan päivittää.

AX pitäisi kait tuoda enemmänkin juuri käyttövarmuutta ja muiden laitteiden wlan olemassaolon pitäisi vähemmän haitata yhteyttä. Nuo Asuksen vehkeet vaan on niin poskettoman hintaisia että ennemmin taidan tänään kokeilla saada aikaan AX hotspotin Windows 10 koneelle suoraan, kun tuon mun X570 emon wlanin pitäisi tukea sitä.

Honor 3 wlan reititin on toinen mitä on kehuttu hyväksi VD käyttöön, mutta sitä ei Suomesta saa. Saksan amazonista sen saisi alle 70e.

Muoks. Viimeisin AX50 firmis on jostain parin kuukauden takaa ja sitä edellinen puolen vuoden takaa. Eli ainakaa Kyöstin nostamaa ongelmaa ei ole korjattu ja vähän laiskaltahan tuo päivitystahti vaikuttaa, koska tuo vanhempi on noista se 'performance' päivitys, eikä se korjannut noin massiivista pullonkaulaa. Tuollaiset ongelmat pitäisi kyllä näkyä heidän omissakin laadunvarmistuksen testeissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Asgard's Wrathin saa näköjään nyt ilmaiseksi jos on ostanut Q2 ennen 20.11. En kyllä nopeasti hiffannut mitä pitää tehdä että sen saa, jostain support ticketeistä puhuttiin. Onko kukaan saanut?
 

temell

Tukijäsen
Liittynyt
13.07.2017
Viestejä
81
Voihan siinä AX50 olla jotain muuta lisätoiminnallisuutta joka kanssa kuormittaa cputa, mutta joo vaikuttaisi kyllä (isohkolta) softaongelmalta. Harmi vaan kun ei tiedä miten tosissaan kyseinen lafka noita laitteitaan päivittää.

AX pitäisi kait tuoda enemmänkin juuri käyttövarmuutta ja muiden laitteiden wlan olemassaolon pitäisi vähemmän haitata yhteyttä. Nuo Asuksen vehkeet vaan on niin poskettoman hintaisia että ennemmin taidan tänään kokeilla saada aikaan AX hotspotin Windows 10 koneelle suoraan, kun tuon mun X570 emon wlanin pitäisi tukea sitä.

Honor 3 wlan reititin on toinen mitä on kehuttu hyväksi VD käyttöön, mutta sitä ei Suomesta saa. Saksan amazonista sen saisi alle 70e.
Olen myös itselle etsinyt alle satasen kampetta ja D-Link DIR-882 on sopivasti Dustinilla alennuksessa 84€. Tätä mallia on ainakin kehuttu VD käytössä, joten laitoin tilaukseen. Voin laittaa omia kokemuksia kun laite saapuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Olen myös itselle etsinyt alle satasen kampetta ja D-Link DIR-882 on sopivasti Dustinilla alennuksessa 84€. Tätä mallia on ainakin kehuttu VD käytössä, joten laitoin tilaukseen. Voin laittaa omia kokemuksia kun laite saapuu.
Tuo onkin AC reititin, kyllä tuo AX50:kin AC tilassa toimii moitteetta ja on halvempi nyt.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
Voihan siinä AX50 olla jotain muuta lisätoiminnallisuutta joka kanssa kuormittaa cputa, mutta joo vaikuttaisi kyllä (isohkolta) softaongelmalta. Harmi vaan kun ei tiedä miten tosissaan kyseinen lafka noita laitteitaan päivittää.
Ilmeisesti ovat tietoisia TP-Link AX10 ja AX50 ongelmista, koska heidän tukifoorumilla oli oheinen viesti. Tuo Gigantin AX50 tarjous on kyllä ihan hyvä ja jos on hieman seikkailumieltä ilman suurempaa kiirettä, niin Gigantissa on kuitenkin 50 päivän palautusoikeus, jos eivät sitä ennen ole tätä saaneet korjattua.

"Hello everyone. Just a note. Our R&D team are looking into this and hope to have an update after testing. We will let you know when we have an update. "

 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Onko SkyboxVR:ssä mitään erikoista miksi kannattaisi maksaaa DeoVR:ään nähden? Tekisi mieli toi 30% alennuskuponki storeen käyttää johonkin mutta ei ole oikein mitään mikä kiinnostaa
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 378
Onko SkyboxVR:ssä mitään erikoista miksi kannattaisi maksaaa DeoVR:ään nähden? Tekisi mieli toi 30% alennuskuponki storeen käyttää johonkin mutta ei ole oikein mitään mikä kiinnostaa
Mikä kuponki? Yleisesti jossain jaossa?
 

Radium

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Mikä kuponki? Yleisesti jossain jaossa?
Ainakin omani oli tiliin kytketty alennuskoodi OCULUS30 ja ei toiminut muilla. Mulla on ennenkin noita tullut joko alennusprosentteina tai suoraan 5-15e määränä. Oculus taitaa ostokäyttäytymisen mukaan lähetellä noita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 542
Viestejä
4 190 226
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom