Oculus Quest

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 374
Korjataankin tähän sen verran että hinta päivittyikin ilmaiseksi vasta lisättyäni setin ostoskoriin. Omat lasit valmistettu 12/20. Ei muuta kuin odottelemaan!
Itse sain nuo täysin ilmaiseksi, mutta kaveri jolle aiheesta vinkkasin hetken myöhemmin joutui maksamaan kuljetuksen ja tullauksen.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
134
Korjataankin tähän sen verran että hinta päivittyikin ilmaiseksi vasta lisättyäni setin ostoskoriin. Omat lasit valmistettu 12/20. Ei muuta kuin odottelemaan!
Sama itsekkin huomasin et hinta päivittyi korissa vasta. Onneksi en jättänyt ottamatta noita, jos ovat paremmat kun alkuperäiset
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 136
Airlink vaikuttaa toimivalta systeemiltä, joskin en osaa kyllä sanoa onko parempi kun VD vielä. Tuli Virtual virtual realityä ja angry birds VR:ää lähinnä testattua ja ainakin ne toimivat mallikaasti. Miinuksena steamissa olevia pelejä ei saa pikakäynnistys listaan toisin kun VD:ssä vaan pitää aina työpöydän kautta mennä.
Kyllä minä ainakin saan esimerkiksi Half-life Alyxin käynnistettyä suoraan Oculus kirjastosta.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
179
Testailin tänään airlinkiä ja ihan yhtä hyvin se äkkiseltään tuntuisi toimivan kuin VD.

Hupaisa homma muuten, kun ihmettelin, että miksi mulla ei toimi VD:ssä eikä airlinkissä yli 80mbs streamaus ollenkaan vaikka linkki on wifi6 ja 1200mbs. Sitten tajusin että mulla oli USG:ssä (ubiquiti) intrusion prevention päällä, joka rajoitti kaistan tuohon 85mbs.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Laitoin Oculukselle hakemuksen uusista pehmusteista, onpa hyvä että en ehtinyt tilata noita Amazonista. Jotenkin tuntuu että Air link ois raskaampi kuin link, ei jaksa Alyx enää pyöriä 1060 6g tasaisesti 72fps, pikku droppeja tulee aika hanakasti.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 810


Tänään julkaistiin SideQuestin Android-appi, jolla pääsee eroon PC:stä ja voi ladata juttuja langattomasti. En ole koittanu vielä mutta videossa on ohjeet.

Jos SideQuestista ei ole vielä koskaan kuullutkaan, niin sen voi ajatella Questin vaihtoehtoisena kauppana. Ilmaisia pelejä on paljon, mutta laatu voi olla mitä sattuu.

EDIT: Aikamoisia latausmääriä ku Pokemon VR:ää ladattu 200000 kertaa ja Pavlov: Shack 545000 kertaa, vaikka tuo on tuommonen "piilokauppapaikka".
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Ei sellaista päivää ettei näiden kanssa hermo palaisi. Päivällä hain gigantista asuksen RT-AX56U-reitittimen kun lopulta tuo air link aukesi. Sen kun sai tapeltua toimimaan kunnolla ja testattua beat saberilla ja job simulatorilla ja kaikki toimi hienosti niin äsken meinasin pari biisiä huiskia sapelilla niin aivan jäätävä lagi samantien kun air linkin laittoi päälle ja ei meinannut saada klikattua sitä pois päällä. Buuttasin vehkeet ja uusi yritys ja sama homma eikä mihinkään asetukseen ei ole tässä välissä koskettu laseissa tai koneella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Ei sellaista päivää ettei näiden kanssa hermo palaisi. Päivällä hain gigantista asuksen RT-AX56U-reitittimen kun lopulta tuo air link aukesi. Sen kun sai tapeltua toimimaan kunnolla ja testattua beat saberilla ja job simulatorilla ja kaikki toimi hienosti niin äsken meinasin pari biisiä huiskia sapelilla niin aivan jäätävä lagi samantien kun air linkin laittoi päälle ja ei meinannut saada klikattua sitä pois päällä. Buuttasin vehkeet ja uusi yritys ja sama homma eikä mihinkään asetukseen ei ole tässä välissä koskettu laseissa tai koneella.
itel kävi just noin Alyxin kanssa eilen, tänää en ees jaksanu laittaa päälle, en uskalla koklaa kuitenki lagaa edellee ja menee hermo, ei jaksais ruveta tappelee.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Ei sellaista päivää ettei näiden kanssa hermo palaisi. Päivällä hain gigantista asuksen RT-AX56U-reitittimen kun lopulta tuo air link aukesi. Sen kun sai tapeltua toimimaan kunnolla ja testattua beat saberilla ja job simulatorilla ja kaikki toimi hienosti niin äsken meinasin pari biisiä huiskia sapelilla niin aivan jäätävä lagi samantien kun air linkin laittoi päälle ja ei meinannut saada klikattua sitä pois päällä. Buuttasin vehkeet ja uusi yritys ja sama homma eikä mihinkään asetukseen ei ole tässä välissä koskettu laseissa tai koneella.
Onko sinullakin AMD:n näyttökortti?
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
itel kävi just noin Alyxin kanssa eilen, tänää en ees jaksanu laittaa päälle, en uskalla koklaa kuitenki lagaa edellee ja menee hermo, ei jaksais ruveta tappelee.
Mulla on rtx 2070. Tämä on kyllä sellaista poista, asenna, buuttaa, aloita alusta rumbaa että kohta lentää vehkeet parvekkeelta niin säästyy mielenterveys. Sairaslomalla nyt aikaa säätää näiden kanssa mutta ei ihan hirveästi kiinnosta tuntikaupalla tapella ja etsiä mikä siellä mättää.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
193
Eilen testailin hieman lisää Air linkiä ja vaikuttaisi siltä, että ainakin minun kokoonpanollani (B350, 3600, 6800) homma toimii, jos debugtoolissa on resolution width jotain muuta kuin default 0 (esim 3920). Debugtoolin bitraten säädöllä ei ehkä ole vaikutusta ainakaan tämän testailun perusteella. Jos laitan resolution width defaultiksi, niin seurauksena järkyttävä stutterointi ja minullakin se oli yhden kerran niin pahaa, että en saanut klikattua enää Air linkiä pois päältä, vaan piti Q2 sammuttaa, että pääsin tilanteesta pois.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Eilen testailin hieman lisää Air linkiä ja vaikuttaisi siltä, että ainakin minun kokoonpanollani (B350, 3600, 6800) homma toimii, jos debugtoolissa on resolution width jotain muuta kuin default 0 (esim 3920). Debugtoolin bitraten säädöllä ei ehkä ole vaikutusta ainakaan tämän testailun perusteella. Jos laitan resolution width defaultiksi, niin seurauksena järkyttävä stutterointi ja minullakin se oli yhden kerran niin pahaa, että en saanut klikattua enää Air linkiä pois päältä, vaan piti Q2 sammuttaa, että pääsin tilanteesta pois.
Pitääpäs kokeilla tuota kikkaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 036
Tuli testattua 5 erän verran Eleven Table Tennis peliä kuvan ohjaimen kera. Edellisestä kerrasta kun olen koskenut oikeaan mailaan on varmaan kulunut 15v. Aika hämmästynyt kuinka nopiasti tuli "vanhat opit" esille sekä pelin hyvin luotua todenmukaisuutta, ei voi kuin suositella kaikille ping pongista kiinnostuneille.

Sopiiko kysyä, että mistä tilasit tuon? Näyttää todella hyvältä!
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Pitääpäs kokeilla tuota kikkaa.
Eilen testailin hieman lisää Air linkiä ja vaikuttaisi siltä, että ainakin minun kokoonpanollani (B350, 3600, 6800) homma toimii, jos debugtoolissa on resolution width jotain muuta kuin default 0 (esim 3920). Debugtoolin bitraten säädöllä ei ehkä ole vaikutusta ainakaan tämän testailun perusteella. Jos laitan resolution width defaultiksi, niin seurauksena järkyttävä stutterointi ja minullakin se oli yhden kerran niin pahaa, että en saanut klikattua enää Air linkiä pois päältä, vaan piti Q2 sammuttaa, että pääsin tilanteesta pois.
ei auttanut tämäkään.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 516
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Tässä on nyt tullut väännettyä koko päivä tämän kanssa, on tehty tehdas resetit laseille, reitittimelle, päivitetty windows, katsottu kuun ja tähtien asentoa niin nyt ei lasit saa ip:tä. Olisko viisaammilla mitään ideoita?
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Noniin v28 saatu ja airlink testattu vanhalla perus 5ghz routerilla. Oculusruntime pelit (afs2) pyöri aivan kuten kaapelilla, kunhan dtoolsista laittoi 500->0. En omilla asetuksilla huomaa mitään eroa kaapeliin. SteamVR pelit ja itse steamVR portaali toimii heikosti. Saatan joskus päästä peliin, steamvr jää taas aina johonkin välitilaan menemättä eteenpäin. No ei tuolla niin väliä, Alyxiä jossain vaiheessa haluaisin pelata....
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 314
Eilen testailin hieman lisää Air linkiä ja vaikuttaisi siltä, että ainakin minun kokoonpanollani (B350, 3600, 6800) homma toimii, jos debugtoolissa on resolution width jotain muuta kuin default 0 (esim 3920). Debugtoolin bitraten säädöllä ei ehkä ole vaikutusta ainakaan tämän testailun perusteella. Jos laitan resolution width defaultiksi, niin seurauksena järkyttävä stutterointi ja minullakin se oli yhden kerran niin pahaa, että en saanut klikattua enää Air linkiä pois päältä, vaan piti Q2 sammuttaa, että pääsin tilanteesta pois.
Itsekin kokeilin Air:ia eilen ja heikosti toimi Population One:ssa, oikeastaan oli pelikelvoton viiveen ja vaihtelevan kuvanlaadun takia.
Pitää kokeilla noita asetuksia räplätä kun kaapelilla periaatteessa toimii muuten, mutta kaatuu säännöllisesti.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
453
Tässä on nyt tullut väännettyä koko päivä tämän kanssa, on tehty tehdas resetit laseille, reitittimelle, päivitetty windows, katsottu kuun ja tähtien asentoa niin nyt ei lasit saa ip:tä. Olisko viisaammilla mitään ideoita?
Laita puhelimella netin jako (wifi) päälle ja kokeile saako sillä ip:n. Jos saa niin laseissa ei ongelmaa vaan pitää kattoa onko reitittimen DHCP päällä, ja että ottaako yleensä ollenkaan reitittimeen yhteyttä. Joissain reitittimissä on 2.4 ha 5ghz verkoilla sama nimi, ne kantsii kattoo ja vaihtaa eri jottei sotke. Oletan että muilla laitteilla olet kokeillut että reitittimen wifi toimii.

Jos taas vika laseissa niin sitten ei kai auta kuin resetti niihin ja kokeilua.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Laita puhelimella netin jako (wifi) päälle ja kokeile saako sillä ip:n. Jos saa niin laseissa ei ongelmaa vaan pitää kattoa onko reitittimen DHCP päällä, ja että ottaako yleensä ollenkaan reitittimeen yhteyttä. Joissain reitittimissä on 2.4 ha 5ghz verkoilla sama nimi, ne kantsii kattoo ja vaihtaa eri jottei sotke. Oletan että muilla laitteilla olet kokeillut että reitittimen wifi toimii.

Jos taas vika laseissa niin sitten ei kai auta kuin resetti niihin ja kokeilua.
Kiitoksia vinkistä, otetaanpas testiin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Tänään koitin saada Airlink toimiin, mutta ei. Sama virheilmoitus kuin Linkillä. Ei ole toiminut vissiin V25 päivityksen jälkeen Link, eikä toimi edelleenkään, eikä toimi Airlink. Kun paikan käynnistä, menee hetki ja lasit palaa kotinäkymään ja jos yritän käynnistää uudelleen heti perään niin tulee virheilmoitus että Link kaatuilee :facepalm:

VD toimii normaalisti. En millään haluaisi tehdä tehdasasetusten palautusta laseille, niin mennään toistaiseksi sillä.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
676
Joko täällä on testailtu eri asetuksia?

itselläni 2070super ja air link käytössä nopean dedikoidun AC wifi modeemin kautta. Oculus rajapintaiset pelit näyttävät hyvältä, eritoten modattu Skyrim. Myös Asgards Wrath tuntuisi raskaampana pyörivän ok, sen sijaan Fallouttiin eivät framet ehdi 90hz taajuudella, luultavasti SteamVR hidastaa sitä. Half-Life Alyx pyöri ok, mutta muistinvaraisesti kaapelin kautta taisi grafiikka olla terävämpää.

Jäin miettimään onko Oculus Link PC softan device grafiikka asetuksilla millaista vaikutusta AirLinkkiin, itselläni on siellä asetuksena Oculus Quest 2 -> 90hz ja grafiikan skaalana se ensimmäinen ”1.1”. Muistaakseni päädyin tuohon kun pelailin SWS Link kaapelilla ja kokeilin millä asetuksilla SWS vielä pyöri sujuvasti.

Onkohan jossain tietoa tuon asetuksen ja Air Linkin optimoimisesta tai oletteko ehtineet itse testailla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 444
Pistin Quest 1 pitkästä aikaa käyntiin ja siihen tuli tuo V28 päivitys. Onko ollut mitään juttua onko tähän tulossa virallista Air Link tukea vai pitääkö asentaa epävirallista reittiä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 136
Joko täällä on testailtu eri asetuksia?

Jäin miettimään onko Oculus Link PC softan device grafiikka asetuksilla millaista vaikutusta AirLinkkiin, itselläni on siellä asetuksena Oculus Quest 2 -> 90hz ja grafiikan skaalana se ensimmäinen ”1.1”. Muistaakseni päädyin tuohon kun pelailin SWS Link kaapelilla ja kokeilin millä asetuksilla SWS vielä pyöri sujuvasti.

Onkohan jossain tietoa tuon asetuksen ja Air Linkin optimoimisesta tai oletteko ehtineet itse testailla?
Mulla on tuo asetus maksimisäädöissä, mutta pelaan 72Hz. Toimii hienosti kaikki testaamani pelit ja näyttää nätiltä.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
676
Mulla on tuo asetus maksimisäädöissä, mutta pelaan 72Hz. Toimii hienosti kaikki testaamani pelit ja näyttää nätiltä.
Ok, hyvä tietää. mikä näytönohjain sulla on?

Voisihan tuota itsekkin kokeilla, mutta aika helposti huomaan kyllä 72hz ja 90hz eron. Tai ainakin olen huomaavinani. Kokeilin nyt ”1.3” ja 90hz ja tuntui ainakin Asgards Wrath pyörivän ok.

Suora vertailu on mahdotonta, mutta äkkiseltään olin huomaavinani terävyydessä eron 1.2->1.3 joten toistaiseksi pidin mieluummin 1.3.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Ei se vaan ala pelaamaan, kännykkä, pleikkari ja telkku yhdistää nätisti verkkoon, lasit vaihtelevasti ja kun yhdistää niin ei toimi. Se lagi mikä siinä tulee kun airlinkin saa päälle on noin 10-20 sekunnin luokkaa pahimmillaan, näkymän sivuilla mustat kehykset ja kuva kuin telkkariruutua katsoisi. Se sen yhden kerran alkoi toimimaan silloin alussa kun muutin debug toolsista bitraten 0:ksi ja seuraavan kerran kun lasit löi päälle tilanne oli tämä. Se lagi oli aivan samanlainen kuin nyt kun bitrate oli 300. Reititin on asuksen RT-AX56U, siitä on pelkkä 5ghz käytössä, 80 mhz ja wifi analyzerilla katsoin vähiten ruuhkaisen kanavan. Olen kokeillut ihan normi tilassa sekä access point-tilassa ja ei mitään eroa. Alkaa olla konstit aika vähissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 444
Kokeilin eilen tuota Quest 1:llä ja toimi todella hyvin. Aikaisemmin käyttänyt alvr:ää ja aina mukavampi käyttää virallista niin ei ole niin paljon säätöä vaan asiat toimivat yksinkertaisemmin.

Näkeekö jostain tietoa yhteydestä, latenssit jne? En pikaisesti katsomalla löytänyt mistään.
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
635

Oculus Quest 2 voi kehittäjät tuplata käsienseurannan taajuden 60hz mutta sillä täytyy cpu ja gpu level laittaa 2 tasolle(perus 30hz jatkossa cpu ja gpu level maksimi 3) johtuen ylikuumenemisesta.

Eli kun aikaisemmin molemmissa Quest oli saman tasoinen käsienseuranta jatkossa Quest 2 on parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 112
Ei se vaan ala pelaamaan, kännykkä, pleikkari ja telkku yhdistää nätisti verkkoon, lasit vaihtelevasti ja kun yhdistää niin ei toimi. Se lagi mikä siinä tulee kun airlinkin saa päälle on noin 10-20 sekunnin luokkaa pahimmillaan, näkymän sivuilla mustat kehykset ja kuva kuin telkkariruutua katsoisi. Se sen yhden kerran alkoi toimimaan silloin alussa kun muutin debug toolsista bitraten 0:ksi ja seuraavan kerran kun lasit löi päälle tilanne oli tämä. Se lagi oli aivan samanlainen kuin nyt kun bitrate oli 300. Reititin on asuksen RT-AX56U, siitä on pelkkä 5ghz käytössä, 80 mhz ja wifi analyzerilla katsoin vähiten ruuhkaisen kanavan. Olen kokeillut ihan normi tilassa sekä access point-tilassa ja ei mitään eroa. Alkaa olla konstit aika vähissä.
Mietin että voisiko taustalla olla joku Oculus Tray Tool mikä esimerkiksi sotkisi asetuksia? Jotenkin tuntuisi ettei sun asetukset jostain syystä resetoidukkaan, voisi kokeilla asentaa ne oculus kikkareet uusiksi ja varmistua ettei sinne jää mitään roikkumaan.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Mietin että voisiko taustalla olla joku Oculus Tray Tool mikä esimerkiksi sotkisi asetuksia? Jotenkin tuntuisi ettei sun asetukset jostain syystä resetoidukkaan, voisi kokeilla asentaa ne oculus kikkareet uusiksi ja varmistua ettei sinne jää mitään roikkumaan.
Vedin revo uninstallerilla oculuksen softan pois ja lopuksi vielä ccleanerilla rekisterin putsauksen, tein tehdas-resetin laseihin ja ei auta. Linkkikaapelilla toimii normaalisti, kokeilin big screeniä, leffat pyörii normaalisti mutta heti kun lyö airlinkin päälle se lagaaminen alkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 112
Vedin revo uninstallerilla oculuksen softan pois ja lopuksi vielä ccleanerilla rekisterin putsauksen, tein tehdas-resetin laseihin ja ei auta. Linkkikaapelilla toimii normaalisti, kokeilin big screeniä, leffat pyörii normaalisti mutta heti kun lyö airlinkin päälle se lagaaminen alkaa.
Jos PC on ethernetillä kiinni tuossa WLAN purkissa niin senkin voisi varmistaa että se yhteys on 1Gbps eikä 100Mbps, kokeilee vaikka muutamalla eri kaapelilla jos mahdollista (lyhyempi varmaan varmempi).
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Jos PC on ethernetillä kiinni tuossa WLAN purkissa niin senkin voisi varmistaa että se yhteys on 1Gbps eikä 100Mbps, kokeilee vaikka muutamalla eri kaapelilla jos mahdollista (lyhyempi varmaan varmempi).
Nyt, löytyi vika, otin asetuksista wifi 6:n ruksin pois niin alkoi toimimaan, kiitoksia avusta sulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 112
Nyt, löytyi vika, otin asetuksista wifi 6:n ruksin pois niin alkoi toimimaan, kiitoksia avusta sulle.
Oiskohan se sitten hyppiny noiden eri tilojen välillä AC -> AX -> N tms. Voihan sen kokeilla tuo wifi 6 päällä pakottaa vain tuohon AX tilaan. (joka teoriassa olisi se viiveiden kannalta nopein)
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Oiskohan se sitten hyppiny noiden eri tilojen välillä AC -> AX -> N tms. Voihan sen kokeilla tuo wifi 6 päällä pakottaa vain tuohon AX tilaan. (joka teoriassa olisi se viiveiden kannalta nopein)
Niin voisi kokeilla kun nyt ainakin tietää millä sen saa toimimaan jos se ei jostain syystä halua toimia tuolla kutosella niin äkkiähän sen takaisin vitoselle heittää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 136
Ok, hyvä tietää. mikä näytönohjain sulla on?

Voisihan tuota itsekkin kokeilla, mutta aika helposti huomaan kyllä 72hz ja 90hz eron. Tai ainakin olen huomaavinani. Kokeilin nyt ”1.3” ja 90hz ja tuntui ainakin Asgards Wrath pyörivän ok.

Suora vertailu on mahdotonta, mutta äkkiseltään olin huomaavinani terävyydessä eron 1.2->1.3 joten toistaiseksi pidin mieluummin 1.3.
3080 on koneessa kiinni. 72hz ei haittaa mua ainakaan enää ja pidän mielummin grafiikat mahdollisimman näyttävinä ilman jäätymisiä kuin, että lähden ottamaan ihan kaikkea irti. Jää vähän headroomia koneeseen.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
385
Tuli testattua miten se Air link itsellä pelaa virtual desktoppiin verrattuna, ja ai että toimii hyvin. VD oli vähän hidas käynnistää ja pelatessa tahtoi olla pientä nykimistä vaikka kuinka hieroi asetuksia, nyt toimii Air linkin kautta pelit täysin sulavasti ilman mitään nykimisiä, enkä ole edes säätänyt mitään asetuksia. Todella hyvältä vaikuttaa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 394
Olen nyt myös testaillut hieman Air link vs VD.

Air link:
+Värien toisto paljon parempi kuin VD, huomaa hyvin esim Saint and Sinnersissä
+todennäköisesti paljon parempi FPS oculus runtimea käyttävissä peleissä
-En saa ääniä toimimaan. Quest ilmoittaa että "no sounds" notificaatiota eikä Windowsin äänilaitteissa näy Questia/Oculus äänilähtöä
-Välillä käynnistyy väärällä jalalla ja "lagaa", mutta tähän auttaa kun kerran quittaa ja avaa Air Linkin uudelleen

VD:
+Desktopin ja pelin välillä hyppely todella kätevää (tuplaklikkaus vasen menu). Tämä kätevää kun haluaa esim Whatsappia tai nettiä lukasta "kesken" pelin
+120hz pelaaminen
+Parempi työpöytäkäytössä, esim multi monitorin vaihto näppäimen painalluksesta yms.
-Värien toisto

Tuohon Air Linkin ääniongelmaan olen koittanut käynnistellä Questia uudelleen monta kertaa yms, mutta äänilaite ei vain ilmesty jostain syystä. Joten pelailen tällä hetkellä VD:llä koska siinä ei mitään ongelmia ole ja pelit toimii sujuvasti 120hz. Mitään "hidasta käynnistämistä" ja nykimis ongelmia mulla ei VD:llä ole. 5Ghz wifi6 langaton 1200Mbps nopeudella, reitittimenä TP-linkin AX10 joka taitaa olla halvin mahdollinen wifi6 reititin. VD bandwith asetukset on maximilla, eli 120Mbps muistaakseni ja minkäänlaista viivettä en huomaa. Myös Beatsaberin expert+ biisit menee läpi VD:llä.

Pelejä mitä olen itse pelaillut ja suosittelen:
-Thrill of the fight, edullinen peli ja pääsee hikoilemaan kunnolla. Paljon parempi kuin esim Creed.
-Township tale, ilmainen koska on vielä betassa tai jtn. RPG peli jossa seikkaillaan, cräftäillään ja käydään kauppaa muiden pelaajien kanssa. Todella "syvä" peli ja vaatii hieman paneutumista, mitään ei opeteta kädestä pitäen.
-Saints and sinners on yllättävän hyvä peli, tätä sai Humble bundlesta erittäin edullisesti vähän aikaa takaisin. Tähän on tulossa tässä kuussa vielä lisää sisältöäkin ilmaisen päivityksen muodossa.
Ja sitten tottakai population onea tulee pelailtua välillä kavereitten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Täällä on nyt niin moni kehunut Air Linkiä, että minäkin ajattelin kokeilla. Se ei ole siis aiemmin toiminut itsellä, ei Link eikä Air Link. Nyt tein headsetiin tehdasasetusten palautuksen ja asentelin systeemit uusiksi ja tietokoneen systeemit on päivitetty niin eipä toimi kumpikaan vieläkään :(
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 136
Täällä on nyt niin moni kehunut Air Linkiä, että minäkin ajattelin kokeilla. Se ei ole siis aiemmin toiminut itsellä, ei Link eikä Air Link. Nyt tein headsetiin tehdasasetusten palautuksen ja asentelin systeemit uusiksi ja tietokoneen systeemit on päivitetty niin eipä toimi kumpikaan vieläkään :(
Haisee siltä, että sulla on joko reitittimen tai tietokoneen asetuksissa jokin pielessä.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Täällä on nyt niin moni kehunut Air Linkiä, että minäkin ajattelin kokeilla. Se ei ole siis aiemmin toiminut itsellä, ei Link eikä Air Link. Nyt tein headsetiin tehdasasetusten palautuksen ja asentelin systeemit uusiksi ja tietokoneen systeemit on päivitetty niin eipä toimi kumpikaan vieläkään :(
itse on tuota link yhteyttä päässyt kokeilemaan kun kaapeli ei ole vielä saapunut, mutta air linkin kanssa sai kyllä hetken tapella ja tuli useat eri vaihtoehdot pariin kertaan kokeiltua ennenkun rupes vaan pelaamaan vaikka en mitään uutta kikkaa keksinyt vaan tuli toistettua samaa kaavaa asetuksia ruksatessa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 260
Haisee siltä, että sulla on joko reitittimen tai tietokoneen asetuksissa jokin pielessä.
Air Link kyllä löytää mun koneen, mutta kun yrittää sitä käynnistää, ruutu käy mustana ja palaa questin kotivalikkoon. Tekee täsmälleen saman myös kaapelilla mikä ei liity mitenkään reitittimeen. Tekee saman myös kahdella eri tietokoneella, joten on vaikea keksiä mikä tietokoneen asetuksissa voisi estää linkin toimimisen, varsinkin kun Link aiemmin toimi. Taisi olla v25 päivitys jonka jälkeen ei ole enää toiminut.

Hyviä vinkkejä toki otetaan vastaan, oculuksen ja netin vinkit on testattu mutta ei ole auttaneet ja oculukselle on tehty support ticket mutta ei ole sieltä vielä kuulunut.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Nyt on uudet kasvopehmusteet tilattu, Oculukselta tuli linkki VR Cover sivustolle ja sieltä sai ilmaiseksi laittaa koriin, 36€ ois maksanut nuo pehmusteet posteineen.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Edellisellä sivulla on ohjeet.
Hyvä että avasin tämän ketjun kun oli kokonaan mennyt ohi. Supportille viestiä ja nyt odottelemaan milloin nuo saisi tilattua. Samalla korjautuu Questin viimeinen suurempi rakenteellinen ongelma eli tuo kasvopehmuste (halo strap ollut kyllä todella iso käyttömukavuus parannus vakionaruihin nähden). Nyt vakio pehmusteeseen on ehtinyt jo vähän tottua, mutta ei se kieltämättä hyvältä tunnu yhtään pidempään pelatessa. Yhden epäonnistuneen kiinapehmusteen tilauksen jälkeen tuo VRcoverin pehmuste vaikuttaa todella hyvältä!

Questin storessa alessa starwars päivän kunniaksi nyt muutaman päivän ajan hyvän oloinen starwars paketti missä Vader Immortal 1-3, Galaxys edge ja uusi starwars flipperi kokoelma. Ehdin mennä jo tuon flipperin ostamaan julkaisusta, mutta nuo 4 muuta voisi kyllä reilulla 30€ ostaa...
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Nyt on uudet kasvopehmusteet tilattu, Oculukselta tuli linkki VR Cover sivustolle ja sieltä sai ilmaiseksi laittaa koriin, 36€ ois maksanut nuo pehmusteet posteineen.
Onkohan noissa siis eroa lasien pehmusteisiin jos on lasit mitkä valmistettu tuon päivämäärän jälkeen mikä mainitaan supportin sivulla?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
377
Korjataankin tähän sen verran että hinta päivittyikin ilmaiseksi vasta lisättyäni setin ostoskoriin. Omat lasit valmistettu 12/20. Ei muuta kuin odottelemaan!
Noniin tänään saapui perille ja ihan hyvä harppaus mukavuudessa eteenpäin. Ehkä vieläkin ohuempaa tekisi mieli kokeilla jotta saisi vieläkin isomman fovin. Aika hiostavat nämä on kuten oli odotettavissa. Halo strap vielä kun lähtee tullin kynsistä niin alkaa olemaan paketti kasassa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 394
Noniin tänään saapui perille ja ihan hyvä harppaus mukavuudessa eteenpäin. Ehkä vieläkin ohuempaa tekisi mieli kokeilla jotta saisi vieläkin isomman fovin. Aika hiostavat nämä on kuten oli odotettavissa. Halo strap vielä kun lähtee tullin kynsistä niin alkaa olemaan paketti kasassa.
Itse laitoin tuon ilmaisen VRcoverin myös tilaukseen jo, sitä odotellessa. Itseltäni löytyy pehmuste alla jolla saa silmät todella lähelle linssejä ja ison FOV. Miinus vaan että tuossa ei ole oikein aukkoa ilmalle ulos joten jos pelaa hiostavia pelejä, menee helposti linssit huurteeseen. Pitäis melkein leikellä nenän kohdalle aukko. Toki valovuotoa lasien ulkopuolelta ei tule yhtään.

 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Surkeita tarjouksia tuolla Oculus kaupassa, PSVR tottui siihen että joka kuukausi on useita pelejä vähintään -25% alennuksessa, onhan tässä tietenkin se vaihtoehto että ostelee Steam versioita halvalla ja pelailee air linkillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 971
Viestejä
4 295 171
Jäsenet
71 757
Uusin jäsen
jeetro

Hinta.fi

Ylös Bottom